kellene nekem 1 link , vagy 1 honlap ahonnan letudnám ennek a játéknak a demóját ingyen tölteni , mert már nagyon kiváncsi vagyok rá
Ha valaki nem tud gépet építeni azért nem a játék a hibás.
Láttam olyat, hogy gyerek bevásárolt a legújabb Nvidia GF8800-asból és egy õsrégi intel proci volt mellette meg 512 ram... Úgy nemcsoda, hogy szarul futott a Stalker.
De ez valóban offtopic.
lényeg a lényeg nem a videókárt6yára írják a jtékot hanem RENDSZERRE. és a Rendszer annyira lassú amennyire a leglassabb darabja. Ezért kell egyensúlyban tartani. Én hiába veszek a GF6600Gt-m mellé gyorsabb procit, grafikai teljesítményt igénylõ játékokban nem lesz gyorsabb a gépem amíg új grafikus kártyát nem veszek.
Ugyanígy egy 3200-as egymagos AMD mellé hába veszel 8800-as GPU-t attól még szarul fog menni.
igen ... de én ellentétben nem toltam fel mindent maxra... az effektek meg ilyenek voltak fennt... árnyékot ki is kapcsoltam ugyse azt fogom figyelni... és kész ennyivel már tûrhetõen ment...aztán valszeg gyereknek a hiperszuper kártyája mellett lehet nem volt semmi, ram meg proci...
Áhh kizárt dolog... mennyi megás is a az a vga? 64? Az sztem hülyeség. Ide legalább SM 2.0-ás kari kell, csak így ránézésre. Bár dx 8-ba kitudja XDXDXD
Kwish, te nem tudsz valami közelebbit a gépigényrõl? Valahol tök régen olvastam arról, hogy elfut geeforce 4 en is, bár könnyen lehet, hogy felspirázták azóta...
Hát igen, a S.T.A.L.K.E.R.-t túl sokáig fejlesztgették... és ezért a dx7-es (vagy 8-as), õs régi grafmotor elavult, az új elemeket pedig nyílván csak így bírta... hogy akadjon, mint a sz*r.... Nekem mellesleg nem is engedte a játék, hogy dx9-be tegyem (úgy viszont rohadt gyors volt, csak bûn ronda)
Nem tudom, hogyan és miért jön ide a DNF, részemrõl már kissé unom, hogy minden fórumon, minden topikban felhozza valaki, ha a fejlesztési idõ szóba kerül. Mindegy, nyílván poén akart lenni, a hasonlítás viszont nem állja meg a helyét.
Teljesen természetes, hogy egy hosszú évek alatt, kellõ igénnyel elkészített játék esetében nagyobb az esély a korrekt optimalizációra (lásd Blizzard), mint az 1-2 év alatt összedobott társaik esetében. Persze biztosat önmagában a fejlesztés ideje nem jelent. A S.T.A.L.K.E.R. is más eset, lévén ott az újabb vizuális effekteket eleve utólag építették be, az AI is sok erõforrást elvesz (fõleg a CPU-tól), arról nem is beszélve, hogy állítólag van hozzá a performance-t és a látványt nagy mértékben javító mod - "remek" programozóik lehetnek..
talán reménykedhetünk magyar megjelenésben is... nagyon talán nekem is tetszett a könyv, bár kicsit meglepõdtem a mese utalásokon
Az sem egy low budget kategória, valami 3500 körül van az ára és kb 280 oldal, ha minden igaz.... mondjuk én gaméban jól elvagyok a fantasy mûfajjal, de könyvben már egy jó ideje kerülöm a témát, akkor már sokkal inkább Philip K. Dick...
Nagyon szomorú vagyok, hogy nem lesz mégse angol kiadás itthon. (Mondjuk csodálkoztam is volna) Megint +3-4000 Ft extra költség. A Last Wish viszont istenkirály :D
Csak egy közhelyes közmondás jut az eszembe hirtelen: a kivétel erõsíti a szabályt...vagy egy másik: több nap mint kolbász...de az utóbbinak semmi köze a témához...csak mert kérdezted
2003 óta hegesztik a gámát, ebbõl kifolyólag szerintem az optimize rendben lessz, ha nem is full beállításokkal, de el fog futni egy mezei konfigon.
