A személygépkocsi vezetõje mûszaki hibára hivatkozott, elmondása szerint nem tudta kormányozni az autóját, amely több mint 80 méteres féknyom után ütközött a fûkaszával.
A sportpályáján lévõ rendezvény második estéjén a a FIFI típusú körhinta merevítõje eltörött, s a szerkezet az utasokkal leszakadt. A balesetben tizenheten sérültek meg, közülük egy ember életveszélyesen, hárman súlyosan.
A Nyírtass felõl Berkesz irányába haladó Volkswagen LT 35-ös mikrobusznak a berkeszi bekötõút keresztezõdésében nem adta meg az elsõbbséget a Demecser felõl a fõútra kihajtó Lada, s a mikrobusz az autó bal oldalába hajtott. A Lada az út menti vízelvezetõ árokban állt meg. Az autót vezetõ 17 éves fiatalember, akinek csupán májustól volt jogosítványa, a helyszínen életét vesztette.
Kérdem Én : 17 évesen miért adnak valakinek jogsit, nulla rutinnal??????
nem adta meg az elsõbbséget 17 évesen. ehhez nem is lehet mit hozzászólni...
elõzött(ahol a busz van)..de a toyesz nem ment úgy ahogy kellett volna...beteges volt a motorja... az az útszakasz elég beláthatatlan..enyhe emelkedõs nyújtott(neki) jobb kanyar, majd ugyanolyan lejtõs, majd hosszú egyenes...de nagy tempónál elég nehézkes észrevenni a szembejövõt.. #666os képen a háttérben a busz a kanyar elejéhez ér... a busz végefele kell véget érnie(a toyotás felöl) a záróvonal..
Illetve nem tud valaki képeket is adni a mentõhelikopter balesetrõl? Az ápoló sajnos meghalt. A beteg (égési sérült 2/?/éves kisfiú) kísérõje (az anyukája) megsérültek, de nem életveszélyesen. A pilótáról nem tudok adatokat. A gép motorhiba miatt 300m-rõl "kényszerleszállt" (vagyis zuhant) egy mezõgazdasági termõföldre. Pontos helyszínt nem tudok írni.
Egy ember meghalt, hárman megsérültek, amikor lezuhant egy mentõhelikopter Ráckeve térségében - mondta el az InfoRádióban a Pest Megyei Rendõr-fõkapitányság szóvivõje.
Az emberek ha jól hallottam mind kiestek a gépbõl a földbecsapódás után. Az ápoló szerencsétlenségére pont rá dölt a gép... Az anyának még nem mondták el a halálhírt, hogy ne érezzen bûntudatot...
vagy a Balatonfüredi. Ha a balatonfüredi volt,a kkor ennek a gépnek a személyzetével elõzõ héten még beszélgettem :( megyek le köv héten is arra felé, benézek akkor oda is...
Õk biztosan tudják, majd hogy kihez tartozott a gép. Ha pedig Budaörsi, akkor ezt a gépet láttam személyzettel a mentõsnapon. Persze attól még nem biztos, hogy õk voltak ma beosztva.
én haladtam a párhuzamos két irányú ut,jobb oldalán,a keresztezõdésben,balról egy peugeot boxer talált el minket,nincsenek fék nyomok,mert olyan gyorsan belém szaladt,hogy fékezni se volt idõm,meg aki nekem jött õt is én állitottam meg.Az ütés következtében kitört az autó hátulja,az auto jobb oldala neki vágodottt egy oszlopnak,az árok szélét valoszinüleg már fél oldalasan szántottuk fel,és 180 fokos fordulat után,még a tetõn hátra felé csuszva igy álltunk meg.
Én egy jó konceciójú autónak tartom ezt az L300-at. Ez egy 10 éves 2000-es benzines volt,és majdnem negyed millió kilométer után is csak gyertyát,gyujtókábelt,meg vezérmû szijat cseréltek. Hátrányai szerintem:0 ütközési zóna elöl,hosszúsághoz képest nagy magasság,ebbõl következik,hogy oldalszélben életveszély volt menni vele.
olyan rossz érzés h többé nem ölelhetem meg és nem beszélhetek vele:'(
Öszinte részvétem! Sajnos másodpercek döntenek az életrõl-halálról! Én is ma halottam,hogy egy ismerõsöm,a héte közúti balesetben elhunyt,de még részleteket nem sikerült megtudni.
köszönöm! Az apukám 60km/h ment a tamográf szerint. A Vito vezetöje pedig a 2 sávos utból átment a szembejövösávba, mert valoszíü elaludt. Azt mondták h kb 150km/h-val mehetett.