-The player doesn't have to train troops or hold mines. What the player mostly does with the mercenaries is fight.
-The multiplayer technology has been already completed on the programming level. We are currently in touch with our Canadian partners concerning the details that will make this game mode most enjoyable.
-14. JA2 is still doing well because of its modifications. Are you going to release some programs for JA3? Andrew Kazakov: Well, we hope so. We hope to make an expansion or a couple of add-ons.
-In a fantastic mode, there will be one more faction available with its unique fighters.
-We deliberately banished the site with budget mercs to keep only the best ones and add new people at the same time.
Kicsit meg vagyok kavarodva hála a név váltásoknak, és több oldalon is egymással elentétes dolgokat olvastam. Most akkor melyik lesz a körökre osztott?
Jazz jól eltünt, még egy nyikkanás sincs róla.
Ahhoz képest, hogy tavajra voltak beharangozva, még mindig semmi hír róluk.
Hát jó lesz ha kiadják várom nagyon:)
:( de mi már nagyon várjuk, és játszani szeretnénk vele :(
Egy interjúban azt mondták, hogy a játék mechanikája már nagyjából kész van, de a kiadó nyomására a grafikát még jobban felturbózzák.
De jók ezek a képek!!! Ehhez a játékhoz tényleg tökéletes a Silent Storm motorja. Remélem a jól kidolgozott fizikát meghagyják és remélem marad a körökre osztott játékmenet is.
Legalább valami infómorzsa...
Pár új kép:
Mindig, amikor látom, hogy van egy új hozzászólás abban reménykedem,hogy valamelyik játéknak a megjelenésérõl szól :)
De sajnos nem :(
Ezzel én is egyetértek; istenkirály progi. Sokszor végigtoltam + a kiegeket is. Már alig várom :)
Valóban, el lehetett tölteni velük egy-két órát :)
A JA2 minden idõk legjobb játéka, és semmi 3D-s csicsa, meg atomerõmû gép. Tuti nem múlja felül a 3. rész, de reménykedni még lehet :)
Hát a JA és JA2 szerintem minden idõk legjobb játékai közt vannak, legalábbis nekem. Várom ezt a játékot nagyon.
Hát, én is örülnék, ha a JA3, vagy legalább a Hired Guns kijönne karácsonyra...
Hát remélem még az évben vagy jövõ év elején kijön a játék. Én nagyon várom, mert kedvenc kategóriám a körökre osztott stratégia. A hardwired.hu-n volt egy kis infó róla ma egy-két új képpel. Ha lesz olyan jó mint a Silent Storm sorozat akkor nálam már tuti siker lesz a játék!
Ja, lassan keleten is eljöhetne már a szeptember...
Nagyon kussolnak az oroszok, Jazz sehol és a JA3-ról sincs semmi új infó :\
Mondjuk amilyen a demo volt szerintem egyáltalán nem volt reális a kitûzött kiadási idõ.
Ez egyáltalán nem humoros!!!! :)
jövõre lessz megint..., sõt 2009-ben is..., sõt... :PPP
Csak én nem találom, vagy más sem találta meg a hivatalos honlapját a Hirde Guns-nak. A fejlesztõit találtam csak meg. Az meg nem közöl túl sok infót.
Megjelent egy cikk a hardwired.hu-n a JA3-ról, de teljesen semmitmondó :)
dehogyis, a kté szem árva zsoldos után (mert töbre már nem lenne pénz :P) menne az a 245 teherauto akik a fegyvereket szállitanák el ingajáratban..., tiszt aszokványos módszer afrika közepén :DDD
Sziasztok!! Lehet, hogy hülyeség amit írok, de a hulláknál nincs mindig fegyver, legalábbis én nem találok náluk sokszor. Egyébként nagy kedvencem a JA sorozat és a demo is nagyon tetszik, már nagyon várom a játékot.
Bár akár JA3D is lehetett volna demó neve, hiszen a JA2 nagy nevei megtalálhatóak a játékban és az Ivan-ról betett képem is a demó könyvtáraiban volt...
