Köszi. Sajna nem játsza le, de rájöttem már, hogy csak akkor jó a Replay, ha menübõl tiszta új game-t kezdesz, mert ha játék közben nyomsz egy restartot és azt fejezed be, akkor azután azt már nem játsza le :( Légyszi csinálj egy tiszta újat, elõre is köszi.
Valaki csináljon már egy Skirmish replay-t nekem a "Tisztességtelen elõny" nevû elsõ 3 személyes pályán GDI vs. GDI 1vs.1 ellen bármilyen stílusban lehet a gép (jó lenne ha lerohanó vagy kiegyensúlyozott lenne) nehéz fokozaton, de ha nagyon profi lehet brutálon is. Azt szeretném megtudni, hogy a fenébe lehet megcsinálni azt a pályát, ill. bevédeni, mert minden irányból támad. A gépet mindig felrakja a fennti két kék tibériumhoz. Apropó van valami különbség pénzben vagy másban a kék és zöld tibérium közt? A replay jöhet mikiller freemail-re. Thx!
Hi! Kane Edition-re ráküldtem az 1.4-es patch-t aztán a magyarítást is és most nem indul a játék. Magyarítás után még autorun-ból frissítsek vagy mi a megoldás?
Gyertek erre a hamachira. 1 es fel hetig nem volt netem ez alatt a karbantartas hianya miatt kihallt a hamachi ahogy eszrevettem. Szeretnem minnel hamarabb rendbehozni, de ehhez mar csak jatekosok kellenek, mert most lett egy csomo hely. Name:cac3free Pass:cac
mondtam már, a router nem az én tulajdonom, az ISP-é, ha hozzáférnék már valahogy megoldottam volna, de köszi :) De szerintem nem is ez a fõ gond, hiszen ilyen routereken keresztül tudok játszani néhány sráccal (ugyanazon ISP-nél) de pölö ha engedélyezem a hamachit, akkor lehal a játék multi része (még ami eddig ment az is). Ahogy olvastam a hivatalos cnc fórumot, ez általános jelenség, nem csak minket érint, remélem az 5. patch majd helyreteszi ezt is..
Nem beszélünk meg mára egy idõpontot hamachira!? Mert mindig csak akkor tudok játszani vkivel ha véletlenül akkor nézek be a szobába amikor kezdik a játékot!
Ma mikor lenne jó nektek? Nekem 12 után jó!
nekem is megy rouuter mögül, biztos valami beállítási dolog, mert nekem úgy megy ezen a routeren vagyunk ketten, és úgy tudonk játszani hogy mi ketten 192.168... ipn csatlakozunk, a többiekkel meg a hamacsison, a játék látja mind a 2 ip címet...
Tegnap jött meg a játékom kiprobáltam online, namármost nekem teljesen pozitív tapasztalataim voltak, ajánlom mindenkinek aki még nem annyira hardcore, van egy olyan menü, hogy automatikus választás, 3 meccset nyomtam eddig kb mind a 3 alatt hasonló szintû játékkossal rakott össze 1vs1-ben, igaz 2x elbuktam 1x nyertem, de nem volt óriási a fölény, pár tankal volt több neki, ja és aki játszott fent ugye lehet szavazni arra hogy sportszerûség, kicsit féltem ítt írták hogy egy csomó seggfej van fenn rush stb, én mind a 3 játékosra a maximális 5 csillagot adtam teljesen korrekt, szép izgalmas meccsek voltak
nekem is!(haverral most nyomtam...báár rajta kívül még nem tudtam senkivel)
Sziasztok! Remélem tud vslaki jó ötlettel szolgálni.: GDI-vel vagyok, Horvátország, meg kell védeni a bázist és a felmentõ sereget ki kell hozni a városból. Na itt mindíd meghalok. Tud valaki megoldást? Elõre is köszi
De azt csinalom, csak egy telepitot futtatok, gondolhatod :(
Hi! Valaki talalkozott mar olyan hibaval, hogy telepitesnel azt irja ki a progi: egy telepites mar fut es varjam meg, amig az befejezodik, erre mi a megoldas? :(
brutál ellen is be lehet védekezni, de sík terepen esélytelen. rá kell kényszeríteni az ellent, hogy támadás elõtt kénytelen összeszúfolódni. Aztán a védelmi tornyok elkapják õket, mindegy mivel és mennyivel támad, a túlerõ ott már nem számít. Viszont nagy pályán, ahol van tib bõségesen, még egy hard is életveszélyes lehet (elvileg mindössze annyi a különbség kettejük között, hogy a brutál 2x annyi pénzt kap, ami ugye nagy pályán kiegeyenlítõdik valamelyest)
az gyönyörû, de értsd már meg, hogy ha nincs pénzed többre, akkor nincs. Ez van. Kár bizonygatni, hogy a PAC milyen überbrutál egység, mert gyakorlatilag nem az. Sõt, örülök, hogy a scrin játékosok többsége is így gondolja, legalább lehet ellene védekezni.
