50es sportrol áttérnék 125ös Endurora, szeretném kérni segítségeteket, hogy milyen tipust vegyek:)
Ez a gép nagyon megtetszett, jó felszerelést is adnak hozzá, 13e km, 2003as, 480e Ft
Honda XR125L
Sziasztok!! Én egy Suzuki rm125ös motort veszek 550K-ért.(2002) Sztetek jó gép?:P
jó kis nyomatékos gép szerintem ha nincs vele semmi gáz akkor nyogodtan vedd meg, nem fogod megbánni, hondák jó gépek.... az említett xr-t teszteltem huzamosabban és ahozképest, hogy 125-ös egy kétszer meglepõdtem hogy milyen jó nyomaték van ebben a robogóban:DD(azért mondom ezt mert számomra ez robogó kategória:DD) de tényleg nagyon jó lendületes gép
teljesen jól funkcionál terepen is... nem egy darabokba hulló motor, bár nem kemény terepre tervezték:D de nem is hiszem hogy oda szánnád:) inkább erdei túrákra, bár haver simán jött utánnam mindenhova:DD pedig én egy 600-as husával karistoltam:) és elég húzos terepre meneteltem, párszor beteszteltem én is elég dúrva terepen a mociját, szólt hogy vegyem figyelembe, ez nem husaberg és nem 600-as!! na én ezt figyelmen kívûl hagytam de még mindíg egyben van neki a motorja
én meg 2T endurot szeretnék, de nincs rá sok zs szal ne is várjatok vmi pár éves gépet:D 10 évers RX vagy vmi jobb állapotu DT is jo lesz, a lényeg h legyen rajta rendszám, mert mennék más városba is... de kell h birja a terepet, és ami nem jöhet szoba az a kinai meg iylen fosok, bár azok meg ugyis 4T-k ált., a hondát tisztelem mert elég jo gépeket csinál, bár ha 125 akkor inkább CRM, de izlések és pofonok ugye, meg azért a kettö kicsit sem ugyanaz... csak nekem nem jött be az XR-be h a 80-as DT-vel egészen addig ugyanugy mentem ameddig le nem szabályozott 80-nál... mentünk autok között kicsit XR-es "helyipézesgyerekkel" ,de azután felnyomta végig és 110-el láttam utoljára (elmondása szerint)
szted megére megvenni kicsit zuzni egy kb 1990-es, elöl-hátul tárcsafékes, felujitott YZ-t 120k-ért? emntem egy kört, jol megvan csinálva, egyedül kipufogodob kicsit fos meg a váltokarnál kell állitani aztán powa lenne... csak nemtom h érdemes-e ilyen régi cross-t megvenni egyáltalán... de lehet megveszi unokaöcsém, ki is probálta volna csak pont elötte motorztam ki belöle az utolso csepp naftát:P ha megveszi majd irom at is ,meg mutatok képet h h muzsikál:P
mekkora 125 vagy 250? nekem is volt régen yz-m is 250-es imádtam:D 4-be egykerék:D úgy ment mit egy vadászgép 92-s volt a enyim... amúgy nem tom attól függ mennyi idõre akarod venni:D mert ugye megveszed 120 lehet hogy aztán hajtod egy-két hétig azt kapút... akkor nem éri meg:) gondolom dugó gyûrü oda van már benne hajtókar fene tudja lehet kuplongos is kapásból rákölthetnél annyit hogy hozzácsapod még azt a 120-at aztán lenne egy normális gép az árábol.... mert ha meg nem költesz rá és mondjuk beáll a hajtókar akkor dobhatod az egészet a kukába legalább is a blokkot biztosan kuplung sem olcsó dolog, dugó sem, lehet oda van már a henger fej is szóval nem tudom ha látnám akkor tudnám:) azért egy két dolgot nézzél meg rajta (jó tudom nem egy nagy összeg 120e ennyiért nem is lehet jó állapotban lévõ gépet venni) de minden esetre 120e az 120e:) indúl pöccre a motor vagy nagyon sokáig kell rúgdosni? ha sokáig és van normális szép szikra, akkor kompresszió nuku dugo gyürü oda van, az olajat enged le és nézd meg mennyi fém alkatrész/reszelék jön ki az olajjal:DD így látod hogy egyeben van e a blokja vagy zabálja bent az alkatrészeket, olaj szivárgás van e valahol a blokknál nem e lyukas valahol mert ha az