Shadow bugos. Nemrég vettem észre, hogy rohanáskor Shadow zajszintje csak a feléig megy fel, a többieké teljesen. Tegnap viszont Shadow zajszintje már teljesen a nullán volt, így bárkit simán le lehet verni vele, akár 1km távolságból is, csak odafutsz, és tarkón vered a puskával, nem hallja meg.
Ne legyen röntgenszeme, de amikor bemegyek egy nagyobb épületbe akkor miért látom rögtön azokat a szobákat tökéletesen lokalizálva az ellenfeleket ahol még nem is jártam?
A problémám az, hogy nagyon nehézkes az ellenfél célzása ha egy távoli ház ablakában áll amire én tökéletesen rálátok, fekvõ pozícióban van a mesterlövészem és High Chance to Hit ha sikerült egyszer rávinni a célkeresztet.
Nem a tetõrõl nem tudja leszedni a népet, hanem a házakban bent, mert a tetõt nem lehet eltüntetni, és így nem lehet "tisztán" látni az ellenfelet. Figyelmetlenül olvastad el a kommentjét :P
#845 Nekem ott nem jelöl semmit a térkép, de majd elnézek arra egy egységgel, biztos a nagy semmibe kell menni...
Mert attol fugg milyen fegyver van a keedben es milyen az agilityje a zsoldosodnak.
Altalaban en mar mikor nem latjak rendesen, akkor is kiadom a tuzparancsot valamelyik testreszre, akkor is csokken az ido a lovesre. Nem egyszer emiatt meg mesterlovesz puskaval is gyorsabb vagyok, mint az enemy es mint irtam egy fejloves megold mindent. :D
Az is egy jo taktika, ha nem jon ki a hazbol az ellen es van tobb ablak, hogy bekuszol az ablakokhoz beallitod a szoget, hogy rendesen ratudj loni, ha felterdelsz. (Ha nyomva tartod az egergombot es huzod valamerre az egeret, akkor abba az iranyba all a karaktered)
Megvarod mig az ellen valamelyi karakterre fokuszal a ketto kozul aki az ablaknal all es olyankor a masik karival /felterdeles,fejloves/lehasalas/. Igy nem tudnak raloni es egy ciklus alatt elvegzi a mozdulatsort a katonad. Az eredmeny meg veres huscafatok mindenfele. :D
Itt a fülesnek sincs értelme, mivel simán látod, hogy merre van az ellenfél. Igaz, hogy egy következõ patchben elvileg lesz már FOW, és a max. lvl 10-et is kiveszik.
Megnéztem ezt a JA Online-t is, az még nagyobb csalódás mint ez a szörnyûség.
Sajnos esélytelen, hogy bármi is überelje a JA2 1.13-at.
Merre vannak a SAM stationök? Ami a térkép közepén van, az megvan, de a másik kettõ nincs. Elvileg a bal, és a jobb sarkában vannak a szigetnek, de a jobb sarokban Balime városon kívül nem találtam mást.
Azt sem tudom, hogy pl Bobby Ray-nél néha lehet venni olyan sisakot amin van éjjellátó, de ilyenkor ezt használja-e a karakter vagy csak dísz. Mert az arc slotra simán rá tudok tenni még egy éjjellátót.
Továbbá miért nem lehet rátenni hangtompítót M4-re és M14-re pl? Vagy mesterlövészpuskákra.
Az engem is eléggé zavar hogy mesterlövésszel lazán leszedhetném a házban levõket, de nem tudok rácélozni mert a tetõt nem lehet eltüntetni. És engem zavar hogy ilyen hülye trükkökkel kell megoldanom mint amit Noodelee is írt. Az meg tényleg elég furcsa megoldás hogy a fegyver tûzgyorsasága nem csak a két lövés közt eltelt idõt befolyásolja, hanem az elsõ lövés leadását is. Már a fõvárost ostromlom, csak elég monoton a végére. Kicsit meguntam ezért kezdtem egy újat. Blood-al egyedül aprítom a népet közelharcban. Amilyen idegesítõ az elején a sok baltás ellenfél, annyira jó móka õket aprítani így :)
A nem látok be problémára amatõr megoldás, hogy egy másik embereddel odamész egy ablakhoz, vagy ajtóhoz. Amúgy én sem értem, hogy erre miért nem tudtak odafigyelni.