" A Lengyel központú CD Projekt Red Studio ejtett el némi morzsát, készülõ RPG játékukból. The Witcher néven készülõ alkotás lesz az elsõ projektje a csapatnak. Ehhez képest a screenshotok igen szép grafikáról árulkodnak....blablabla" HC.Gamer 2003/06/03
Oké, így már világos, köszi az infót! A Gothic 3 CE birtokában annyira nem vágyom a CE-re, mert ennek a bónuszait sem "használtam ki", a térkép és a nyaklánc még ki sincs csomagolva, csak a CD-t rippeltem le és az artbookot forgattam haszonnal. :) Csík Csaba Krisztián hangja annyira jól passzol a karakterhez (az angol ismeretében, ugye lengyel/egyéb szóba sem jöhet), hogy ebbõl mindenképpen magyar nyelvû kell!!!
Nem, kategórikusan kijelentették, hogy nem lesz (legfeljebb CE), eddigi játékoknál (Codemasters termékei) is csak azért volt, mert nem lett volna kész a honosítás a premierre.
A CE lengyel, cseh és valószínûleg angol nyelven lesz, esetleg az utóbbiból hoznak be itthonra is, de ez még továbbra is bizonytalan.
Na de ettõl még lesz angol verzió, csak egyidõben a magyarral, nem? CE szerintem csak a lengyeleknek lesz korlátozott példányszámban és mintha már azt is olvastam volna valahol, hogy elõrendelésben mind el is fogyott.
és ezen elfutna? amd 2600+,geeforce 6600 256mb,512mb ram? semmit nem fogok bõvíteni :D
Felhívtam õket, csak kacsa a hír az elõbb érkezõ angol nyelvû verzióról, kizárólag a Codemaster játékok esetében választották azt a megoldást, mivel nem volt idejük a premierre honosítani õket, a The Witcher azonban saját játék. Legfeljebb a CE elképzelhetõ, de korántsem biztos, hogy lesz idehaza, különben sem 100% még az angol CE sem - bár nagyon valószínû.
mekkorra lesz a gépigénye?? :( nekem amd 3100+om van Geforce 7600 gs 256mb rammal, és 512 mb ram... a RAM-ot majd még kibõvítem ugyis, másfél gigára...Ugy elképzelhetõ h szépen tudom futattni ?
hát, nem tudom ezt a magyar dolgot, kíváncsi vagyok rá, az tuti, de kíváncsi lennék arra is, hogy mi lesz egy angol nyelvû CE kiadásban... meg aztán (bár már hosszú ideje fejlesztik) az ördög nem alszik, ha ne adj isten mégis van valami gebasz, feltételezem, hogy az angol patch elõbb elkészül... hmm, mondjuk az angol ilyen szempontból épp olyan, mint a magyar, a lengyelnek mindkettõ idegen nyelv... ráadásul az amerikai verziót finomítják kicsit, hogy a babalelkük ne sérüljön (és akkor most lesz egy kemény UK kiadás, és egy lightsos amerikai?) eh, nem tudom :/
Ja, meg ajánlom Ezt az linket elég korrekt szokott lenni
Egy kis + infó, ha valaki nem olvasta: HCG: Mit tudsz elmondani a karakterrendszerrõl? Milyen tulajdonságaink és skilljeink lesznek?
CDPR: Egy hatalmas problémával szembesültünk, míg a játék mechanizmusán gondolkodtunk, ugyanis egyik létezõ rendszer sem volt megfelelõ az unikumszámba menõ és karakterisztikus hõsünk alá. A klasszikus rendszerekkel nem igazán tudtuk kihangsúlyozni, megmutatni, hogy mennyire egyedi tulajdonságokkal rendelkezik és, hogy milyen különleges is õ valójában. Emiatt egy teljesen új tulajdonság- és skillrendszert írtunk.
