Zevran meglepően képzetlen a zárnyitásokhoz, csapda felszedésekhez - fejlesztéssel ez korrigálható. Lelianat is fejleszteni kell de nála legalább az alapok megvannak, közepes zárakat kezdettől fogva ki tud nyitni. Zárnyitásért, csapda hatástalanításért némi XP-t lehet szerezni, de a lezárt ládákban általában nincs semmi különleges érték. A Kamaráserőd DLC ad a játékhoz egy tároló ládát, plusz az erőd megtisztításakor lehet lootolni néhány értékes tárgyat... a ládában tárolt sok kacat viszont kevés kivételtől eltekintve szükségtelen. Sokkal inkább érdemes a hátizsák bővítésre koncentrálni: 1 - Ostagar a vadonba indulás előtt 2 - Ostagar a vadonból visszatérés után 3 - a tábori törpéknél 4 - a Körtoronyban a strázsamesternél Ezeken kívül is találtam hátizsákot (pl az erdei elfeknél, utazó kereskedőknél), de ha jól emlékszem, azok csak magasabb szinten jelentek meg az árukínálatukban. Lotheringben nem emlékszem volt-e hátizsák valamelyik kereskedőnél - meg kell nézni, s ha van, megvásárolni, mielőtt a falu megsemmisül
Köszi a válaszokat, igen Leliana szépen nyitogat egyelőre mindent, de ahogy néztem én magam a törp harcosommal nem tudom megtanulni ezt :)
1.Leliana vagy Zevran kinyitja neked,bár én zevran-t sosem vittem magammal. 2.Van egy láda mod a DA Nexuson,én is használom,betesz egy ládát amibe bármit bepakolhatsz. Ui:Láda nyitásért és csapda felszedésért is jár xp. Utoljára szerkesztette: Plata, 2014.11.27. 21:35:53
1. Alapjátékban nem, mod van mindkét másik lehetőségre (harcos széttörheti, mágus kap zárnyitó varázslatot; nevüket nem tudom DA Nexuson keresgélj). 2. Persze, a tábor a bal fölső sarokban, Lothering után. 3. Ferelden az ország amiben vagy, Thedas a kontinens, Tevinter pedig egy másik nagy birodalom. DA wiki
1. Van-e rá mód, hogy a ládákat feltörjem mondjuk úgy, hogy széttöröm? Vagy csak zárnyitás képzettség van? Tudom, hogy a roguek tudnak zárat törni, de más nem is tanulhatja meg, vagy hogy van ez? 2. Lassan kezdek nagyon tele lenni, van-e olyan hely ahová lerakhatom a cuccaimat? 3. Ferelden,Thedas,Tevinter? Ferelden gondolom az ország, aminek Cailan volt a királya, Thedas talán maga a bolgyó? Hogy van ez?:)
Sok játék, és kísérletezgetés árán, a takitikai beállításokkal el lehet jutni arra a szintre, hogy a csapat tagjai képesek "önállóan" harcolni olyan csatákban, ahol nincs elit ellenfél, csak számbeli fölény ellen kell küzdeni. Ehhez jól ki kell ismerni a játékost, általában nem az első végigjátszásban jut el a játékos addig, hogy nightmare szinten is pörgős csatákat tudjon levezényelni - a space-re szükség lesz, de sokkal kevesebb alkalommal kell megállítani a játékot, mint a kezdetekben.. Vannak olyan játékosok, akik viszont szeretik minden körben egyénekre kiosztani a feladatokat - a taktikai mód lehetőség, nem kötelező használni, s kell hozzá türelem (működésének kiismerése, mit, hova érdemes berakni, s mi az amit kézi vezérlésre kell megtartani)
Hú ez a csata az elején elég jól néz ki :) Jó ez a Dragonédzs :) Amúgy ha a karaktergeneráláskor rámebntem volna h gyorsjatek akkor kiprobalhattam volna a karit elore vagy egybol rendesen indult volna a game?