Amúgy nálam olyan is volt, hogy bedobtam 3 ember közé a gránátot, õk észre sem vették, robbant és nem sebzett semmit sem. Az is eléggé wtf volt.
Továbbá vicces amikor az ellenfél bejön az ajtón és hamarabb lõ mint a zsoldosom aki az ajtó felé fordulva, felemelt fegyverrel várja. Mindez Plan&Go alatt.
Továbbá az is furcsa amikor olyan helyekrõl lõ rám és talál el az ellenfél amit nem tudok viszonozni mert nem látok rá.
Az is érdekes, hogy pl egy távoli épület ablakánál áll az ember és tudná lõni a mesterlövészem, mégsem tudom rendesen becélozni mert az épület teteje nem átlátszó és nem tudok annyira lemenni földközelbe, hogy úgy célozzam be. Cambria-ban több helyen is volt ilyen.
Nálam volt olyan tegnap, hogy az egyik karakterem megállt séta közben, és nem mozdult. Gondoltam én nyomtam le véletlenül, de bárhová akartam küldeni, csak a stoptáblát mutatta mindig. Csak egy load game segített rajta. A másik, hogy az egyik sector utolsó ellenfele éppen gyógyította magát, és gyógyítás közben rálõtt az éppen felbukkanó emberemre, miközben a sebeit kötözte :)
Nem gond van az nalam is. Sot megvaamit megfigyeltem. Ugyebar mondtam, hogy voltak olyan helyek, ahol nem mukodott a karakter interakcio. Megfigyeltem, hoy az bizonyos texturaknal volt. Na mar most ugyanazoknal a texturaknal van egy masik jo nagy bug.
Ilyen peldaul az elso banyanal a bejarat, ahol kocsinyomok vannak. Odadobod a granatot es beesik a granat a texturak koze es eltunik es ha felette vagy mellette van az ellenseg akkor se sebez rajtuk semmit es meg a robbanas hangja is egesz mas. Egy tompa puffanas az egesz, mintha valami elnyelne a hangot is. :DDDDD Szoval egy csomo helyen a granat hasznalata is alkalmazhatatlan.
Na kellett neked az ordogot a falra festeni. Nalam is elojott a belassulasos dolog. Lehet az 1.06-al van osszefuggesben, mert elotte nalam az 1.05-nel nem volt ilyen.
Nah, közben kiderült, hogy nem egyedi eset ez a bug nálam, a hivatalos fórumra is beírták már: Militia on roadblocks not spawning.
Konkrétan látszik a szektorban térképnézeten, hogy van 9 milicia ott, de amikor belépsz, hogy felszereld õket akkor sehol sincsenek. Sem a szélén, sem az úttorlasznál, fizikailag nem léteznek. Ergo a legelsõ támadásnál rögtön el is vesztik a területet.
Megvan a megoldás. Bizony, õk questhez tartozó karakterek :)
Szerintem a civilekre gondolt. Sokszor gondoltam rá, hogy megszórom õket egy gránáttal, mert mindig tudják, hogy mikor kell az útba/ajtóban megállni. Sokszor kaptam már a civilek hülyesége miatt golyót. Nem hiszem, hogy a rendes életben körülöttem rohangálnának, miközben folyik a tûzharc, inkább elbújnának minél messzebb.
Szerintem meg nincsenek utban, csak rendesen kell oket felszerelni es akkor nagyon letudjak a tamado csapatok szamat csokkenteni. Peldaul kozepesen tudtam csak felfegyverezni oket Almaban (kettonek csak pisztolyt tudtam adni es testpancelt egyaltalan nem). 5 Milicista volt 8 ellenre, igaz eltudtak foglalni a varost, de mindossze ket embere maradt az ellensegnek.
