Ez egy újabb üzenet, hogy "megéri prémit fizetni". Az eddigi előnyök mellett minden kifizetett évvel +5% skill bónusz jár. ...és még a rangokon is lehet élvezkedni.
Az a baj, hogy én már nem a kedvességet látom az ilyesmiben, hanem a prémi eladási szándékot. Nekem már túl erőszakos ez az értékesítési kényszer. Sokkal szimpatikusabb volt régen, amikor még nagyobb frees közösségek voltak (pl tudtunk menni frees küldetésekre, huntolni, stb) és a prémium nagy dolog volt. Kevés dolognak örültem annyira az életben, mint az első 90 nap prémimnek. Most már szinte mindenki 100-200+ szintű prémis, cipsoft meg már nem tudja kitalálni, hogy hogyan és kinek a seggét nyalja, hogy még több bevétele legyen. Régen úgy volt, hogy jöttek az új freesek, belőlük lettek az új prémisek.... Készültek is az új szerverek. Most szerver leépítés van egyfolytában. Úgyhogy gondolom nem igazán jönnek új játékosok. Ha nincs új játékos, akkor meg nincs kinek prémit eladni. Na így jöhetett szóba, hogy "adjunk el a régieknek."
Amúgy meg rájöttem mi az az egy dolog, ami nem tetszik a Tibiában. Az, hogy minden egyes update-el valahogy úgy b.szkurálnak bele a dolgokba, hogy mindig egy kicsit bonyolultabb lesz. Mindig eggyel több kalkulátor kell, egyel nehezebb lesz átlátni. Most már eljutottunk arra a szintre, hogy azt se tudom hányas skillem van. Ez azért fájdalmas, mert régen pont az egyszerűsége miatt tetszett.
Ez ilyen minket visszacsalogató lépés. Mármint akik régen jól fizettek és most azért nem akarnának játszani, mert visszaestek skillekben, de régen állandóan prémisek voltak.. :)
tudomásom szerint soha nem ér véget ez telyes mértékben bele számolódik a skillekbe, de azonban nem adódik hozzá a toplistában! Utoljára szerkesztette: A Joco, 2015.04.21. 20:16:43
Nem tudom, de még tart. Pedig most is volt egy update (mielőtt elindult a game, letöltött cuccot). Lehetne eventhez kötött, hogy Karácsonykor vagy Húsvétkor.. de most szerintem nincs semmi ilyesmi.
a játék időt vagy a prémium időt nézi? mert én csak 5%-ot kaptam
ó, pedig már csak harmadik vagyok distben Securán :)
WTF, 136 a distem 0o
hú, erre léptem be
18:12 Your last visit in Tibia: 04. Jan 2015 21:55:12 CET. 18:12 Due to your long-term loyalty to Tibia, you currently benefit from a 30 % bonus on all of your skills.
:) Jó is az ha utazgat az ember :) Persze tudom hogy te miért és hogy utazgatsz :) Az még jobb :):) Én mostanában gondolni se nagyon tudok sajnos a Tibiára :( eléggé beindult nálam is a nyári pörgés és ilyenkor inkább a szabadban vagyok és nem a gép előtt ülök :)
Én is eltűntem egy kis időre. Kissé beindult a szezon 1 hónapja utazgatok meg hasonlóak meg dolgozok keményen :)
nekem meg kezd bejönni a jó idő és innen kezdve minden időmet szabadban töltöm :) Az estéim meg huhh örülök hogy ágyba kerülök :( Pedig jó lenne még fejlődni :(
Borzalmas a netem, harom-negy lepes utan kidob, ugyhogy most mar nem is probalkozom :( akkor vagyok kicsit, ha leutazom hetvegere szulokhoz, ott stabil a kapcsolat.
Én is szeretnék játszani, de mostanában egyik nap se olyan, hogy szívesen nekilátnék :/
hát sajnos nekem is elég sok volt az elmúlt két hétben a teendőm. Majd próbálok kicsit aktívabb lenni de mikorra haza esek már mindenhez van kedvem csak a gép elé leülni nincs:( de szerintem amíg nem alakul ki egy stabil premi csapat addig sajos nem nagyon lesz megint guild :(
+Pocak és Jiglypuff, ők is gyakran vannak, habár főleg késő esténként.
50 Scout of Tibia 100 Sentinel of Tibia 200 Steward of Tibia 400 Warden of Tibia 1000 Squire of Tibia 2000 Warrior of Tibia 3000 Keeper of Tibia 4000 Guardian of Tibia 5000 Sage of Tibia
amúgy hogy tudom megnézni hogy hány napom volt? mert azt látom amikor beléptem hogy 20%ot kapok, meg persze elkezdhetném összeadogatni a fizetéses oldalon lévő adatokat is de gondolom meg lehet ezt nézni valahogy számszerűen is :) Lusta vagyok olvasni tibia.com-on könnyebb kérdezni :)
The Loyalty System was designed to favour Cipsoft's most loyal customers. One day of spent premium time equals one loyalty point, which can grant you fancy titles and bonuses for your character if enough are accrued. It was implemented on January 27, 2015.