Pedig minden "ős" DA:O-s ezért a harcrendszerért sír, én még csak a kettőig jutottam, de nem sok minden hajt benne előre.. Még story érdekelne, de az a harc rendszer, meg az az ingerszegény környezet.... hát nagyon nehéz.
Köszi a válaszokat, próbálkozok. Eddig könnyen boldogulok hardon, de be kell vallanom nem tetszik túlzottan ez a harcrendszer. Maga a világ, a karakterek stb. nagyon jónak tűnik, de a harcot szokni kell. Túl steril vagy nem tudom hogy mondjam, de gondolom később jóval izgalmasabb lesz :)
Szerintem először próbáld ki gyöngébb fokozaton és később nightmaren,ha bele futsz egy csapat vérmágusba úgy szétkapnak mint a fene.
Kétkezes hadonászó két karakter is lehet a társaságodban, Sten és Oghren, tulajdonképpen csak dualos harcos nincs a kísérők között. Ettől függetlenül a főkaraktered lehet pajzsos. Respezialization addon szükséges a pontok újra elosztásához az alapjátékban, az Awakening kiegészítőbe már bele is tették a készítők, kereskedőktől lehet vásárolni itókát... túlzásba ne vidd a használatát, mert úgy már csalás, de karakterenként egyszeri alkalmazás belefér
1. Ha megvan a Kamarás Erőd DLC, akkor annek a vége után elérhető respec poti. Csapattársaknál is használható, de nem olcsó, 6 arany. 2. Nightmare már durva, ott minden körben taktikázni kell, egyenként adni a csapattársaknak az utasítást, stb. Egyébként jól beállított taktikai feltételekkel elég jól boldogulnak maguk is. Inkább ne állítsd följebb, nagyon szivatós csatákba lehet belefutni. Majd ha már kiismerted, akkor esetleg a köv. végigjátszásnál.
igen kevesebb a szöveg és szinte mind ugyan azt mondja, de sokan tűllságosan is lehúzták. ok ismétlődnek a pályák, rövidebb, de szerintem a fő gondjuk valahol ott van, hogy nem olyan világmegváltó mint az első. viszont a vége is csavaros nekem tetszett. majd a 3 érdekel milyen lett
Ma kezdtem el a játékot, valahogy nekem az összes rész kimaradt eddig. Kaszt nélküli törpét indítottam, hát az alaptörténet marha jó volt, úgy éreztem magam mint Tyrion Lannister :D Most Ostagarban vagyok, most jön a próbatétel. Lenne pár kérdésem:
1. Elkezdtem a törpömet egykezes fegyver + pajzs irányba fejleszteni, de Alistair szintén egykezes + pajzsosnak tűnik, szóval lehet áttalentolnám a törpömet kétkezesre, hogy változatos legyen. Ugye lesz lehetőségem pontok újraosztására?
2. Hard fokozaton kezdtem, nightmarere nem mertem még rakni, mert a harcrendszer nagyon szokatlan nekem. Mennyire lesz nehéz a későbbiekben a játék? Megpróbálkozhattam volna a nightmare fokozattal is? Illetve ha belejövök válthatok nightmarere?
A Dragon Age 2 is megér egy végigjátszást, de sokkal kevesebb benne a lehetőség, mint az Originsben. Nincsenek az Originshez hasonló mélységű jellemformáló párbeszédek - vannak, akiknek ez nem hiányzik, másoknak nagyon.
