nah váltsunk témát.. nekem még kell majd költenem a motorra a közeljövöben és nem igazán vagyok tisztában az árakkal..
szal ami kéne: (ezek nagyon fontossak)
-csapágyak -leállitó gomb -hátulra fékbetét -blokkba olaj (cserére szorul mert a csávó nem igazán vágta a motor témát. na ide azt sem tudom mit kell venni. vagy mi a neve)
haverom vett ma egy DR-Z-t supermotoként. Basszus nem vagyok ijedõs de ez nagyon bika motor.... Nagyon-de nagyon tol...
na megvan az elsö problémam... nem emel ki a kuplung, tudom tolni ha behuzom... azt mondta a faszi hogy olajat nem cserélt benne ... és azt 10 üzemóránként kell cserélni.. ha azt cserélem akkor lehet jó lesz?
melegen sem emel ki? hidegen elég általános. bowden?
azért mondom ha zsir uj friss olajat raknék bele, ami már sztem kéne nagyon akkor jo e lenne melegen..
Ha kellene bele, akkor ugyis bele fogod rakni nem? Utána meg rögtön látod. csak tisztán az legyen, hogy ha nem oldódik meg a probléma, akkor le tudd engedni, és majd jó érzéssel vissza. Persze az ha nem emel ki eléggé az sztem a jobb, mintha elcsúszik....kivéve ha nem lehet ráállítani. Mert ha keskeny a lehetõség a bowdenállításra, akkor lehet, hogy kopott már mégis a lamella, és rá van állítva, ilyenkor tényleg szûk az állíthatóság, mert hamarabb érzi az ember hogy elcsúszik. Nálam pl. ilyen most a kuplung, fel kellene javítattnom, de még nem volt rá igazi igény (télen ugysem kapta azt a triálterhelést), ezért bowdenel játszottam, így viszont hidegen behúzott kuplungal ugrik sebberakásnál. és még így is el tudom pörgetni magasabb fokozaton alacsony gázról.
Szal lehet hogy kopva van a lamella, és ezért van ráállítva a bowden. Normális esetben, ha jók a lamellák, a bowden a bordás tengely után jön finomhangolásra, tehát azzal meg kellene tudni oldani az ilyen problémát. legalábbis én így látom, van szerelõ cimbid? Ha van, akkor az olajcserével együtt meg tudjátok nézni a kuplunglamellákat is.
a mellemen (nyakba volt akasztva):D ott fogta a haver, csak levittem az ugratóhoz :) majd felfogatjuk oldalról is azt akkor nem kell fogni, fasza lesz :)
cseréltünk, lamellák ki lettek szedve (bazzeg egészbe jött ki az összes) meg lettek csiszolva, most fennt van a garázsban, kuplungon most állitottunk még, kerekek ki vannak szedve, mennek csapágazásra.. stb.. szombaton nagy invázió lesz, sok felvétellel. arra készülünk..
En meg jo reg mociztam mar,erre haver kibaszasbol megjelenik ma a 400-as drz-vel,hogy nezzem meg mit vett. Muszaj volt mennem egy kort. Azota is a hatasa alatt vagyok.
szoval: Ma hazafele jovet masik cimbivel futok ossze. Aszongya raprobalok a gepre? Tett fel kisebb lanckereket elorre. (fel eves KTM 525 exc ) Mondom megszep,hogy megnezzuk. Kimentem vele fotorni a hatarba es vissza fele jovet meg is allapitottam,hogy ilyen motor tuti nem kene nekem. :) Ultrabrutal aladek ! Ahogy a drz-t nyelre rantottam tegnap ezt ugy nem mertem. Aszem valami 65 paci van benne a kb.120 kg-hoz. aaaaa....aki ezt kimotorozza az egy allat :) Mondanom se kell,hogy haver 5.-be kerekre rantja az aszfalton es kiloval kuldi neki egykereken. Idiota. :)
A legnagyobb bajom vele az volt,hogy a legkisebb gazra is emeli az elejet es olyankor kikonnyul a kormany es szital. Eloszor azt hittem,hogy szar az eleje azert maszkal ossze-vissza. De aztan rajottem,hogy ugy mentem,hogy elso kerek csak surolta a homok tetejet :) Szoval nem egyszeru kozlekedni egy ilyennel. Haver is ha kimegy turazni atlagba 4 x eldobja egy nap. De mondjuk o bevallalos azert. Fel eves a motor de le van mar amortizalva rendesen :)
jaj. jaj, de jóság. a meghökkentõ brutalitást el is hiszem..