Miért minden jónak vizsgaidõszak elõtt kell kijönnie :D
fõszálat is csak úgy lehet megcsinálni hogy elnyomsz minden beszélgetést és kikerülsz minden harcot amit lehet. na meg persze pontosan tudod hogy merre kell menni-.- az mondjuk kicsit erõs kijelentés hogy nem érdekes a fõszál. ez nem oblivion:D
"A content avoiding, conversation skipping, combat crushing playthough of DA will still take time to get through, my guess is at least 10 hours. I'll be curious to see just how fast the speed-runs end up. On the other hand, a content seeking, conversation listening, tactically considering playthough would take more like 60 hours, or even more if you're especially thorough. Ray is that kind of gamer, and he took over 100. I think an average gamer who’s not rushing but is still focusing mainly on getting through the game can expect a 40+ hour experience the first time. There are all just my personal estimates however."
A 90-es évek ota veszek játékokat és a mai napig a g3 volt az egyetlen amit egy hét után kivágtam mint macskát szarni annyira félkész élvezhetetlen bugos szar volt ilyen minösithetelen cuccot a Bioware mégcsak véletlenül se adna ki.
Es akkor a Forsaken Gods-rol, a G3 kiegrol meg nem is esett szo... :)
"Every once in a while a game comes along where the hype is rather high prior to its release. Some games live up to the hype, and a few falter. Then there are the rare ones that exceed expectations.
Dragon Age Origins is one of those games."
Tolkien tündéi még magasabbak és szebbek, de kecsesebbek is voltak az embereknél. Legalábbis is könyvekben. Filmen annyira nem volt jellemzõ, játékokban meg nem figyeltem.
A DnD világok elfjei viszont tényleg kisebbek és véznábbak, mint az emberek, ami a NWN játékokban látszott is. Biztos az izometrikus nézetûekben is úgy volt, de ezeknél szintén nem figyeltem. :D
Ellenben az Elder Scrolls sorozatban a három elf faj mindhárom lehetõséget képviseli. A Nemes elf magasabb, a Sötételf nagyjábból egyezik, az Erdei elf meg alacsonyabb az embernél.
Might and Magicre nem emlékszem. :D
Viszont én még egy dolgot hiányolok a karakterszerkesztõbõl. A zenét.
"Azt se értem h mért csak arcot lehet kreálni. Magasságot, testsúlyt, testalkatot mért nem?"
jaja ezt én is hiányoltam!
Hát kipróbáltam a karaktergenerátort.
Ami tetszik benne az a portrait rendszer, azt nagyon jól megoldották.
Maga a generátor szinte teljesen ugyanaz a szisztéma mint a Mount and Blade-ben. Ami nem rossz, csak kicsit puritán. Zavar pl h nem lehet tetszõleges hajszínt csinálni (tejfölszõkét akartam volna ;), meg az elõre betáplált frizurákból is kevés van (nem tudom mért nem lehet jobban testreszabhatóvá tenni, hajhosszt állítani, esetleg fésülési stílust), így tök értelmetlen a tetoválás, remélem lehet majd saját tetkókat gyártani.
Az elfek egyáltalán nem tetszenek. Eddig minden játékban az elfek az embereknél sokkal szebbek, magasabbak voltak. Na itt nem. A fülön kívül semmi különbség nincs, ráadásul alacsonyabbak. Inkább néznek ki félszerzetnek mint tündének.
Azt se értem h mért csak arcot lehet kreálni. Magasságot, testsúlyt, testalkatot mért nem? Az animációt is biztos meg lehetne oldani (+-10 cm nem számít szerintem).
Úh ez egyelõre egy erõs átlagos, egyre bizonytalanabb vagyok.
remélem is hogy nem igy lesz mert az elágazó történetet jobban támogatja a rencer igy, gondoljatok bele.
Ez is egy indok, én örülök ,hogy így lesz, nem olyan nagy baj ez :)
A vidám elf csajszi, Lucy! :) Egyébként szerintem marha jól sikerült a mimika animációja. Azzal szórakoztam vagy húsz percig, hogy a beszédeket kattintgattam :D Eszméletlen! Amúgy fog a játékban rendesen beszélni a karakterünk á la Mass Effectes Shepard?
