2+ órája az urnás dungeon-t tolom. Picit unalmas ez így. Számomra egészen elképesztő, hogy valaki szerint a W3 unalmas és sok harc van benne. Ehhez képest az 0. Ott 8 óra játék alatt nem volt 2 óra harcom. Most az utolsó 3 órából kb 2,5 órája csak mozgás, harc és loot. Bakker, akkor ehhez képest mi a DA:I?
A 3-as Srake csoport volt kb. az egyetlen komoly kihívás, de ez is csak a balansz problémákat mutatja. Egy átlagos partinak esélye sem lett volna.
Mennyire lootolhatóak ki később az itt-ott elhagyott ládák? Vissza lehet menni érte? Megéri szenvedni? Mert a játék fejlődési rendszere elég érdekes. Hiába teszek rá zsebmetszésre pontot attól még nem aktiválódik az a skill rész, amivel lehet ládát nyitni. Értem a koncepciót, hogy karakterhez van linkelve a zárnyitás, de így én aztán soha semmit nem nyitok ki, mert a tolvaj nem fér be a partiba...
Van amelyik semennyire,mert többé nem mehetsz vissza. Zsebelés és zárnyitás más skill. Utoljára szerkesztette: Plata, 2019.05.05. 18:50:41
Futó játék közben nem teszek fel modot, mert ki tudja mi lesz. A sárkányt pont annyira nem tudom legyakni, mint Flemeth-et.
A másodlagos, nem használt karaktereket kipróbáltam csatában, persze csak a maradék felszereléssel, amire futja. Hát, Sten kb. semmire sem jó még Alistairhoz képest sem, nemhogy a fő karakteremhez képest.
Azt jól látom, hogy ha valaha vissza akarok menni harcolni a sárkánnyal, akkor lehet végigmenni az egész barlangon, mert nincs oda fast travel? Érdekes pálya design...
Nem érdekes pálya design hanem régen ez volt a normál.
Amúgy meg ne aggódj. A legjobb cuccok nem zárt ládákban vannak hanem erős ellenfeleknél. Mint például a sárkány vagy Flemeth vagy....inkább nem mondok többet :D
Sten eszméletlen sok sebzést tud csinálni ha jól fejleszted és használod. Ugyanez igaz Leliana-ra is.
Az nem a játék hibája, ha a játékos szerencsétlenkedik. Egy körökre osztott harcstílusú játék alapvetően nem a folyamatosan zajló harcról szól, de bármennyire hihetetlen, be lehet úgy állítani a taktikai menüt, hogy azt elfogadhatóan képesek legyenek használni a karakterek, ami nem azt jelenti, hogy bele sem kell nyúlni a harcokba (pl fagyasztó varázslatokat ne érdemes taktikába berakni a baráti tűz miatt) A harcok már a táborban elkezdődnek azzal, hogy milyen összetételű a csapat, milyen képességeket tudnak használni, milyen inspirációs bónuszaik vannak, a harcoknál pedig hogyan helyezkednek el. A respezialization addon semmi mást nem csinál, csak az adott karakternél újra eloszthatóvá teszi a képességpontokat, és minden csapatba felvehető karakternek van több-kevesebb fölösleges helyre elszórt képesség, tulajdonság pontja (egy italt kell meginni, tehát nem automatikusan működik). 12-es szinten meg lehet ölni Flemethet, és a sárkányt is, feltéve, ha erős karakterekből (képesség, felszerelés) áll össze a csapat, és jó a taktika. Nem könnyű, de nem lehetetlen, nem Flemeth a legerősebb ellenség, de még csak nem is a fődémon lesz az... Ez a játék úgy készült, hogy lehetnek (és vannak ) harcok, amit vissza kell tölteni, mert egy rossz döntés miatt elbukott az egész csapat, de ugyanaz a harc jó taktikával nyerhető.
Ez nem szerencsétlenkedés, de köszönöm a mélyenszántó kommentet...
