Attól függ hogy van használva, milyen benzint kapott, mennyi olaj van a benzinben, "milyen nehéz a lábad", milyen állapotban van az autó, milyen évjárat.. Konkrétan: nekem egy '88 - as vegyesben 5,2 5,3 ból kijött. Legkisebb rekord: 60-70 es tempóval országúton 4 liter Legtöbb: télen, városban kb. 6,5 7 volt.
Sziasztok ! Én tavaj vettem 1 Fiat Uno 1.3d-t 90-ért . Motorja tökéletes ( nem rég ujíthatták fel ).Teljesen rendberaktam a kaszniát ( volt mit ! ) és így átíratással kb. 180-ba állt meg ! Kétszer már megjártam Németországot vele , 4 személyel teli utánfutóval 300Km-et és semmi gondom nincs vele ! Nem egy erõmû de mindenhova elvisz . Fogyasztása hosszútávon 4.5l , rövidtávon max 6 .A váltója rövid tehát utánfutóval is simán lehet ötbe közlekedni vele. Nemrég szereztem be a következõ donort ami egy Uno 1.4Td 60-ért ami 12sec alatt van 100-on ( gyári adat ).
Hát vannak ilyen helyek, ahol lezsírozzák a vizsgabiztossal a dolgot. De ez nem menti meg haverodat a költségektõl, hisz ezeket meg kell csinálni rajta, különben közuti ellenörzéskor jön a bünti meg jogsi elvétel stb...
haverom múlt héten vett Golf 2-est picivel több, mint 200-ért, "hiányos állapotban, friss mûszakival" A hiányos állapot: lyukas kipuff fél belsõtér, hátsó ülés, kárpitok hiányoznak lökhárítók apróságok, pl. oldalindex-búra, sárpofozó gumi...
és erre megkapta a friss mûzakit. Vizsgáztatóhely suxx. Az egész gépen látszik, hogy rallyztak vele.
Az elõzõ tulajhoz nem mentünk vissza a világ végére lek**vaanyázni, így ez levélben történt meg. Persze utólag semmit sem tehetsz. Max megvered. De ha kifizeti az adót neked akkor is újra kell vizsgáztatni a kocsit. Legfeljebb ezért is megvered. Ha az segít:)
hát... én aggódom, hogy még jól le is húz a hivatal, mert ugye kell nekik a bevétel
ti nem tudtátok "visszaperelni" az elözõ tulajra?
súlyadó a gépjármûhöz tartozik és a mindenkori üzembentartójához... nem fizetsz be 1et=kivonják. Kivont kocsira meg nincs adó. Ennyi. Szerintem!
nem, arra gondoltam, hogy 20 év múlva küldenek egy levelet, hogy nem fizettem súlyadót, fizessem be most, kamatokkal együtt az 1 trilliárd trilforintot...
megviccelés=kivonják a kocsidat a forgalomból hidd el ez nagy hátrány, akkor, ha használni is akarod a kocsit:) ezen esetben csak megspórolnak neki 1 utat a hivatalba... Ez kellemetlen is lehet, vettünk egy kocsit az ország másik végében, használtuk kb 3 hónapot, mikor a biztos úr igazoltatás közben annyit mondott: "erre az autóra az elõzõ tulaj nem fizette be a sújadót, így most magamnál kell tartanom a forgalmit" Ezt a rendszám alapján szedte ki a számítógépébõl, és elég "megviccelõsnek" tûnt... Fõleg hogy volt bõven rajta mûszaki, és mehetett ujra vizsgázni + elmaradt adó stb.
biztos ez? nem tudnak valahogy "megviccelni", ha nem fizetem be a súlyadót, vagy csak fél évit fizetek be?
Kivonás úgy megy hogy a forgalmidat elviszed a helyi (vagy ahova kell) okmányirodába, és kilyukasztatod. Lehet kérik a rendszámot is, sõt valószínû. De ha fogod magad, és nem fizeted be a súlyadót kivonják õk maguktól is, nem is kell vele veszõdni, és a rendszám is megmarad:). Ez akkor gáz ha újra forgalomba akarnád helyezni, mert akkor visszamenõleg ki kellene fizetni a súlyadót. De mivel a roncstelepen végzi tökmindegy. Ja és ne add oda fillérekért, õk kb egy százast kiárulnak belõle... A biztosítást nem tudom, fel kell hívni õket.
