"Az OPSM részletes privjút közöl a Hitman: Blood Money-ról. A játék az elõzõ részek felturbózott, második generációs fázisba evolválódott Galcier-motorját használja, mely ezúttal a korábbiaknál sokkal látványosabban jeleníti meg a fényeket / árnyékokat, és a víz realisztikus ábrázolásában is jeleskedik. A játékmenet is jelentõsen változik: a 47-es maga vásárolja meg a misszióhoz szükséges kellékeket, a fegyvereit pedig több képcsõben fejlesztheti illetve módosíthatja (a modifikációk a fegyverek kinézetén is meglátszanak majd). A játékmenetet a lopakodás / csendben gyilkolás kombó felé kívánja eltolni a Blood Money-t fejlesztõ IO: a korábbi részekben (könnyebb fokozaton) lehetõség volt a Rambo-jellegû megközelítésre: ettõl most sem fosztják meg a játékosokat, de a tömegmészárlással egybekötött feladatmegoldás után jóval kevesebb pénzt találunk majd a bankszámlánkon, mint ha szépen, csenden, észrevétlenül hajtottuk volna végre a missziót. Finomodik az ellenfelek mesterséges intelligenciája: jobban kihasználják a környezet nyújtotta elõnyöket, és eszesebbek lesznek – ha egy halott, pucérra vetkõztetett pincért találnak a sarokban, rögtön elkezdik keresni, hogy vajon ki is lehet a ruha új tulajdonosa. A kopasz bérgyilkos kalandjai ezúttal több amerikai városon ívelenek át - a történet jelentõs része Las Vegasban játszódik. A fejlesztõk ígérte szerint az ilyen szempontból kissé száraz Contracts után a Blood Moneyban ismét bõségesen kapunk a Hitman-szériát jellemzõ fekete humorból. Európai megjelenés 2005 júniusában (PS2 / Xbox / PC)"