Igen túl erősre nem jó rakni, arra rájöttem. nincs gurulós székem de simán eltolom magam ha nagyon erős a féknyomás :))
És mivel én soha semmit nem szoktam ajándékba kérni semmi alkalomra, család ragaszkodik hozzá, hogy vesz nekem egy clubsport váltót :DDDD Tiszta luxus :)
A féket is érdemes állítgatni, mert ha nagyon erősen kell nyomni akkor a láb remegése is befolyásolja a fékutat ( vagy gyúrni kell :D ), a gázpedál rugójával érdemes óvatosan bánni, mert azt sűrűn használod ugye, és nekem múltkor a 3órás versenynél már kezdett fárasztó lenni. A kuplung az sztem is feszes kell legyen, mert számít mikor a motorféket adagolod féktávon. Ja, sima CSR elite az enyém.
hehe..most látom csak hogy hülye voltam, nekem más pedálom van, kicsit gagyibb :) Sokat kellett mókolni hogy jó legyen, és még a kuplung rugója alá bekívánkozik egy kis távtartó, hogy egy hangyányit feszesebb legyen, mert ha felfordítod a pedált akkor langyi lesz a gáz, így ki kellett cserélni a kuplung és a gázpedál rugóját, most így a gáz magas rugóúttal dolgozik és így elég feszes, a kuplung pedig a legrövidebb rugóúttal dolgozik és lehetne egy hangyafsznyit feszesebb...de már jó azért. A gázt lejjebb kellett vigyem a blippeléshez...meg úgy általában vagy 2 napig faragtam-állítgattam. Most jó érzés, nekem autósabb. kép:
így most jó, lehet taposni bármilyen helyzetben, hátul támaszkodik a falon, le van csavarozva aztán ennyi ...Meg sem tud mozdulni .
Most így, hogy a fékpedált lenyomni nem tudom, a gázt sem tudom elég mélyre nyomni, még nem próbáltam. De max a pedál alátétet átrakom a gázhoz, akkor lesz 1 centivel kijjebb lesz a gáz, a fék meg annyival beljebb.
Hell nekem se megy mert folboritom a pedalt :)) De most csinaltam egy kis tartot a pedalnak, ahoz lecsavrozom es nekitamashkodik a falnak, ugy stabil lesz .
Szétszedtem a peádlomat, mert a gumi a fékpedálban már nem ért semmit. Mivel nem tudom mit kéne rakni bele, ezért kiszedtem a rugót, és gördeszka pogikat raktam bele, alátétekkel. Kb 1 centi a pedálút, de marha jól adagolható. Heel and toe nem tudom hogy fog menni vele mondjuk, de nagyon tetszik.
fANATEC CLUB SHIFTER VAN VALAKINEK IDEHAZA, VAGY LEHET RÓLA OLVASNI HAZAI EMBERTŐL ? :)
Köszi, akkor neki is állok tervezni valamit hozzá. Metrikus csavart szerencsére bárhol kapni. Mondjuk szét is kéne szednem, csak félek, hogy a kuplungnál valami el van törve, egyszer erőteljesebben nyomtam, és azóta furcsa valami, ahogy lenyomom megáll, majd kis erőre még továbbugrik.
Metrikus m6 csavarok, minden pedálomat és kormányt ezekkel rögzítem. Na nem azért mert csak ilyenem van, hanem mert mindenhez ez való, akár logi akár fanatec. Mondhatnám úgy is, hogy csavarokat sosem cseréltem, csak pedált és kormányt :-)
Azt vágom mire gondolsz, igen, csavarozva van a belseje, csak azt nem tudom, hogy magát a műanyagot le lehet-e csavarozni rendesen, szóval nem kéne szétszedni.
Nekem olyan kéne, hogy egy lemezre csavarozom csak a pedált, a műanyag borítás meg nem kell. Csak lusta is vagyok, meg nagyon hely sincs, ahol fúrhatnék fémet rendesen. Nem is tudom, hogy a G25 pedált le lehet-e csavarozni. Ha igen, akkor valami döntött állványt kéne csinálnom neki, az már jó lenne, súlya is lenne, hogy ne boruljon fel.
Nekem is fal előtt van íróasztal alatt, csinálok egy derékszögű rétegelt lemez "L" alakot, a hátulja nekitámaszkodik a falnak, a pedált meg lecsavarozom az aljára, aztán jóvan .
Rosszul mondtam bocsi, az ABS-t fanatec kormányon tudod állítani. A kormánynak van egy lcd kijelzője és ott lehet driver specifikus dolgokat állítani akár menet közben is, érzékenység, kormányszög, ffb erősség, drift mod stb... és itt van az ABS is. Még egy ok, hogy kipróbáld a porsche kormányt ...csak egy kör erejéig :)
Ha leggyengébbre vetted akkor az nem olyan taposós, a loadcelles g25/27 pedálja sokkal taposósabb :) Persze potméteres pedálhoz képest tényleg nyomni kell. Ha még nem próbáltál loadcelles pedált korábban akkor ez tényleg új lehet neked, de nagyon könnyen meg lehet szokni és szeretni. :))) Taposni kell mint az igazit. Mondjuk rögzíteni kell valahogy mindenképp az biztos :) Én is folyamatosan eltologattam magam a székkel amíg nem volt fix stabil cockpitem üléssel.