Ott a pont.
nem sok, de ettõl még nem a végleges, csak erre akartam kijukadni, ennyi :) és azt meg kétlem hogy oylan rohadtul up-to-date lenne hogyha még a neve is a régi pedig már volt egy névváltoztatás ugye :)
És te tudod, hogy mi a 0.9 és az 1.0 között a különbség? Csak mert, ha ez a demó up-to-date volt, mikor kiadták, akkor az 1.0 sem lesz sokkal jobb. Vagyis annyival lesz jobb, amennyit 2-3 hét alatt javítani tudnak, feltéve, hogy tartják a szeptemberi megjelenést.
hogy minden botlba kerülõ játék verzioszáma minimum 1.0... ez az alap ugye és ezt patchelgetik... :)
Igen, nálam is. Ez szerintem csak annyit jelent, hogy elkezdtél egy feladatot, amihez több ap kellett volna, mint amid volt, de csak így tudta befejezni a mozdulatot, pl: lépés, kúszás, vagy valami. És így kevesebb ap-d volt a következõ körben, mint normálisan.
Ja, amikenek nincs leírásuk, azok lehet, hogy nem kerülnének elõ sosem a demóban, vagy legalábbis többségük nem. Úgy gondolom, hogy ami mellett a rarity értéke 0 volt, az nem kapható a boltban, sosem. Így lehet, hogy csak az excell táblázatban volt bent hagyva, de az ikonját, leírását már törölték, vagy még el sem készítették...
Már csak az a kérdés, hogy ez mikori verziója a játéknak. Mert, a cuccok, térképek és egyéb dolgok többsége is bent van a demóban, még ha mi nem is találkoztunk vele, szóval nagyjából késznek mondható. De, ha ez akkori fejlesztési szint, mint amikor ki is adták, akkor komoly bajok lesznek szvsz a játékkal, ha tényleg szeptemberben megjelenik. Persze, ha ez egy május-júniusi állás, akkor már orvosolhatták a gondokat.
Szóval a hangulata megvan, a játszhatósága megfelelõ, a hangok jók (kivéve, amikor üvölt), egyszerûen kezelhetõ és a grafikája elfogadható. Egy jó játék lehet belõle, ha nem lesz ennyire bugos.
Egy újabb bug: A lõtornyokba/kilátótornyokba való felmászáshoz kell vagy 20 AP, ami nem is lenne gond, de ha éppen mászás közben megpillant egy ellenfelet a zsoldosom, akkor vissza lecsúszik/teleportál a létra lajára, és marad 1-5 AP-m, amivel nem tudok már mit kezdeni. Kérdezem én, miért nem ál meg a létra közepén, vagy, folytatja az útját? Arról nem is beszélve, hogy másztam már fel belûlrõl is a létrán, illetve oldalasan is, mintha 90 fokkal el lenne forgatva létra.
Megakadtam azon a pályán ahol gépágyúfészek van. Mindenkit megöltem, többször körbejártam a teljes pályát, de nem tiszta a szektor. Amikor meg elhagynám a szektort folyamatosan hibával kilép a játék.
Már elfoglalt területre lehet valahogyan miliciát képezni? Véletlenül visszamentem a vonatállomásra amit elõtte foglaltam el és megint tele volt ellenséggel. Ez most bug?
Wow, na ezzel a fegyverrel nem szeretnék szembekerülni: És ha feltesszük rá a sniper scope-ot, akkor 50%-al messzebbre lõ ez is?
A JA3-ról semmit sem tudok, a Hired Guns most szeptemberre van kiírva.
Nem emlékszem, hogy voltak-e fent ezek a Jagged Alliance 3 video -ok, de én még nem láttam õket korábban. Ha a játékban lesz ilyen osztott képernyõ, mint a 2. videóban, akkor nagyon baba lesz.
A bezúmolás helyett, még forgathatod is a kamerát.
Csak, hogy tudjuk, hogy melyik hány HP-t jelent:
health_0 CORPSE health_15 DYING health_30 CRITICAL health_45 VERY WEAK health_60 WEAK health_75 GOOD HEALTH health_90 STRONG health_100 EXCELLENT
Most néztem bele, egy-egy merch-nek több mint 100 különbözõ hangfile-ja van.
Egyébként, ha majd tudatosan akarod megcsinálni a karaktered, akkor azt is meg lehet nézni, hogy melyik válasz milyen képességet, személyiséget, esetleg megszállotságot ad. Még olyat is láttam, hogy onroof, persze a pscycho is közöttük volt :)
Jaj, nagyon nagy szövegek!!! Itt találhatóak: E:\Games\JA3\JAZZ_DEMO\basis\locale\russian\scripts\strres\remarks.xls
Egy párat beteszek, ha nem gond:
Morah: One… two… hm… three new holes, that's too bad! Too much iron inside… F…k! Train on cats first! (after mele hit:) Looking at such kind of guys, one shall realize the sense of the preventive sterilization.
