öööö....Hülye vagyok gondolom,de hol lehet a nehézségi szintet állítani? Mert nekem ez így túl nehéz :(
megávltozott a cím: DMC3 magyar oldal Sajnos nincs minden lefordítva, ha kapok segítséget a kimaradt részek fordítására, akkor term. felteszem!
a DMC3 oldalra felkerültek a Devil fegyverek Lone Knight jóvoltából: DMC3 magyar oldal akit érdekel, nézze meg
Sziasztok,
tegnap este összedobtam egy DMC3 oldalt. A látvány, a menü és minden változhat még. A tartalom feltöltésében szeretném kérni lelkes partizánok segítségét (egyelõre angol cuccok vannak fent). A játékról elég sok infó fent van már a neten, de sajnos mindegyik angol nyelvû. Jó lenne, ha tudna valaki nekem segíteni a fordításokban, vagy esetleg leírások készítésében. Természetesen a lapra felkerüléskor a neve, elérhetõsége /nem elérhetõsége szerepelni fog.
Ha lesz segítség, akkor talán egy jó kis DMC3 oldal is létrejöhet magyar nyelven. Az oldallal kapcsolatban minden építõ kritikát szivesen veszek, jelezzétek ezeket! Az oldal címe: http://jmo.hu/dmc3/
Köszi a figyelmet.
1. Kombózzá'! 2. Mennyé' elõre! 3. Ismételd az 1. és 2. pontot, amíg vége nincs!
Hahooo! Végigjátszás kellene a DMC3-hoz!!!! Van vkinek? Fontos lenne! Köszi: DJ
jajj.....nemá....kész vagyok ettõl a dante must die-tól....nehéz...olyan béna vok,h má a 6-os pályát se bírom:'( de azér vmit segített a www.thehandvseye.com/dmc3.htm....naon durva külömben igaz az h a dmc 3-ban van vergil costum?
Hali! Végigjátszás kéne, ha van vkinek lécci tegye már fel! Köszi.
Nah én japán nyelven ugrottam neki, tartva az angol szinkronoktól. Hát.. khm... Nagyot csalodtam :/ Lehet csak azért kapom fel annyira az elsö részt mert akkoriban fantasztikus volt, sajnos már nincs meg, mégis úgy érzem sem a harmadik sem a második résszel nem tettek tul azon.Erm hogy õszinte legyek azt a szinvonalat sem érték el de ez csak az én véleményem.Azért amikor jo kis csihipuhira vágyom le-leülök vele ujra meg ujra végigvinni de... :/
Elsõ végigjátszás után én tudtam nincs-rajta-bõrkabát kosztümöt választani.
nekem is van olyan videóm(nem képem)meg olyan is van ahol nincs rajta börkabát, na ez a korai verzioba volt igy de kiadásra már lecserélték az életerö csikot
Üdv! Ma kaptam meg a játékot.....naon zsír...de azér értek ám hozzá!!!! Az 1-et 100% fullra lenyomtam (tudomásom szerint)...de médse értek vmit...: ...lehet h hülye vok,de láttam pár képet ahol dante élete ilyen hülye kriksz-krakszokkal volt jelezve...s ezt naon nem tom hogy kell megcsinálni....ha valaki vágja mi az plíz mondja meg nékem.:::::D
Szasztok.Nekem kb. két hete van meg ez a játék, sztem nagyon flash.Már végigvittem normalon meg ízin.Most hardon tolom.Amúgy már én is észrevettem a küldetések elõtti videókban lévõ számokat: a második videójának a végén megáll dante, és egy nagy táblán van rajta a 2-es szám, aztán a harmadikat nem nehéz észrevenni, a csaj megpörköl a mocijával egy pár démont, a tûz áll össze hármassá.Az ötödiknél egy madár csúszik le a falon, a vérébõl van az 5-ös.A hatodiknál ismét a csaj jön, lenyom pár ellent, felrepül a motorával, és a porból lesz a 6-os.A hetesnél meglövik dante fejét, a vérét rákeni a falra:7-es számú vér.A 11-es sztem Arkham vére, az a két vonal.A 13-as a falba van vésve, a 14-es a szakadék egyik oldalába van vésve.A 20-as a felhõkbõl áll össze.Ennyi
BTW közben rájöttem, hogy ha nem használok lock on-t és középen hagyom a bal gombát, akkor nearest enemy target van (legalábbis úgy tûnik). A játék vége felé már így kezdtem a kombóimat.
