Nem az a gond. A stílus korlát, de hasznos, mivel így legalább a maxoló játékos megtanulja mindegyiket rendesen.
Kombókból számra több van és színesebb is, mint az egyben, de nagyrészük karakterisztikája ugyanaz. Úgy értem, hogy gyakran kombó III semmivel sem ad többet, mint kettõ kombó I. De inkább a lock-on nehezíti meg az összekötéseket.
Pl. DMC1 (alastor + shotgun): vág, vág ... vág, vág, high time (felugrással), shotgun, ellenfél fején ugrás, shotgun, head breaker
A DMC3-ban ez a kombó a shotgun-nál ellövi messzire az ellenfelet. Ez nem is gond, de a lock-on rajta marad és a head breaker nem az alattad már támadó ellenfélre megy, hanem a levegõbe és beszívod a találatot. Ha elengeded a lock on-t elõtte, akkor szintén arra megy a vágás, amerre dante áll. A lock on elengedése és újra lenyomása pedig tök nyûgös. Így pedig a high time nem igazán használható biztonságos támadásra. Pedig a high time-ra és az többi levegõs változatára építi a rendszer az összes levegõ kombót.
A DMC2-ben is utáltam a lock on-t és ebbõl is ki kellett volna hagyni és a jól bevált nearest enemy auto aim-et kellett volna használni.