A taktikai menü semmit sem ért volna az adott esetben. Egész egyszerűen arról volt szó, hogy egy szoba két ellentétes sarkában volt két mágus és mindkettő sikeresen elsőre fagyasztott, amire eddig példa nem volt. Reload és akkor vettem észre, hogy embereim agyatlanul rohantak előre úgy, hogy mégis látni már a terembe belépés előtt a két mágust. Ok. Kézifék. Stop. Morrigan beküldött tűzesőt, tűzlabdát és még valamit. Csá, ennyi, game over, mozdulni sem tudtak a varázslók.
Ebből látszik, hogy semmi köze nincs ennek ahhoz, amit írtál. Simán csak ennyire szerencsejáték az egész. Ennyit a "nagy taktikázásról"... Az egész játékban eddig kb. 5 olyan harc volt, ahol tényleg számított is igazán, hogy mit csinálok. A többinél, ha nem fullba tolod a kretént, akkor győzöl és kész.
Én nem használom a taktikát, gyakorlatilag ki van kapcsolva, egy idő után a gyógyítást is kiszedtem, mert az is értelmesebben tolom én, ha nem automatikus. Full manuálisan tolom a csatákat, mert semmi sem akadályozza azt meg, hogy az MI nekiálljon a tűzesőt ávezetni az embereimet.
A parti összeállítás során meg a felszerelés a szűk km. Biztos lehetne atom tápos Sten is, ha leszedek minden jó cuccot magamról vagy Alistair-ról, hogy legyen neki értelmes védelme. De az, hogy mindenkire no.1 felszerelés jusson, az még most nem adott. Emiatt viszont kb. 5 karaktert használok a sokból. Ahol a többit előveszem az azt jelenti, hogy nem is kell full erős csapat.
A tolvaj csaj is hiába van fullos íjász képességekre gyúrva és rohadt magas defense értékkel, ha rámozdulnak kvázi azonnal agyoncsapják... És ezen semmilyen taktika nem változtat, ha 2-szer több ellenfél van darabra, mint saját ember. A "bevonzásos" képességek ellenére is rámozdulnak. Közelharc fegyverre átállva is leverik.
Vagy volt egy másik helyszín a hegységben, már kifelé, az egyik leágazás felé nem mentem el. Ott is volt Drake, varázsló és sok más. Ha egyszerre rontottak rám mögém is beteleportálva ellenfeleket esélyem sem volt. Aztán lassan előre menve valójában e három hullám volt. Úgy meg sem izzasztott...
Szóval azért vannak "érdekes" húzásai a játéknak. Alapvetően messze átlag feletti, de képes ebből kizökkenteni a játékost.
Félreértés ne essék, alapvetően tetszik a játék, csak a játékmeneti arányok nagyon nincsenek balanszolva más RPG-khez képest, amit toltam. Iszonyatosan sok a repetitív harc. Az urnás küldetésben, hogy hányszor nyomtam le kb. ugyanazt az összetételű csoportot meg nem tudnám számolni.
Viszont a karakterek párbeszédei és egymás közti beszólásai és a voice acting az tényleg AAA és időtálló. Nincs hiba, bár néha zavaróan sok. Ellenben az elfeknél a lore pont jó párbeszédekből jött, hogy kik a Dealish, honnan jöttek, mi történt, stb. Pont olyan jó volt, mint a FA NV. Csak eddig ebből volt kevés.
Nyilván egy játékban ahol statok vannak ott bejöhet olyan, hogy ellenfélnek adja a jobb "dobásoka". De ha megfelelően fejleszted és használod a karaktereket (ahogyan kb. te is tetted Morrigan-al az általad leírt esetben) akkor ezeknek a mennyiségét csökkentheted.
És igen is van taktika a játékban. Még az a taktika az, hogy bedobsz egy tűzlabdát egy olyan helyre ahol már előre tudod, hogy mik vannak. :D Amikor kijött a játék es nem volt egy új keletű dolog. A legnagyobb varázslat ami a rendelkezésedre áll az a save+load, nem szégyen használni. Ahogyan íjásszal inkább elfutni mint közelharc kerülni sem.