> Nagyon jó lett - megközelíti az elsõ részt. Veril baromi jó karakter, az átvezetõk stílusosak és az egész játék játszható is.
BTW hogy a kérdésedre is válaszoljak: kb. olyan zenét szerettem volna végig, ami az utolsó pár misszióban van (klasszikus zsoltárokat, áriát és instrumentális, elektronikus zenét). De már megint csak ismétlem magamat más figyelmetlensége miatt...
Szerintem te csak le tudod szarozni ezt a játékot pedig ez nem igy van szerintem tök jó.A zenével kapcsolatba mit kellet volna berakni BRYTNE SPEARS-ET vagy a szar discot tökéletes ez a játék ha nem tetszik minek játszol vele.
Aha, értem. Én más módszer alapján szoktam játszani, ha sokan vannak. Elõször kiválasztom a legveszélyesebb ellenfelet és gyõröm, mint az állat. Erre jók a fûzérelt kombók. Ha valaki más támad (hangból, vagy ismerõs mozdulatból tudom), akkor evade, visszaverem és onnantól õ van a célpontban. Ez idõben is optimális, hiszen a kombók sebeznek legjobban, és stílusban is optimális, és a terhelés is így fogy legjobban (ha körbekaszabolsz, akkor szinte egyszerre halnak meg és a terhelés idõvel nem fogy). Csak hát nehéz. Fõleg, hogy ha a lock on is szabotál egy kicsit.
Nem vagyok a nagyon hosszú kombók híve, meg nem is nagyon próbálgattam. Én a tömegkontrollban hiszek: mindenki kap gyorsan egy megrnedítõ pofont, és így megyek körbe-körbe :) Az a megrendítõ persze lehet egy rövid kombó, vagy spec attk, attól függõen, hogy milyen kaszttal nyomom.
Pedig kell használni. A legjobb kombók alapoznak rá! Pl. beowulf (ifrit ;) leghosszabb füzéreket csak azzal lehet megcsinálni. Látszik, hogy a fejlesztõk (nagyon helyesen) úgy gondolták, hogy kell az R1 a közelharchoz, de valami miatt mégis ilyen lett.
Ha nem használsz R1-et, akkor szinte csak az ugrás marad, hogy kilépj egy kombóból, vagy hozzáfûzz. Ugrással hozzáfûzni meg eléggé korlátozza a lehetõségeket.
Egyelõre azt a megoldást dolgoztam ki, hogy lock on nélkül kezdem a sztandard kombókat a bal gombával irányozva és amikor már sebzem az ellenfelet, akkor nyomom le az R1-et és jöhet a brutális (üresben jól kigyakorolt ;) kombófüzér. De itt az elõbbi a baj: ha távolra kerül az ellenfél, akkor újra kell R1-ezni és az nyûgös.
Valszeg különben azért változtatták meg, hogy még a legbénább hülyegyereknek is sikerüljön valami. A DMC1 easy fokozatában is auto aim volt. Valszeg sokan nem értik, hogy mire jó az R1.
Elofordul az ilyesmi, az a Dante is serulget neha neha:P De masfele ujszeru kombokat lehet benne nyomni, szerintem a legjobban a stukis stilussal lehet a legjobban varialni, valtogatva a lovoeszkozoket, meg a suhintos cuccokat.
