Az EA fórumán: Igen, most halgatunk a fanokra, minden úgy lessz ahogy kérik.
Csak 1000X mondták el hogy ez a katona ami a logóban is van tökéleten rossz. -Nincs sisakja a tiberiummérgezés ellen, de csak õ bírja ki otta gdi katonák közül. (WTF?) -A vállától nem is látna semmit, és a starcraftból lopták...
Az EA mindig is idióta lessz
Régi szép idõkben elindította a gyalogosait az AI a tibériummezõn és sose értek célba csak mindig hallottam a távolból: Aieeergh, lenézek hát ott égnek az emberei
Pont azt akartam írni amit Shiwo. Amit idéztem, az az új részre vonatkozott. Nekem is jobban tetszett az organikus tiberium, mint ez a csupakristály, de ez van. A kép meg az új részhez készült már. De mindettõl függetlenül ez a közvetlen érintkezésre vonatkozik. Ettõl még eléghet a sugárzástól az, aki nem érintkezik vele, hanem csak a közelében tartózkodik.
akkoriban még annyira nem foglalkoztak vele, hogy milyen anyag is a Tiberium..most a 3. résznél vették a fáradságot, hogy kidolgoztak rá valamit...lehet nem teljesen "passzol" a régihez, de nem kell mindenbe belekötni..
"Ha hozzádér kristály, 20 másodpercen belül összeolvad a bõröddel. Közben erõs, égetõ fájdalmat érzel, mintha tûzforró tálhoz értél volna, vagy savat öntöttél volna a bõrödre. Orvosi kezelés hiányában a fertõzés kiteljesedik. Húsod hamar zöldes árnyalatú, üveges masszává változik. Megkezdõdik a testszövetszintû kristályosodás. Belsõ szerveid egymás után mondják fel a szolgálatot, ahogy a Tiberium szilárd részecskékkel árasztja el a véredet és így az egész testedet. Ha belélegzed, a tüdõdben ragad meg a halálos zöld anyag. A léghörgõcskék lassan kristállyá változnak és elveszted oxigénkiválasztó képességedet. Végül vért köhögsz fel és halálra vérzel.
Néhány esetben, ismeretlen okok miatt, a tiberiummérgezés sejtszintû mutációt hoz létre. Nem hasonlít a rákra, mert a mutáció különös módon mintha irányított lenne. Nem öl meg a zöld kristály ekkor, de tested átváltozik. A hatásmechanizmust nem értik valami jól a tudósok."
SPOILER VESZÉLY!! Aki meg szeretne lepõdni, ugorja át az egész cikket!
Friss Finomságok: Hidak építhetõk, rombolhatók. Katonákat berakhatjuk majdnem az összes semleges épületbe, míg egy célzott gránáttámadás vagy tanklövés ki nem robbantja õket onnan. Mammut tankok lánctalpa illeszkedik a terep egyenetlenségeihez. A Guardian nem csak csapatszállító, hanem aknalerakó is lesz. A RIG javító jármû pedig Outposttá változhat. Ha mellérakunk egy rakétatornyot meg egy repteret, akkor kitûnõen védhetjük kedvenc Tiberiummezõnket. Multiplayerben a C&C Tévére kapcsolva tanulmányozhatjuk a nagymesterek technikáit. "Voice over IP" megoldás mellett pár egérkattintással egész tömegviadalokat rendezhetünk. Megjelenési dátum: "valamikor 2007-ben." A Gamestar csapata szerint kábé félkésznek tûnt a bemutatott verzió. GDI és NOD mellett beköszön a:
Harmadik háborús hatalom: Tiberiumhoz igen szoros kapcsolat fûzi õket A Sonic Disruptor Tower hatékony a Tiberiumot szeretõ egységek ellen. Túl egyszerû GDI kinézethez képest rendkívül szokatlanul fest majd a harmadik oldal. Trélerbõl 1 szöveg: "Már azt gondoltuk nem lehet rosszabb és akkor jöttek õk!" Tiberian Sunban a GDI és a NOD egy lezuhant idegen hajó megszerzéséért harcol. Ennek származását sosem tisztázták. Gamestar spekuláció: Idegen fajról van szó, amely nem csak üzemanyagként használja a Tiberiumot, hanem az organikus túléléséhez is. Két egységüket kombinálhatunk és brutáltápos egységet kapunk.
