A Maglódi úton a Sibrim Miklós út felõl a Sírkert út felé haladó személygépkocsi áttért a menetirány szerinti bal oldalra, felhajtott a járdára, majd ott egy zárt vaskapunak ütközött, melyet ki is döntött. A Suzuki Swiftet vezetõ 30 éves budapesti fiatalember, valamint 33 éves utasa, egy nõ azonnal életét vesztette. Egy másik utas, szintén egy nõ a mentõautóban hunyt el. A kidöntött vaskapu halálra nyomott egy kutyát. A holttesteket és a mentõautóban meghalt nõt a tûzoltók szabadították ki az összeroncsolódott jármûbõl.
"A Mazda sofõrje megpróbálta kikerülni az elõtte, az út jobb szélén kivilágítatlanul haladó kerékpárost, de nem sikerül, halálra gázolta a kerékpárost és karambolozott a szembõl érkezõ Opellal."
: A Bodajk irányába haladó Peugeot 206-os Fehérvárcsurgó után a jobb útpadkára hajtott, a bal oldalára borult, majd visszabillent. Az autó végül körülbelül 75 méterrel távolabb, 25 méterre az úttól a réten a kerekein állt meg. A Peugeot-t vezetõ férfi a súlyos fejsérülése miatt a helyszínen életét vesztette, holttestét a tûzoltók szabadították ki a roncsból. Az autóban elöl utazó nõt a mentõk könnyebb sérülésekkel szállították kórházba. A sofõr használta a biztonsági övet.
szerencsétlennek esélye sem volt :( 206-os nem épp a biztonságáról híres...
te zöldnél mindig megállsz a lámpánál? szerethetnek :)
Megkülönböztetõ jelzést használta, de hát akkor is a saját érdekében, mikor egy számára piros lámpán megy át, evidens hogy õ is óvatosabb.. Mert ugye motorzaj + rádió, legtöbb esetben csak azt hallja az ember, hogy valami sziréna hang, de hogy pontosan honnan, azt már általában nem...
Az azért még durvább lenne. Szerintem a viselõ feje a sisakkal együtt a baleset után olyan helyzetbe állt, amitõl például a halott orrából vagy a szájából ömlõ vér a sisak fenekén gyûlt össze. Miután lehúzták a fejérõl és letették a földre a képen látható módon, a sisakban összegyûlt vér szépen elfolyt..
Persze hogy az autósnál van a labda, mert kötelessége elngedni, csak énis tapasztalom hogy sokszor qrva nehéz észrevenni, fõként meghallani õket, ha meg aztán így érkezik, merõlegesen az én haladási irányomra, akkor még kevesebb idõ van észlelni, hogy ezt bizony el kell engedni.. És sokszor énsem nézek be zöld lámpánál jobbra vagy balra, "ott úgyis piros" alapon..
ennyi állatot... miért nem lehet normálisan vezetni? :s
lóf_szt ér a kék meg a hang, fõleg ha ismered a keresztezõdést ( dózsa - thököly sarok ... ami (a Thököly) amúgyis jelenleg le van zárva, látszik is a beton elválasztó ) de látszik, h a rendõr még lassítani se lassított, márpedig a KRESZben az van, h még ha kékkel is megy, meg KELL gyõzödnie arról h tud e menni és nem okoz balesetet sem vészhelyzetet és az is látszik h az álló kocsisor mögül "bújt ki"
van mentõs ismerõsöm, és mondta hogy bár rájuk más vonatkozik, MINDIG bele kell kalkulálniuk, fõleg egy ilyen forgalmas keresztezõdésben, hogy nem mindenki adja meg az elsõbbséget. Vagy szerinted ha kimegy a rendõr elé egy autós, akkor nyugodtan nekimehet hátulról, merthogy õ megkülönböztetõ jelzést használ?
Hol láttál te itt bankrablókat, vagy akárkit, akit üldözni kell? A 2 eset teljesen más szerintem. Egyikben érthetõen át kell hágni a szabályoat, hogy a bankrabló ne lépjen meg 20 millával, a másik esetben meg ahogy a kresz is írja, óvatosnak kell lenniük..
Ha nem teljesen vágták el a csövet, akkor azt nem nagyon tudod kipróbálni... Ill kilehet, csak gondolom a legtöbb ember nem azzal kezdi a napot, hogy felpumpálja a féket, majd addíg tapossa, míg el nem szakad a fékvezeték.
Meg a legtöbb ember nem is ellenõrzi a verklit szerintem.
onyádp_csáját van más kresz a rendõröknek, te mennyire hülye vagy fúdenagyonhülyevagy idézem "van mentõs ismerõsöm, és mondta hogy bár rájuk más vonatkozik, MINDIG bele kell kalkulálniuk, fõleg egy ilyen forgalmas keresztezõdésben, hogy nem mindenki adja meg az elsõbbséget." ugyanaz a kresz vonatkozik MINDENKIRE, de a kék és hang feljogosítja hogy biztonságos körülmények között, balesetveszélyes helyzet okozása nélkül megszegjék a kresz-t
és egyértelmûen látható a videón h még a fékre se lépett a kisbusz vezetõje, h meggyõzõdjön arról h IGEN, megkapta az elsõbbséget