De aztán lehet, hogy az én agyamba égette már bele kitörölhetetlenül a mozgását a DMC1 kb. 100 órája és az a gond, hogy a hárommal is ugyanúgy akarok játszani (már 10 órája ;).
De nem valószínû, mert a Ninja Gaiden rendszere is gyorsan illeszkedett. Mindkettõvel (DMC1 és NG) szinte hibátlanul tudok játszani, de a DMC3 irányítása néha összehoz nekem sérülést és akkor anyázok. ;)
Nem az a gond. A stílus korlát, de hasznos, mivel így legalább a maxoló játékos megtanulja mindegyiket rendesen.
Kombókból számra több van és színesebb is, mint az egyben, de nagyrészük karakterisztikája ugyanaz. Úgy értem, hogy gyakran kombó III semmivel sem ad többet, mint kettõ kombó I. De inkább a lock-on nehezíti meg az összekötéseket.
Pl. DMC1 (alastor + shotgun): vág, vág ... vág, vág, high time (felugrással), shotgun, ellenfél fején ugrás, shotgun, head breaker
A DMC3-ban ez a kombó a shotgun-nál ellövi messzire az ellenfelet. Ez nem is gond, de a lock-on rajta marad és a head breaker nem az alattad már támadó ellenfélre megy, hanem a levegõbe és beszívod a találatot. Ha elengeded a lock on-t elõtte, akkor szintén arra megy a vágás, amerre dante áll. A lock on elengedése és újra lenyomása pedig tök nyûgös. Így pedig a high time nem igazán használható biztonságos támadásra. Pedig a high time-ra és az többi levegõs változatára építi a rendszer az összes levegõ kombót.
A DMC2-ben is utáltam a lock on-t és ebbõl is ki kellett volna hagyni és a jól bevált nearest enemy auto aim-et kellett volna használni.
BTW nem csak a szöveggel. SZVSZ nem kellene bele a metál (abból is ultragagyi) beütés. A kalsszikus témához az ária tökéletes és ezzel az instrumentális, elektronikus zene harmonizál is. Nem kellene ilyen erõltetéssel (és vúhúúúzással, jeeezéssel) giccsé alakítani.
Nem lehet, hogy az a baj, hogy egy kasztnak nincs annyi kombója, mint a sima Dantenak volt az egyben? Mert sztem, ha összevetjük a kombók számát a háromban összesen, akkor az egyet sokkal felülmúlja. Persze lehet, hogy én emléxem rosszul.
most a "kevert metál" a problema v. úgy ámblok a rockzene, mert sztem ez jobban illik a játék menetéhez, minha fos teknó menne közbe. de persze ez szubjektív :)
A zenét nekem is szoknom kellett, azzal a ponttal részben egyetértek,a többivel nem. Sajnos a ninja gaidenhez nem volt szerencsém, így nem hasonlíthatom, de a dmc1-et szvsz magasan veri a játék, mint azt már többször említettem a témában lentebb!
Cheap-nek köszönhetõen már én is játszottam (most a 16 mission-nél tartok).
Nagyon jó lett - megközelíti az elsõ részt. Veril baromi jó karakter, az átvezetõk stílusosak és az egész játék játszható is.
Néhány negatívum, amiért lejjebb teszem az elsõ résznél (de még a Ninja Gaiden-nél is): * A gennyes, nyálas, kevert metál beütés a zenében undorító! Az áriás klasszikus zene fenomenális, a tiszta elektronikus zene teljesen rendben van, de amikor az elektronikus zenére az a takony rájön, égnek áll a hajam. * Túl sok a jeee és vuhúúú. Ez nem laza, hanem gagyi. Lehet, hogy az amerikai tiniknek bejön, de nekem nem. * Színesebb, de kicsit butább lett a harcrendszer. Nem túl jó a lock on sem. * A menürendszer egy csapnivaló sz*r. Az elsõ részben tökéletes volt. Nem hiába másolták le azt a Ninja Gaiden-ben is szinte pontosan úgy. Nem kellett volna változtatni. * Ha már adtak kamera kontrollt is, igazán hagyhatták volna, hogy teljesen körebenézhessek (akár first person-ben felfelé is, mint a NG). Szeretek nézelõdni és ebben a játékban lehet is.
persze! én is az arcába locsoltam vagy két üveggel:)
kösz a szentelt víz használ ellene valamit?