Sokféle Upgrade miatt keményebben kell majd stratégiázni. Álljon itt bizonyítékként a csaknem teljes GDI bázis: Watch tower: álcázott egységeket észrevesz, géppuskája van védekezésre. Ápgréd: rakétás Golem Tower és a Sonic-Disruptoros változat Tiberiumos egységek ellen. Tiberiummezõ: lassan újranõ. Nagyobb seregekhez újakat kell keresni. Rocket-Uplink: Zone-Troopereket lõhetünk messzi célba vagy közvetlenül támadhatunk ellenséges bázisokat a világûrbõl lehívott Shockwave Rakétával. Airplane carrier/repülõgép anyahajó: két repülõ egységet javít és szállít. Játék határozza meg flottánk méretét, hajókat nem lehet építeni. Ezért semmiféle tengeri épület nincs. Vízi egységek kiosztásáról a játék dönt: Transport Hovercraft, repülõgép anyahajó, romboló unitokat kaphatunk. Arsenal: fegyverkutató központ gyalogságnak és nekik kórház is egyben. Construction Yard: többféle építési megbízást adhatunk, csak több darut kell hozzá venni. Radar Centre: Felépítése után bekapcsol a mini-map. Innen hívhatunk felderítõ buggy csapatot, mesterlövész brigádot [feladatuk: személyi likvidálás plusz tüzérségi nagytámadáshoz célpont bejelölés] vagy egy rakétás+bombázó FireHawk vadászgéprajt. Silo: A finomító kevés tiberiumot tárol, minél több silót kell építeni. Ellenség kedvelt célpontja.. Barracks: Gyalogsági kiképzõ és termelõ központ. Nyolcas csoportokban ontja a géppuskásokat és gránátosokat. Mérnököt és Commando egységet egyenként rendelünk. Tech Centre: Jármûfejlesztési újdonságokat repülõgép hozza. Ápgrédek meglátszanak a unitokon. War Factory: Táposabb egységeket hosszabb ideig épít. C&C Generals megoldással két szintet léphetnek az innen kijött egységeink. Airport: 4 repcsi javítására + építésére. Az új Firehawk Jetfighterek építése elõtt dönthetünk bomba vagy rakéta muníció felõl vagy mindkettõt rájuk rakhatjuk. Power Plant: ha csökken az áramtermelés, kiesik a radar és lelassul minden építés.
GDI egység speckók: Orca kémszenzorokat lõ az ellenséges egységekre, így azok szépen feltérképezik nekünk a terepet. Predator tank szuperdurva Railgunokkal ápgrédelhetõ Zone Trooper a legdurvább gyalogos. Power armorja van. Jetpackjával folyókat ugrik át vagy magas sziklás helyekre jut fel. Mammoth Tank: dupla railgunjaival gyorsan szétlövi az ellenséget, rakéta ápgréd után az épületeket is.
Szuperfegyverek: GDI mega Ionsugár, NOD atombomba, harmadik titkos fél pedig kifejezetten gonosz tömegpusztító eszközzel operál. Aki rendelkezik IonVihar generátorral, forgószelet készíthet és az ellenség bázisa felé terelgetheti.. Szuperfegyverrel tüzelésig a visszaszámolást az ellenfél is látja, így tuti, hogy mindent bevet majd ezeknek az igen drága épületeknek az elpusztítására.
NOD erõk sokkal jobban néznek ki a vörös, organikus dizájnnal meg a feketén tükrözõdõ lakkfelületekkel. Kedvenc lángszórós tankjuk vígan sütögeti GDI gyalogosainkat. Rövid hatótávja miatt azonban hamar ágyúink martalékául esik.
Hadjárat különlegességek: GDI erõkkel nyomulva Washington felszabadításához választhatunk: repteret vagy a kikötõt rohamozzzuk meg. Utána következõ küldetésben légi vagy vízi fölényünk lesz. A végsõ felszabadításhoz természetesen mindkettõt meg kell szereznünk.