Volt jónéhány végigjátszásom, alakultak meglepően a jövő eseményei, azon igazából nem érdemes rágódni, hogy egy-egy karakter jobban is "alakíthatta volna a jövőt", a későbbi eseményekben nem csak az ő döntései játszanak kulcsszerepet. Példa erre Orzammar, a törpék városa. Két alapvető döntést kell meghozni: 1 - ki legyen a király 2 - mi legyen az üllővel Bhelen a gonosz, ugyanakkor haladó szellemű király jelölt, Harrowmont a tisztességesebb, de ugyanakkor konzervatív, s ebből kifolyólag nem biztos, hogy jó is - ki legyen hát a király? Az üllőt érintően is sok variációt dobott be az AI a jövőt illetően - Bhelen király megsemmisítette a megmaradt üllőt - Harrowmont az üllő (gólemek) nélkül gyenge király lett, halála után újra kovácsolták az üllőt (tehát hiába lett megsemmisítve), a gólemekhez szükséges lélekvadászat miatt a törpék háborúba keverednek az emberekkel. - Bhelen az üllő nélkül is jó uralkodó, reformokat vezet be - Harrowmont a gólemek segítségével tart rendet a birodalmán belül, erőskezű uralkodó, lever minden reformokra törekvő lázadást.
1. Te ölöd meg a sárkányt, és vele halsz. 2. Te ölöd meg a sárkányt, de hagyod hogy Morrigan az utolsó estén elvarázsoljon, ezért életben maradsz. 3. Más öli meg a sárkányt, te életben maradsz.
Nemes törpével sosem támogattam a királygyilkost,mert az a mi tesónk,aki megölte a testvérünket és minket száműzött.Emiatt hal meg a király.Ezért mikor visszatértem törp nemessel én mindig Bhelen ellen voltam.Ha jól emlékszem Harrowmont-nak hívják a másik törpe király jelöltet.Én őt támogattam,cserébe ő meg befogadja a fiunkat a családjába.Mert ugye ha törpe nemessel vagyunk,gyerekünk is lehet.
Pont ettől zseniális a játék, nincs konkrét jó és rossz vagy ha igen az sem mindig olyan ahogy elképzeled. Csak úgy mint az életben, teli van meglepetésekkel. Én teljesen pozitív értelemben hökkentem meg az epilógusokon, legalább 5-6x végigjátszottam már a játékot.
miket lehet még elrontani? törpekirály is meghal az epilógusban, a hittérítő is, az urnás templom összeomlott egyedül Redcliff meg az elfek voltak okésak asszem
az epilógusban sok dolog tényleg elromlik, még ha a játékban te úgy gondolod hogy megfelelően döntöttél. Pl. a törpök ügye, szinte nincs jó kimenetele, vagy ha igen, az pont a királygyilkosnak köszöhető, akit szerintem kevesen támogatnak azért játék közben, főleg ha törp nemes karaktert játszunk.
Hát, mire számítottál? Onnantól, hogy a főmágus meghalt, legalább két esemény tuti negatív lesz. Aztán ki tudja, miket "rontottál" még el. Btw szerintem ez így jó, mindenki játéka más és más.
Talán azért, mert nem arra fejlesztetted. Már nem emlékszem az értékekre, de ahhoz, hogy a karakter zárakat ki tudjon nyitni, csapdákat tudjon hatástalanítani, bizonyos képességeknek megfelelő szinten kell lenni. Leliana, amikor csatlakozik hozzád, közepes zárakkal, közepes csapdákkal elboldogul, de fejleszteni kell, ha a nehezebb zárakat, csapdákat is rá szeretnéd bízni. A másik szerencsevadászod, Zevran, pl. totálisan alkalmatlan, a csatlakozás után, még egyszerű zárakat sem képes kinyitni. Lelianaból a respecialization addon segítségével rendszerint dualos szerencsevadászt csináltam, aki jól boldogult a csapdákkal (csatlakozáskor van néhány íjász-képessége, ami csak gyengíti)
most az országgyűlésen vagyok, de 3 - 4 arányban nem mellém álltak :( Nem is engedték minden bizonyítékom bemutatni a zsarnok ellen, a lányát és Alistairt is összeboronáltam pedig, mindenkit kiengedtem a börtönből, gondoltam meglesz a támogatás, bár puhatolóznom előtte nem sikerült.