akkor kuka, nem lehet frankon kitömíteni, kerekek mennyire kotyognak, a blokk mennyire csörög zörög fõleg ha pefogod a kipufogót a kezeddel akkor lehet hallani hogy áll a hajtókar...stb... nem azt mondom hogy tökéletes állapotban legyen minden de ha nagyon oda van és megveszed használod és nem költesz rá akkor kuka vagy megveszed nem hajtod csak finoman:) és felújítod úgy megéri, akkor az egy tuti gép lesz.... úgyanis nem adnak oda 120ért egy felújított yz-t mégha 90-es akkor sem:) szal tuti oda van a gép amúgy meg letudod ellenõrizni a felnikbe bele van ütve a gyártási éve persze ha nem cserélt van benne
a tm küldönm márkás dolgokbol rakja össze a gépeit, ami a benen találhato cuccokhoz képest nem drága sztem... amugy hidd el h annyi;) a tiz éves RM-je havernak 44 lo:D
hát ismerösé, megbizok benne, a blokk fel van ujitva (fötengely,hajtokar,dugo,gyürü...) meg téleg megbizhato korrekt gyerek, megengedte h jogsi nélkül menjek a 600-as kawával:D (KLR) mondjuk odavan egy kicsit a gép sztem azért, dehát krosszgép... szal az iylenket nem nézegetni veszik nah:D amugy ami szar h icskázott a válto, mert laza votl egy csavar, az utána jo lett, meg a kipufogodob kicsit lehasznált, meg a hangja olyan h 20 km-re hallod :D
amugy én valszeg leteszek rola, majd unokaöcsi, annak ugysincs semmire jogsija, meg krosszgépet akar:D mondtam neki h engem nem érdekel h miylet vesz, csak mehessek vele majd:D én endurozni szeretnék jobban:)
Sziasztok. Nemrég vettem egy Rieju RRX50-et(minarelli blokk). Olyan érdekelne,hogy hol van lefolytva? Sokféle verziot olvastam már,szerintem az elektronika(ezért nem tud 6000-nél többet pörögni)van leszabályozva. Ha valaki tudja írja meg,elõre is köszönöm.
sajna ehhez nem értek, de király h éledezik aforum:D! aki tudja a megoldást szoljon! amugy gondolom ujabb, abban lehet h elektronikus, nekem a DT-be a rezot kellene szétvágni h kiszedjem
"(fötengely,hajtokar,dugo,gyürü...) "akkor kb most költött rá 120-at:) akkor ingyen adja a motor?:D ha tényleg most újítota akkor 2 kilóért simán eltudná adni:) kb annyiba mennek 90-es yz-k 200-230 ezres árakon
jo volt a klr csak annak is millio baja volt már, szomszéd csinálta neki az elektronikát stb.. hát azt mondta unokatesom mikor másnap visszamentek azt mondta neki a gyerek h nem régen volt felujitva.. de mondom, nem kell egy full polir gépre gondolni, egy talán olyanra, amivel kimész a homokbányába vagy a krosszpályára aztán zuzol kicsit, kb ilyenre jo ez;)
eladnám honda cr 250-em nem versenyzésre használt,a vas 1999es évjárat,rendszeresen karbantartott,minden használat után mosás,láncspray,légszûrõ tisztítás,váltó olaj csere amikor kell.Új dugó csapszeg gyûrü,tömítés garnítúra,hátsó himba felújítva,elsõ teló felújítva,új bovdenek,új komplett kuplung szerkezet+tárcsa,új gumi,ajándék légszûrõ,új lánckerék,új RENTHAL alu kormány,minden kicserélt alkatrész gyárira cserélve.a felújítás óta 3 üzemórát futott,irányára 590,000,-HUF érdeklõdni: vnb6t kukac frimél pont hu
én nem fogok szolni modinak, de lehet h ezért büntetést kapsz, én mikor elado DT-t kerestem azért kaptam:S amugy szépnek tünik, meg ha igaz amit irtál az ár is reális (nem kérdöjelezlek meg:D)
kár h se pénzem nincs, se nem tudnám mire használni, midnenképpen oylan enduro kell ami 125-ös és rendszámos:D de amugy ha mondjuk lenne a családba, vagy kurva sok pénzünk lenne meg szállitoeszköz hozzá akkor tuti megvenném:D
Szerintetek melyik jobb CRF450 vagy WR450? KTM-ek mennyire megbízhatóak? DRZ400-a van itt valakinek?