Felraktam a második lyukba határozottan jó, de van én nyomom rosszul vagy nem tudom, a leggyengébbre raktam a potit, így is elég taposós, ha feljebb veszem állandóan felborul a pedál :)) Igaz íróasztal , nem épp ideális üléspozíció ... Ti milyen erőre rakjátok a potit? A rezgő motort hol lehet bekapcsolni, én egy 144-es drivert találtam, azon semmi ilyen lehetőség nincs csak teszt ... Utoljára szerkesztette: lac coo, 2014.12.18. 19:55:59
Valóban nem sok haszna van :) , ha a driverben bekapcsolod az ABS effectet és beállítod hány százaléknál jöjjön elő akkor szépen megbizsergeti a talpadat a fékpedál :) Gyakorlatilag egy mechanikus rezgőmotor. A tengely egyik felén van csak súly ezért megrezegteti az egész pedált mikor forogni kezd, na persze csak annyira kb mint egy mobiltelefon :). Nálam be van állítva az ABS effect 100%-on. Arra jó, hogy érzem melyik az az erő mikor elértem a maximumot amit a potival beállítottam, tehát nem érdemes tovább nyomni :) Ezzel nagyjából be tudod magadnak rögzíteni hol van a 100%, de egyéb dologra nem jó. Játékokhoz semmi köze nincs, tehát nem a játék adja az ABS effektet mikor megcsúszik a kerék hanem a driverből jön mikor elérted a beállított fékerőt. Utoljára szerkesztette: Pitti, 2014.12.18. 10:03:36
Az nem tekerhető, hanem forgatható és ilyenek vannak konzol kontrollerekben is, az hittem tudni fogod :) rezgést állítja elő.
Xbox kar vezérlőjét és motorjait én is használtam sportülésem alá, hogy átadja a kerékvetők stb effektjét amit gyárilag kijött belőle :D egész jól masszírozott játék közbe :D de nagyobb motorokkal élvézetes is lett volna, de nem kisérletezgettem tovább. A pedálokhoz bőven elegek és egész jó gondolat is, bár gondolom 5 játéka ami támogatja külön a rezgés pedálhoz, hacsak nem a kormány számol valamit neki.
No végre kitudtam próbálni a Fanatec CSL Seat-m... azt kell mondjam kellemes meglepetés, gagyibbra számítottam. Az összeszerelési útmutató lehetne pontosabb, néha elvitt az erdőbe, de a célt szolgálja. Maga a kütyü kellőképpen stabil, ha alaposan meghúzunk minden csavart.
A szék nem túl kényelmes, több órát biztos nem bírnék ki benne, viszont egy deréktámasszal sokkal komfortosabbá tehető, és úgy már órákra is kényelmes. Teljesen hátratoltam a széket, a kormánytartó max magasságon, és kb 10 centire a max hosszúságtól, így a G25-l a 180 centimnek pont megfelelő, viszont egy mélyagyas kormánnyal 180 cm felett már lehetnek gondok.
A pedáltartó csak egy tengelyen van rögzítve, ezért a loadcell-s pedál taposása közben hajlamos elemelkedni, ha a másik lábunkat nem tartjuk rajta. :) Összességében elégedett vagyok, ennyi pénzt számomra bőven megért! :)
Nekem g25 volt 6 évig, mikor hozzá jutottam ehhez. Azóta imádom. Csak azért adom el mert most elite csr kormányom van clubsport v2 pedállal, gyakorlatilag ugyanez csak egy fokkal komolyabb rendszer erősebb motorokkal. Szóval nem lepődnék meg, ha ez maradna az asztalodon a g25 helyett :-)
Szupi. Viszont gondolkodom, hogy az 10 forint mar olyan mindegy, es lenne tartalekba egy kormanyom ha esetleg behal G.....ami azert nem egy ritka eset.
Biztos jo, nem ketlem, de nekem nem jott be ezidaig az ekszijas rendszer :)
Amugy verem itt a nyalam, de igazabol lama vagyok a temahoz...: ez a pedal ugy emukodik sima usb s eszkouzkent is, nem kell hozza a fanar tec kormany, jol tudom ? :))
50-et er meg nekem a pedal :) Vagy 55-ot kormannyal egyutg, de az tuti ott rohad el a szekrenyben akkor, csa azert vennem meg, hogy megkaparintsam a pedalt :)))
Így mondjuk elég jó vétel. Jó az a kormány, szerettem, csak nekem egy régebbi változata volt, lehet nem is ez, és az ffb megadta magát egy durva mozdulatra. Ha garis lett volna cserélik.
Hát....már erősen gondolkodom rajta, de mi a fenét csináljak a kormánnyal? :) Pedig tök jó kormány ez nem értem :) A pedál külön 50-55 között menne el, de azért várok még egy picit :)
Hát ezzel nem értek egyet, 5 évig G25-öt nyúztam loadcelles pedállal, Most clubsport van, és 1000x jobban szeretem. Sokkal jobban tudom adagolni a féket is és a gázt is. Masszív erős stabil cucc. Sokkal stabilabb mint a g25. Nem is értem miért mondod ezt, neked is volt mindkettő. Vagy ennyire berágtál annó fanatec-re?
Az a vicc hogy próbából beregisztráltam az osztrák oldalra ahol 349 euró a kormány ami nagyon fasza, megadtam a magyar címert simán enged rendelni de csak valami 8 eurót rak rá szállításra ami szerintem nem létezik:D
Biztos de ha van Angliai ismerősöd aki szokott haza jönni vagy berakja valahova aki jön haza akkor nem.. uk-ban ingyenesen szállítanak általában.. de most néztem hogy Austriában 106e a kormány:)
Nem értem mitől jobb az ebay ha Kina fost akarsz rendelni?:))) Nem az jön vagy akármi simán vissza kérem a pénzem és csoki.. nem vagyok odáig értük én se de mindent ők gyártanak na ezt el kell fogadni:)