Venom: Here is my client. Hm, who shall be the first? Who touched my gun? Tell now! (gun jammed) Couldn't you do it harder? (mele hit) May I kill one of them? Just one of them, please? I can pay for it! :)))))))
Dragon: Run, run. It's not a shame that you are afraid of my kung fu.
Többet nem idézek, pedig még lenne mit...
Ezt a Minus One-t JA2-ben is mondta valaki, vagy Shadow vagy Lynx.
Trainstationt nagy nehezen leküzdtöttem, most valami úton harcolok ahol géppuskaállások vannak. Ez kezd már kicsit hc lenni mert 1 lelõtt katona helyébe mindig 2 jön :\ Venomnak összeszedtem egy svd-t, de nagyon xar hatásfokkal szedi le az ellenséget.
A halálanimációk eléggé jók ahogyan összeesnek meg eldölnek az ellenfelek. Olyan problémám viszont volt, hogy sokszor nem tudtam kijelölni az ellenfelet ha fa alatt állt, hiába kapcsoltam ki a lombkoronákat, csak akkor sikerült kijelölni ha teljesen bezoomoltam.
Lesz egy JA3, illetve egy JA3D-bõl kinõtt Hired Guns, aminek a demóját próbáltad ki az elõbb.
A JA3D a JA2-t tette volna 3d-be, aztán leállították, elindították, mások folytatták, majd megkapta a Jazz: Hired Guns nevet, ami most átváltott Hired Guns: The Jagged Edge -re.
De mindettõl függetlenül lesz egy külön JA3.
Szóval, ha minden jól megy, két fa**a játékkal nyomhatjuk a közeljövõben :)
A Voodoo-n kívül azért van még néhány beszólás, ami nagyon tetszik: -Here is my first client. -There is noone to dance with. -This is how we deal with the oposition. No advancing. -This is how we solve the overpopulation problem. -Minus one.
Nem rossz ez az elsõ pálya alapján, hozza Jagged Allience hangulatot, jó kis fegyókkal meg mindennel ami kell. Nem változtattak amin nem kell és ez így jó.
Kicsit talán jobb lenne ha jobban rá lehetne zoomolni az emberekre, és a szinkron sem tûnik olyan erõsnek mint az elsõ részben (nem igazán tiszta, de a sok JA fejlesztés közül ez most melyik, amiben eredeti szinkronhangok és figurák lesznek..? Kicsit valaki el tudná nekem mondani hogy akkor most hány JA is lesz?)
Ami azért poén az Shaman figurája, valamin összekaptam a vizet Karl-al az elsõ pályán, beszalajtom Shaman-t a shotival a házba, mert oda jó az, erre Karl meglövi. Válaszként egy kapáslövés a következõ körben, de elõtte egy "VOOOOOOODOOOOOOOOOOOOOOO! " kiáltás, Karl papa meg akkora slugot kapott a pocibe hogy hátrarepült 2 métert.
Ez teccet.
Igen, velem is megtörtént. Az officer fejérõl a vörös sipkáját.
Újra meghódítottam, de csak annyit sikerült elérnem, hogy lejebb vitettem a vonatjegyek árát. Persze a muzsikussal, aki ezt kéri nem sikerült beszélnem, talán találkoznom sem. Sajnos a lenti párbeszédet nem sikerült kihoznom az igazgatóból, pedig szerettem volna.
És itt van néhány kép, amiket érdemesnek találtam betenni:
Aki még nem játszott volna a demóval, az eldõlés, azaz, fedezékbõl így lõ:
Egy kis bug (miután használtam a nagy ágyúkat, és megpróbáltam elengedni, nem volt hajlandó legugolni, feküdni, meg ilyeneket csinálni... A negyedik kockán éppen ismét célra tart a fegyverrel... ??? És hiába mentem el a fegyverektõl, töltöttem be újra, akkor is a pályán mindenhol így mozogtak, vagy éppen páros talpon csúsztak...)
Miután a nagy fegyverek környékén mindenkit kilõttem, és nem jött már senki, azt gondoltam, hogy már csak egy ellenség bújkál valahol, szóval elindultam kungfuval, hogy megkeressem, az egy ellenségbõl 6 lett, meg ezeket kaptam épp' rajta, amint buzultak a ház mögött elbújva. Egy-egy sorozat a fejbe, és máris SECTOR CLEAN!
Nem hiszem, mert ott nem találkozhatott Shadow-al, meg Ivan-nal. És arról sincs szó a demóban, hogy kik bérelhetnek fel, vagyis látod a képeket, de ott mások vannak, és nem a felsoroltak. Már csak azt kellene megtudni, hogy honnét szerezte a srác az infót. Mert az bizti, hogy nem a JA3 nemlétezõ oldaláról :)
A számunkra jó hír, hogy talán rövidesen elkészül a Hired Guns, és majd valamikor késöbb a JA3 is.