Nem kell mindenkinek az über felszerelést adni (amúgy a szintedtől függ, hogy milyen kaphatsz) de ha mindent felszedsz akkor nem lehet gond, hogy mindenkinek legyen megfelelő felszerelése.
Azért igyekszem a nem használt karaktereknek is jobbakat adni és néha venni, ha látok valami jót.
Igazából az az "ellenérzés" a később jöttekkel szemben, hogy Alistair és Morrigan csatlakozott először, ezért pusztán történetvezetési szempont miatt őket szeretem benntartani a partiban. A maradék egy helyen osztozik mindenki más...
Pedig jó ám a többi is. Wynne Leliana Oghren Pala. Zevran-t sosem kedveltem mert egy büdös homár. Sten meg szűkszavú,nem az a nagy dumagép,de érdekeseket tud mondani. Wynne és Oghren párbeszédei jók,Oghren eszetlen sok hülye dumát tud. Annak sosem áll be a pofája,részeges állat. Pala sem az a nagy dumás,de azért vannak érdekes beszólásai. Van még egy társ,de nem lőném le hogy ki,mert meglepődnél,ő már nagyon későn csatlakozhat,valszeg úgyis inkább elvágod a torkát.
Sten-t sokáig elő sem vettem. Jól értem, hogy másik kontinensről érkezett felderíteni, hogy a Blight jelent-e rájuk veszélyt? Morrigan és Alistair oltásai is jók.
Zveran pont úgy nem illik a csapatba képességileg, ahogy a Leliana. Nem fogom semmire használni sanszosan. De, ha már itten van, akkor majd meghalni jó lesz, ha úgy hozza a sors. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.05.06. 11:59:33
Sten egy kúnári,és igen felderíteni jött. Ha megcsinálod a küldijét többet is megtudhatsz. Vicc hogy a második és harmadik részben a kúnárik már igen gázul néznek ki,nem is emberek inkább hanem állatok. Leliana az egyik kedvencem,mellék küldikre egyéb dolgokra mindig vittem,ha jól fejleszted jó ő. A taktikát jól kell összerakni,az alap lófingot sem ér,de ha te magad állítod be jó az.
Igen, Leliana haszna nem a direkt harcban hanem inkább a csapat támogatásában mutatkozik meg. Tudja a csapatot buffolni, az ellenfeleket lassítani és zárakat nyitni.
A csapatbuffoló hatást nem igazán vettem észre, ami zárat eddig nyitottam vele 2. szintű képességével eddig whatever kategória volt, de igyekszem most őt kicsit betápolni. Shale már egyre kevésbé erős, mert nem találni hozzá új köveket.
Ha elmész a törpékhez és csinálod a küldit esni fog sok. Főleg a mélyutakon. Legalább is így emlékszem. Utoljára szerkesztette: Plata, 2019.05.06. 12:40:24
Lelianna: alsp bárd dal az egyik legjobb: folyamatos mana/állóképesség regenáció. Mellé Assassin talent, aztán mehet a buli. Elég cifrákat lehet vele lőni, plusz aoe cc-t is tud. Elég erős kari tud lenni. :)
Én más kombón törtem a fejem. Shale-nek van az, hogy nem tud mozogni, de hatalmas területen ad regen bónuszt. Ezt kombózni azzal a varázslattal, ami eleve mozgásképtelenné tesz egy célpontot, de sérthetetlenné. Ha Shale magára von skillel sok támadót, ez elég durva lehetne. Mindenkit tápol, miközben csak őt ütik, amikor sérthetetlen.