A súlyadót egész évre kell fizetned. Akinek a tulajdonában jan1-én van a kocsi, az fizet egész évre.
A roncstelepesdit meg a kivonást nemtom hogy van, de nézz utána, nehogy A0-ról induljon ujra a biztositásod az uj kocsinál.
hi up! furmányos kérdésem lenne: szal van a régi roncsom a daihatsu, ami most végleg beszart (esetleg aki tud ócson önindítót hozzá az privizzen) szeretném elvinni valami roncstemetõbe, kivonatni a forgalomról, lemondatni róla a kötelezõ biztosítást, aztán a súlyadót is csak fél (vagy inkább negyed) évre befizetni hogyan kell ezt pontosan megtenni?
aztán majd (ha lesz rá lóvém) venni egy "újat" (300 alatt) és ott folytatni a kötelezõt, ugyanúgy az argosznál, ahogy eddig ez (és az autó vásárlás) pontosan hogyan mûködik?
ezekhez kellene egy gyik (a lemondáshoz és a vevéshez)
a nagyobb fele. Fogták a Favoritot, csináltak egy hasonlót, ahogy õk szokták, és kész az új autó... azzal is reklámozták, hogy valami 90.000 változtatást végeztek rajta.
azt nem tudja valaki, hogy a németek mikor vették át a skodát? volt az a reklámjuk, hogy ennyit meg ennyit javítottunk a favoriton, az melyik évben volt?
Hétvégén Ladáztam... kegyetlen vele csapatni a hóban. Gázzal lehet kormányozni, teljesen kiszámíthatóan csúszik.
Egyébként a témához: Ha 200ezer szép magyar forintja van az embernek, javaslom, szerezzen be magának egy nem rohadó régebbi autót 100ezerért, a maradékból nagyon szépre fel lehet újítani. A rohadást már nehéz, a kasznizás és festés 150-200ezerbe is belekerülhet... A keleti blokk autóihoz még mindig filléres az alkatrész a piacon, és tuti, hogy találsz hozzá.
Mikike: Favoritot és Unot már vezettem, Samarában volt szerencsém ülni, a Peugeotról pedig nagyon jókat hallottam. Szerintem állapottól függ, és attól, mit szeretnél vele kezdeni. Ha hosszú távra gondolkodsz, mindenképp nyugati, de ha szeretsz bütykölni (a Skodától egy nyugodt hetem nem volt), esetleg tuningolgatni, akkor a keletiek is jó választás lehetnek (képzavar rulez), kis gondoskodó odafigyelést nagyon meg tudnak hálálni. Golf 1 esetleg?
Az, hogy kb. kétnaponta kitalálod, hogy most veterán motort veszel, aztán meg FnF kocsit, aztán meg fasztudja mit, persze semmibõl nem lesz semmi, csak hyülíted itt a népet.
Hello! Mostantól egy kis ideig az oldal neve AUTÓK 4000.000Ft alatt mert akarunk venni egy autót 4milláig max. Legyen fiatalos és max 2000 ccm-es ÉS ÚJ(NEM HASZNÁLT) az hogy hány személyes és mennyit fogyaszt nem érdekel. Segítségeteket elõre is köszönöm!
Budapesten meg mégannyira sem, mert ott meg elõbb kapsz agyrázkódást, mint hogy gyorsan tudnál menni :) Azért örülök, hogy nem Budapesten lakom, mert kész kínszenvedés lenne a közlekedés azokon az utakon :(
Nem kell ide vezetéstechnika tanfolyam, mert szökõévente egyszer jutok olyan út közelébe ahol tényleg vigyáznom kellene. Itt vidéken a szar úton való vánszorgás közben nem jönnek a helyzetek.:)