Nem azzal van a gond, hogy magyarítva van, hanem a minõséggel. Ha egy player önmaga szórakoztatására lefordít egy játékot, akkor az sokkal jobb szokott lenni, mint amit a "profik" kemény pénzekért csinálnak. Mondjuk ez a magyarítás még nem is olyan katasztrófális, láttam már sokkal rosszabbat is. Filmeknél is ugyanez van, remgeteg a kontár, úgy áll neki filmszöveget fordítani, hogy nem tudja mirõl van szó, vagy egész egyszerûen nem tud angolul! Pl a "fire in the hole"-t úgy fordítják, hogy "a lyukba tüzeljetek", vagy a "bullseye"-t úgy, hogy "bika szeme"... És tudnék még súlyosabbakat is mondani...
Mondjuk a legjobb magyar fordítás a "Felsõbb elme" :) A "Zümmögõ" sem rossz, de még az "Elnyelõ tank" is megállja helyét.
Én kérek elnézést, nem akartam nagyokos megmondóembernek lenni, csak nagyon olyan íze volt a dolognak, hogy mindenki itt bizonygatja szóban a saját elméletét a másikéval szemben, nemhogy játszanátok egyet-kettõt-tizet-huszat, aztán kiderülne az igazság.
Szorri...a magyar verzió van meg.De nem nehéz lefordítani angolra.Persze anno jobban örültem volna az angolnak, de nem rossz ez így sem. Jó, tudom, kretén nevek, de hát mit tegyünk?
Phoenix: én csupán megjegyeztem, hogy mindenre van megfelelõ ellenlépés. Olyan nincs, hogy építek 20 carriert és akkor megállíthatatlan vagyok. Elbízhatom magam, de akkor rossz meglepetések érhetnek... :)
1-2 party nem igazolna semmit...a spontán blöff faktor nem mûködne, ami az alapja egy strtatégiának. Max. talán az dõlne el éppen akkor ki a jobb játékos.
védekezõs taktikát meg sajna itt nem lehet nyomni mint a legelsõ cnc-ben vagy redallertben, már csak a falak végett sem -ennek pl én nem örülök és remélem a sok petíció visszahozza a régnemlátott falakat is :)
aki vmit épít általában legyen az tank stb. mindig minimum 2 gyárból ontja õket:) és 1v1 -ben 10-20 perc az átlag játékidõ, szal 20-40 carrierrõl kár is beszélni:)
Atyavilág ... viharlovas, hasadék, vihartölcsér, meg ilyenek, én meg itt kapkodom a fejem, hogy mirõl beszéltek...
Na meg ez a szájkarate is mulatságos itt #5150 és #5159 között Srácok, nyomjatok le inkább egy partit, aztán rögtön kiderül, hogy kinek jobb a taktikája. Azt hiszem, ez a játék épp errõl szól. Aztán majd tájékoztassatok minket is a végeredményrõl...