A sárkányt is így tervezem majd legyakni, csak kell mellé íjász is. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.05.06. 13:09:45
Hat L alap bard daljahoz csak ennyit tennek hozza:
forras: DA:O wiki The real benefit is not that it gives the bard a big stamina charge, but that it gives all 4 party members a little mana/stamina charge. However, the charge is so small, to regenerate +0.5 mana/stamina points per second one would need 60 cunning that works out to 1 or 2 extra ability uses for everyone. This ability will likely be of no benefit to the rogue. A rogue with 40 cunning will require fights to last more than two minutes before getting any net benefit, as it will take that long with the slow regeneration rate just to recoup the 50 stamina cost of sustaining it.
Ettol fuggetlen en szeretem a csajszit mert eleg hatekony ijassza lehet nevelni. (en sosem eroltettem neki a kozelharcot, arra ott van Alisteir) Azt amugy alairom h molni-nak van igaza par dologban, az urnas resz masszivan csak harcokrol szol leszamitva a legelejet es veget (de ez egy ekkora jatekban talan keszitoi kompromisszum is volt), plusz a partifelallasom nekem sem valtozott sokat a jatek soran: A, Morrigen es L. (igaz en mindig varazslot hozok mert azt szeretem. az eloutakat veigprobaltam anno mind de nekem semmi nem maradt meg beloluk) En is eszrevettem h neha a taunt-ot le sem szarjak az ellenfelek de erre van a ket varazslo fagyasztasa vagy egyeb CCje, L meg lodoz es talan picit tobb damot tud kitolni magabol csatankent mint A, aki ugyan nagyobbat tud csapni de kozelharcos leven ritkabban, plusz max szintre pont ki lehet huzni vele a ranger agat is amikor a petek tovabbi celpontot/damot/cc-t nyujtanak.
btw mostani vegigjatszasom soran, hardon, minden gond nelkul vertem agyon Flemeth-et az elso adando alkalommal h feldobta a kuldit de oda valoban el lehet menni kesobb is. (elso vegigjatszasom soran, normalon, emlekszem elegge bitang ellenfel volt es felig makkal nyertem de nyilvan messze nem volt tokeletes a skilfejlesztesem) es ha mar skillek; a Plata altal emlegetett manacsapast csak ennel a vegigjatszasnal probaltam ki es egyszeruen rohejesen eros, az elfeknel levo orult remetet pl minden elokeszulet nelkul lazan one shot-olta. a hatranya h vmelyik elofeltetele olyan spell amit sosem fogsz hasznalni mert total ertelmetlen. (ez altalaban is igaz h a jobb cuccoknal mindig akad par olyan elotte ami semmmire nem/alig vmire jo) Utoljára szerkesztette: Andule, 2019.05.06. 16:14:18
Pontosan ez láttam a számokból. Szökőévenként kellett eddig mapa potit elpukkantani és a harcosok staminája is igen ritkán volt korlát, kivéve Shale.
Az Íjászatot hogyan lehet jól tolni? Még nem jöttem rá az igazán hatékony módszerre, hogy melyik skillt és mikor.
A CC mit jelent?
Az urnás rész hidas fejtörője tetszett, bár rajzolni kellett hozzá, de akkor is jó volt.
A manacsapás az ellenség manájának mértékétől függő sebzést okoz, ami mágusok ellen halálos lehet, de egy harcosra nem feltétlenül veszélyes (kevés mana , sok élet erő), tehát nem öl meg bárkit.