Elmész a szektorból és visszajössz és néhányukból milicia lesz (egy ököl és egy plusszá változik) Egyébként meg csak útban vannak mindig. Meg a loyaltyt rontják a városokban ha megölöd õket véletlenül.
õled le az enemyt menj ki a térképre majd gyere vissza és tudsz tõle vásárolni ha dollár jel van a fején vagy tudsz tõle küldetést kapni ha kérdõjel vagy felkiáltójel.
Na erre most olyan bug-ba, vagy mittom mibe akadtam, hogy kipucoltam egy teljes bázist! Ûtkapcsolok térkép nézetbe és egybõl vinnyog hogy megtámadtak, majd visszatölti ugyanazt a map-ot. Ezt eljátszottam 3x, nagynehezen leírtom mindet, elmentem a térkép mind a 4 sarkába, átkapcsolok térkép nézetre, erre megint vinnyog és újra tölti a map-ot. Akárhova megyek, akármit csinálok, nem tudok kilépni belõle. Fasza!!! Manuális mentésem meg kb 1 óráva ezelõtti. És nincs kedvem megint végigtolni feleslegesen ezt a helyet. Édes jóó istenem!!! Kezd tele lenni a tököm ezzel a game-el! Erre még 20%-ot se adtam volna.
Lehet, hogy belõlük lesz idõvel újabb milicia tag?
Az ikonja ugyan olyan, mint a saját embereké, vagy az ellenfélé, csak ez kék. Hiába beszélek hozzá, semmi lényegeset nem mondanak, csak rizsáznak, mint a többi civil, de biztos valamiért megvannak különböztetve a többitõl. A sima civil lakosságot nem mutatja a program, hogy merre vannak.
Azok a kékek akikkel lehet valamit csinálni. Pl küldetést felvenni, eladni tárgyakat vagy olyan milicia akinél nincs semmilyen fegyver. A kék nyilak vagy nem tudom, hogy mik a térképen csak a helyi lakosságot jelzik, velük semmit nem lehet csinálni.
A saját embereket zöld, a miliciát sárga buborékkal jelöli a program a szektoron belül, viszont néhány NPC karaktert kékkel jelöl. Tudja valaki, hogy ez mit jelent?
3-at! De küldj egy ember a doki-hoz, mert ha megvan mind, neki kell jelenteni. De mire odaérnél a csapatoddal egy sereget kiküld a gép visszafoglalni valamelyiket. És újból mehetsz elfoglalni. :S
Villogó textúra néha jön elõ robbantások során. Máskor nem vettem észre!
Ami idegesít benne, hogy akármilyen halkan is megmozdulsz (rámozdulsz) az ellenre, még ha 8 fal is van köztetek, MINDÍG akkor indul el egy teljesen másik irányba az ellen! (esetek 80%-ban olyan helyre megy, ahonnan õ 100% rád lát, neked meg ~20% az esélyed a pontos találatra) Mintha egy mágnest tologatnál a játékban, úgy mozog az ellenfél akció alatt. Ez mekkora egy genyó idegesítõ dolog ebben!!! Fél óráig meg sem mozdul, ha te sem mozogsz. Amint megmozdítod az ember, egybõl odébbáll. Sok felesleges kacat, ami semmire sem jó! kb 80%-uk az ehetõknek csak csökkentik a stamina-t, másik 80%-a semmit sem ér (anyagilag). A fegyvereket nem adod el, mert felfegyverzed velük az embereket. De ha azok meghalnak, és visszafoglalják a várost! Az összes hullától eltûnik mind! Azok miért nem maradnak akkor meg szerteszét??? Nah ez is mekkora idegesítõ már. Ha nem vagy te is jelen a városban, auto battle alatt visszafoglalják, akkor buktad az összes kiosztott felszerelést!
