Szerintem a Contracts is jó volt! Most játszom újra, mintegy bemelegítésként a Blood Money-hoz...amúgy ezekszerint ebben is lesznek idõbeli ugrások (vagy valami ilyesmi), hisz az Operaházas küldetés idõrendben az egész Contracts elõtt játszódik, pontosabban az Operaház után játszódik a Contracts utolsó - egyetlen valóságos - pályája...(az összes többi csak egyfajta lázálom-visszaemlékezés ugye)
Nem hangzik tul rosszul illetve nem látszik valo9ban sok mulik a pályák kidolgozottságán lehetöségeket s a hangulaton sok mulik Nagyon remélem hogy az elözö "csodát" mindenkép felül fogja mulni bár én a contracs-ra még mindig ugy tekintet mint egy köztes epizodra s nem 3. részre minden esetre reménykedem :) Egyébként tényleg nem lenne rosz egy játék a másik oldalrol... mármint a testör szemszögébõl egy ideig volt szo valami secret service c csodáról de aztán elsikadt valahol vicces lenne megtervezni az örjáratok utvonalát stb
profilokat csinálni custom missiókhoz és gyüjteni pénzt új fegyverekre, esetleg updatekbe adnának ki mindig új fegyvereket. Tehát a lényeg hogy lenne egy Single Player szál és egy olyan szál ahol te vállalhatsz el külön küldiket függetlenül a single playertõl, remélem vágjátok mire gondolok :)
Még az is jó lenne ha netrõl lehetne letölteni mindig updatek formályában új missiokat :). Tehát a single player mellett lennének ilyen custom küldetések.
Hát ez nagyon faxa!!! És ha jól láttam a videóban akkor leeht majd hasznalni embert pajzsnak? :) Már rohadtul várom!
hát én a movie-ból nem sok mindent vettem ki, grafika ügyileg....picivel lesz szebb, amúgy ugyanolyan lesz szerintem mint a 3-om..persze azért jobb lesz, reméljük
Még pár nagyfelbontású kép:
Az igazi az lenne, ha minden küldetésnél elõször mindenki felderítené a pályát! (és akkor kiderül, hogy mit takar egy-egy felkiáltójel!!!) Amúgy nehezebb fokozaton szinte semmit sem jelöl a térképeken! Még az embereket sem.
De az igazi az lenne, ha végre kiadnának majd a játékhoz egy szerkesztõt, és akkor szabad lenne az út a különbözõ módok, rajongói küldetések készítéséhez! :)
A trélerben van egy mászós jelenet, de az még nem derül ki belõle, hogy most a mozdulatlehetõségek bõvülnek-e...hisz már eddig is voltak egyéni mozdulatok, gyilkolások, stb...de ezek mind csak egy adott pozícióban jöttek elõ - opcionálisan - és autómatikusan zajlottak le...
Bocs hyako, nem akarok neked ugrani. :) Úgy tûnik, hogy nem veled, hanem a magyar nyelvvel vannak problémáim...az újfent nekem mindig is azt jelentette, hogy régen nem, most igen, tehát újfent újonnan. Dehát ezek szerint nektek van igazatok :o
Hát nem is nagyon értem a hozzászólás ezen részét, de ha nekem szánta, akkor elmondom, hogy nem csak, hogy játszottam a Hitman2-vel, de még az OST-je is megvan (csakúgy mint a Contracts-é is...), és elég sokat hallgatom pl. autóban is... :)
Egyébiránt pedzegették a hitmanforum-on, hogy valszeg a párizsi operás küldetés is benne lesz a játékban...(ami ugye az elõzménye lenne a 3. rész utolsó küldetésének...) Nos ez a scan-ek alapján egyre biztosabbnak látszik...
"Ja és még egy dolog: mi az hogy újfent a budapesti szimfónikus zenekar játszik??? Ejnye... Nem játszottunk a hitman2vel? A menü zenéjében a kórus az ugyanaz volt, ki is írták. Jespernek meg örülök a 3 zenéje is nagyon bejött."???
miva? ez most kinek? ...meg nem is nagyon értem... :)
a játékmenetet inkább hivjuk ál játékmenetnek, az is 100% lineáris votl max kis csoportokban te döntöted el veresenyek sorrendjét..., meg max még a fogocska ami extra volt de az egész iylen ál szabadság volt..., én jóval többet szeretnék hitman-tõl de hát izlések és pofonok :)
az igaz, az nem lenne jó ha elba**nák. hogy hogy jön ide: úgy hogy míg nfsU1ben meghatározott küldetések voltak, meghatározott sorrendben, úgy a 2ben szabad játékmeneted volt. ÉÉÉrteeed?
ogy jön ide nfsu1-2 ????? újitás meg tényleg jol jõnne, de ez a vásárlósdi, esetleg te döntöd el mit válasz el küldetésrendszer egy lépésnek szvsz bõven elég..., nehogy a sokat akar a szarka, nem birja a farka esete forogjon fent...
