Gondoltam is, hogy most vagy a pizza vagy a GTASA + Sims2+ Burnout3, de éhes voltam. letöltés közbe majszolgattam, de szerintem a szarvashús kicsit rágós volt,félretoltam.
A szarvas már lejárt, most a bébifókavesepecsenye az igazi. Rámutatsz arra a könnyesszemûre améket a legédibbnek találsz, ott helyben agyonverik és frissen tálalják a vesepecsenyét, amit kolibrizsírban sütnek aranybarnára ! Igazán ízletes, fõleg ahogy a gonosz hatalom szétárad a szádban !
Mondjuk a BSA és társai is érdekes szervezet... Mi az, hogy minden bizonyíték nélkül rádtörik az ajtót, és házkutatás hajnali 2-kor, csupán azért, mert a vicces kedvû szomszéd kitöltötte az online feljelentõlapot a bsa.hu -n? És hogy abszolute ne kelljen félnie semmitõl, még ezt is odaírják: "Az ûrlap kitöltésével megõrizheti névtelenségét, és a rendelkezésünkre bocsátott információkat szigorúan bizalmasan kezeljük." Szóval inkább ezért anázik, aki anyázik... Tisztára, mint az 50-es években... Ami a szabad felhasználást illeti, én inkább nagyon általánydíjat tennék a CD-kre, és a softvert is engdném magáncélra, hamár a játékok árát nem viszik lejjebb...
joe69: El vagy tévedve -már bocs- a Doom-mal kapcsolatban. A HYPE-os játékok szinte kivétel nélkül jóval 10 felett vannak, minkor kijönnek (12-14, de inkább 14). A Doom olyan értelemben volt kivétel, hogy az 10.990 volt amikor kijött. Pár újabb játék a CD Galaxis kínálatából a teljesség igénye nélkül: Age of Mythology Gold - 13 990 Ft Call of Duty Deluxe Edition - 12 990 Ft Flight Simulator 2004 Century of Flight - 13 990 Ft Harry Potter 3: Az azkabani fogoly - 11 990 Ft Sims 2 - 12 990 Ft Tiger Woods PGA Tour 2005 - 11 990 Ft
Ha ezeket megveszem, bizony nem sok marad másra... Amúgy az a vicc, hogy a kilencvenes évek elején olyan olcsók voltak a CD-k, akkoriban megérte összespórolni (az amúgy k.rva drága) CD-lejátszóra, mert amit kazettán megvettél kb. 600-ért, azt CD-n 800-ért, és ugye nem kell ecsetelni a CD elõnyét a kazival szemben. Akkor sokkal többen vettek CD-t (pedig kazettára ugyanúgy ki lehetett másolni), sõt egy csomóan még a csórobbak közül is inkább spórolt egy kicsit egy CD-lejátszóra. Nem tudom, mikor jut ez majd valakinek az eszébe a "fejesek" közül...
OK, warezosok, figyu, lassan olvassátok, úgy talán mindenki meg fogja érteni. Ha mégsem menne, mindenkinek szívesen elmagyarázom.
legyen 30 Ft egy deci Jagermeister, 80 Ft egy egész pizza, és 5000 Ft-ból lehessen autót venni, mert a magyar pénztárcához ez lenne reális. Tévedés, uraim. A számítógép, bár munkaeszköz, sokak csak szórakozásra használt luxuscikke, mert van a szomszédnak is. Luxus. Ezért nem olcsóbb. Mert nem kötelezõ. (ide várjuk azoknak a leveleit, akiknek munkaeszköz a számítógép. Köszönjük.) Halkan jegyezném meg, hogy ez a konzolosok fóruma, tehát játékgépekrõl van szó. Ha mutattok nekem valakit, akinek a péeskettõje vagy az ikszboksza munkaeszköz és nélkülözhetetlen, itt helyben megtapsolom.)
Az online feljelentgetés patkányság-mivoltával mélyen egyetértek, de tény, hogy ha engem feljelentetne valaki (név, cím) és kijönne a BSA, egy kávéra invitálnám õket, mert tudom, hogy immár 100%-ig legális gépem van.