Arrol tud valaki esetleg valamit, hogy itt lehet e targyakat osszeszerelni special itemekert, mint a JA2-ben ? Ilyenre gondolok peldaul: Steel Tube+Quick Glue+Duct Tape=Gun Barrel Extender
Valakinek van infója arról, hogy a miliciánál lévõ fegyverek milyensége, illetve a durabilityje mennyire számít? Sehol nem láttam errõl írva semmit.
1.06-ban már csak ritkán fordul elõ, viszont ha bezoomolok akkor bizonyos helyeken (pl városokban) baromira belassul és ugrál a kép, amint kizoomolok visszaáll normálisra.
Eddig az 1.03-as verzióval játszottam, és nem volt semmi grafikai gondom. A patchelés után nálam is elõjött a sárgán villogó textúra, ahogy már itt is írta valaki. Született erre már valami orvosság?
Nem hiszem, hogy az agility lenne, a dex szerintem is esélyesebb.
A célzás sebességét szerintem az agility befolyásolja, de amúgy a fegyver tûzgyorsasága a lényeg.
Ez egy jó kérdés, ezt nem is vettem figyelembe.
Amúgy biztosan a durability érték a jó mert a szétlõtt mellényben a zsoldosom jelentõsen nagyobb találatokat kap mint anélkül. Szerintem annyi lehet, hogy a maximum páncélérték nem frissül az aktuális értékre a kijelzésnél.
A második kérdésedre pedig szerintem a Dexterity a nyerõ, a tooltip mintha azt írta volna, hogy ez csökkenti a célzási idõt.
Fenrir: Igen én is így értelmezném... azonban a te általad is mutatott képen is, hiba van 14-esre szétlõve a mellény, mégis 21-et ír a mellette lévõ pajzsocska. (20+1 a póló). És ez ugyan ennyi lenne ha 0-ra lenne szétlõve. Vagy szerinted csak az a pajzsocska van rosszul megcsinálva és a játék figyelembe veszi az állapotot? Egyébként igen hamar szétlõvik ezeket a mellényeket és idegesít, hogy a fegyveren kívül mást nem lehet javítani.
másik kérdés: az agility-re vagy a markship-re tegyek pontot, ha azt akarom, hogy a látótérbe került emberre hamarabb tüzet nyisson. Kicsit idegesítõ, hogy a fazon odarohan, rámfordul (még akár egy cigit is elszív :) ), mire az embereim hajlandoak leadni az elsõ lövést.
UI: közös inventory-t a népnek :)
Megtörtént, tényleg így már baromi jó, kapásból a fõmenüt tölti be.
Valaki meg tudja mondani, hogy mi a jelentõsége, ha egy mellény durability-je elfogy? Az inventoriban ugyan úgy +20 armort ad, akkor is ha szét van lõve, mintha új lenne.. BUG?
Miket kell törölni/átmozgatni? A sok videó az elején engem is zavar.
Meg is van a hiba oka. Az nem segitett, hogy a sory introt raktam csak at mashova, mert a hatter is ugy tunik valami video file, ellenben ha az osszes videot atteszem mashova, akkor nem fagy mar le. Raadasul igy a sok logo sem jon be a jatek elejen.
Ettol nem lettem boldogabb, ha lefagy mar a belepeskor az a szar. Konkretan, ahol betoltene a sivatagos videot. Lehet ki kellene iktatnom a story_intro.wmv-t egy proba elejeig.
Az 1.06 pont javítja ezt, most már normális az interakció, az 1.05 okozta ezt a hibát.
ˆ@izsmen
A reptéren a repülõgéppel szemben van egy raktárépület ahol bent van Pablo és egy elhúzható, rácsos kerítés van bent. Ha azt kinyitod akkor a jobb oldali, zöld táskával jelzett ládában lesznek a megérkezett tárgyak.
Rendeltem cuccokat, jott mail,hogy megjott a Drassen repterre. Atkutattam már mindent, de sehol nem talalom. oda vissza jarkalok a terkepen. Hol talalom? ezek is zolddel jeloltek? Koszi
Btw nalam nincsen semmilyen villogo textura es lassulas, csak a mar emlitett 1.06 el se indul dolog. :D
Illetve egy idegesito bug amit en eszrevettem, hogy a karakterek sokszor nem csinaljak a kiadott specialis parancsot, mint peldaul a gyogyitast,fegyver javitast stb. Odamegy a masik karakterhez es all mellette es nem csinal semmit. Ilyenkor arrebb kell vinni a masik karaktert, hogy tortenjen valami.
