mekkora 125 vagy 250? nekem is volt régen yz-m is 250-es imádtam:D 4-be egykerék:D úgy ment mit egy vadászgép 92-s volt a enyim... amúgy nem tom attól függ mennyi idõre akarod venni:D mert ugye megveszed 120 lehet hogy aztán hajtod egy-két hétig azt kapút... akkor nem éri meg:) gondolom dugó gyûrü oda van már benne hajtókar fene tudja lehet kuplongos is kapásból rákölthetnél annyit hogy hozzácsapod még azt a 120-at aztán lenne egy normális gép az árábol.... mert ha meg nem költesz rá és mondjuk beáll a hajtókar akkor dobhatod az egészet a kukába legalább is a blokkot biztosan kuplung sem olcsó dolog, dugó sem, lehet oda van már a henger fej is szóval nem tudom ha látnám akkor tudnám:) azért egy két dolgot nézzél meg rajta (jó tudom nem egy nagy összeg 120e ennyiért nem is lehet jó állapotban lévõ gépet venni) de minden esetre 120e az 120e:) indúl pöccre a motor vagy nagyon sokáig kell rúgdosni? ha sokáig és van normális szép szikra, akkor kompresszió nuku dugo gyürü oda van, az olajat enged le és nézd meg mennyi fém alkatrész/reszelék jön ki az olajjal:DD így látod hogy egyeben van e a blokja vagy zabálja bent az alkatrészeket, olaj szivárgás van e valahol a blokknál nem e lyukas valahol mert ha az akkor kuka, nem lehet frankon kitömíteni, kerekek mennyire kotyognak, a blokk mennyire csörög zörög fõleg ha pefogod a kipufogót a kezeddel akkor lehet hallani hogy áll a hajtókar...stb... nem azt mondom hogy tökéletes állapotban legyen minden de ha nagyon oda van és megveszed használod és nem költesz rá akkor kuka vagy megveszed nem hajtod csak finoman:) és felújítod úgy megéri, akkor az egy tuti gép lesz....
úgyanis nem adnak oda 120ért egy felújított yz-t mégha 90-es akkor sem:) szal tuti oda van a gép amúgy meg letudod ellenõrizni a felnikbe bele van ütve a gyártási éve persze ha nem cserélt van benne