Ezt a kijelentést, miszerint legyen olcsóbb a játék, mert úgy a reális, olyanok találják ki, akik azt hiszik, körülöttük forog a világ, és a körülnézés nélküli vak ténymegállapításuk (a. k. a. okoskodás) téveszméjében élnek, ezúton kérem õket, vegyék figyelembe: ha nem lenne warez, a játékok a felükbe sem kerülnének. Alátámasztom: a felhasznált szoftverek - írd és mondd - 80-90%a warez. Ebbõl a kiadó és a fejlesztõ részesedése annyi, amennyit a nyers CD-k jutalékából kapnak, átlag 10 Ft. A fejlesztõnek ez a hozama, ebbõl kellene kifejlesztenie a szoftver folytatását, vagy az új szoftvert. Mindezt annak tudatában, hogy ezért sem fog többet kapni. Minden tiszteletem a programozóké, grafikusoké, hangtechnikusoké, és mindazoké, akik részt vesznek egy rendszer fejlesztésében. Nem lehet könnyû egy életen át árral szemben úszni. Én már régen feladtam volna, és mf3-akat rajzolgatnék programozás helyett a képernyõitekre, ezt nektek, nem Doom 4-et, meg Unreal 2005-öt. Ezeket végiggondlolva nem is akkora patkányság a BSA online feljelentõlapja, mint maga a warez. Ha minden játékot a kiadás napján megveszel, meg is érdemled, hogy ennyit fizess érte :-) Nézd meg, 500 Ft alatt olyan játékokat lehet kapni, hogy megszólalnak. Csak a maximalista mindenkell hozzáállást kellene elfelejteni. Olyan mûremekek, mint pl. a NOLF2, vagy a NFS5 a 4 ezer Ft-ot sem érik el. Ha ennyit nem tud valaki köplteni havonta szórakozásra, akkor adja el a csúcsszuper gigahardvert, és vegyen magának legót. Abból is Duplót.
Anubys: A "teljesség igénye nélkül" csökkenõ ársorrendbe tetted a játékokat, és leírtad az elsõ hatot. Én is mondhatnám, hogy kinek van pénze ( (figyelem, a kedvencem jön!))autóra, inkább lopok egyet, nézd meg: egy Rolls Royce közel 100 millió, egy Merdzsó 40 millió, egy Range Roverért is elkérnek 25-30 millát. Ha omondjuk 1milliót keresnék havonta a 80 ezer helyett, még akkor is megérné lopni, mert akkor megmarad a pénzem, és a magyar rendõrség úgysem kap el.
Na mára elég ennyi, emésszetek :-)
ui.: Csodálom, hogy Mike még nincs itt :-)
Két dologba kötnék bele, hogy Ne legyen teljesen rózsaszín, amúgy egy jó hozzászólás volt.
> egy kávéra invitálnám õket, mert tudom, hogy immár 100%-ig legális gépem van
Ha nincs nálad, akkor (sajnos) visznek másolatokat. Ha már kimennek hozzád, akkor annak eredménye kell, hogy legyen. Ezér' b*sz meg év vége felé a rendõrség és az APEH is olyanért, ami jól láthatóan erõltetett dolog - de hát kell a pénz karácsony felé... De mindegy. Alapvetõen az a cél, hogy ne elgyen oka kimenni senkinek!
> 10 Ft. A fejlesztõnek ez a hozama
A fejlesztõk hozama ennek kb. 5%-a. A nagy zsé (kevesebb, mint 9 Ft ;) legális rablók kezébe megy, akik a marketingrõl és a terjesztésrõl gondoskodnak. De ez az egy módja van annak, hogy játékokat támogasson valaki!!!
"A "teljesség igénye nélkül" csökkenõ ársorrendbe tetted a játékokat, és leírtad az elsõ hatot."