Most pedig ismét elfoglalom a vasutat, és megpróbálok elbeszélgetni az emberekkel. Amúgy egy dialógustérkép is van a demóban, amibõl meg lehetne mondani, hogy mit kell választani, hogy kicsikarjuk a személyekbõl a nekünk szükséges infót, csak éppen oroszul van... De amit kivettem belõle, hogy egyszerübb, ha a figurának 70 fölött van a leadershipje, és nem mindegy, hogy férfi, vagy nõ.
A GFI nem állította le a játék fejlesztését csak átnevezte. Nem valós idejû a GFI játék hanem ugyanúgy mint a JA 2 turn based/ valós idejû móddal rendelkezik ha nincs ellenség a képen (mert akkor minek kéne körökre osztani)
Szerintem a srác kipróbálta a Jagged edge demo-t és azt hiszi, hogy ez a JA3:)
Itt egy Gamestar cikk a JA3-ról. Képeket nem linkelek mert ugyanazok mint amiket itt már 1000x láttunk, elég csak a szöveg:
Jagged Alliance 3 A profi zsoldos csapat jó pénzért mindent megold! Ezt végre ismét bebizonyíthatjuk a Jagged Alliance 3. részében, amelyet a Sea Dogs sorozattal híressé vált orosz team, az Akella hegesztget.
Manapság, amikor minden csillog, villog és robban és a legmodernebb videokártyákat is megizzasztó FPS-ek uralják a piacot nehéz egy körökre osztott taktikai játékkal érvényesülni. Szinte lehetetlen is lenne talpon maradni, hacsak nem egy olyan igazán régi nagy névrõl van szó, mint a Jagged Alliance. Úgy látszik, még ebbõl a jól bejáratott névbõl sem könnyû harmadik részt csinálni, ugyanis miután az orosz Games Factory Interactive végül másodszor is leállította a Jagged Alliance 3D fejlesztését, egy másik orosz csapat, a Sea Dogs, illetve a Pirates of the Caribbean fejlesztõjeként híressé vált Akella Entertaiment állt munkába, hogy az „igazi" harmadik részt elkészítse - ezúttal „D" nélkül a címben...
Severna, a poklok pokla...
Az új játék sztorija szerint egy kitalált országban, Severnában járunk, amely valahol a Közel-kelet és Afrika között található. Severna tipikusan az a hely, ahova nyáron inkább nem érdemes szafarizgatni, meg turistáskodni menni. Az országot zsarnoki kormány irányítja, de a mellette lévõ diktatúra sem sokkal jobb, amelyik Severna természetes kincseire ácsingózik. Nem csoda hát, ha egy olyan kis magánvállalkozásnak, amely zsoldosokat alkalmaz és amelynek te vagy a feje, Severna maga a paradicsom...
Iván, Shadow és a többiek...
Csakúgy, mint az elõzõ részekben, a zsoldosokat ismét te magad irányíthatod majd a csatatéren. A játék hála a teremtõnek megõrizte a körökre osztott stílusát (miután a Jagged 3D-nél a GFI átváltott valós idejû játékmenetre, talán ezért is ejtették a projectet...), így akik az elõzõ részeket imádták, azok ismét a mennyben érezhetik majd magukat. A körökre osztott stílus mellett a Jagged harmadik része a zsoldosok egyéni vonásait is megõrizte: nem csak egyszerû „bábúkat" irányítunk majd a harcmezõn, hanem igazi kidolgozott figurákat. Mindegyik emberünknek saját személyisége van, képességei és persze a profibb katonák többe is kerülnek, mint a zöldfülûek. Az olyan régi motorosok zsoldja, mint Shadow, vagy Iván („Dá! Hárásó, hárásó.") alaposan leszívja majd a pénztõkénket, viszont a zöldfülûek kekszért is hajlandóak lelövetni magukat, csak hát sokáig nem húzzák majd a kereszttûzben... Nem mindegy a csapat összeállítása sem, ugyanis egyesek már régrõl utálják egymást és nem hajlandóak együtt dolgozni, míg mások régi haverok.
Aki jobban fizet, annak van igaza...
