Én is akartam írni hogy a sok negatívum ellenére elég jól el lehet szöszölni vele. Hiánypótló. A nõi kvótába Buns vagy Fox helyére beférne Meltdown tûzszerésznek. Igaz a robbantás szerepe eléggé vissza lett véve( az aknákat mindenki észreveszi és mi a bánatért nem lehet beállítani az idõzítõt a bombán!). A Tesztoszteron csapatban kik vannak?
Csoportkép a két osztagomról:
Bal oldalon azok akik az éjszakai beszivárgásért felelnek, jobb oldalon pedig amolyan Delta Force módjára mindenféle fegyverrel felszerelve :)
Ahhoz képest, hogy negyedannyi tárgy nincs a játékban mint 1.13-ban eléggé jól el lehet szöszmötölni a felszereléssel.
Neki kizárólag military documents kell, az office documents nem jó (elvileg) semmire.
No gyerekek : Értékelés 66% a játékosok még keményebbek.. 60%..
mindjárt sírva fakadok, tova röppent a fiatalságom míg az új részre vártam és kiderült milyen sz@r lett....
Én is így éreztem az elején, de majd mikor a játékidõ 70%-t értelmetlen tárgyak rakosgatásával töltöd, valamint semmi kihívást nem nyújt a maradék 30%-ban a harc, akkor máshogy fogod látni :( Levelekkel azt lehet kezdeni, hogy rakosgatod egyik helyrõl a másikra :))
Legalább sok játékidõ van bent :) Rakás szar lett ez sajnos, lehet itt 50 patch akkor sem lesz értelmes játék. Az alapvetõ elgondolásban vannak problémák. Az elsõ 4-5 óra után iszonyat repetitív, a nagy elõdnek a közelébe sem kerülhet. A név hasonlóság is szentségtörés :)
Talalt dokumentumokkal, levelekkel lehet valamit kezdeni ?
És a barlangot vagy mit, hogy és hol találom meg? És mit kell ott csinálni? Mert én sehogy és sehol sem találom. :( Ha elfoglalok valamit, mindíg egyre nagyobb sereg foglalja vissza? Mert lassan kezd unalmas lenni, hogy elfoglalom, felfegyverzem atomfegyverekkel a milicistákat, erre jön megint egy csapat és visszafoglalja. Megint elfoglalom, felfegyverzem õket jobbnál jobb fegyverekkel, megint visszafoglalják, erre megyek oda, hogy elfoglalom, és mindíg 2x annyi az ellen. :S Egyre több. Ezt tolhatom naphosszat, és csak egyre erõsödik az ellen, ahogy én elõrébb lépek egyet, a gép kettõt. :S Ez nagyon unalmas játékmenet. Semmi újítás nincs benne. A gép mindíg elõtted jár egy lépéssel. Mindíg erõsebb. Ugyanazok a helyszínek ismétlõdnek, duplaannyi ellennel :S Majdnem olyan, mint a ~"80 -as években az UFO volt 386-oson. Végtelenségig játszható, végeláthatatlan monoton ismétlõdõ game. Két órás game kb ~50 load-al. Szürreális sniper fegyverrel, egyszer meghall az ellen 100m-rõl, meg meglát a háta mögött. Meg akkor indul el (pont feléd) amikor nem kéne, meg akkor változtat helyet. Iszonyatosan kezd idegesítõ lenni. Bocse
Üdv! Ahogy olvasom, úgy tûnik szerencsés vagyok, hogy nem toltam az elõzõ részt, mert igy nem csalódtam. Erõsen leköt a játék, bár ahogy írtátok, sokszor monitorszétverõs idegállapotba kerül az ember ha a 6 os szintû zsoldosa tüzelés helyett a seggét mutogatja az ellennek. Pár kérdésem lenne. Az számít valamit, hogy a miliciát milyen fegyverrel szerelem fel? Úgy értem védelem szempontjából tökmindegy, hogy egy lepukkant baltát, vagy egy fullos assault riflet adok a kezébe? Nemtom észrevettétek e de ugy tünik a készítõk nem szerzõdtek a fegyvergyártó cégekkel, mert mindennek más a neve. (pl glock = klock stb) vicces.
Látom van már 1.06-os patch is. Van már olyan, mint a 2? :)
Drassentõl nyugatra az útzár és a viztározo mellett van 1 bánya, többit merre találok?
Bobby Ray's shop a laptopon érhetõ el. A nála rendelt cuccokat a repülõtérre szállítják, a repülõvel szembeni épület egyik ládájába.
Hali, mi a különbség az 1,03 és az 1.05 patch között? A játék mentést hova dugja el? feltettem a pacht, s állandójan ki dob :( Ha mentésre megyek, ha újat kezdek. Valaki?
Sehol, ezt valahogyan memory dump-al nyerték ki. A mod lényege, hogy ilyen txt fájlokat tudsz szerkeszteni, ebbõl áll az egész.
Szerintem a hivatalos fórum nem megy, azért halottak a linkek is.
A laptopon lehet rendelni cuccokat Bobby Ray-tõl. Legalább egy nap mire kiszállítják a reptérre, de lehet sürgetni kis felárért. A sok kacat meg csak hangulati elem. Vannak olyan területek ahova csak néhány milícia jön, vagy egyáltalán nem.
