látom a magyarításról nem esett szó...akkor írom,pajtásom ma reggel üzente,nem tudom saját vagy olvasott megoldás volt..tehát.. regeditben hckey_local_machine..software..blabla...átírni a 3as számot 16ra...aztán a játék data mapájában a a dialog.tlk-ból a lang.key-bõl és avoice.bif-bõl csinálni másolatot és azokat 16-ra átírni..és angol hang magyar felirat lesz a játék alatt..a felirat hiányos..néhol angol maradt..
Valaki rájött hogyan lehet eldobni tárgyakat? Fullon vagyok, ha lehúzok valamit a drop-ra nem történik semmi, egyedül a fáklyámat tudná lerakni. Illetve miért nem tudok köszörûkövet meg ilyesmiket használni? Ráclick, zöld keret körbeveszi a fegyvereket de semmi. A gagyi harcot inkább nem is említeném meg, de legalább hangulatosnak tûnik. Kár hogy az Atari belefolyt, minden rosszat nekik tulajdonítok.
Nah igen, csatlakozok az elõttem említettekhez! Maga a játék hangulatos és szép. De a harc az csapnivaló lett, ennél még a Heretic 2 is jobb volt.
Hát remélem el fog futni... A ramom gondolom kevés lesz :(
Valóban a harcrendszertõl eltekintve nagyon hangulatosra sikeredett a játék.Akit érint,van G15 lcd támogatás benne.
Toltam egy kicsit a játékot vélemény :
grafika - szép ,nem egy csucs graf de tud mindent.
zene,hangok - nálam telitalálat nagyon jól szól minden és a zene is tetszik.
játékmenet - lineáris ,nekem bejön de aki a TES szabadságához szokot annak fura lesz.
hangulat - a játék legnagyobb erénye és erössége a hangulata ,él és veled együtt lélegzik az egész világ.
harc - szerintem egy fostalicska a játék messze leggyengébben sikerült része ennél még a Fable vagy Oblivion harcrendszere is ezerszer jobb. Így aztán szokni kell de nagyon harcot. Talán maradni kelett volna az eredeti tervnél és körökre osztott harcot megvalositani / KOTOR,NWN / mert ez olyan félmegoldás.
Összegezve a harcot leszámitva egyértelmüen istenkirály a játék igy a harc miatt van egy kis hiányérzetem.
Hofinak az a poenja jutott eszembe mikor egy csodálatosan roskadásig megteritett aztalon a rengeteg finom étel mellet egy icike-picike tányéron ott egy kis darab kutyaszar valahogy elveszi az ember étvágyát.
igen :) nemsokára meglesznek az ruszki verzióból való videjók :D
Megnéztem a Data könyvtárban lévõ cs_sex bik fájlokat de csak annyit mutatnak videóban hogy egy kártyán ott az éppen aktuális nõ képe akivel lefekszel de semmi durvább jelenet nincs ez lenne a cenzúra??? de az intro meg az outro videók istenek megnéztem vagy 5x legalább.
hmm, 26-án jönn is valami patch hozzá ki. meg a Vistásoknak van valami HotFix-es cucc.
check for update-re klikk akit érdekelne.
Tudja valaki, hogy hogyan lehet kivonni az osszetevoket az alkimiahoz a kulonbozo talalt itembol ? Megenni, meginni megtudom oket, de kivonni nem tudom az alapanyagokat, pedig jo lenne, mert van mar egy csomo formulam, meg olyan is ami skillpontot ad, de alapanyagom meg nincs az elkeszitesukhoz, mert nem tudom kivonni oket.
Tényleg, nem lesz parás a szinkronosnál a szájmozgás?
F3-as módban teljesen használható, azt az apróságot leszámítva, hogy az egér pause módban más pozícióban van, mint tps-ben. Ha ugyanott maradna, az jó lenne. Egyébként nagyon ízi könnyû fokozaton. Viszont marha sok dolgot lehet találni, különféle söröket, meg lehet tuningolni szépen a fegyvereket, köszörülni, meg minden, s a linearitás már picit csökkent, most oda megyek ahova akarok, de a kastélyom belül minden küldit meg kell csinálni.
Bizony. Raadasul meg kell mondjam a toltogetes ellenere jobban bejon mint az Oblivion. Az egesz vilag el, elfutnak eloled a tyukok,kacsak, a gyerekek sivalkodnak es futkaroznak, az emberek osszesugnak a hatad mogott. Szoval nem olyan rossz game mint ahogy itt egyesek allitjak, osszetettsegre nem lehet panasz, az iranyitas es harc boven megszokhato. Bar linearis a storyline, van barangolni valo boven, mert tele van a jatek mellekkuldetessel es a vilag nagy, nem kell az elso chapterbol kiindulni, ami egy varban jatszodik.