Sztori: C&C univerzumbeli idõszámítás szerint 20 évvel a C&C Firestorm küldetéslemez után, 2047-ben a GDI és ellenfele között csalóka tûzszünet áll fenn. A GDI kifejleszt egy technológiát, amellyel a tiberium-fertõzött területeket meg tudja tisztítani. Ettõl függetlenül a Tiberium zavartalanul terjeszkedik. A NOD belharcokkal marja magát. Senki se tudja, mi van Kane vezérrel.
Mike Verdu, a Gamestar interjúalanya elárulta, hogy Kane legjobb egészségnek örvend és nagyban forralgatja terveit. Rossz idõk járnak a GDI-ra, amely egyfajta futurisztikus NATO-ként funkcionál, mert a háttérben megjelenik egy harmadik, titkos és rosszindulatú hatalom. Filmes színvonalú mozibejátszások színesítik majd a történetet. Az Electronic Arts 45-60 perces filmet tervez, melyet az elkövetkezendõ hónapokban forgatnak. Történetben egyetlen befejezéssel szolgálnak a fejlesztõk.
Kezdéskor a GDI vagy NOD erõket választhatjuk és velük végighentelve mindkét oldalról megismerhetjük a sztorit. A harmadik oldal hadjáratát akkor választhatjuk, ha a GDI vagy NOD oldallal megnyertük a játékot.
Többszáz oldalas dizájn könyv alapján készül a C&C3, melyet tíztagú EA csapat írt meg a fejlesztõk részére és még tudósokat is bevontak a Tiberium szerkezetének és viselkedésének kitalálására.
Nem tudom, mit gondoljak az eddigi képek alapján... Van olyan kép, mint amit mintha a Generalsból vágtak volna ki szinte egy az egyben, és van olyan ami olyan szinten dark és posztapokaliptikus, hogy már fáj, és vannak a kettõ közötti sivatagos / tengeres részek...
Látom viccelõdünk ... Örülök, ha 640-ben el tudom majd indítani .
szerintem biztos. én még abban is bízok hogy a jelenlegi 6600GT-mmel sem kell hatalmas kompromisszumokat kötni. azért a SAGE már párszor bizonyított, elég kiforrott, optimalizált motor.
kiváncsi leszek a gépigényre...nemrég lett felujítva a gépem remlem elég lesz hozzá:S (Geforce 7600gt 3700proci és 2gb ram)igaz hogy csak jövõre jön de ezel akkor is menni kéne...
mert a jó az olyan hülye, hogy nem írtja ki a gonoszt teljesen, így lehet folytatás.. ha a gonosz nyerne, az teljesen kiírtaná a jót, ergó nincs folytatás :)
Ez az, igen sokakat zavart ez (köztük engem is, miért kellett szegény Kane mindig eltenni láb alól :)) de végül is érthetõ, hiszen ha azt nézzük, hogy ha az elsõ részben a Nod nyer, akkor rá 30-40 évvel a tibsunban nyílván más lenne a világkép, tehát ehhez 4 kampányt és 2 világot kellett volna megteremteni (1 jó és 1 rossz kampány, ha a GDI nyert, és 1-1 ha a Nod), arrol nem beszélve hogy ha ezt tovább viszik most a 3. részben 4 univerzum és 8 kampány kellene :)) Szal dönteni kellett a befejezést illetõen, és ugye amerika meg happy end....
de nézd a jó oldalát, a 3. rész azzal kezdõdik, hogy hogyan is tiporják föld alá a teljes GDI hadigépezetet :)
Jó, elismerem, nem túl pontos, de igazán pontosat a gamefaqs-on lehet találni. Ott viszont az összes rész összes sztorija le van írva, persze csak angolosoknak!
Más. Mindig zavart, hogy állandóan úgy kezdték valamelyik folytatást ,hogy a "rosszak" kikaptak.Pl Tiberian Sun és utána a Firestorm.De mi van ha én Nod-dal játszottam végig a simát?Akkor a Nod nem a hamvaiból épül fel, mint látjuk a Nod Firestorm-os hadjáratából. Vagy ott van a Red Alert.A hivatalos sztori szerint a muszkák kikaptak és a helyére ültették az amcsik a Romanovot, mint talpnyaló bábújukat, aki persze késõbb ezt megunta... Igazi sikere akkor lett volna, ha úgy csinálják meg a sztorikat, hogy ha egyik oldallal játszom, akkor a további részekben azzal is folytatom.Igaz, ha az elsõ Red Alertben meghódítom a világot a muszkákkal, akkor mi maradt volna a másodikra? Szóval miért van az hogy mindig a "jók" gyõztek?