A két fejlesztöcsapatról volt szó és ott egyértelmü az oriási különbség kb mint a két autó között.
A Bioware egy nagyon profi a 90-es évek ota / enyitt erröl ki kinek a köpönyegébe bujik / csak oriási sikerü egyáltalán nem bugos játékokat készitö csapat. Van merszük nem csak a hagyományos fantasyt hanem másfélét is / Jade Empire ,KotOR ,Mass Effect / elkésziteni jó a marketing és ami nagyon fontos jó a community. Csakha a BG-ét csinálták volna semmi mást már akkor is beirták magukat a játéktörténelembe és kb ebböl az egyböl adtak el annyit mint az összes PB játékból együttesen.
Ezzel szembe a PB egy amatör sufni csapat aki a g1 ota nem tud ujat felmutatni mindig ugyanazt csinálja mindig ugyanugy és többnyire teljesen bugosan. A 90-es évek ota veszek játékokat és a mai napig a g3 volt az egyetlen amit egy hét után kivágtam mint macskát szarni annyira félkész élvezhetetlen bugos szar volt ilyen minösithetelen cuccot a Bioware mégcsak véletlenül se adna ki. A PB kb itt ásta el magát nálam olyan mélyre hogy ott már kinaiul beszélnek... Össze se lehet hasonlitani mondjuk egy NWN vagy pláne egy BG összetetségét komplexititását harcrendszerét egy gothicéval ami egyszerü mind egy faék. Remélem belemernek végre fogni valami ujba mint ahogy azt sejtetik és végre kiderül hogy gothicon kivül mást is tudnak csinálni.
Részemröl nincs baj ha PB fanboy vagy csak marhaságokat ne irjál hogy majd a Bioware fog gothic köpenybe öltöztetni egy játékot...nem bolondultak meg hogy igy tegyenek.
Mindenesetre nagy ivbe kerüld el a Dragon Age-t ha neked a PB játékok a mérce mert teljesen más lesz mint egy gothic és most itt nem csak a játékmenetre gondolok.
Ah, én csak varázspálcaélre hányok embereket, kardra nem, az nem elég kifinomult :) Esetleg lúdtollra, de csakis gonosz, városi elf poéta karakterrel. Fenntartásaim vannak nekem is vannak, pusztán arra akartam kilyukadni, hogy ezt a játékot a teljesen más alapokra építkezõ Gothic-szériához hasonlítani nem a legbölcsebb dolog. Egészen más prioritásaik és erõsségeik illetve gyengéik vannak.
-ha nem hánysz kardélre elárulom én miért félek ettõl a játéktól: miez hogy normal difficulty = 75% AI ? NOOOORMÁLIS??
Mindenesetre pozitivum hogy a karaktereink MEG tudnak gyulladni. Akkor teszem föl az ellenség is. ÉS esetleg észreveszi hogy ég ! :D Vagy észreveszi hogy õt most megmérgezték! Sajnos azt már nem lehet elvárni hogy ne teljes testfelületes égés legyen "szimulálva", és azt sem hogy a mérgezés ne -5hp per sec szinten müködjön ... Cserébe kapunk bombákat huráá:D
Az az igazság, hogy az NWN és a KotOR is bugos. Az elõbbiben egy bug nem engedett egyetlen questet sem befejezni Luskanban. (Állítólag a Jade Empire-ban is van a végigjátszást lehetetlenné tevõ bug, de azzal még enm játszottam.)
Nem tudom, változtattak-e, ezt elõre leszögezném. Egy nagyjából egy éves, Chris Priestly (aka Evil Chris) által bemutatott videó tanulsága szerint az irányítás konfigurálható lesz billentyûzetre is, de lehet pusztán egérrel is mozogni harc közben.
