tudom ide inkább közúti balesetek szoktak jönni, de ez az egyik legdurvább összeállítás, amit valaha láttam, van jópár esés benne, ami télleg brutális...
"A bukósisakom megrepedt, az ülés kuka, de a fejprotektor megmentett egy komolyabb nyak- és fejsérüléstõl, a teljesen rám szabott ülésméret és a mindig szorosra húzott hatpontos öv pedig néhány belsõ sérüléstõl is megóvott. Persze szerencsém is volt, hisz ennél a balesettípusnál sokkal rosszabbul járhattam volna."
Leírás: A MiG-29-es vadászrepülõgép a repülõtér kifutópályája felett alacsony áthúzást hajtott végre, de a manõver nem sikerült, a 44-es fõutat megrongálva a gép lezuhant és kigyulladt. A pilóta sikeresen katapultált.
Leírás: A Ford Fiesta az Alkotás utcában a Déli pályaudvar felõl a BAH csomópont irányába tartott, amikor az autó lefulladt. A sofõr menetközben megpróbálta újraindítani, de eközben majdnem nekiment az út közepén lévõ járdaszigetnek, ezért jobbra elrántotta a kormányt, s felszaladt a MOM Park elõtti járdára, ahol kiütötte a gyalogosvédõ korlátot, majd egy lámpaoszlopnap csapódott. Az oszlop megdõlt és megrongálta a bevásárlóközpont díszburkolatát. A fiatal nõ a biztonsági övet nem használta, kifejelte a szélvédõt és a karját is eltörte. Amúgy nem a saját, hanem a barátnõje autóját vezette.
150km/h val szaguldott lefele a volgy fele mert a varos egy volgyben van es az ut vizes volt, kicsuszott, nekiment egy villanyoszlopnak es a kocsi kette szakadt,a 4 halott 17-25 ev kozott voltak
Megint a vétlen teherautósofõr halt meg :( Plusz a 27 éves buszsofõr lábát valószínû le kell vágni...
Busz, teherautó és személygépkocsi halálos karambolja
Egy Opel Corsa személyautó az Ady Endre sétányon haladt a Szabadság út felé, ám a keresztezõdéshez érve figyelmen kívül hagyta a stoptáblát, és a neki balról érkezõ, a 3-as fõúton haladó, Bova típusú autóbusz elé hajtott. A busz vezetõje vészfékezett, megpróbálta elkerülni az ütközést, de nem járt sikerrel, nekiütközött az Opelnek, valamint a szembõl érkezõ konténerszállító pótkocsis teherautónak. A személyautó szintén a teherautónak ütközött. A konténerszállítót vezetõ 56 éves férfi a helyszínen életét vesztette, az Opelben egy súlyos és egy ember könnyebben sérült. A busz vezetõje életveszélyes állapotban került kórházba. A buszon még hárman súlyosan, tízen könnyebben sérültek.
klick most bocs a kepre kattintsatok a siteon es nezzetek tovabb
Egy kezdõ motoros a Hondájával 250km/h körül oldalról belerohant egy Golfba egy keresztezõdésben Svédországban. Olyan gyorsan ment a motoros,hogy szó szerint fékezni sem maradt ideje. A Golf a becsapódástól három métert repült a levegõben és a tetején landolt. Mindkét utasa és a motoros is azonnal meghaltak. Mindhárom holttestet az autóban találták meg.
Miután lezárták a nyomozást, a kocsit "kitakarították" és kiállították a Stockholmi Motor Vásáron balesetmegelõzési célzattal (mi történhet egy motoros balesetnél.
onyádp_csáját van más kresz a rendõröknek, te mennyire hülye vagy fúdenagyonhülyevagy idézem "van mentõs ismerõsöm, és mondta hogy bár rájuk más vonatkozik, MINDIG bele kell kalkulálniuk, fõleg egy ilyen forgalmas keresztezõdésben, hogy nem mindenki adja meg az elsõbbséget." ugyanaz a kresz vonatkozik MINDENKIRE, de a kék és hang feljogosítja hogy biztonságos körülmények között, balesetveszélyes helyzet okozása nélkül megszegjék a kresz-t
és egyértelmûen látható a videón h még a fékre se lépett a kisbusz vezetõje, h meggyõzõdjön arról h IGEN, megkapta az elsõbbséget
Ha nem teljesen vágták el a csövet, akkor azt nem nagyon tudod kipróbálni... Ill kilehet, csak gondolom a legtöbb ember nem azzal kezdi a napot, hogy felpumpálja a féket, majd addíg tapossa, míg el nem szakad a fékvezeték.
Meg a legtöbb ember nem is ellenõrzi a verklit szerintem.
Hol láttál te itt bankrablókat, vagy akárkit, akit üldözni kell? A 2 eset teljesen más szerintem. Egyikben érthetõen át kell hágni a szabályoat, hogy a bankrabló ne lépjen meg 20 millával, a másik esetben meg ahogy a kresz is írja, óvatosnak kell lenniük..
van mentõs ismerõsöm, és mondta hogy bár rájuk más vonatkozik, MINDIG bele kell kalkulálniuk, fõleg egy ilyen forgalmas keresztezõdésben, hogy nem mindenki adja meg az elsõbbséget. Vagy szerinted ha kimegy a rendõr elé egy autós, akkor nyugodtan nekimehet hátulról, merthogy õ megkülönböztetõ jelzést használ?
lóf_szt ér a kék meg a hang, fõleg ha ismered a keresztezõdést ( dózsa - thököly sarok ... ami (a Thököly) amúgyis jelenleg le van zárva, látszik is a beton elválasztó ) de látszik, h a rendõr még lassítani se lassított, márpedig a KRESZben az van, h még ha kékkel is megy, meg KELL gyõzödnie arról h tud e menni és nem okoz balesetet sem vészhelyzetet és az is látszik h az álló kocsisor mögül "bújt ki"