és szép hasznkulcsunk van rajta + azt olyan veszi aki ért is hozzá, nem pedig vérpistike miller apuci pénzébõl aki 2 nap alatt megsüti és hozza vissza hogy sz@r.....
és a grafikusok nem hülyék, csak tudod ezeket is mint mindent a nyugati átlaghoz lövik be és nem a mi lóf@sz bérünkhöz, ha 1 heti pénzébõl vehet egy ilyet akkor nem fog figurázni hogy másikból moddolja stb.
egyetlen dolgot hagysz ki, a tervezõi piac jóval kisebb oda könnyebb jó kártyát gyártani, láthatod milyen csata megy a cégek közt hogy 1 játékot mire optimalizáljanak stb, sokkal "egyszerûbb" 2 évente kidobni 1 fullos tervezésre való kártyát, és utána kihajtnai belõle a pénzt, mint félévente új gamer cuccot fejleszteni, és akkro még nem beszéltünk a driver optimalizációkról.
Az igaz, de az ATI FireGL és az nVidia Quadro kártyáui is azok, pedig hardverben semmiben nem különböznek a játékos kártyáktól ha jól tudom. Így lehet egy másik driver föltételével GeForceból Quadrót vagy Radeonból FireGL -t csinálni. Annak ellenére, hogy maga a kari az utolsó kondiig ugyanaz, többszörös áron árulják. A grafikusok hülyék?
És mivel a szóbalforgó 3D LAbs karinál is a specifikációk alapján komoly grafikai teljesítmény lapul, ezért gondoltam, hogy játékos piacon is megállná a helyét. Vagy könnyebb amérnököknek többszörös áron elverni a cuccot? A cég úgyis leírja az adóból mint munkaeszközt?
Ja, ezt vágom, de ha ilyen fain karit össze tudnak dobni, akkor gémer piacra miért nem nyomnak? Hiszen a technika megvan, és mindíg van pár ember akinek a legjobb kártya kell. Vagy már nem lehet az nV és Ati mellé befurakodni?
még jó hogy saját fejlesztés de kb. 200 és 300eFt. egy 3DLabs karesz ami nem játékra lett tervezve.Egyedülálló kiválló minõségû kép. Ez tervezõ karesz.
Új profi videokártyát mutatott be a 3Dlabs Wildcat Realizm 500 PCI Express csatolóval. A 3Dlabs bejelentette új professzionális grafikus gyorsítóját, a Wildcat Realizm 500 névre hallgató, PCI Express x16 csatolófelületû kártyát. A grafikus processzor támogatja az OpenGL 2.0, OpenGL Shading Language, illetve a DirectX 9.0 High Level Shader Language (HLSL, VS 2.0, PS 2.0) alkalmazásprogramozási interfészeket A GPU 16 vertex shadert, 48 fragment shadert, illetve 16 pixel shadert tartalmaz (a terminusok eltérnek a DX-ben megszokottakól!), melyek rendre 36, 32, illetve 16 bites lebegõpontos precizitással számolnak. A kártyán 256 MB, 256 bites buszra kapcsolódó GDDR3 RAM kapott helyet; a GPU összesen 16 GB virtuális memóriát tud igénybe venni.
Kimenetként két DVI-I port áll rendelkezésre, melyek mellett egy Stereo Sync interfész található. Sztereó üzemmódban 1920x1200, míg anélkül 2728x1536 pixel a maximális felbontás. A 3Dlabs a grafikus gyorsítóhoz Windows 2000, Windows XP (32 és 64 bit), valamint Red Hat Linux Enterprise Edition (32 vagy 64 bit) operációs rendszerek alatt használható meghajtóprogramokat biztosít. A Wildcat Realizm 500 ajánlott kiskereskedelmi ára 899,99 dollár, szállítása várhatóan augusztus végén kezdõdik meg.
Persze!
Azért az " X " a fórum nevében mert ez a Realizm kártya és valszeg lesz egy két revízió