Minden lehetséges tulajdonságot skill tree-kbe, azaz fákba rendeztünk. Minden egyes ilyen csoport egy fõ tulajdonsághoz és harci, illetve mágikus képességeinkhez kapcsolódik. Minél erõsebb szinteket érünk el, a fa annál terebélyesebb lesz (pl.: újfajta támadásokat tanulhatunk, vagy új skilleket kapunk), ergo sikerült a megszokott és unalmas, mennyiség-felfogású rendszert minõség-felfogásúvá átírnunk. A játékosnak nem fog az ölébe hullani rengeteg szuper képesség, de idõvel egyre többre szert tehet és többféleképpen építheti fel a karakterét és befolyásolhatja ezáltal a játékmenetet.
Ami a lényeget illeti, négy fõ tulajdonságunk lesz: Erõ, Gyorsaság, Állóképesség és Intelligencia. Mindegyikhez társul egy eleinte passzív skillekbõl álló fa. Hat harci stílus lesz: erõs (kemény ellenfelek ellen), gyors (technikásabb ellenfelek ellen) és csoportos (egynél több ellenség ellen). Mind a három acél- és ezüstpengés harcra is vonatkozik. Ezeken kívül öt mágikus osztály (Jelek) lesz elérhetõ, úgy, mint: Aard (telekinetikus erõk), Igni (tûzzel kapcsolatos varázslatok), Quen (defenzív mágiák), Yrden (csapdák) és Axii (tudatmanipuláció). Összességében, körülbelül tizenöt fa lesz egyenként húsz elemmel, így háromszáz speciális skill biztosan van!....A játékmenetet is módosítottuk. Feladtuk a körökre osztott rendszert és õrjöngõ, valamint látványos harcjeleneteket kreáltunk (WTF????? - Flynn). Nagyon jó grafikája lesz ezeknek (például vér fröccsen a falra, padlóra), de a bullet-time effektust sem hagytuk ki. Megnöveltük az animációk számát is, az ellenség rengetegféleképpen támadhat, védekezhet, lökhet és üthet....CDPR: Szinte mindent, hogy a lehetõ legkorszerûbb grafikát és legélvezetesebb játékmenetet hozhassuk ki belõle. Teljesen újraírtuk, így a legutolsó DirectX minden földi jója benne lesz. A legújabb vertexeket és pixel shadereket is beleraktuk, így gyakorlatilag bárminek teljesen egyedi kinézetet szabhatunk. A mágikus kardok gyönyörûen fénylenek a sötétben, mint ahogy egy-egy veszélyes kreatúra szeme is. Az újraírt engine-nel sokkal részletgazdagabb és szebb minden, a shadereknek köszönhetõen például olyan egyedi effekteket tudtunk létrehozni, mint a fõhõs éjjellátó képessége.
Mondjuk nekem annyiból sántít a logika, hogy tudtommal az angol nyelvû Overlordot nem a CD Projekt adta ki nálunk. Lehet, hogy felhívom hétfõn a CD Projektet, hogy tiszta víz kerüljön a pohárba.
Ezt honnan lehet tudni? Mert én is több helyen hallottam már, fõleg azzal indokolva, hogy az elõbb jelenik meg. Jelen állás szerint viszont egyszerre jelennek meg, és egyelõre csak a magyar nyelvût lehet idehaza elõrendelni. Nem lehet hogy szokás szerint csak a CE lesz angol? (Melybõl hivatalosan egyelõre csak a lengyel verzió biztos.)
szerintem ha néhány effektet rányomnak a hangokra nagyon jó lesz, és bele fog illeni a játékba :) Nekem tetszenek :) Fõleg annak a pasinak a hangja aki a levágott lábas storyt meséli :)
Csak az intro szinkronizálásáig jutottak. Gáti Oszkár volt Zardas hangja. :D Hát már hogyne lett volna affektálós! Sosem felejtem el, amikor a fõhõs valahol azt nyávogja: "Hauduááájnóóó?!" :D
Azt én nem tudom sajna, gothic 1-2 angolul van, nem is néztem a magyar felé, viszont a G3-at tekintve igazad lehet. Mindenkinek a magáé, nem tudok hozzászokni, sajnálom. Mindegy, a játék legyen élvezetes, reményeim szerint az lesz. És már csak...3 hónapot kell várni...elvileg.
És gépgényt tudtok adni?? Én a cdgalaxistól akarom elõre rendelni és ott 7990 forint és az van írva hogy magyar sztinkron vagy felirat. De szinkronos lesz ugye? Én úgy hallottam.