Amit én tudok: Amerikában fog játszódni, a jobb grafikának már most örülök, bár szerintem a játékmenettel egy kicsit szabadabbak lehetnének, álá nfs underground1->2. Soha nem fogom elfelejteni azokat a pillanatokat, amikor például a hitman2 ben éltem át: térdelek a tárgyalóteremmel szemben egy hotel ablakából kacsintgatok a célpontra -akit még nem tudok pontosan- és közben Diana keresi az infót az öregrõl, megjön az infó, hogy kopasz, meg nem szivarozik, jó megvan, kattintás target has beenn eliminated Object completed, és urasan kisétálok...vagy amikor a Gellért szállóban inasként törülközõt viszek a fürdõ célpontnak, kb fél percem van, benyitok fojtóhurok,esetleg hangtompítóssal headshot, majd -dolgát végezve- kisétálok...De szerintem ezt nem csinálhatják az örökségig, egy kis játékmenetbeli újdonság nem ártana. Szó se róla végigvinném akkor is ha csak új pályák lennének benne, meg jobb grafika, de mindenkinek jobb lenne az újítás. Ja és még egy dolog: mi az hogy újfent a budapesti szimfónikus zenekar játszik??? Ejnye... Nem játszottunk a hitman2vel? A menü zenéjében a kórus az ugyanaz volt, ki is írták. Jespernek meg örülök a 3 zenéje is nagyon bejött.
veszéld meg a kiadóval szvsz... nemhivatalos patchel emg nemh iszem hogy a készitõk közül bármki is foglalkozna mivel van jobb dolguk is..., ha már nem hivatalos akkor majd valamelyik magyargato emgcsinálja ha annyira akarja... :)
Na persze... (de azért az nem volt túl bonyolult, hogy a zenét a Budapesti Rádió Szimfónikusok nyomassák, mert a projektvezetõt - aki persze magyar - haveri szálak kötik oda...na mindegy...egy szónak is száz a vége, ha lenne magyar verzió, akkor tuti több fogyna, szal tökmindegy egyébiránt kin múlna, akkor is baromság, hogy nincs alapból magyarítás...hisz nem sok többletmunkát igényelne a honosítás, fõleg így, hogy jórészt magyarok készítik...amúgy meg legalább letölthetõ formában feldobhatnákak a netre egy magyarítás peccset...nekem ne mondja senki, hogy ez mekkora baromi nagy akadályokba ütközne...)
Nem...de én ezzel a júniussal kapcsolatban eléggé szkeptikus vagyok...
(ezen kívül engem pl. eléggé zavar, hogy semmi exkluzív interjú vagy valami...holott a fejlesztõk jórésze magyar...arról már nem is beszélve, hogy legalább az ilyen játékok kijöhetnének magyarul...felirat elég...nem hinném, hogy nagyon megerõltetõ lenne - lévén magyarok garmadája a fejlesztõgárdában...de nem...az összes Hitman "baszott" honosítva kijönni...az elsõ részt az "Ezt vedd meg"-ék, a második és harmadik részt pedig Piedon magyarította)
"Az OPSM részletes privjút közöl a Hitman: Blood Money-ról. A játék az elõzõ részek felturbózott, második generációs fázisba evolválódott Galcier-motorját használja, mely ezúttal a korábbiaknál sokkal látványosabban jeleníti meg a fényeket / árnyékokat, és a víz realisztikus ábrázolásában is jeleskedik. A játékmenet is jelentõsen változik: a 47-es maga vásárolja meg a misszióhoz szükséges kellékeket, a fegyvereit pedig több képcsõben fejlesztheti illetve módosíthatja (a modifikációk a fegyverek kinézetén is meglátszanak majd). A játékmenetet a lopakodás / csendben gyilkolás kombó felé kívánja eltolni a Blood Money-t fejlesztõ IO: a korábbi részekben (könnyebb fokozaton) lehetõség volt a Rambo-jellegû megközelítésre: ettõl most sem fosztják meg a játékosokat, de a tömegmészárlással egybekötött feladatmegoldás után jóval kevesebb pénzt találunk majd a bankszámlánkon, mint ha szépen, csenden, észrevétlenül hajtottuk volna végre a missziót. Finomodik az ellenfelek mesterséges intelligenciája: jobban kihasználják a környezet nyújtotta elõnyöket, és eszesebbek lesznek – ha egy halott, pucérra vetkõztetett pincért találnak a sarokban, rögtön elkezdik keresni, hogy vajon ki is lehet a ruha új tulajdonosa. A kopasz bérgyilkos kalandjai ezúttal több amerikai városon ívelenek át - a történet jelentõs része Las Vegasban játszódik. A fejlesztõk ígérte szerint az ilyen szempontból kissé száraz Contracts után a Blood Moneyban ismét bõségesen kapunk a Hitman-szériát jellemzõ fekete humorból. Európai megjelenés 2005 júniusában (PS2 / Xbox / PC)"