Nem nyert... Végiglapoztam a három oldalt, és be copy/paste-eltem pár újabb játékot... Ha megnézted volna az oldalt, látnád, hogy még kb. ugyanennyi kimaradt, pusztán azért, mert nem annyira új, de még így is volt néhány 13e-s...
" Mert nem kötelezõ. (ide várjuk azoknak a leveleit, akiknek munkaeszköz a számítógép. Köszönjük.) Halkan jegyezném meg, hogy ez a konzolosok fóruma, tehát játékgépekrõl van szó. Ha mutattok nekem valakit, akinek a péeskettõje vagy az ikszboksza munkaeszköz és nélkülözhetetlen, itt helyben megtapsolom.)"
"egy kávéra invitálnám õket, mert tudom, hogy immár 100%-ig legális gépem van."
Csak az a baj, hogy nem a BSA jön ki, hanem Kovács százados és társai, és mivel fingjuk nincs a géprõl, visznek mindent, ami szerintük egy picit is hasonlít a számítógépre, legyen az monitor, digikamera, mikrosütõ vagy macska... Ha szerintük annak köze lehetett bárminémü bûncselekmény elkövetéséhez, annak lõttek. És egy jó ideig nem is kapod vissza, még akkor sem, ha tényleg minden rendben van vele. Leltárként annyit írnak fel, hogy "1 db. számítógép", és nemegy olyan esetrõl hallottam, hogy elvittek egy egész jó kis gépet, majd a srác két év elteltével visszakapott egy lepukkant P1-est, gondolom az eredeti gépe kellett valakinek... Szóval akkor is elég nagy szopatás az az online bejelentõ, ha minden rendben van.
Ami pedig az olcsó játékokat illeti, én is azokat veszem. Én azért lettem lehurrogva a topic elején, mert minden játékot letöltök, mielõtt megveszem, hogy megnézzem, megéri-e az árát. Mint írtam, igen van másolt játékom, de azokat bármikor megvenném eredetiben, ha valaki azt mondaná, hogy neki megvan, és eladja, lévét itthon nem lehet õket kapni... Nah, ennyi.
(Mellesleg valaki itt tette az agyát, hogy õ már régóta ilyen no-warez-és-vegyünk-meg-mindent-eredetiben-mókuska, én tegnap rendetraktam a szobámban, és találtam eredeti Rick Dangerous-t meg UFO-t /az elõbbit 2.5''-ös, az utóbbit 3.5''-ös floppyn/. Valamint egy Scramble és egy Make a Chip kazit Spectrumhoz. Ha valakinek ennél régebbi wareja van eredetiben, az nyílt utcán letolvajozhat úgy, hogy nem kap az arcába utána... Nos, jelentkezõ? :)
"A fejlesztõk hozama ennek kb. 5%-a. A nagy zsé (kevesebb, mint 9 Ft ;) legális rablók kezébe megy, akik a marketingrõl és a terjesztésrõl gondoskodnak. De ez az egy módja van annak, hogy játékokat támogasson valaki!!!"
Na igen, ezt akartam még mondani... A fejlesztõ tudod mennyit lát egy eladott példányból, kedves Vlala? Abból a 12000 FT-ból, amit kiadsz egy új stuffért, a fejleszõkhöz kb. 100 FT jut, és nem fejenként... Ezért is van az, hogy nagyon sok fejlesztõ 5-10 év után ingyenesen letölthetõvé teszi a játékát. Jó példa erre a Genetic Species, a Betrayal At Krondor vagy a Dink Smallwood. Mind ingyenesen közzétett régi "pénzes" hírességek...
Csak az a baj, hogy nem a BSA jön ki, hanem Kovács százados és társai, és mivel fingjuk nincs a géprõl, visznek mindent, ami szerintük egy picit is hasonlít a számítógépre, legyen az monitor, digikamera, mikrosütõ vagy macska...