Az erős karkaterek kreálásához meg alap a sokat emlegetett respezialization addon, ha alacsony szinten is erős karakter a cél. Leliana is úgy néz ki a csatlakozáskor, hogy van 1-2 képessége az íjászaton, a többi meg szétszórva a tőrtől a lopáson keresztül a zárnyitásig minden felé. Lazán bele fér, hogy tudjon zárakat nyitni, de ha íjász, akkor legyen az, vagy dualos - el kell dönteni. Ugyanez vonatkozik a többi karakterre is, Morrigan alakváltó képességeit is át lehet cserélni jobbra, ha éppen az a cél, Zevran talán a legelcseszettebb, egy zárat képtelen kinyitni, vagy egy csapdát hatástalanítani (a stílusát most hagyjuk), de a többi csapattagnak is lehet jobb képességeket adni, mint amit a géptől kaptak. A healer fontosságát nem szabad leértékelni, Wynne stílusa nem mindenkinek tetszik, de ő képes életben tartani a karaktereket, esetleg feltámasztani a meghalt csapattagot, mellesleg elsüthet néhány támadó varázslatot is. A "legjobb' csapat összeállításon fölösleges elmélkedni, olyan talán nincs is, mert sok tényezőtől függ. Kell egy tank, aki bírja az ütéseket, a többin meg lehet variálni (akár kettő, vagy három tank, kettő mágus, stb, stb) Léteznek varázslat kombinációk, amelyekkel plusz bónuszokat lehet előcsalni. Zárt ládákban nem sok hasznos cucc van, ilyen szempontból nem alapfontosságú, hogy szerencsevadász is legyen a csapatban, de plusz XP a zárnyitás is, no meg a kacatokat is el lehet adni, ebben a játékban nem lesz fölösleges pénz, sőt, mindig lehetne több.
A képességeknél meg ott van, hogy mit is csinál, emlékszem, hogy anno sokan hitetlenkedtek a mamacsapás sebzésén... meg sem nézték, hogy az milyen hatással működik. Íjászoknak is van hasonló: gyilkos nyílvessző. Az sem biztos, hogy a negyedik szintű képességek a legjobbak, pláne mert azokat elég hosszú ideig kell előkészíteni, s közben az ellenség már régen kifutott a hatósugarából.
Tudom hogy csak varázslók ellen jó,arra is ajánlottam. Respec mod nekem alap volt amíg a játék fent volt. Mert a karik elég elcseszettek. És néha én is elcsesztem a saját karit olyankor jól jött.
Tank - Melee - Ranged (íjjász vagy mágus) - Heal kombó stabil csapat. Nem gyors, stabil, szinte minden megoldható velük. Talán így a legjobb kezdőknek. De a játék finomsága a buildek :) Nekem két kedvenc felállásom volt: 1: PC Bűvharcos (Arcane Warrior) + Vérgmágus (3. aoe CC skill OP), 1H+Shield, és pár hasznos varázslat (pl emberzúzó ketrec, tűzlabda, szikla páncél) Sten 2H vagy Oghren 2H Lelianna íjjal Wynne heal és support + 1-2 sebző skill vagy Morrgian minimális heal + dps Itt kb kő kövön nem maradt, brutál erős volt :D
2: Alister vagy Pala tanknak PC Harcos berserker, és dual-wield: Csillagagyar + The Veshialle Lelianna íjjal Wynne heal és support + 1-2 sebző skill vagy Morrgian minimális heal + dps
De volt, hogy kijátszottam harcosként 1H+Shield DPS-ként + Sten vagy Oghren 2H-ban,Lelianna íjjal, és Wynne heal + support. Itt se volt gond. És lehet kombinálni még bőven :)
De vérgenyómágus csak úgy lehetsz ha gonosz karid van nem? Úgy emlékszem a másvilágon a démon tanítja ha gonosz vagy. Ezen gondolkoztam Operation Riposte közben is,oszt kinyírtam pár transzport hajót. Asszem a csapattársak nem örültek. Utoljára szerkesztette: Plata, 2019.05.06. 21:13:10