En most a sniperkedest reszesitem elonyben (persze mindegyik katonanal van a mesterloveszpuskan kivul valamilyen kisebb gepfegyver is ha ugy alakulna). eleg jol mukodnek, mert nagyon tavolrol lehet veluk eliminalni az allansegeket. Fegyverek felszerelve termesze4tesen latcsovel, hogy pontosabb legyen a celzas es magasra feltolva az ugyesseg es celbaloves skill. Egy fejloves mindent elintez a motto. :D
En el vagyok vele. Mondjuk az 1.06 patch nalam kifagy inditaskor nem tudom miert, de az 1.05 az jo.
Ha nem adod el, akkor a gyémántokért cserébe a lázadók vezére (Miguel) csatlakozik a csapatodhoz, ha neki adod a gyémántokat. nem egy nagy durranás a figura, kb. semmihez nem ért, a legjobb tulajdonsága a 60-as marksmanship.
Köszi a tippet. Még egy kérdésem lenne. Most találtam egy 45k-t érõ gyémántcsomagot. Ezt szeretném eladni valakinek csak senkinek nincs annyi pénze hogy megtudja venni. Netán tudsz valami tippet adni hol találok egy ilyen zsíros alakot akinek eltudnám passzolni?
Lenne pár dolog ami nem tíszta: -számít valamit az, hogy egy handgun expertnek assault riflet adok a kezébe? úgy értem, kevésbé hatásos vele mint egy pisztollyal. Élég valószinütlen, de akkor mi az értelme ezeknek a tulajdonságoknak. -melyik képesség növelésével lehet csökkenteni a célzási idõt? -még 11 napom vana ques log szerin, hogy felszabadítsam a szigetet. Mi van ha kicsúszok az idõbõl. Ez kicsit idegesít, mert ez nem egy kapkodós game.
Általában kiszámítható, hogy mit fog támadni az ellen, úgy értem hogy a legközelebbi és legértékeseb locationt. (ez nálam egy város a térkép közepén, aszzem cambria. Felbéreltem egy 2 fõs squad-ot és beraktam õket a városba.Simán elbánnak egy 10 fõs csapattal pedig igencsak kezdõk. Persze jól kitervelt rajtaütés szükséges.
Mi az a "bánya" ??? És hol lehet azokat megtalálni? És hogy? Köszi!
Valamit lehet tenni az ellen hogy 5 óránként ne kelljen visszafutkosnom baromi messzirõl bevédeni a terkámat. (igen az ott elérhetõ összes civilnek adtam fegyót h bevédjék) Szóval valahogy visszaszorítani az ellen járõrözését mert így nem tok további területeket megtisztítani, mert folyamatosan vissza kell mennem védenem.
Ha patch nélkül kezdem el, akkor a karakter lapnál van 1 olyan opció aminél valami lakat van, oda tudok pakolni dolgokat, de ha el mentem, és ujra töltöm akkor onnan minden eltûnik. Ha fel teszem 1.3, 1.5 patch-t akkor az az opció alapból eltünik a tovább játszok a fel pecselt játékkal valamitõl ugy be lassul hogy csak na, pecs nélkül jobb volt. Nálam pecs nélkül megy, igy játszhatóbb.
Lynx, Ivan, Ice, Fidel, Sidney, Danny. Õk CQB kit-es G36C-t kaptak mindannyian éjjellátóval, egy rakat stun gránáttal és elég jó éjszakai öltözékkel. Õket majd városi vagy épületpályákon fogom használni.
Robbanóanyagot alig használok és leszedni sem kell sehonnan sem ezért nem látom értelmét robbantási szakértõnek, Fidel csak a régi ismeretség miatt van bent :)