Ha az én gépemnek bárminemû bûncselekményhez köze lenne, akkor nem lennék ilyen nyugodt. Ez a leltárdolog nem hinném, hogy igaz lenne, mert akkor sokkal szaporábban tevékenykedne a béesá (mégis, micsoda üzlet lenne már! Ha ezt megtehetnék büntetlenül, konkurrenciát csinálnának bármelyik comptech cégnek - ne feledjük, õk is magyarból vannak :-) )
Azokat a régi játékokat én a helyedben kitenném a szekrénybe, hogy mindenki láthassa. Jóval nagyobb érték, mint egy szimpla floppy, de még egy mai eredeti gaménél is nagyobb! Igazi old timer, hehre... ez nem irónia akart lenni. Komolyan.
ott a pont: akármit csinálsz, ha már ellenõriznek, megbuksz, mert ha nem találtak semmit, az jelentheti azt is, hogy nem csináltak semmit, és akkor meg minek vannak... ez van a munkaügynél, munkavédelemnél, ántsz-nél, mindenhol...
és az meg már a pofátlanság teteje, ha hozzánemértõket, rosszindulatúakat (esetleg a kettõ együtt) küldenek az ember nyakára, már pedig ezt a munkát csak ilyen emberek végzik, mert a normálisnak a gyomra fordul ki más baszogatásától
Naív vagy. Én már átmentem ezen, lopták már el gépemet és az ellenkezõ irányból, de sikerült mindent megtapasztalnom, de már legalább nem vagyok naív...
Nekem atarira vannak meg a frogger, kangaroo, E.T. Haunted House cartridgek. Ezek szvsz még a spectrumnál is régebbiek :) Az E.T. azért is érdekes mert ha jól tudom ebbe bukott bele anno az Atari.
Ja, tényleg... Atari 2600-ra is van vagy 10 játékom... Berzerk, Smurf, Centipede, Pac Man, stb... Bakker, asszem lefotózom a kollekciót, és meg fel a galériába... :) Amúgy vannak még itt retrósok rajtam kívül? - csak, hogy témánál maradjunk... :)
egyébként nem hiszem hogy egy programozó konkrétan az ealdott db után kana lét. az kap egy fizut azt jólvan. a kiadóé a bevétel. így egy programozót rohadtul nem érdekli menyni megy el , hacsak nem kapnak prémiumot.
Bocs, igazad van. A kiadó hazájábani kisker ár 3-5 %-át kapják, ez 100 és 400 ft közötti összeg (persze átszámítva, mielõtt valaki nekemesik, hogy miért forinttal dobálózom itt). Ez oszlik el a teljes stáb közt az eladott példányok után. Ami nagy kaszálás az a kiadó által elõlegként kifizetett pénz, ami nem függ az eladott példánytól (kivéve, ha egy játék folytatásáról van szó, akkor megnézik, hogy mennyire fogyott az elõd, ezt aláírom).
A fejlesztõ csapatnak (ahol jórészt mûvészek vannak, nem pedig programozók) akkor jó, ha a játék, amiben részt vett qrwa nagy siker, így a nevet szerzett csapatot legközelebb egy jóval nagyobb költségvetésû játékra kérik fel.
Szerintem most ne menjünk bele a fejlesztõ/kiadó pénzügyi kérdéseibe: Anubys, ha tényleg játékot fejlesztetek, akkor tudnod kell, hogy nem 100 forint jut a fejlesztõnek / játék (Kivéve persze csak ha valami apróságot csináltak. Pl, leprogramozták a menüt, mert arra a fõ fejlesztõnek nem volt ideje). A 12e forintos játékból cirka a fele, kétharmada jut vissza a kiadó/fejlesztõ párosnak, azok meg a szerzõdésük szerint osztoznak: a Doom3 -at fejlesztõ id nyilván jobb tárgyalási pozícióban van a kiadójánál, mint a Killer Mutant Viking elsõ részét összakalapáló Kiskunfélegyháza Games Bt. És ez még nem a profit, hanem a bevétel - lentebb csatoltam egy URL-t, érdemes átolvasni a költségek eloszlásáról érdeklõdõknek. Én is 5e +-1e magasságában érzem reálisnak a játék árakat, de azt is látni kell, hogy a mai fejlesztési költségek és eladások mellett ez az ár nem tartható. Ha csak ennyiért vennék meg a játékokat és csak ennyien, akkor a fejlesztõk 99% -a a Quake2, esetleg Quake3 motort használná a mai napig, lévén nem lenne pénzze kifizetni az újabb engine -eket - az olyan költségekrõl nem is beszélve, mint pl. a DTS vagy D5.1 licensz, ami szintén nem ingyen van. Ma csak azért lehet 5e forintos NOLF2, mert teljes áras kiadásban megtermelte a tõle elvárt profit nagyobb részét. És végül: teljesen egyetértek azzal, hogy akinek nincs 12e forintja Doom3 -ra, az vegyen játékot olcsóbban: nem kell mindig a legújabb hisztivel tolni, nem kell bedõlni a gamer magazinoknak: ezek néha már rosszabbak mint a lifestyle magazinok. Konzolokra is van 5e pénzért 2 éves játék, nem kell 18 ezres GTA San Andreas.