a kolok megmentese kozben alkut kell kotnod a demonnal es akkor kapod meg a specializaciot. nem kedves cselekedet de te ettol meg lehetsz "jo" karival. (csak hatalomehessel) es ha egyszer feloldottad az alkasztot onnantol barmikor hozzafersz egy esetleges ujrajatszas soran szal nem kell a kolok lelket elcseszni ujra. maga a vermagus meg kap par plusz magic-et de en sosem szerettem hp-bol varazsolni (plusz meg aktivalni is kell ami egy komolyabb hirignel fontos idotenyezo lehet), raadasul a DLC-s warden varban kapott specko "varazslat" amitol hp aran manat toltessz vissza nekem minden gondot megoldott mert iszonyat hasznos cucc. (elfogadhato hp vesztes vs korrekt mana visszatoltes)
Hmm,vegyük újra,ha teszem azt átmegyek a susnyásba és a démon előtt mentek,majd le paktálok vele és megtanulom a vérmágust,vissza töltöm a mentést és pofán csapom akkor is meg marad? Ez nem is rossz ötlet. Utoljára szerkesztette: Plata, 2019.05.06. 22:07:35
A specializálódást elég furcsán tették elérhetővé.... A lényeg, hogy amelyik specializációt egyszer megszerezted, az utána elérhetővé válik a további karakterek számára is. Tegyük fel, végig tolod a játékot egy karakterrel, megszerzed az összes lehetséges specializációt... Szereznéd ismét végig játszani, indítasz egy új karaktert, amiknek már a játék elején, kaszttól függően elérhető minden lehetséges specializáció.... ÉS, igen, működik az is, hogy megszerzel egy specializációt, aztán vissza töltöd.. (ez mondjuk így furcsa, de ez van)
Kettőben nem nagyon foglalkoztam a kúnárikkal,olyan gáz gézák voltak hogy kerültem őket mint a leprát. Utoljára szerkesztette: Plata, 2019.05.07. 10:32:28
Nem tudom. Kettőt is végigvittem párszor. De ugye ott csak ember lehetsz. Alig emlékszem a sztorira. Originsre meg nagyon is. Kettőből csak egy társ jut eszembe. Asszem Merill volt. Törpe meg kalózcsaj neve fejből nem megy.
Az emo elf volt, Fenris, és lírium beöntéses harcos volt :D Merill és Varric volt jó a 2-ben, meg persze maga Hawke, akivel vagy. Merillel meg ugye már a Pagonyelf eredetben találkozol is még Originsben :)
ijaszathoz: a fenntartottak amiket hasznalok L-el: Aim + pet summon, a cel a folyamatos (lehetoleg minel nagyobb) panceltoro lodozes viszonylag elfogadhato sebesseggel mert amugy nem o a fo DD. ez baromi sok fenntartast igenyel szal en absz nem hasznalom mar a dalat mert tok ertelmetlen. (lehetne mas tavolsagi ft-al is operalni de a cel a gyorsan lezavart csatak es nem debuffok meg ilyenek)
fegyverkent Marjorie ijat hasznalom ami eleg konnyen beszerezheto, akar viszonylag a jatek elejen
nyilvan jo a master archer mielobbi kitolasa mert az csak noveli a skillek elonyeit. aktiv skillekbol a masodik sor vegig hasznalhato mar a legelejetol. a pinning csak lassit igy nem akkora csoda, de a crippling mar halalos itelet lehet siman az ellennek mivel helyhez koti (remelhetoleg a varazslok keresztuzeben). Critical Shot es Arrow of Slaying eleg brutal damot tud tolni de tegyuk hozza h alapbol van az ijjal meg a bonuszokkal 17-18%os crit chance es emelle 19es armor penetration. Sok ellenfel eseten nagyon hasznos a scattershot mivel teruletre hato CC, igaz nem tul sokaig de altalaban annyi eleg is mig a varazslok befejezik a maguk AOE varazslatat es pokolla teszik a tomeg eletet. (scattershot nyitasnak, tuzlabda a tomegbe, masik varival meg egy lang/ho/villamfelho es szepen kivarni ki er oda a partihoz) ilyen esetekben erdemes lehet atvaltani rapid shotra akar (gyorsabb lodozes, kevesebb sebzessel) Egy bazi nagy ellenfel eseten erdemes Shattering Shot-tal nyitni h az ellen kapjon egy jo kis armor penetration debuffot majd tolni a legnagyobb sebzo cuccokat illetve ami nincs epp CD-n, ott nincs igazan taktika ugysem kvazi inkabb a helyezkedesben.