- BIOS-ban jól van beállítva (wow-ban nincsenek ekkora textúra hibák, és ott úgy is játszható a játék itt meg ha elõjön nem látom a fél pályát) - majd meglátom patchelés után
Hááát...szóval van benne valami, ezt attól függetlenül mondom, hogy defenzív játékos vagyok. Noddal fa*án lehet védekezni, GDI-nál nehezebb,mert sz*r a védelmük.A Scrin meg átlagos.Talán a Vihartölcsér az egyetlen használható védelmük. De kétségtelen, hogy ki kell támadni, mert a gép nehéz illetve brutál fokozaton nem kímél.
Én személy szerint részt vettem egy olyan skirmishben tegnap, ahol beraktam egy brutál ellenfelet (Scrin) és két nehezet (Nod).Ez utóbbi kettõ velem volt,én a GDI-al nyomtam. Hát az egyetlen gépi ellenfél úgy bedarálta kábé fél óra alatt a két szövetségesemet, hogy köpni-nyelni nem tudtam.Ezután már kellõ védelmem volt, akkora támadást indított ellenem a brutál, hogy még életemben nem láttam ilyet. Kivédekeztem, majdnem elpusztult a teljes seregem,a maradékot kipótoltam még és mindent egy lapra feltéve "vagy most vagy soha" címmel nekitámadtam.A teljes seregem elpusztult,de neki is a bázisa 75 %-a. Na mondom,maradt a légiereje, azt majd kivédekezem.Háát 10 perc múlva újra állt a bázisa...
Szóval ezzel a sztorival csak azt akarom mondani, hogy néha mûködik a kivédekezem-kiéheztetem taktika, de nehéz és brutál fokozaton támadni,támadni,támadni... Vagy elzárni a tiberium lelõhelyeket és akkor elgyengül.
Nod-nál a bombázók tényleg jók,de legalább két légiplatform kell (min.8 db bombázó), én kettes csoportokra osztom a bombázókat és ahogy megjelenik a szuperfegyvere, azonnal rá az összeset.Jó esetben két fordulóból lerombolom.Aztán mehet az atom vagy ion vagy a hasadék rá a bázisa közepére. A feltuningolt Obelisk a legjobb védelem, körbevéve légvédelemmel és kis ágyúkkal a gyalogság ellen.Ha sok gyalogos jön és sok páncélos, akkor az Obelisket a páncélosra irányítani, a kicsik szétszedik a gyalogosokat.
- ezt nem egészen értem, a kártyán van 128Mb memória mit állítsak rajta? Alapbeállításokkal megy minden (elsõ belépéskor tesztelte, ott villogott folyamatosan a monitoromon az üzemmód váltás szövege) - demóban akartam amúgy képméretet váltani amit elfogadott de nem törõdött vele így itt sem erõlködtem tovább
Tusy nálam akkor volt ilyen "bug" amikor a Rainbow6 Vegast kipróbáltam egy Gf6200-ason, elõtte 6600GT-n néztem és ott jó volt. A probléma a videómemória mérete volt, mert nem tudta betölteni a texturákat. Ilyesmi beállításokkal kapcsolatban próbálkozzál...