Branka nehéz ellenfél, főleg, ha hagyod, hogy a lírium teléreket zabálja. - ebben kell megakadályozni
A mágusoknál valószínűleg figyelmetlen voltál, ha nem szándékosan irtottad ki őket, Wynne pedig figyelmeztet, hogy használd a litániát (nem véletlenül kellett megkeresnetek), azzal lehetett volna a démon törekvését megakadályozni, hogy a foglyul ejtett mágusokat förtelmekké, a segédeivé változtassa... A mágusok kiirtásának vannak következményei a játék más területein, de ezt már megtapasztaltad - az elszalasztott lírium-csempészés lett volna a legtöbb hasznot hozó üzletkötés a játékban, Connor démonűzésénel pedig a körmágusok segítségével nem kell meghalni sem a gyereknek, sem az anyjának (vérmágiával valamelyik meghal)
fórumot találtam ahol azt mondták már vége, meg is mondtam aki a questet adta, hogy meghalt, erre le kellett ölni. azóta eljutottam már egészen az üllős részig, de itt annyira elakadtam, hogy nem tudom mi lesz. felállás, hogy elpusztítom majd az üllőt erre Branka ránk támad a gólemekkel. A gólemek maguk is elég erősek, de Brankán pl csak 1 et sebzek, általában 2 gólem meg Branka marad a végére egyedül nem győzöm. Próbáltam, hogy majd Brankával kezdem, de úgy sem jó, 1 eket üt az életből az semmi. Van valami tipp? így is legkönnyebb fokozaton játszom szégyenlem is magam, hogy elakadtam :D
igen meghalt a főmágus, aztán Connort is le kellett gyaknom :S más problémáim is vannak még ahhoz kapcsolódva, hogy egy törpe Nemesfémek küldetésben kéne Godwin, megtaláltam múltkor a szekrényben, de visszamászott, most meg már nem klikkelhető az a szekrény. nem tudom így befejezni a küldetést :S máshol sem lelem az alakot
Lothering elpusztulása kivédhetetlen, a Körtoronyban duruzsol néhány karakter a mágusok ellen, ott észnél kell lenned, ha a cél a mágusok megmentése. Hullanak a varázslók, de a csata végén a főmágusnak életben kellene maradni (figyeltél Wynne szavaira a harc alatt?) Ha a főmágus is meghal, annak sajnos lesznek további következményei, mágusok nélkül Connor nem menthető meg áldozat nélkül. Dualos szerencsevadásznak a párbajhős+bérgyilkos a két legjobb specializáció.
Megnyugtattál köszi :D Wynne nagyon hasznos, állandó csapattag lett :) Szerencsevadász a kasztom, bérgyilkosban gondolkodom vagy párbajhősben, melyiket ajánlod? Kicsit zavaró ez a 4 karakteres dolog, de majd megszokom.
Neki pancel kellett, csillogo, meg kardok, jo elesek. Maguskent tessek, itt a megoldas. :) Hogy effektivebb e, mint barmely mas mage spec, az mar egy masik kerdes. De a problemajat az AW spec megoldja. Egy idore biztos.
Arcane Warrior azoknak jó megoldás, akik egyébként nem kedvelik a mágusokat - nekik ez a specializáció jó lehetőség, hogy az a karaktere, amelyik mágusnak született, harcosként éljen tovább. Ennek ára az lesz, hogy a varázshasználó képessége leromlik, Arcane Warrior nem tud fegyverrel a kezében varázsolgatni, előbb el kell tennie a kardot, pajzsot, s körökre osztott tevékenységnél ez azt jelenti, hogy egy támadási körből kimarad (fegyver elrakása)
Lentebb írtam néhány csuhás cuccot, igaz azokat többnyire megvásárolni lehet. A Kamarás Erődben lehet lootolni egy varázsbotot, picit gyengébb, mint amit a strázsamester árul a toronyban, de ingyér nem rossz a talált sem
Az zavar a mágus kasztos játékban, hogy nincsenek hozzá jó cuccok. A harcosokat tele lehet szórni remek páncélokkal és fegyverekkel, de a mágushoz alig van valami.