qrwa nagy siker összetevõi: kb. 25% kritika + 75% eladások
BSA: mostanság óvatosabbak - nemrég volt egy balhéjuk, egyetemistákat béreltek fel próbavásárlásra, hogy lopott Windows -al vegyenek gépet. A gépet megvették, ment a feljelentés, egy cseles ügyész viszont a két srácot és a BSA-t is bevarrta, mint felbújtókat :)
Retro: Atarim nincs, de sok minden más van. A legrégebbi cuccom egy Magnavox/Philips Odyssey2 -es 1978 -ból. Még a Pong gépem is fiatalabb ennél 3 évvel :)
> kb. 25% kritika + 75% eladások
BTW az EA-nál ez inkább: 0.0001% vastagon megkent kritika + 99.9999% eladások
Sir Jedi, a kukából halásztad elõ azt a felsõ Atarit 2 perce? Úr isten, hogy lehet ilyen állapotban tartani egy konzolt? Nálam 2 naponta vannak törölgetve, félévente szétszedve fullos takarításra és szilikonsprére, hogy a mûanyag szép fényes maradjon.
egyébként megmondom én hogy van ez. szóval, egy naaagy kopjuterbe <i>betáplálják</i> minden nap hogy mennyi ment el, és a nap végéna fõnök szétosztja a pénzt. az alap 100Ft/db. van különféle szorzó. esõs napokon eladott játék szorzója 0,72 mer esõbe ugyis mindeki otthon játszik. De egy napsütésen nyári napon,amikor jó mûsor van este a TVbe eza szorzó fölmehet akár 1,64re is! ugy kell elképzelni, hogy a kopjuter másik végére meg rákötnek egy pénzadagolót, és ebbõl vezetnek a fejlesztõk asztalaihoz ilyen kis csövek, ahol a pénz egyenesen hullik bele egy gyûjtõbe. én pl egy feltartott seggü tehénbe gyüjtöm, a segglukén megy be a pénz, belül üreges, este amikort megyek haza szépen zsebreteszem a pénzt. a multrko jó nap lehetett mer kétszer telt mega boci segge el is mentünk sörözmni a jocóval. amikor kevés pénz jön össze akkor tudom hogy a warezolok miatt nem tudok cigit venni és eszema spar párizsit, ilyenkor másnap az össze fórumot végiganyázom. vlalát szeretema legjobban. kicsit basztatom és máris megy legális progikat venni, ilyenkor összejöhet egy nagyobb összeg olyankor veszek egy kétdecis rumcsászárkörte kevertet,és este az asszonynak is adok. hát ez a anyg titok, remélem értitek.