azt hallottam h a hondák jok, nekem a WR tetszik, az sem lehet rossz, a KTM a kedvenc márkám, bár az meg tul szervizigényes, és ezek közül ahhoz a legdrágább MINDEN:D de ha tehetném én KTM-et vennék, DRZ az olcso és jo, meg erös, bár én ezek körül egyedül DRZ-n ültem, hát kenni nem mertem neki az igaz:D kövér gáztol lehet hátravágott volna...
Hi all!! Szeretném kérdezni, hogy szeretnék venni egy K3as Suzuki Rm125-öt és az lenne a kérdésem, hogy mennyibe kerülne kpb egy elsö fejidom, hátsó lámpa meg az index?
( És mennyibe kerülne forgalomba helyezni kb..) A választ elöre is thx! Üdv.:Baba
csak ennyitöl forgalmoba helyezhetö? sztem ez még kevés oda, nem tudom, bár sztem ezek a cuccok 30k-bol megvannak simán
80-assal van, bár jelenleg elado, mostanában nem mek vele majd mert elvették a jogsim... (kiprobáltam egy 650-es honda dominatort) nekem azt mondták h az 50-esek szutykok, mármint amik régebbiek, uj 50-eseket nem ismertem... de a régieknél jobban jársz egy 80-assal
köszi a választ. közben megkérdeztem egy hozzáértõt (ezzel nem azt mondom hogy te nem értesz hozzá). Azt mondta hogy ki lehet fogni olyat 50-esben is ami jó. (neki most XT600 van) De mondta, hogy Aprilia RX, Honda MTX és Yamaha DT közül érdemes válogatni. Aprilia Touareg nem annyira, Cagiva nem annyira idõtálló. (persze kivételek vannak, ez csak általánosság).
cagivája van havernak, 125-ös, 50-esekhez nem értek, azoknak meg a powere szarakodik általában... RX az 50-esben nekem nem tetszett, halálig kell pörgetni h menjen (persze lehet h az fos volt motorikusan, nem tudom), Tuaregnek meg teljesen ugyanaz a blokkja volt mint az RX-nek, DT meg a régiek közül az 50-es 65-nél leszabályoz gyárilag, tehát... de te tudod, probáld ki, nézd meg öket, aztán vegyél olyat ami neked tetszik:D
az hogy 65 nél leszabályoz, nekem nem lenne gond. terepen nem olyan fontos a sebesség. (persze nem valami vad terepre gondolok-ilyen lájtos hegyi utak). de igazából én nem értek hozzá, azért is kérdezõsködök. és köszönöm hogy válaszolgatsz a kérdéseimre :D
egyébként a Honda MT50 nem tetszik, az mtx meg 80cc-tõl megy; a yamaha dt bõl ritka a jó állapotú. viszont az aprilia rx az külsõleg nagyon szép. de ahogy mondod ki KELL próbálni ezeket. meg viszem magammal apámat és nagybátyámat is, ha próbára kerül sor. (õk már több mint 20 éve foglalkoznak ezzel, szerelik is a motorokat, autókat).