Ha jól emlékszem az Ostagar DLC keretében is szerezhetsz a kutyát, igaz az még később van a játékban, de van rá lehetőség ott is.
A kutyával később fut össze a kis csapatod, amikor Flemeth kunyhójától elindulsz Alistair, és Morrigan társaságában - a mabari az első éjfattyú-támadáskor kerül elő, útban Lothering felé...
Mielott megy a csapat vert szerezni a ritualehoz, elotte jelzi a quartermaster, es akkor talalod odakinn a novenyt is, amelyet visszavihetsz neki a "beavatas" elott.
Az ostagari csata előtt meggyógyítod, a csata után megkeres Arra már nem emlékszem pontosan, hogy a vadon-béli túra előtt, vagy a túra után lehet meggyógyítani a beteg mabarit (gyógynövény keresésre ad megbízást a gondozó), a lényeg, hogy nézz körül a táborban, keresd meg a kutyát, és haverkodj vele össze még a csata előtt
Csuhás mágusnak az egyik legjobb varázsbot a Körtoronyban vásárolható a strázsamestertől: Lord Magiszteri varázsbot. Nem olcsó darab, de érdemes spórolni rá. Egy másik jó botot lootolni lehet a Kamarás erődben (DLC) Öltözéknek a legjobb a Kaszás gúnya, ha nem páncélos a karakter - megvásárolható Denerimben.
szvsz a bot ami a kezedbenvan az lő zöldet, méreg sebzés. nyílván az élőhalottak immunisak a méregre, abból meg jó sok van:) cserélj botot:)
ez a 3 mágusos felállás ez tetszik, én morrigan, wynne, alistair. viszont azt nem értem, hogy mindhárom mágusnak azt írja hogy villámlövedéket lőnek ehhez képest az enyémnek zöld színe van a többi kék és ráadásul szinte minden immúnis a lövésemre. :)
Igazából mindegy, mert mágus mellett döntöttem, a 2. részben nagyon megtetszett a mozgása illetve bizonyos képességek, az inquisition-ban szerintem brutális (videók alapján) tehát egyenlőre pihentetem a vagdalózást. :)
Csak annyi a hézag, hogy a kétkezes harcos a kezdeti szakaszban valóban gyengébb, lassú célt tévesztenek a csapásai, kell néhány szintlépés és kikupálódik. Ha már volt végigjátszásod, Lotheringben késedelem nélkül tud specializálódni, némi előkészület után érdemes a mágusokhoz menni - Wynne az egyik ok, a mások, hogy az Enyészetben sok extra tulajdonság pontot be lehet gyűjteni. A Respezialization Addon használata sem rossz, az alapjátékban ehhez mod kell, de a kiegészítőben már beépítették, tehát ne nevezzük cheatnek, egyszer mindegyik karakternél csalásmentesnek minősíthető a statok újra kiosztása. Csapattagoknál a csatlakozást követően ajánlott, főkarakterrel az enyészeti bolyongás után - nem árt, ha a kétkezes nehézfegyverrel hadonászóknak is van legalább 20 pont az ügyességen
kétkezes harcos elég kiábrándító, most birkóztam az első ogárral, 3. nekifutásra sem sikerült, van egy magasabb szintű varázslóm azzal elsőre és meglepően könnyen sikerült. elviszem még addig a pajzsost, kíváncsi vagyok, hogy bírja az ogárral.