Mekkora storija van ennek a gémnek.Mikor még nem tudtam angolul csak élvezetbõl játszotrtam,de most így hallani mirõl szól,Westwoodék tudtak vmit.
Szerintem a vita nem azért volt, mert nem ismerjük a sztorit, hanem mert a 3. részben megfosztották a tiberiumot a növényi alapjától, és a kérdés az, hogy mennyire volt lényeges része a növény a tiberiumnak.
És csak a pontosság kedvéért ;) Az ûrbõl érkezett valamit a Scrinek küldték, ezért ment a nagy harc a Tacitusért, mert remélték hogy abban megvan a tiberium titka. Blossom Tree nem egy szaporító szerv, hanem egy mutálódott fa, tervezték hogy berakják (vagy be is rakták?) hogy ha egy fát elér a fertõzés, maga is blossom tree-vé válik. Kék tiberiumból két fajta van: Aboreus és Vinifera (az Aboreus kevésbé robbanékony :)) Ja és a hõn szeretett GDI is csak a gazdagokat evakuálja ám (leggazdagabbak mennek Philadelphiára, kevésbé gazdagok a sarkvidékekre). A maradék meg el lett felejtve, õk azonnal Nodhoz pártoltak, amjd mivel látták hogy az meg csak kihasználja, ezért maradtak õk a Forgotten :)
Mivel újranyomom az összes részt és már csak a Firestorm GDI oldalából van egy kevéske, ezért megpróbálom elmagyaráni ezt a Tiberium dolgot, mert látom van egy kis vita... :) No, ahogy kivettem a részekbõl, ez az ûrbõl érkezett valami meteoriton keresztül és valahol a Tibér folyó környékén csapódott be asszem Egyiptomban.Innen a név is.Kane az elsõ CNC-ben elmagyarázza és nyomatékosítja hogy a NOD fedezte fel elsõként és õk kezdték el elõször kutatni-feldolgozni. Maga a Tiberium értékes ásványi anyagokban és mérgezõ gázokkal telített kristályos anyag, melyben 10-15 %-nyi eddig ismeretlen összetevõ is van.Még az elmebeteg Dr Moebius sem jön rá az igazi lehetõségeire. A játékban található "Blossom Tree" nem más mint az alap zöld tiberiumnak egyfajta szaporító szerve, amely spóraszerûen lövelli ki magából az anyagot ezzel jelentõsen gyorsítva a kristályok terjedését.Rendkívül mérgezõ, egészségkárosító anyag, speciális kezelést,tárolást és begyûjtést igényel. Késõbb, ahogy telik az idõ, a tiberium borzalmasan elszaporodik a bolygón, különbözõ genetikai mutációkat létrehozva élõlényekkel.Egyedüli mentsvára az embereknek, ha elhagyják otthonukat és északra a hideg és zord téli idõjárásba menekülnek, mivel a hideget nem bírja a tiberium.A GDI a Tiberian Sunban ide evakuálja a lakosságot.Az idõ továbbhaladtával a tiberium is fejlõdik, létrehozva újabb fajtáit a "kék tiberium" vagyis Tiberium Vinifera-t, ami sokkal gazdagabb minden ásvánnyal, mint a "sima" zöld, de ritka,lassan szaporodik és rendkívül robbanásveszélyes. A genetikai mutációk következtében létrejön egy rakás Tiberiumos élõlény.A Mutánsok valaha emberek voltak akiket megfertõzött az anyag és a normális társadalom kivetett magából.Õk már immunisak a mérgezésre, sõt gyógyulnak tõle.Ezenkívül a Firestormban megismert állatok is megjelennek.
Na most ennyi, majd folytatom.
Én remélem, hogy nem lesznek tiberium silók, mert sok bajjal járnak.
Hát nemtom én tegnap újra elkezdtem a c&c -t és asszem a GDI kampány 3 küldetése utáni videókban bemutatják hogy hogyan "szaporodik" meg mi is ez... Ott én úgy láttam hogy ténylegesen egy kis növényszerû valami az egész alapja de a "termése" viszont erõsen kristály-szerû...