Gothic-ot hasonlítani a Dragon Age-et meg egyenes hülyeség, ha a finomkodást kerülni akarom. Mint amikor a WoW-hoz hasonlítják. Persze, az elfeknek ebben is hegyes füle lesz. Aztán ennyi, a közös pontok nagy része kifújt. (És igen, a Dragon Age messze jobb lesz. Marha egyszerû a képlet. A Gothic volt egy Baldur's Gate klón a korábban elhangzott elgondolás szerint (ami önmagában is marhaság), és nem a Dragon Age lesz Gothic klón... csak a jegyzõkönyv kedvéért)
Megtudná valaki mondani,hogy a mozgás miként lesz? Úgy mint a NWN-ban?
A Gothic sorozatbol csak a 3. resz volt nagyon bugos. Mikor az elsot jatszottam (100 eve:) meg a patch fogalma sem volt igazan ismert. A Risen (28 oraja nyomom) szerintem nem bugos(sabb mint barmilyen mai jatek) Aki azt gondolja, hogy a dragon age-hez nem lesz majd javito patch az eleg naiv, de ettol meg nem lesz bughalom
ha neked nem fekszik a Risen arról nem tehetek, nem mondta senki, hogy játssz vele
wesker: hol írja, hogy megkapom Lucky Stone gyûrût? feltöltöttem a karim, de nem kaptam semmit.
Ez röhejes ,hol vannak azok a bughalom mindig ugyanolyan egyforma PB játékok egy Bioware cucchoz ? kb olyan mintha egy trabantot hasonlitanál egy ferrarihoz.
Sok mindenfele video megjelent mar, de igazabol hogy mirol fog szolni a jatek (50-60 ora) az meg nem derult ki. Az nem szeretem ha vegig csak harc van. A Risenbe pl a varosi kuldeteseket (vagy 20-at) tan 2 parbajjal vegig tudtam csinali. Vagy a kolostorban a nyomozasokat harc nelkul. Ilyesmikre is szamitanek.
Ha tényleg 5-6 éve fejlesztik, azért ennek jónak kell lennie. A magyar felirat is nagyon jól jön egy ilyen komplex és régies nyelvezetû játékhoz.
Valaki adna egy (magyar vagy angol) linket, ahol összefoglalják felsorolásszerûen, hogy mire lehet számítani. Pl. kb. hány órányi játékidõ, döntési lehetõségek stb... Mennyire lesz sztori-orientált? Pl. Witcher ebben és hangulatban eddig nem talált legyõzõre nálam. Talán majd a Dragon Age Egy dologtól félek, hogy a BioWare egyetlen eddigi játéka sem tetszett. Valahogy sterilnek és hangulatmentesnek érzem az alkotásaikat. Nincs meg benne az a pezsgés ami kellene a figyelem lekötéséhez. Itt is érzek némi élettelenséget, és kissé túl szürke az egész megvalósítás. De egy jó sztori sokat dobhatna rajta.
kb. semmi értelme nincs csak "parasztvakításra" jó.... sebaj a játék már csak pár hét! Szerintem teljesen értelmetlen volt ezt kiadni..én 3és fél perc után untam meg csak idõpocsékolás ebben a formában.
Jo ezt a generalo program, de igazabol ez egy ugyes marketingfogas, nem tobb. Mar a keresztapa 1-ben is volt legalabb ilyen melysegu karakter keszito (sot). Ha valaki a jatek elkezdesekor fel ora alatt nem csinal maganak egy karaktert az minimum erdekes:) Reklamra persze kituno, itt a forum latogatottsaga is megugrott emiatt.
Egy csomó minden nem választható ebben a karaktergenerálóban. Jól látom?
Dalish Promise Ring Intended for a Dalish elf's bethrothed, this enchanted silver band was blessed by the tribe's Keeper to ensure a long, healthy life. Stats: * Increased effectiveness of healing effects * Subtract damage from darkspawn attacks * Increase combat health regeneration
Mellesleg ha a hangokat is hallgattad, nem biztos hogy a legjobb ötlet fõhõsnõvel kaszabolni közvetlen közelrõl ugyanis iszonyatos rikoltozással spékelték meg a cuccot. Lehet játék közben kicsit "doppleresebb" de ez igy nem hangzik túl jól