Mind a három harcos (dualos, kétkezes, pajzsos) jó a maga nemében, de nem elhanyagolható különbségek is vannak. A dualos pl. a leggyorsabb támadó a három közül, de fellökés ellen nincs képessége magasabb szinten sem, míg a kétkezes hadonászó módosítók nélkül lassú, pontatlan, de képes talpon maradni (rettenthetetlen képességgel), pajzsos karakterek csak 16-os szint után tehetnek szert hasonló képességre, náluk valóban a pajzs, az elsőszámú fegyver, arra lehet fejleszteni... Kétkezes harcosnál, annak ellenére, hogy a képességfejlesztéshez az ügyesség nem feltétel, érdemes felhúzni 20 körüli értékig, az növeli a találat pontosságot, kevesebbet téveszt célt. A csapat összetételében rengeteg a variációs lehetőség, lehet kalandozni akár négy harcossal is (főkarakter, Sten, Alistair, Oghren), vagy kevert kasztú csapattal, de harcosok mellé a legjobb támogató Wynne, akinek a "sietség" fenttartott képessége minden csapattagnak +25% támadó sebességet ad (s így a kétkezes főkaraktered sem lesz lassú), plusz gyógyít, regenerál. A játékba picit meglepő módon a szerencsevadász képességek nem igazán hiányoznak, XP-t lehet szerezni csapdák hatástalanításával, zárak kinyitásával, de a lezárt ládákban nincs semmi értékes Leliana el van cseszve csatlakozáskor, ha viszed magaddal, érdemes rendbe rakni a statjait, Zevran szintén elcseszett szerencsevadász, ő pl még egy közepes zárat sem tud kinyitni - legjobb talán az, amikor a főkarakter dualos szerencsevadász, nem kell dilemmázni, hogy érdemes-e ládákat nyitogatni, vagy sem
Találtam egy égető kérdést a neten, shield wari vagy two handed? Nem értem miért alapján hasonlítják össze, de ti mit gondoltok, melyikkel kellemesebb a játék? Nekem igazából csak a látvány miatt tetszik a többi warinal, pajzs miatt. Amúgy lenne értelme Alistair, morrigan és leliana csapatba még egy tankot berakni? Most ugyanezt játszom csak two handeddel. Csak ez a wari kicsit lassú a duál nem tetszik a shieldesnek meg sajnos úgy tudom nincsen kard támadása illetve, hogy a skillek alatt is csak a pajzsával üt.
#17691 Ez az utolsó ennél frissebb nem valószínű hogy lesz.
Sziasztok! Nem tudjátok véletlenül, hogy az ultimate editionhoz van e honosítás? vagy mind a 8 dlc-hez külön fordítás? és ha van honnan lehet letölteni? előre is köszi!
Ezt egyébként tudja valaki hol lehet megvenni? Az elorzott trón Sehol nem látom már.
Talán ez az a befejezés amit David Gaider adott volna neki :) Ez még nem volt meg :) És így Maric története is véget ér. Utoljára szerkesztette: Although, 2014.10.09. 09:52:43
Többnyelvű verzió, így a magyar feliratot is tartalmazza eme kiadás alapból.
Azért mert valakinek nem szimpatikus valamelyik karakter, nem biztos, hogy másoknak is ellenszenves Stent sem kedveli mindenki, a stílusa olyan-amilyen, de ha nem jön rá gyorsan a játékos, hogyan fejlessze hatékonyan, kínlódás lesz vele a csata. Hiába felboríthatatlan, ha lassú és sorozatosan célt tévesztenek a csapásai, hamar kiütik, s tank nélkül a többiekre zúdul az ellen. A játék ismerete nélkül bele lehet futni nagyon nehéz csatákba, amíg a csapatban nem ismeri valaki az oda szükséges ellenszert, a játékot kiismerve viszont legnehezebb fokozaton is könnyedén végig lehet menni, szinte bármilyen összetételű csapattal, főleg, ha a társakkal jó a viszony. Például, ha első nekifutásból a pagonyelf küldetést viszi a játékos, a végső csatánál meg fognak szenvedni, ha valaki nem tud varázslatot semlegesíteni, varázslat semlegesítéssel pedig nevetségesen könnyű lesz a csata (plusz a romokban felbukkanó rém sem jelent akadályt, ha mana csapást, vagy gyilkos nyílvesszőt ismerve ér oda a csapat).