Hmm, érdekes kis game. Tipikus Bioware motor,de az irányitás enyhén szólva szar.A történet maga érdekes szóval még érdemes lesz vele szórakoznom de nem hajnali 1-kor. A videók kissé szaggatnak de ez szerintem a Vistám sara. Ja igen és a DT-bem fut SCSI meghajtó emulációval is, bár erre szerintem már mindenki rájött aki kipróbálta.
Arra a hozzászólásra válaszoltam. Csak furcsállom a verziót, mert úgy volt, hogy csak USA-ban cenzúrázzák. Tehát mi is a forrás? (Egyébként ha valaki valami infót ír, tényleg odaírhatná, hogy honnan számazik.)
Hát tartok tõle,hogy ez késõbb is így marad.Pont ilyen volt pl. a FABLE is. Ettõl függetlenül lehet még jó a játék sõt, csak én arra számítottam,hogy oda megyek ahova akarok,mint pl. a Gothic-ban vagy az oblivion-ba. Na mindegy ha ilyen akkor ilyen, csak így én személy szerint pl. megvenni tuti nem fogom.
nagyon jó kis game, csak az a hülye írányitást ne így csinálták volna meg.
Engem már a fõhõs kinézete is megfogott mivel hasonlít Drizzt Do'Urden-re, egyébként nem baj ha lineáris ha jó a story.
Asszem csak ott van Depth of field, az elég sokat levesz teljesítménybõl, ha nem kell, akkor azt kapcsold ki. De szerintem látványt túlságosan legyilkolná.
Hát figyelj, nekem bejön az Oblivion is, de imádom a lineáris játékmenetet is. Mondjuk ez a játék inkább egy jó film eddig némi henttel, s marha élvezetes. A grafika csodás, a DoF néhány kis hibától eltekintve tökéletes látványt varázsol elõ, amit néhol még némi hdr-rel is feldobnak. A kardozás közben az effekt marha szép, szóval egy jó kis arcade film-játék ez eddig, s roppant hangulatos, mindenhol állatok rohangálnak, repkednek, etc...
Mentem volna a labba, erre kilépett, hogy a program futása befejezõdött. Anyád windóz!
No ez így nem igaz! Az elején pl. egy erõdben vagy, addig abból nem jöhetsz ki, amíg minden küldetést meg nem csináltál. Az erõdön belül a különbözõ helyszínekre (kültér, földszint, emelet, labor, stb.) töltõképernyõkön át lehet eljutni. A küldetéseket lehet a térképen trackeltetni, így látod, kb. merre kell mászkálni. Lehet, hogy késõbb teljesen nyílt terep lesz, nem tudom.
Nemár!!! tényleg nem lehet akármerre menni? Csak nagyjából egy irányba mint pl. a FABLE-ben? Akkor ez szvsz nagyon gáz. Én azt hittem,hogy teljesen free mászkálós lesz a game.
:) Hát lehet, hogy ennél jobb volt az Obli is. Itt nem is annyira harc feeling van, inkább mint egy ügyességi mini-játék, az ember folyton azt nézi, hogy mikor vált már át a kurzor és hogy az ellenfél nehogy kimenjen a hatókörbõl, magából a harcból nem is látni semmit. Az egyik mappában vannak tesztelésbõl ottmaradt lengyel nyelvi fájlok, HÁTBORZONGATÓ!!!
Ok köszi ,én azt hittem ez a europai verzió de akkor ezek szerint nem. Az nforce-on azt írják ,hogy a lengyel,orosz,cseh verzió is más ugyhogy lesz egypár változat.
Hát legalábbis az elején messze nem egy Gothic. Inkább mint a Fable, töltöget szép átvezetõképekkel a helyszínek között és jobbára csak arrafelé tudsz menni, amerre a küldetés megengedi.
Pont fordítva! :D Amikor át van húzva (be van karikázva) a kard, akkor éppen ütsz, nem érdemes nyomni. Amikor sima vagy lángoló a kard, olyankor kell kattogni. A lángolás az egyfajta sorozatütést jelentene, tehát az ellenfél moccanni se tud. Szerintem baromi könnyû a harc, bár lehet, hogy hard fokozaton megizzasztja az embert, majd kipróbálom ott is.
Olvastam: " "In the European edition of the game this pose includes fully visible breasts and nipples. The North American edition includes cards edited to hide the majority of the breast and all nipples."