Textúragrafikus kellene. Jelzem kezdõ csapat, ez lesz az elsõ official játékunk, de a "kemény mag" már csinált nem egy freeware stuffot, fõleg Amigára. Saját engine-ünk van, a coder jódarabig demócsapatban volt, most egy játékfejlesztõ cégnek dolgozik, szintén 3d engine-t csinál, a zenészünk most adta ki a negyedik albumát, én volnék a modeller valamint van egy animátorunk és egy (lusta) textúra grafikusunk. A game design is az én és a zenés srác dolga, a stuff egy bunyós anyag lesz, ilyen Mortal Kombat Deception / Soul Calibur / Tekken / Killer Instinct egybegyúrva, combo-k, kivégzések, sok karakter, sok game mode, stb... Ha érdekel dolog, és nem zavar, hogy elsõ menetben (amíg nincs szerzõdésünk) ingyen dolgozunk rajta (mi is!), és tudsz némi referenciát küldeni, valamint Bp-i vagy környéki vagy, akkor küldj üzenetet...
nekem is ez a bajom :DDDD ráadásul sok rohadéknak rajztehetsége, meg mûvészi hajlama is van. van egy ismrõsöm az még zsneiálisan programozik is, és nagy tornádó meg idõjárás tudós. de alegrohadékabb dolog, hogy elnézném ezt neki, ha egy görnyedthátu stérber lenne, de egy tök jó fej fickó! :DDD
Egyébként szerintem gyakorlás kérdése az egész... Bár mondom ezt én, aki kilenc évesen úgy nyomta a Basicet, mint süket a csengõt... :) De mind a pixel, mind a vektor grafikát valamint a modellezést hosszú évek kitartó "New" nyomogatásai közben eltelt idõben tanultam meg. Tényleg nem nehéz, neki kell esni, nem szabad abbahagyni az elsõ kudarcnál.
a többi pogramozás, az má suxx mer azok bonyolultak :) A legjobb, hogy viszonylag egyszerûen lehet jó kis játékokat írni benn :))
http://rrroka.uw.hu/jc_game.swf érdemes megnézni! ;)
anubys: gyakorlás... hol van nekem már idõm sok-sok évet gyakorolni, amikor a 14évesek kenik az egészet? nem fogok most nekiállni, hogy levénbénafaszozzanak :))))
Az a baj a Flash dolgokkal, hogy ilyen kis szösszenetek kívül nem nagyon lehet érdemben sehol felhasználni: játékkészítésben, komoly alkalmazásokban egyáltalán nem, amióta meg lecsengett a divatja a weben, már ott sem nagyon. Nem hiszem egyébként, hogy egy komoly grafikai/animációs szoft megtanulása olyan nagy erõfeszítéseket követelne - beleásod magad a Maya -ba (ebbõl asszem van free tanulóverzió) vagy a 3D Studio -ba, stb., és máris nyerõ vagy a munkaerõpiacon.
Egyébként az egyetemek is ezzel basszák el IMHO - mindenhol ráfekszenek az olyan divatnyelvekre, mint a Java vagy a PHP, pedig a Java/PHP programozóknál már csak a visualbasic programozók keresnek rosszabbul a piacon. C és C++ oszt csókolom, egy kis asm -el, mert itt a melóhelyen is falra mászunk az olyan nagyarcú csókáktól, akik már mindenféle csillivilli OOP programot írtak, de nem tudják, hogy kettõvel nem úgy szorzunk, hogy x*2, hanem x SHL 1, mert soha nem tanulták meg, hogy mûködik a számítógép :)
> mert itt a melóhelyen is falra mászunk az olyan nagyarcú csókáktól, akik már mindenféle csillivilli OOP programot írtak, de nem tudják, hogy kettõvel nem úgy szorzunk, hogy x*2, hanem x SHL 1
Valaha még én is így gondolkoztam. Szerencsére már levetkõztem a hûdemenõkódervagyokén tévhitemet, és ha valami borzasztó kritikus és speciális követelmény nem támasztja alá, akkor le nem írom, hogy "shl eax".