Respcialization addon használatával sokat lehet könnyíteni a játékon, ha az nincs ellenére a játékosnak. A csapatba kerülő segítők sok fölösleges, rosszul kiosztott képességekkel kerülnek hozzánk, ezt egyszer érdemes lehet korrigálni, aztán békén a megkezdett irányban fejleszteni tovább az adott karaktert. Meg kell nézni ki, miben tud segíteni, pl. Wynne harcosok mögé nem csak azért jó, mert gyógyít, regenerál, de van egy fenntartott képessége a "sietség", ami +25% támadási sebességet biztosít minden csapattagnak. Ostagarból elmenekülve, Felemth kunyhójánál már lehet kérni a hollótól "respec itókát", ha telepítve van az addon... A kis faluban érdemes megcsinálni minden lehetséges mellékküldetést, csapatba venni Lelianat, és Stent (kivéve, ha nincs rájuk szüksége a játékosnak), vásárolni néhány köteg üres falaskát, majd innen a pagonyelf táborba menni. Itt nem kell a küldetésekbe nagyon bele mélyülni, néhány köteg elfgyökér megvásárlása a cél: elgyökér+flaska=kicsi gyógyital (Morrigan elég jól képzett gyógynövénytanból) Irán a Körtorony, a strázsamester líriumpórból tart nagy készletet: líriumpor+flaska= kicsi manaital.. Tapasztalatlan játékosnak jó ha van a tarisznyában 2x99 gyógyital, és 2x99 mana ital (és eddig legalább három alkalommal bővíthette a hátizsákját). Ezzel az alapfelszereléssel itt bele vághat a főküldetésbe, nincs más út, csak előre, nem egy rövid kaland, de megerősödve ér a végére, lép néhány szintet, az Enyészetben kap extra pontokat -innen kilépve már bármelyik irányba indulhat, meg tudja csinálni., de Mélyutakon, vagy az elfeknél kezdeni, úgy, hogy ott a végére is érjen a küldetésnek, elég necces.
persze kissárkányból készült páncél is megfelel a célnak, de azzal meg sokkal jobb, ha rádobod az idegesítő vén picsára, aktiválsz egy haste-et + amit akarsz, és élvezed, h semmi fatigue-el sem jár
egy tank (Sten a legjobb az elején, indomitable miatt felboríthatatlan, amit pajzsosok csak 12-es szinten kapnak meg) + három mágus, felrobbantasz mindent, paralysis explosion hegyek, tripla heal ha tank dögleni készülne... egyszerű és nagyszerű.
gyors kereséssel ennyi bölcselkedést találtam róla, pedig szerintem régebben írtam ehhez a technikához valami jobb útmutatót is... egykéthá'
elképesztően táp, Nightmare kompatibilis csapat, egyetlen komoly hátránya Wynne jelenléte - mivel csak a kotnyeles picsa bevételével lesz meg a három kismágus... de legalább szegénykének lojalitásból csak willpower jön (felesleges stat), így minden kötekedésénél nyugodtan beugathatsz neki.
Van itt valami megoldás arra, hogy overpowered csapatot rakjak össze? Nemrég játszottam vele de félbe is hagytam, mert a játék közepe felé már nehézkesek voltak a csaták, pedig véleményem szerint jól fejlesztettem.
Azt hallottam mágussal akár szolóban végig lehet nyomni könnyedén, de nem nagyon jöttem rá a nyitjára...
Tudtok ajánlani vmi graphics módot hozzá?Ami a legjobb,meg karaktergeneráláshoz ha van,raktam fel párat de még mindig nem az igazi.