ide is berakom... elkészült az elsõ videóm.. Rövid bemutatkozást azért írnék.
- Egy éve kezdtem Triálozni, úgy hogy elötte semmilyen más biciklis sportágot nem ûztem. Volt egy egyszerû CityBikeom. Tamás haverom 20"-os keróját próbáltam ki elõszõr, mondanom se kell nem ment.. Aztán baráti segítséggel meg tudtam venni elsõ 20"-os kerómat. Ami egy régi Heavy Tools volt. Tökéletes kezdésnek. És ezek után csak kerekeztem koptattam a gumit, és versenyekre jártam.. napi 3 óra gyakorlás mindig meg volt. .. valamikor sokkal több is.
eltelt egy év és büszke vagyok arra ahova eddig eljutottam...
_______________________________________
own project_SupaCowTrial_2004_08_DivX.avi
Hossz : 10:12 perc Méret : 110 MB Kodek : DivX 5.1 Bitrate : 1500 kbit/s Hang : mp3 128kbit/s
ja, és ezeket a fékeket jó megpatkolni, mert nekem egyszer leszakadt a támasztó gyûrû az elsõ féken egy nagy sebességes elsõ keréken gurulásnál, és beleestem a kis dunába, irtó mázlim volt igy is.
:DD ez érdekes kérdés...van egy pár video cd-m ha megnéznéd biztos választ kapnál. de ha kimész versenyre lehet az is elég, bár a feeling egy profi videon nagyon lejön. nem tom honnan vagy, de ha pesti akkor elég jó idõben kimenni Margit-ra a döglött szökökúthoz, élõben is óriási. nekem bejönnek ezek a dolgok...nem tom jobban mondani..ezek az ügyeskedések. meg van némi jellemfejlesztõ hatása, mivel trükközni a többiek elõtt kell, és megtanulni is, ezért kapsz egy adag önbizalmat, ha pedig már forgalmas helyen is 'street'-elsz akkor már magabiztosságot is. nekem több nem jut eszembe :)
jogos. álló helyzetbõl poróbáltam egy jó nagyot emelni (ugrani) csak nem nagyon jött össze, másodszor meg nem próbálkoztam mert ezen épület mellett volt a vízirendõrség épülete. :D De egyszer leugrok onnan, azt akko hú de jó lesz. ( 3 m)
egyébként sípcsontvédõ töbször mentett meg a besz*rástól.
igazából nem jön le mit csinálsz, hoppoltál v.mit? álló vagy futó szitúbol? a sipcsontvédõ óriási találmány, van egy korrekt lyuk a sípcsontomban(1/2 cenyó) ami azért lett mert pont akkor nem volt rajtam :))
Mivel nem versenyzek így nem nagyon tudom besorolni magam hogy kezdõ, haladó vagy profi, bár profi semmiképp mert oda már nagyon kell tudni. Ha majd elmész esetleg egy magyar versenyre akkor nézd meg hogy nyomják az elit kategóriában (pl. Balázs Peti, Szabó Örs)
Eleinte jól ment a lehetõségekhez képest, akkor 1997-ben elindultunk 2 haverral az elsõ versenyünkön és egészen 2000-ig versenyeztünk, a többiek nagyon elkezdtek fejlõdni és mi pálya híján nem tudtunk velük fejlõdni, ezért a komolyversenyzést abbahagytuk, csak itthon nyomjuk hobbiból saját magunk és mások szórakoztatására. Persze azért versenyekre továbbra is járunk, de már csak mint nézõk.
Sziasztok! Én is triálozok, 1995-ben kezdtem amikor ez a sport útjára indult itt Mo-n. Kezdetben nagyon nehéz volt, mert nem voltak meg a megfelelõ bringák/alkatrészek. De nagyon sokat fejlõdött a sport, mind a versenyzõk mind a bringák terén. Ha valaki egy nagyon ütõs videót szeretne látni, kicsit betekinteni hogyan nyomják a külföldi (fõleg francia) sporttársaink akkor nézzétek meg eztKOXXday2004
ez árban is jó + eleve 1 kurva jó váz meg www.caprine.hu: ez is 1 kategória a magellánnal áruk kb: 45000Ft
nézzétek meg a www.csekert.hu oldalt azon belül Magellán és Triál vázak
A-HEAD szetes villa kell ilyen vázakba
vazze, ez nem kicsit lett nagy, ez óriási!!! nem figyelsz vagy mi??! szétturt mindent. egyébként nem rossz váz, ha valaki vázat vesz, nagyon figyeljen oda a villára, lehetõleg azt is vegye meg ott, hogy bele tudja próbálni. tapasztalat.
köszesz..én válogattam össze alkatrészenként. persze a szerelést szakemberre bíztam,én annyira nem vágom a témát. közelrõl pedig eléggé látszik,hogy poros szegényke nagyon,de a képek ügyesen készültek..távolról :)
fontos hogy max 11-12 kg legyen, hátul erõs fék (ha lehet hidraulikus Magura, kb 20000 Ft/db, vagy erõs v-fék), széles és nagyon erõs hátsó kerék (külsõ: 26x 2.35), kis vázméret melyhez az ülés nem fontos vagy csak 1 kicsi esetleg karbon legyen (vázméret: ajánlott max 14-16"-os), passzív villa (pl: króm), elõl nincs váltó és csak 1 fokozatos (kb 12 fog), a hátsó váltó meg elég ha csak láncfeszítõként szolgál, taposó pedál a legjobb, a kormány rész legyen magason de ne tulzottan. ennyi 1 igazi trál bringa felépítése, lehet kifelejtettem valamit,de mindegy. amúgy ha tényleg fasza triálbringát akarsz akkor kb 100 000 Ft-ból jön ki 1 ilyen de nem muszály pont így össze rakni csak én így ajánlom
én meg most akartam elkezdeni triálozni de úgy alakult hogy idén gépet veszek magamnak, majd jövõre. már töbször is összeállítottam hogy milyen legyen, sok a tapasztalatom azóta hogy egy jó triál bringát milyen alkatrészekbõl rakjunk össze, hogy használható legyen. ha kell valakinek segítek.
Jól nézki! Amúgy nem lehet látni hogy SARAS :D
íme a bringám..elnézést kérek amiért ilyen koszos,tõle is..
a képek sem a legjobbak,majd lefotózom szabadban is.
íme egy pl..ez a te képed. nézd meg a tulajdonságait!
képet próbálj beszúrni! ez itt nem kép..célszerû a linekt,amit képként be akarsz szúrni elõtte kimásolni copy-val,beilleszteni egy internet explorerbe,ha az megjeleníti,akkor mehet a beszúrás...hajrá!
Amiket fölraktam GALÉRIÁBA képeket az hogy kell feltenni ide?
spec az én bringám erõssen le van harcolva, csajomnak majd megcsinálom gurulni, arra van alkatrészem ilyen-olyan. azért is vettem motort, mert eljutottam oda hogy egy 100-at kellett volna belepumpálni a bringába :( pl.: az elsõ kerekemben kettétört a tengely :D Van egy Caprine sima vázam azzal felépítem utcaira. amiket -FM- írt az mind úgy van, pattogásról még annyit hogy jó ha van szintkülönbség a két kerék közt...majd egyre nagyobb, míg megnem érzed hol van a holtpont, utána már bátrabban odahúzod, és jó lesz :) végül is ez az egyik lényeg elég bevállalosnak kell lenni, ezért elég sokat fogsz esni, de ez két elönnyel is jár: -megtanulsz esni...ez komoly, nekem a motornál is jól jött. -csak igy tanulsz meg trüköket. hajrá.