nyilvan lehet meg mokazni a mergek vagy csapdak hasznalataval de en sosem tettem, elobbi mindig kimegy a fejembol pedig skill nelkul is talalni sokat, masodikkent meg sosem "fecsereltem" a nehezen osszeszedett penzemet h ertelemesbb csapdakat vagy mergeket vegyek es tanuljak. Mert amit lentebb irt vki h itt sosincs eleg penze az embernek az elegge korrekt, en ezert huztam L zarnyitasat es lopasat is. A ladakbol xp is jon (igaz csak neki) meg eladhato targy, lopasbol meg sok kicsi sokra megy alapon ossze lehet kukazni olyan 200+ aranyat is alles zusammen. en a penzemet legfokepp az extra skill/varazslat/talent-es konyvekre es arra a par vasarolhato de draga targyra szortam el. akiket nem hasznalok karaktereket fel szoktam oltoztetni vmi nem tul ganyba de azert nem viszem tulzasba. (van persze amikor a korabban 90+ aranyert behuzott egykezes fegyvert el lehet adni 7 aranyert, akkor inkabb adom vkinek mert hat az a...juk f...at ezzel az arressel :P )
mivel a jatek harcrendszere elegge "mmo-sitott" (szvsz) ezert hasznalom en is az abban bevett roviditeseket (elnezest h nem voltam korabban egyertelmubb) DD- damage dealer CC - crowd control CD - cool down AOE - area of effect Utoljára szerkesztette: Andule, 2019.05.07. 18:12:50
na annyi csak lemaradt h detto mod nelkul jatszom/~ttam igy L-nek van alapbol Dirty Fighting-ja ami aktivalhato akar ijjal a kezben is es ugyan nem sebez de stun-ol par mp-re amig is szepen odebb lehet futni. (de legalabbis nem kell foglalkozni a delikvenssel meg egy ideig) Eletmento lehet :) Utoljára szerkesztette: Andule, 2019.05.07. 18:21:29
Na úgy döntöttem újra felrakom a játékot. Le is jött gyorsan viszont nem hajlandó elindulni,valami hülye error jön elő. Invalid license. Reason Code = Missing DLL: [NxCharacter.dll] Error: 0x7E Mi az hogy invalid license.Évekig jó volt a régi gépemen?
Kell neki egy friss(ebb) PhysX. Vagy leszeded csak azt, vagy telepitesz egy teljes driver csomagot, amelynek ez is a resze.
Vagy, megkeresed az Origin-DAO mappadat, es onnan felrakod. Elvileg innen: "Program files x86 > Origin Games > Dragon Age > __installer > physx > redist"
Én már Originről tettem újra, úgy nem volt ilyen gondom szerencsére. Most agyalok, hogy esetleg újra nyomja el az Inqusitiont, mert nagyon messze még a magyaritás hozzá, de kedvem meg lenne. :D
Én az Inquisitiont nyomom most a beszélgetésetek hatására, mert azt anno félbehagytam. Meg kell mondjam sokkal jobb, mint ahogy emlékeztem rá. Kifejezetten jót tett neki az idő múlása, mondjuk ehhez lehet hogy köze van a mostani játékfelhozatalnak is. Emlékszem pl. hogy zavart annak idején a power gyűjtögetés a questek feloldásához, most meg már látom hogy ha logikusan játszik az ember akkor megvan automatikusan mindenre amire kell. Grafikailag abszolút megállja a helyét ma is.
Én ezen videó hatása miatt kezdtem el egyáltalán az első részt, mert meg occsón volt a GoG-on az ultimate edition. Jelen állás szerint tetszik annyira, hogy minden hibája ellenére egyszer végigmenjek rajta.
Nem mert angolul nem kell. Amíg nem magyar nem állok neki,imádom a dragon age-et,de úgy hogy értek mindent. Originsben az a jó hogy minden vackot eltudok benne olvasni és megértem.Megértem a hülye poénokat.Utalásokat,minden vackot. Inquisitiont próbáltam,de nem sajátot,nem rossz játék,de ha lesz magyarítás hozzá biztos neki esek.