Mivel minden hájjal megkent pénzéhes zsoldosokat és nem a világbéke érdekében harcoló „sztívinszigálokat" irányítunk, ezért nyílván annak fognak dolgozni, aki jobban fizet. Ez a játék nyelvére lefordítva azt jelenti, hogy ezúttal nem egyetlen oldal béreli fel szolgálatainkat, hanem négy közül választhatunk. Az elsõ Severna diktatórikus kormánya, a második pedig egy lázadókból álló gerillacsapat. Nehogy azt higgyük, hogy ezek lennének a jó fiúk: ezek a „szabadságharcosok" tulajdonképpen más kormányok által titokban pénzelt közönséges bûnözõk. De a harmadik fél sem igazán felemelõ célok érdekében bérelne fel minket: olyan nagyvállalatok megbízottjairól van szó, akik ki akarják szipolyozni Severna természetes kincseit és ennek érdekében söpörnék el a többieket. Végül a negyedik fél nem más, mint a szomszédos ország, amelyik ugyanolyan diktatórikus hatalom, mint Severna, és szeretnék „barátilag egyesíteni" a két országot... Nincsenek tehát jó, vagy rossz fiúk: nem számít más, csak a pénz...
Fõ a játékélmény
A Jagged 3 ismét nem a szuper grafikájával próbálja belopni magát a stratégák szívébe, hanem a taktikus, kommandós játékmenet fantasztikus élményével. Bár teljesen 3D-s motort dolgoztak ki hozzá az Akellás srácok, de nem ezt a játékot mutogatjuk majd a haveroknak, amikor az új videokártyánk erényeit fitogtatjuk, az biztos... (Viszont így a gépigény valószínûleg igen baráti lesz.) Ugyanakkor a még így is jobban néz ki a harmadik rész, mint az elõzõek és a kezelõfelület is rengeteget javult. Visszatért a hatalmas taktikai térkép is, bár ez most nem négyzethálókra lesz felosztva, hanem sokkal természetesebb módon elhatárolt területekre. Emellett jó hír, hogy a taktikai „akciópontrendszer" is hasonlóképpen mûködik majd, mint az elõzõ részekben. Nem is szaporítom tovább a szót: az elsõ rész nagy rajongójaként várom a harmadikat nagy, nagy szeretettel!
Nos, pedig holnap akkor is megcsinálom másodszor is!
Kíváncsi vagyok erre a szövegre (a vasutállomásos pályán van - valahol...) :
-Listen… just one question… we need to know army train schedule. -Who are you at all??? -<threateningly> Who are WE? My name is Colt, and this is MP5. Any more questions? -No, no, I can see now you're respected people. Of course I can help you. -Great. <taking papers>
Nálam állandóan kifagy :(
Más is meg tudja kétszer támadni a vasutállomást? Mármint, én egyszer megtisztítom a terepet, kimegyek a fõ képernyõre utána, megveszem a fejlesztéseket, majd ha meg akarom nézni, hogy mit vettem meg, akkor utána újra ott vannak az ellenfél emberei...
Megcsinálható, nem is mondtam, hogy nem. Mindössze, miután egyszer úgy végigvittem, kiváncsi voltam, hogy még mi van ebben a demóban. És így legalább volt lehetõségem olyan cuccokat is kipróbálni, amivel nem találkoztam volna. Kb +10-15 fegyver, +4 golyóálló mellény, +golyóálló gatya, +egypár apróság.
Nameg én elsõre lekéstem a miniszterrõl, mert azt hittem, hogy ráérek, nameg, hogy nem tudok csak úgy egyszerûen átsétálni a pályákon... És akkor a closed rouads, vagy mi a neve résznél majd vért izzadtam. Akkor nálam ott volt a 20-25 katona, és kezdésnél már 6-al egybõl találkoztam, majd utána folyamatosan csak özönlöttek. Míg mikor másodszor játszottam a demót, és a safari-ról tértem ide vissza (elõször csak átmentem), mindössze 6 katona volt.
Clips. De sajnos nem lesz mindbõl annyi, mint kellene. Én is folyton 5.56-ra várok... De így legalább egy-egy van minden fajtából. Nekem az volt a szerencsém, hogy egybõl tudtam venni 1 100db-os HP 5.56-t, és 2 db 100 db-os AP 5.56-t, és ezzel a mennyiséggel végig lehet vinni a demót. Fõleg, hogy a csapatban valakinél volt még 60, vagy 90 db.
Persze, ha egyáltalán azt a fegyvert használod, mint én. A nevére nem emlékszem, de damage 22, és a távja 100. Persze távcsõvel, meg egyebekkel ez volt már 155 is. Ezzel már átlõttem a fél pályán, és még csak nem is sniper puska...
Nincs más ötletem, hogy miként lehet még több töltényt szerezni.