Ismerem a munkáid jó részét és komolyan nem értem, hogy kereshetsz annyit, mint amennyivel itt szóban "urizálsz". És ezt a legõszintébben mondom. Ha valaki azt mondja 'igénytelenség', te jutsz róla az eszembe.
De, jobb az elõvigyázatosság... Egy fiatalabb vezetõ lehet, hogy a haverok unszolására megnyomja még egy kicsit az autót, és pont akkor megy neki valaminek...
autót nem azért vesz az emeber, hogy összetõrje
A gyakorlatlan ember parkolásnál megkarcolja, figyelmetlen, koccan valakivel. Nem kell feltétlenül totálkárra gondolni. A lényeg, hogy ha légy tök ideg bármi apróságtól, ami történik az elsõ kocsival, olyannak kell lennie. Ezeket a dolgokat persze nem kell betervezni. De jönnen azok az friss jogsisnál anélkül is :)
Nyilván az ember nem vesz fék nélküli kocsit. A lényeg az hogy a kezdõ vezetõ jellemzõen nem totálkárra töri az autót, hanem meghuzogatja jobbról-balról, és ilyenkor nem árt ha nem egy 0km-es géppel mindezt.
:DDDDD
ez lehet a fedõtevékenység
Mindenki, aki tud vegyen olyan kocsit, amilyet akar! Egyébként elsõ kocsinak is valami biztonságos a legjobb, nem egy swift, vagy rozsdakupac...
ha ha ha most végeztem egy nagyobb multimédiás tárgykatalógus megrendeléssel, ami több hónapos munka volt
Én például most, 22 éves fejjel merek elõször 1 millió feletti áron vásárolni kocsit. Mert már van annyi rutinom, hogy tudok szerintem vigyázni rá.
Elég sok bmw-t megkapsz 200 alatt. Látszólag szépen néz ki, de kép alapján soha nem lehet megitélni egy autót. Lehet hogy le van zúzva az egész jobb oldala... (nyilván nem)
HA LOKISTA LENNÉK AKKOR MIÉRT NEM AZT HASZNÁLNÁM ÉS LÉPNEK BE LOKISTAKÉNT. DE HÜLYE VAGY BAZDMEG!!!! EGYÉBKÉNT SZAROK RÁD, AMÚGY IS KI VAGY te BAZDMEG???
Hi all! ricsi1: Nem kell átiratni, csak a fószerral iratsz egy meghatalmazást, hogy tovább értékesítés céljából adta el neked a verdát, és akkor használhatod is átírás nélkül, és el is adhatod... Ráadásul legális!
errõl beszéltem én is, nem? az õ életét meg azért irtam, mert szerinted számit az vmit, hogyha azt írod, hogy ne vezessen egyedül, ha úgy is egyedül akar? nem számit
trabant powa!csak az a baj,hogy megveszed 10Eér 50 ért meg átiratod
Az õ élete, de ha nem rutinos, saját verdával szaladgál, és elélép valaki, akkor az már nem az õ élete lesz. Vezesse csak az apuci kocsiját apucival maga mellett, max. terepen, földúton crossozzon valami sufnituning vassal.
á inkább nem is olvasom végig, sok 100 hozzászólást, ahogy azt fikázzák, hogy valaki 15 évesen mit meg hogyan csináljon, illetve még üvöltenek is.
Nem tudom ki vagy RolSpeed, de szard le õket nagy ívbõl, senkinek semmi köze mit csinálsz, a te életed, te döntésed
én max annyit mondok, hogy aopáddal vezetgess, ne egyedül, és soha ne a haverjaiddal. ennyi ezt is ha akrd megfogadod, ha akarod nem és 15 évesen annyi, és olyan kocsit veszel, amilyet csak akarsz
nem legális, de a másolt szoftverek sem
Meg a BKV-bliccelés sem, a kreatív könyvelés sem. Mégis mindenki él vele :) Ez így igaz :)
de akkor ne nagyzoloskodjon hogy nekünk hány kocsink van meg ilyenek...engem nem izgat ha 15 évesen engedik vezetni a szülei...az már szülõi felesõsség hogy a szülõ mikor engedi meg a gyereknek hogy egyedül...faterom vagy aki megengedte hogy vezessek,mindíg ott volt az anyósülésen akárhányéves is voltam,vagyok...
régen sokan vezetgették a család autóját, aztán amikor oda jutottak, hogy jogsi, már tudtak vezetni, volt rutinjuk. úgyhogy én azt gondolom, hogy nem baj, ha valaki fiatalon kezdi, de soha en egyedül és inkább ne egy szar lepusztult autóval, aminek nincs normális fékje, stb
Hmm...igaz nem vezettem sokmindent (7 autót, ebbõl 6-ot tartósan) de látszik, hogy te még nem ültél smartban...
"- kis súly --->>> igaz, tehát nem sodródik a kanyarban - nagyon rövid tengelytáv --->>> ez igaz, nagyon nem szereti a keresztbordákat az úton - keskeny, ehhez képest magas --->>> nem igaz, 1515mm széles és 1549mm magas... - kicsi, keskeny kerekek" --->>> elöl 145/65 R15-ös gumik, hátul 175/55R15-ös gumik...nem egy batár, de méretéhez megfelelõ...jó, kicsit alulkormányzott a keskeny elsõ gumik miatt, de mind az elsõ mind a hátsó kerekek negatív dõlése miatt eléggé jól lehet vele kanyarodni, valamint a gyors kanyarok bevételét segítõ átlagosnál magasabb kerékaláfordulás is jó szolgálatot tesz...mindemellett kemény futómû, minimális kanyardõléssel megspékelve, szóval szerintem mondhatjuk, hogy "kurva jó futómûve van"....
(a gumikat illetõen beszerzés alatt van 4 gyári BRABUS felni elöl 175/50 R16-os és hátul 205/45 R16-os gumikkal...)
ez elsõ kocsinak király. jobbat bûn is venni. elsõ kocsi legyen olyan, hogy ha megkarcolod, vagy behorpasztod, akkor ne legyél ideges, hanem mondjad azt: jó, na és? :)
Centrálzár, autórádió, 16"-os ALU felni (850i) + téli garnitúra lemezfelnikkel, faberakás, metálfény, napfénytetõ, sportkipufogó, törzskönyv, vonóhorog, elektromos tükör, színezett üveg, fordulatszámmérõ. Korához képest szép állapotban. Friss zöldkártya. A motor 1 éve lett generálozva, a karburátor és a kipufogórendszer most lett felújítva!.
200.000 Ft
Elég rég volt, de nem a 3-as a legrosszabb az 5-bõl