BTW svédek mondták eccer' (kb. 8-10 éve): Ti magyarok nagyon gyors és bonyolult, túloptimalizált programokat írtok. Nekünk *NE* írjatok ilyeneket! Nem értjük meg és csak átláthatatlan, valamint hibás lesz. Nekünk jól átlátható, biztos, egyszerû programok kellenek, amit késõbb mással is továbbfejlesztethetünk...
az igaz, hogy a flash weben és multiCDn kívûl másra nem nagyon jó, mondujuk oktatóprogikra még nagyon jó. De hogy lecsengett a weben azt nem mondod komolyan :) meg azt se hogy a phpsok rosszul keresnek. a htmlesek igen, de a php még nagyon megy. mondom webes felületekre. az viszont nagyon igaz hogy máshol nem nagyon lehet alklamazni, nem hiszem, hogy egy játékprogiba pl flash menü lenn :)
3D: megmondom öszintén nekem nagyon pepecs melónak tûnik. nekem sajnos ehhez nincsen türelmem, ha jön egy ötletem akkor azt igyekszema lehetõ leggyorsabban megvalósítani (lásd jc játék) és majd ha vki fiizet érte akkor elpepecselek a szebb karakterekkel, több pályával, részletesebb animációval...
le lehet nézni, hogy a Flash nem komoly programozás (nem is az), de nagyon hasznos és könnyû. :)
De amíg ezt mutatod demónak, addig nem találsz senkit, aki fizetne érte. Ez nem úgy megy, hogy felrakod a netre, és özönleni fognak a megrendelések, hanem csinálsz valami csili-vili cuccot, és szétküldöd azoknak, akiknek szerinted kellhet.
Persze, naná, ez be sincs linkelve sehova, hanem a szétküldött CVbe flash programozási referencia. szigorúan nem grafikai!!! :DDD merhogy csillivillinek nem hívnám... de amugy szerintem nem rossz.
Ja, el lehet vele szórakozni, bár a collosion detection elég érdekes. Amúgy egy kérdés (õszinte választ várok!): Van tovább is, vagy csak 2 képernyõ az egész, és azért sebzõdsz akkor is, ha legyakod az ellent, hogy ez ne tûnjön fel senkinek?
3 pálya van. collision detection beépített flash függvény, és négyzetre vonatkozik, ami mondjuk ezena szinten nem zavaró :) egyébként az ütközési séma olyan, hogy harci módban is sérülsz, ha nem pont szembõl rugod vissza õket. Tehát csak a fehér háromszögeddel ütközõ ellenfél nem sebesít, de õ sebesül. ez azér kellett, mer különben benyomod a harci módot azt nyertél mer nem tudnak hozzádérni :) ilyenkor random távra pattannak vissza így nem lehet csak simán szembeállni velük és csapkodni õket, néha el kell szaladni szembõl csalni õket ésütni,megin elszaladni... Ettõl kicsit Jacki Chanesebb a hangulat szándékaim szerint... :))))
érhetõ volt...?
Így már okés, akkor megint nekiülök megint, és végignyomom... :D
pontszámonként vált pályát: 1000-3000-8000 asszem. A fõ hiba, hogy a space-t nem lenyomva tartják harchoz, hanem nyomkodják, te nem ezt csinálod véletlenül? mer ugy kicsit nehéz lesz :)
"Valaha még én is így gondolkoztam. Szerencsére már levetkõztem a hûdemenõkódervagyokén tévhitemet..."
Na, akkor kevésbé absztrakt módon fogalmazok: itt a melóhelyen is falra mászunk az olyan nagyarcú csókáktól, akik már mindenféle csillivilli OOP programot írtak, de nem tudják hogy 8 bit vagy bájtban.
COMPRENDE?
Tudom, hogy mire gondoltál. Nem ellent akartam mondani, hanem inkább továbbvinni a gondolatot. Én azt próbáltam (elég hülyén és ezek szerint sikertelenül) kihozni, hogy nem baj, hogy nem ereszkednek le alacsony szintre a mai fejlesztõk (így magasabb szinten tanulnak meg átlátni feladatokat és sokkal jobban rendszereznek, mint a bitvadászok).
A nagyarcú onlyjava-s ifjú titán (akinek azért idõvel lerombolják az egóját) ugyanannyira hülye, mint az a maradi, elavult, szûk látókörõ (és szintén nagyarcú) bitvadász, aki egy 100 felhasználós ügyviteli rendszert is asm-ben akar megoldani.