ütöd mint állat! :)
Hi hogy kell megölni Vergil?
Ennyire ne kalandozzunk el!!! Csak a animációkban észre lehet venni a mission számát, amelyek a fejlesztõk rejtették el
és mire jöttél rá a fejlesztõk titkaiból csak nem DMC6 mikor jön ki? oszd meg velünk
Végig hát, csak az értékelési táblázaton nincs. Tudjátok: E N H D olyan nincs, hogy H. Könnyû volt mert 1lövésre lehetett irtani, csak messzire kell menni és lövöldözni, az tény hogy DMD-n én is nagyon szenvedtem, sztem az legnehezebb és nem a HOH. Hogy teljesüljon a keret, csak a "secret"-teket kell megcsinálnom és már 100%-os lesz ez gama. Vagy csak akkor, ha harcstílusokat is a legfelsõ szinten vannak? Nekem azok vannak vissza a fejlesztések közül. Ja, és egy érdekes megfigyelés. Ki látta, vagyis ki veszi észre, hogy minden mission elõtti animációban el van rejtve annak sorszámát? Pl. a 9. elõtt amikor a csaj lövöldözik és nagyon gyorsan felvillan a 9mm-es felirat a töltényen, 20. elõtt meg 2szer is feltûnt a felhõk között, 1. pedig az asztalon vhol. Most csak enyyi jut eszembe, de ha vki észre vesz vmit, akkor szóljon. Úgyhogy figyelmesen kamerázzatok!
az az ! a sárga ajtó után van a terem ahol használni kell!
Igen az valami Vajura
na ,megyek sörözni:)
biztos az lesz az.
Mindjárt mondom a nevét csak belépek a játékba.köszi
átváltozni csak az elsõ Vergil-es bunyó után lehet(L1) a botot(ugye a 3 ágú szigonyra gondolsz?) a Living statues teremben kell használni
Hitok Ádám vagyok lenne két kérdésem az,hogy hogyan kell átváltozni a másik pedig mit kell csinálni az 5-dik pályán megöltem a piros sárkányokat bekapcsolta valamit fölvetem valami botott inen nem tudom mitkell csinálni.Léci segitsetek a forumba vagy emailen [email protected] nagyon megköszöném
szétestek az újaim...azok az oltárok amik a blue orb darabkákat rejtik,és mondjuk a gitárral kell szétverni...hááát az ba**ott szo**atós! sum=nem egy felhasználó barát gáma...pedig nem vagyok egy kezdõ láma játékos. nem szeretem ha a játékidõt az emberek szivatásával hosszabítják meg...márpedig itt errõl van szó. a fa**om kezdi el hard fokozatban.(örök életre elzsibbadna a kezem,aztán a végén még nem, tudok többet ujjazni )
játszik valaki azon a fokozaton HOH mesélje el milyen én nem akarom megnézni má igy is hülyét kaptam ettö a gammátol DMD-t se tom meg csinálni
én azt olvastam kapsz még1 fokozatot HAVEN OR HELL
Nem értem! Ti a DMC3-at nyomjátok? Szerintem tök könnyû, már végig vittem minden fokozaton. Vagy lehet, hogy Ti "quick silver" használat nélkül csináljátok? Így tényleg nem könnyû.
nekem is:)
kezd elegem lenni ebböl a tetü játékbol
/szidkozodik mint állat
bárcsak sose találtam volna meg a 3. secret-et már a DMC1-be is utáltam ezt a ugrálós részt nem tom mért kell ilyennel szivatni az embert