- ATI 9800XT kártyával néhány pályán igen kellemetlen grafikai bugokat produkál (textúra helyett csak egy sima egy színû területet látok), tegnap telepítettem a legújabb ATI drivert de nem láttam javulást -- tapasztalt más is ilyet? -- a patch-ek javítják ezt? (csak az alap van még fent, tegnap raktam fel)
de én nem egy gyárból csinálom a hajókat, ne ugy számold :) nekem minimum 2-3 ból okádom a csapatszállítokat
a te gépeid darabonként 3e, ha jól emléxem, a venom 700. Tíz géped árából lehet 40 venomot venni. ha még mellészámolnád a storm riderek árát, akkor bizony nem lenne 20 géped, mire neki 50 venom :P (melléveszzük, hogy a scrin 20%-kal lassabban jut pénzhez, akkor meg pláne)
9-10 csapatszállító viharlovasokkal elég jól széttud kapni 20-30 venomot 50ennel nemtom mit kezdenének, de mire 50ed lenne addikra nekem 20 csapatszállítom:D
egy dologgal nem tudok mit kezdeni a shock trooperek. Haver gyorsan rájött, hogy életveszélyesek a venomokra, és még teleportálgatni is tudnak. Ezért ha jön, nekem be kell menekülni a védelem mögé, ami kiszedi a troopereket, aztán elõre a venomokkal a nagy hajók ellen. De amikor én támadnék, gyakkorlatilag nem tudok mit kezdeni a rengeteg kis hülyével (flame tankok közül 10-bõl 2 éri el a lõtávot, akármekkora felfordulást is csinálok)
:) 10K-val többért csinálok kb 50db venomot, azok meg a lézereikkel leszedik a csapatszállítókat... aztán még meg is köszönik a kitüntetéseket ;) Mindenre van megfelelõ ellenlépés, az anyahajókat szépen le tudják szedni pl a stealth tankok is. Ha meg csak 1 pár csapatszállító van, azokat attack bike-okkal is le lehet lõni -> a lényeg, h folyamatosan mozgásban maradj a bike-okkal, akkor nem találják el õket könnyen:)
Ez a bevédem magam csak extrém kis pályán jöhet be. Tény ott lehet nyerni lassú fényobeliszk vagy hangemitter terjeszkedéssel. Egyébként a bevédekezés = lassú halál.
én is elõször tankokkal meg ágyus védelemmel bevédem magam, legyártok 10-20 csapatszállítót és egy anyahajót, onnantól már ki lehet találni mi lesz úgy, hogy még utána gyártom az utánpótlást:)
hát én 1v1-be sima tankal bevédem magam, amig elkészül a 2 légiplatform, aztan 8 viharlovas, azzokkal baszogatni a haverserjeit, amig elkészül legalább 8-9 csapatszállító azt meg már semmi nem állítja meg
Kb. erre gondolok...1v1-ben aki levegõre megy az halott. Ritka az amikor a szimpla air rush bejön, ott valaki nagyon elb**szott valamit. Csak az akna szórás miatt csinálok pl. légiplatformot. Néha bombázók is mennek, ha a lé úgy engedi.
Nem. Én jobban szeretem a Generals féle, építkezhetek ezerrel és bevédhetem magam, mint egy tenkÓsbéka feelinget. Generaslban még gépek ellen is össze lehet hozni coopban egy 8-as pályán 3-4 óra tiszta játékidõt.
Hátõ 5 gyártóbázisból kell fosni a légvédelmi lövegeket fruti helyett. Ahogy fogy, úgy pótolni dupla annyival és folyamatosan terjeszkedni velük.
hát azért ez erõs túlzás. a légvédelem gyakorlatilag a nullával egyenértékû. Se egy erõsebb Scrin légierõt nem tud megállítani, a nod és gdi bombázók meg bûntetlenül garázdálkodhatnak ellenséges területen
Nem értem miért erõsítik a légelhárítást, ha a játék stratégiai sokoldalúságát próbálják növelni. Per pill 1-2 torony elég és mehet a tank spam tovább.
Hát szegény avatarra rá is fér, kicsit sokba került a mkrózása, anélkül meg nem vehette fel a harcot a töbiekkel tank spamra meg két nagyon egyszerû megoldás lenne: falak és erõsebb anti-tank tornyok. De az EA persze saját feje után megy (érdekes látni a hivatalos fórumot, gyakorlatilag már csak az elégedetlenkedésrõl szól az is)
"A Planet Command & Conquer oldalán látott napvilágot az a hír, mely a Command & Conquer 3: Tiberium Wars online részének egy hibájára világít rá. Ezt a kiskaput kihasználva némely játékosok tisztességtelenül nyerhetnek meccseket, így nagyon hamar feltornászhatják az online statisztikáikat.
Az Electronic Arts elismerte a hibát és megnyugtatásul annyit közölt, hogy a hamarosan debütáló v1.05-ös patch már javítja ezt a kis kellemetlenséget."