KIVÉVE engem, mert ÉN VAGYOK A LEGJOBB PROGRAMOZÓ AZ UNIVERZUMBAN !!!
HEEQUNO ! Master of the Computers !
Az assembly luzereknek valo. Az igazi profik kapasbol megirjak notepadben a .exet!(bocs, vi-ban) Sot, a kepeket es hangokat is texteditorban szerkesztik.
Na igen. Nálunk az infósokkal volt így, akik vertéka nyálukat, hogy mi, számítástechnikusok nem értünk a Wordhöz, Excelhez, satöbbihez, mire szép csendben megkérdetzem: mit csináltok, ha nem indul el Word? Válasz: szólunk a tanárnak, és átülünk egy másik géphez... szááánalmas. Mostanában már nem is számítástechnikát tanítanak, hanem windows-egerészést. Hogy egy számítástechnikai iskolában annyit ne tudjon egy negyedikes, idén érettségizõ diák, hogy mi fán terem a bootfloppy, az már - nálam - a számtech csõdje. Ilyen alapokra ráhelyezni a "letõtöm ostz kurta jó lesz" morált, kész a társadalom krémje.
Devla: OK, várjuk a texteditoros hang-és képfájljaidat.
Quno: legalább a Computers elé ne tegyél The névelõt, nem szokás ebben a környezetben... Vlala: Master of English speaking! :-)
öööö... visszakanyarodhatnánk az eredeti témánkhoz? úúúgy szeretnék még kiosztani egy-két nyasgemet... :-D
"az assembly losereknek való" Te lejöttél már a fáról, iqmen? És, megbántad már, hogy kijöttél az óceánból??? MEGALOOOOL VAGY! na mind1...
Lehet hogy a warez "rossz", de ez semmit nem változtat azon a tényen hogy az emberek nagyrészének nincs pénze megvenni 3-4 10e+ -os game-t havonta és a játékosok nagyrésze nem 1 játékkal akar játszani hónapokig.
Lehet sajnálni a fejlesztõket ,kiadókat , de õk nem ilyen kis piacokon /életszinvonal tekintetében kevésbé fejlett országokban fognak meggazdagodni az is biztos.
És hogy miért használnak inkább warezt az emberek pl azért mert egy game árából elmehetnek 2-3 partyzni és egyszer moziba, ami a többségnek jobban kell mint egy eredeti game.
2-3 game évente megvenni(amik tényleg a kedvenc game-d) az normális.
3-4/hó? Honnan a túróból szeditek rá az idõt?!? Mer' nekem nem sikerül.
Nálam: hétközben összesen 6-8, hétvégén összesen 8-10 óra játékidõm van optimális esetben*. Ez általában közel sem elég egy játék tiszta kipörgetéséhez. Télleg' nem értem.
Nem kell 100 órásnak lennie egy játéknak. A mai átlag egyszeri odafigyelõs játék (ami közel sem jelent kijátszást) kb. 12-15 óra. Ezeket általában 2-3x újra lehet játszani, mert unlock-ol valami extrát stb.
ez az. ha még hozzáveszed a csítelést, akkor lefelezõdik/-harmadolódik, hamar megvan a megveszekedett varezolók játékéhségének magyarázata... így könnyen ki lehet pörgetni 3-4 játékot havonta :) én egyébként még soha semmit nem játszottam végig 2x (vagy többször) unlock-olható extrák miatt
A játékosok legnagyobb része a "fiatalság" körébe tartozik 14-2x korosztály akiknek még nincsen fix keresette mivel nagyrészt iskolások és iskola mellett hétköznap nem 6 órát van idõ játszani hanem jóval többet.
Persze aki dolgozik és napi 1 órát játszik annak lehet érdemes megvenni egy game-t és eljátszik vele 1-2 hónapot, de azért gyarkori hogy vki 3-5 órát lazán játszik naponta.