Ha kellene bele, akkor ugyis bele fogod rakni nem? Utána meg rögtön látod.
csak tisztán az legyen, hogy ha nem oldódik meg a probléma, akkor le tudd engedni, és majd jó érzéssel vissza.
Persze az ha nem emel ki eléggé az sztem a jobb, mintha elcsúszik....kivéve ha nem lehet ráállítani.
Mert ha keskeny a lehetõség a bowdenállításra, akkor lehet, hogy kopott már mégis a lamella, és rá van állítva, ilyenkor tényleg szûk az állíthatóság, mert hamarabb érzi az ember hogy elcsúszik.
Nálam pl. ilyen most a kuplung, fel kellene javítattnom, de még nem volt rá igazi igény (télen ugysem kapta azt a triálterhelést), ezért bowdenel játszottam, így viszont hidegen behúzott kuplungal ugrik sebberakásnál. és még így is el tudom pörgetni magasabb fokozaton alacsony gázról.
Szal lehet hogy kopva van a lamella, és ezért van ráállítva a bowden.
Normális esetben, ha jók a lamellák, a bowden a bordás tengely után jön finomhangolásra, tehát azzal meg kellene tudni oldani az ilyen problémát. legalábbis én így látom, van szerelõ cimbid? Ha van, akkor az olajcserével együtt meg tudjátok nézni a kuplunglamellákat is.