hát terepen meg egyértelmüen a DT-böl 80-as kell minimum! annak erõsebb a futómûve (bár az enyém elsõ teloja is gyengécske...) de az 50-esé az ritka gány szerintem! ezek mind softendurok, tehát hegyi utakra sztem jok, cross pályán én sem hajtottam a sajátom, de a földesutakat jol birja, a DT-mben az a jo h motorikusan egészen jo, nem kell szervizelni fél évente, külsöleg meg olyan mitn egy átlagos gép, 15 év karcolodásai azok megvannak rajta:D de eredeti a tanjk fényezése és az üléshuzat is rajta, szoval nem szadizták... ha olyan állapotut találsz mint az enyém (merthogy a sajátomra nem foglak rábeszélni, ha ilyet akarsz akor lehet megtalálod neten:D) akkor jol jársz ezzel, de megint csak azt mondom h a te döntésed, ha az a legfontosabb h 50-es legyen és egy kicsivel sem nagyobb akkor én RX-re szavazok, az kb tud majdnem annyit mint a 80-as DT, ha erösebb motorja lenne akkor az ideál, de nekem a hondák meg yamahák nem jöttek be 50-esben...
nálam is az aprilia vezet egyelõre. és ahogy írtad softendurok ami itt a környéken van ilyen földes utak (igazából nem is hegyi, csak dombok vannak :DD) oda elég az 50-es. igazából lehet hogy egy jobb utcai motor is elmegy ezeken a helyeken, de azért mégis az érzés nem mindegy. (egyébként a saját DT80-odról tudnál képeket adni? és hogy mennyiért adnád)
de gyik, azért uj DT-vel nem mennék ilyen helyre, egy az h nem olyan erös h ezt jol kiállja, a másik meg h qva drága:D (volt, sajna nem gyártják többé:()
Sziasztok! Múlt évben vettem egy Yamaha DT 50-es motort,most szedték ki belõle a folytást,így megy olyan 70-et kb. A kérdésem az lenne hogy nem lehetne valahogy növelni a teljesítményét,vagy esetleg bele lehetne tenni DT 80-as vagy 125-ös blokkot?
'ilyen helyre" pont nem kell lóerõ,egy dominátor még mélyebbre sûllyedne benne,még nehezebb lenne kiszedni.Kemény-technikás terepmotorozásra kitûnõ a DT 125 bõven elég az ereje,ott úgyis a súly számít. Az 500-600-as négyütemûek itt már esetlenek,azok csak száguldozásra valók a mezõkön, igazából közútra készültek.
Persze erõsebbek az olasz 125-ösök,de a yamaha kétütemûinél még tartósabbat nem gyártott senki,és már nem is fog sztem.
dominátor persze h süllyed, nem arra gondoltam:) de azért ismerd el h ez nagyon durva sár, hát elmerült félig aza gép! ilyen helyre én 250 2T-t gondolnék, vagy vmi nagy Husaberget, azok erre valok, vagy KTM... (a régi tonnás 4T-k amugy tényleg mezöre jok:D kár h nem ott probáltam ki, akkor lenne jogsim...)
Ilyen sárban a gumi a lényeg,persze hogy krosszgumival lehet egyedül kijönni belõle,és nem a Dt alig-bütykösével. Krosszmotoron se a sárba kell a lóerõ,hanem a sebességhez meg a siratófalhoz. Amúgy sem célszerû egy 50 lovas kétütemûvel kezdeni,az profiknak való,meg is kell tanulni elõbb motorozni.Meg aztán mikor egy óra altt kiszívja a tankot,20 üzemóránként nagygenerál az elég kemény.
Elkocázni tökéletes egy Dt,vagy egy 4T 125-is,legalább akkora élmény,persze valami durvább mintás gumival.
nekem a 125 4T-k nem jönnek be, kell az a sebesség amire egy 2T képes... amugy még öszintén meg mondom csak a dominatorral mentem 4T-ben, de azt mondják h a nyomaték a lelkük, de nem tudom h az milyen egy 2T 125 höz képest egy 4T-ben... azt tudom h ismerös honda XR-je is 110-et megy, aztán héló, nekem az meg nem elég... meg ilyen sárban nem tudom h ki tudnék jönni, valszeg nem sürün járnék iylen helyen de endurozni szeretnék komoly hobbi szinten:D amugy a gumi is számit, persze, ez teljesen egyértelmü, de az is h mi hajtja a kereket amin rajta van:D
Közúton egy afrika twint használok,oda kell a dinamika ha elõzni akarok.Terepezni/versenyre egy 290-es sherco /2007/ triálmotort ott meg csak a súly/nyomaték a lényeg,a fontos úgyis az hogy mennyit tudok.