"Pár infó az 1.05-ös patchrõl: Balance: - Avatar ára: 3000 -> 2000 - Erõsebb légelhárítás - Gyalogság nem lesz annyira elhanyagolható - A Tank spam jelentõsége csökken - A Flame Tank sebzése 200 -> 500" cnctw.hu
én személy szerint nagyon örülök már ennek a patchnek (is:), fõleg az avatarnak, és hogy erõsebb lesz egy kicsit a nod végre:)
Nem kell ott kimenni a bázistól jobbra? Asszem ott van pár NOD épület, azokat kell letúrni.
Csináltam 40db csapatszállítót, és elég durván megállíthatatlanok :D de téleg mire át száltak egy bázis fölött, addigra szét lõttek mindent:D
hamachira jön most vki?
nem olyan gáz az, ha levan gyártva vagy 20 osztag, akkor waypoint módszerrel pillanatok alatt megvan a bepakolás. Inkább gáz, hogy kicsit drága, de cserébe tényleg hatékony minden ellen ami mozog
Az a baj, hogy a rakétásokat ültetgetni az APC-be és egyidejûleg managelni az ütközetet, kemény dió. Valamint az egész csak a játék elsõ néhány percében hatásos.
hy all én már az elsõ GDi is küldinél elakadttam (a NOD ot már kivittem) a bázison kinyírok mindenkit leteszem a barakkot veszek 3 osztag GDI katonát jön pár terrorista az felrobbantsa a parancsnoki állást utánna meg nem csinál semmit se gyõzelem se új küldi megoldás ??
Én úgy csináltam eddig, hogy .exe angolt raktam mindig elõbb, és az autoupdater mindig megtalálta ami még kellett neki, hiába volt fennt a legújabb. Magyart mindig felrakta utánna.
A NOD harvik is bebugzanak, ha hárman vannak egy mezõn, mind megáll és hagyják maghukat legyilkolni, mert bevárják az ellenség felderítõ egységeit, egyesével kell nekik parancsokart osztogatni, hogy húzzanak haza. Kurva idegesítõ. Ja és MINDIG a legtávolabbi mezõk felé mennek, nem ám ahhoz ami ott van közel.
Nem. Nem a te hajóidra kell a shield, meg a hasonlók, hanem az ellenségre. Ezzel is feltartod õket és ugye aki idõt nyer, az...
Én 3-5gyártóbázist tartok fent így fosni tudom az aktuálisan szükséges beépített védelmet. Ha hajókkal jön és a védelem lõtávolán kívülrõl szivat, akkor hegyekben pakolom ki a légvédelmi ágyúkat, közel hozzá, hogy hulljon a férgese. Ha sok tank jön, akkor tankelhárítót pakolok, ha gyalogos akkor az ellenit, ha vegyes, akkor vegyes, ha pedig nagyon szivatni akarom akkor strom column-okat gyártok, majd amikor nyegerben érzi magát, akkor kipakolok 3-4-et 1xrre bele a képébe. Viszlát! :D Azok ugyanis segítenek egymásnak, plusz gyógyítják a hajóimat, ott a vége.
Az is jó, ha készen van legyártva 4-5 bázisvédelem, csak éppen nem rakod ki õket. Ha kell a pénz, cancel-ezed õket, ha gáz van, kipakolod ahova kell. Nagyon szemét dolgokat lehet így mûvelni. Pl. berepülsz egy drone ship-pel valahova (bele a közepébe, vagy a térkép leggázosabb helyére), kitelepíted, a gép jön, hogy letakarítson, amikor is egy szemvillanás alatt 5 storm column jelenik meg a drone ship körül, plusz egy gateway-en keresztül ömlenek át az egységeid. Szar lehet szegény gépnek...
A fõ, hogy sose a beépíthetõ terep szélére építsük a védelmünket, hanem kicsit beljebb, mivel, ha nem így teszünk, akkor távoli támadás esetén már nem tudunk kijjebb építeni belõle és beszívtuk.
én azt tapasztaltam ha egy refineryre van 3 harvester mondjuk, akkor beragadnak, meg össze vissza mennek behülyülnek és nem jön a pénz, én is csak azt a megoldást találtam, hogy külön refinery minen harvesternek...