Annak idején figyelve a Conanba, kívülállóként, Elsit és a többieket megértettem nekik mit jelent a szerepjáték. És miért a DAO volt az etalon. olvassátok végig így több mint vagy közel 10 év után, miről beszéltek. Mondom a Skyrim oldalon egy ilyen sor nincs. Nem véletlen. És ne jöjjünk az open world. Mesével. A Witcher hiába hazudjuk nem voltak élő karakterek. Dehogynem! Nem is akármilyenek! Ezért lettek a lengyelek az új mesterek :) A hivatalos piacon. Nekünk meg ott van az Obsidian még :) Szerk: Erről szól :)
Szerintem egy GTA-ban több rpg van mint a witcher szériában.Élő karakterek?Hol? A lengyelek mesterei a hülyeségnek,még annyi agyhalott nincs mint a lengyel játékosok közt. Dragon Age még mindig le tud kötni,úgy is hogy egy rakás vicces grafikai bug előjön. Halli hülyén néznek ki a vértócsák ha oldalról nézem őket. De a sztori akkor is jó.Megint törpe szerencsevadászt kezdtem. Sajna a mentések nincsenek meg originben,de az elért teljesítmények igen. Utoljára szerkesztette: Plata, 2019.05.09. 20:25:08
Volt egy kis időm végre játszogatni. Érdekes hely ez az erdő. A rímekben beszélgető fa jópofa volt. A sírköveknél felbukkanó ellenfelek viszont érdekesek. Ha semennyire nem szintez a program, ha elsőre ide jöttem volna mission impossible. Még így is izzasztó volt mindkettő. Persze a sima ellenfelek lehentelése meg semennyire nem kihívás.
A bombák egész durvák tudnak lenni, a tolvaj csaj arra jó. Az íjászkodása viszont egész egyszerűen súlytalan, ahogy közelharcosként is. Két tank + két varázslónő vagy három tank + Morrigan fényévekkel erősebb.
Arra is jó, igen. De még mindig nem értem, hogy miért hagyon, hogy közelharcba kerüljön ha íjásznak (ami szerintem elég hasznos dolog és ez alatt nem feltétlen a über sebzést értem) fejlesztetted.
Van beépített scaling a játékban: https://dragonage.fandom.com/wiki/Challenge_scaling
Ezért nem kezdhetsz pl. Orzammar-al mert egyszerűen el sem jutsz odáig.
Elszaladsz vele és lefagyasztod aki támadja vagy ismét használod a bevonzó képességet, ráküldesz egy másik harcost, hogy védje meg stb. a lehetőséget tárháza szinte végtelen. Meg lehet állítani a harcot bármikor. Használd ki, taktikázz.
A lényeg az, hogy futni nem szégyen sőt az ilyen játékokban gyakran hasznos is.
Az erdőben támadó csapat összes tagja immúnis volt a hideg mágiára... Egy idő után azt csináltam, hogy a csak futkorászott, ha rátámadtak és a többiek addig ütötték a mellettük elrohanó ellent. Csak még ez is oda vezetett, hogy négyszer csapták le a csajt, addig a többieket egyszer sem. A mágusokat tudja jól bombákkal agyomcsapni, ha kellett, de ezek most elfogytak. ---> Visszaállok másra, csak sajnos így nem lesz ott a fontos (?) beszélgetéseknél. Tudja a görcs.
Ha egy karakternek jelen kell lennie valahol mert a játék megköveteli akkor azt észre fogod venni. Azon kívül teljesen mindegy, hogy hol vannak.
Nem tudom hogyan fejleszetted Leliana-t de nekem minden végigjátszáskor hasznos volt. Én behúztam az ellent és/vagy CC-ztem őket, Ő meg távolról leszedte a felesleget amíg én a nagyobb/erősebb ellenfeleket csapkodtam. Plusz a zárt ládák tartalma mindig jól jött. Ha másra nem akkor eladni. :D