hát tutira nem 16 vagy:D hajrá, biztos jol nyomod, az africa twint meg szeretem, a shercocat meg nem ismerem, bár én ugy hallottam h azok inkább versenygépek...
nem szeretem a triálgépeket nagyon, az africa twin az sztem szebb-jobb:D de biztosan jo arra amire kitalálták:P nekem enduro mániám van inkább, néha cross:D
'nem szeretem a triálgépeket nagyon, az africa twin az sztem szebb-jobb"
Hogy lehet a kettõt összehasonlítani? Egy triálmotort még egy krosszmotorral sem lehet összehasonlítani,menj át egy autón egy krosszmotorral!
'szebb-jobb"-hát nem is pózolok vele egy kávézó elõtt,arra tényleg nem jó,de még az afrika sem szerintem,a kinézet engem nem érdekel.
A motort én egy eszköznek tartom,hogy segítségével minnél többet tanuljak.Ennyi és semmivel sem több!Egy cél van,minnél elõrébb végezni a versenyeken,mert csak ott derülhet ki mit tudok.És csak ez számít!
hát nem funkcioban hasonlitottam össze hehh:P csak nekem az africa twin jobban tetszik, meg amugy is a turagépek jobban tetszenek mint a triálmotorok...:P de az endurokat szeretem nagyon, ha lesz egy faszább tuti egész nap a kávézo elött fogok vele állni (amig nem lesz tiszta sár:P)
Hello! Ez egyenlõre csak terv, de szeretnék majd venni egy endurót. Kinéztem egy Suzuki DR-Z 125 L típusút. Nézegettem az üzleteket, és arra lennék kíváncsi, hogy miért van az, hogy az ár mellett kifejezetten feltûntetik, hogy nem tartalmazza a regisztrációs adót. Talán ez a típus nem helyezhetõ forgalomba? Nem vagyok tisztában a motoros dolgokkal, mert még nem nagyon ástam bele magam. Azt is láttam, hogy a motoron (legalábbis a képek alapján) nincs elsõ világítás. Mennyibe fájna ha egy elsõ fényszórót rátesznek (feltéve ha lehet)?
sztem az elsõ kérdésre a válasz az lehet, hogy a motor alapára mellett pluszban ki kell fizetned a regadót is, ha forgalomba akarod helyeztetni.
meg elhet oldani rá és nem tudom h csak elöl nincs-e, de gondolom akkor hátul sincs ha elöl nincs, és a forgalmoba az is kell... plusz a tükör, de az megoldhato, emg még nem tudom... sztem a legjobb az elne ha oda küldenél egy e-mailt ahol kinézted
Sziasztok! Egy Suzuki RM85 tervezését szeretném és kérnélek titeket h mondjatok véleményeket h mégis hogy megy meg ilyenek. Köszi!
hello.lehet nem a legjobb topikba irom,de lenne egy kérdésem... tegnap szaladgaltam kicsit terepen,es egyszercsak lealt a motor.elosszor csak lassult,aztan szepen megalt...fura hangja volt meg minden.és az lenne a kérdés hogy mi ennek az alkatrésznek a pontos neve..mert asszem o lenne a ludas..egy vastag csõ vezet bele innen..a kipuffancson van...szal tudja valaki mi annak az (olvadt) muanygnak a neve???
Ki kell iktatni!
Dugózd le mindkét csövet külön-külön,ha nem lett jó akkor kösd össze õket!Ha így se jó,akkor más okozza a gondot.
Ez az elolvadás biztos hogy most keletkezett?Mert könnyen lehet hogy nem ez okozza,ez csak egy sekunder levegõ membrán /környezetvédelem/.
Heló! Nekem olyan kérdésem lenne hogy most akarok/fogok venni egy Suzuki 125x crossmotort, kétütemû power szelepes. Hallottam néhány embertõl hogy mivel elég pörgõs gép hamar megadja magát a motorja, azaz olyan 2-3 szezononként motorgenerál szükséges. Ez tényleg így van? Aki tud vmi okosat hozzászólni írjon, tapasztalat, ismerettség bármi érdekel. Köszi elõre is!