De ezt honnan tudod látad már másképp is vagy csak gondolod hogy másmilyen is lehetne ?
Elinditod a DT Prot és Tools fülre kattintasz majd ott ADD IDE DRIVE.
Hát a harc nekem szokatlan vagy én vagyok béna vagy tényleg ilyen szar?? Ráviszem egeret az ellenfélre és amikor ilyen bekarikázott kard vagy mi a fenére vált a jel akkor lehet csapkodni majd tûzesre vált ez a jel ,de már nemcsapkod majd megint bemérni ellenfelet és megint csapkodni hát ez nekem nem jön be egyenlõre. Én csinálok valami rosszul vagy ez tényleg ilyen? Mi van akkor amikor tûzesre vált a kard jel??
Hat nem tudom, de en meg ilyennel nem talalkoztam, ami ennyi ideig reszelne, pedig van par jatek fent a gepemen. Inkabb valami memory leak bugnak tunik ez nekem.
Hát nagyon remélem hogy el fog futni, ha nem... Akkor bizony erõsen reménykedek egy Xbox360-as portolásban. Ne hogy már ne írják át ha olyan hányadékot mint a Two Worlds kiadtak akkor ezt illene...
Hogy politikailag korrekt legyek, még nem jelent meg, de bizonyos körökben már elérhetõ.
Szóval ez is ram zabáló... Shit, mindjárt felteszem a win98-at az nem fogja megenni a ramot XD Ezt a töltés idõt mért nem tudják megoldani... A fene essen beléjük, minden játékban ez a baj...
A bevezetõ mozi egyértelmûen rávilágít: ezt a játékot nagyon komolyan vették a készítõk, és nem gyerekeknek szól. (elsõsorban nem a sok félelmetes szörnyeteg miatt )
Csudaszép, és eddig igen hangulatos. Az iranyitast meg el tudom fogadni.
Azért nem, de a pause intenzív használatával hasonló "élményt" lehet elõcsiholni a játékból. :)
1 giggával mi nem csinálja ezt? Az a baj, hogy 2 gigával is lassan tölt, pedig az még ma átlagnak számít, többnél meg oprendszert is kéne cserélni a népeknek. :S Pl.: 1 gigával már a Dark Messiah is játszhatatlanul sokat töltött, pedig nem idei.
Másfél éves konfigon kifogástalanul fut mindent maximumra tolva, respect! A grafika nagyon szép, fõleg a karakterek, azok is fõként az átvezetõkben, ahol a depth of field és minden shader földi jó miatt szinte render minõségben prezentálják a történetet. Kõkemény sztoriközpontú a játék, rengeteg ilyen kis videócskával, hatásvadász kamerakezeléssel, ahol minden férfi karakter kõkemény tápmester, minden nõ babaarcú és nagymellû, szóval jó! :) A zene és a hangok pedig egyszerûen fenomenálisak.
A kamerakezelésnél fellép némi problematika. Az izometrikusat nem szeressem, kipróbáltam és okés, de ehhez a stílushoz nálam a third person fekszik. Ott viszont sajnos az egérke érzékenységét nem lehet eléggé szabályozni, számomra még a legkisebb 1-es fokozat is sok, a 9-esen gyakorlatilag egy mozdulatra forog a világ. A karaktertõl való távolság csak _nagyon_ szûk határok között állítható, kb. 10 cm a játék mértékegységével, így nem lehet kellõen kizoomolni.
A harc kissé ratyi, az ember rááll egy ellenfélre, ha fürge, akkor a billentyûkkel (lusták pause + ikonra kattintás kombóval) gyors harcot állít be, ha nagydarab, akkor powerfult, ha sokan vannak, akkor csoportosat. Utána akkor kell kattogni, amikor az ellenfélen a célkereszt nem áthúzott kardot formál (olyankor éppen ütünk), aztán kábé minél díszesebb az ikon, annál hatékonyabb a támadás, szóval kihívás gyakorlatilag nulla.
Az .ini elégé szegényes és a debugmode alapból be van kapcsolva (lol), remélem, majd a zoomoláson lehet valahogy javítani, összességében jó kis játéknak ígérkezik, a harcot meg majd megszokjuk, ahogy máshol is.
Ja, a lokalizált hangok fél gigát tesznek ki, szóval dual layeres korongra akár az összes rámehet, max. a szintén fél gigás introból nem fér már rá, csak egyféle.
hát most adtál egy ötletet. tudsz mondani egy olyan tps-nézetû rpg-t, ami tök élvezetes? hogy kibírjam valahogy a magyar megjelenésig :)