Nyomj a gyógyítandó félen egy térdelés felállás mozgást, és egybõl gyógyítja a medic. Amúgy mire jók pl a:fokhagyma,újságok,pók,térkép,egyéb papírok,id kártya,plüssmackó, stb... ??? Ezekkel mit lehet csinálni? Mindíg kapok mail-t, hogy új cuccok vannak a "stock" -ban? Vagy hol :S. Azt hol találom? Az elején volt a reptéren a kis raktár szerûben 3 fegyó meg 3 garnitúra ruha, azóta semmi. A Road Block-okat hogy tudom megtartani? Csak fizetett zsoldossal? Oda nem jönnek emberek, akiknek lehet fegyvert adni? De jó lenne egy magyarítás. Vagy perfect angol tudás.
Nem tudom hogy ez az új patch számlájára írható-e (elõtte nem tapasztaltam ilyet), de a fegyver javítással és a gyógyítással szenvednek szegény zsoldosok. Konkréten mindenfelé kell forgolódnom velük hogy megtalálják azt az irányt ahonnan hajlandóak elvégezni az adott feladatot.
Elértem egy emberemmel a lvl 10-et, és utána annyi a fejlõdésnek. XP-t ugyan kapok, de nem számolja hozzá az eddigiekhez, így nem lehet szép kimaxolt karaktereket csinálni, mint az elõdben. :(
Érdemes olvasgatni a hivatalos fórum topic-jait mert már rájöttek páran, hogy hogyan lehet modolni pár dolgot:
Amúgy a weapons.txt-t ha szerkesztjük akkor minden egyes fegyvernek át lehet írni az árát is, így nem lesz anyagi gondunk sem ha már a nyomi páncélok javíthatatlanok.
V 1.05 - Fixed some doors still not being open after loading a saved game that was created in command mode - Updated Spanish world event messages - Fixed crashes on worldmap in french, italian and spanish language - Loading a savegame that was suffering from the invisible location bug (V 1.00 and prior) fixes display of location icon - LOD for ground texture baking, reduced required video memory for texture baking - Killcam option is saved globally, not in savegame - Material of metal fences does not block cursor anymore
Ott vannak az ablakok például, nekem nem sikerült belõni rajt, kifelé meg lõttek mint az álom. Meg ha benézel egy 5 szobás házba az egyik ablakon akkor látod a többi 4 szobát is :s. Ha meg a faszi ott áll az ablakba, akkor miért nem tudok rá lõni ? Direct fire persze mûködik és néha talál is. DE az egészrõl ott kezdett nekem sütni az igénytelenség, amikor egy zsoldos kétféle képen nyugtázta a parancsot. Rendesen idegesített a 30x elmotyogott 2 szó. Nem lett volna akkora munka egy 20-30 mondatot csinálni minden karakternek. Sajnos ez egy erõsen B kategóriás játék lett, amit élveztem belõle az a felidézett emlékek a JA2-bõl..
Az a vicc, hogy egy csomó olyan fedezék van amit ha nem nézel meg közelrõl, a föld szintjérõl akkor ki sem derül, hogy az egész kõrakás csak kb 50 centiméter magas és az ellenfél röhögve lövi a zsoldosaimat. Felsõ nézetbõl baromi nem tûnt ennyire alacsonynak, tegnap így jártam az egyik pályán.
De ha valaki emlékszik a commandosra, pedig az sem mai játék, no ott voltak ilyen "látóterek". De ott volt értelme, mert ha kinyírtál valakit és észrevették, akkor volt ám riadó, futkozás, pánik. Itt ennek sincs semmi szerepe, az egész olyan kesze kusza egyveleg, kb fingom nincs mikor fog észrevenni egy katona,ha pl fekszek vagy állok. Az elõttem lévõ "fedezék" mennyit is ér, lehet csak én nem tudok kilõni, az ellenfél simán agyonlõ. ÁÁ kár érte nagyon :( Ja2-tõl meg ekkora monitoron már a szemem folyik ki, de lehet mégis szokni kéne :) ebbõl mostanában nem lesz jó játék.
Sejtettem, hogy nem én vagyok ennyire béna, hogy nem taláom :) Hát, csak reménykedhetünk, hogy tanulnak a hibákból és talán lesz egy következõ, kedvezõbb rész...
Sõt jóval az elé, ha a grafikát nem számítjuk. De ilyen arcade lövöldözõs cuccnak meg gyenge. No mind1 már töröltem, erre sem kell pénzt adni ^^ sajnos.
Egy próbát megér, de csak szigorúan virágbolti verzióval. Vannak benne jó próbálkozások, még látványos is lenne, de minden másban nagyon gyenge.
Állítólag az engine miatt nem lehet pl bárhol felmászni a tetõre, csak a kijelölt tûzlétrán, nem lehet bárhol berobbantani a falat csak ott ahol van egy kis zöld ikon és még sorolhatnám. Az külön érdekes amikor este 10 után még nappali világosság van, most ilyenkor van értelme a napszemüvegnek vagy nincs?
Jobban jártak volna a készítõk ha maradnak a turn based harcrendszernél és mindent ugyanúgy hagynak, max a grafikát turbózzák fel a mai szintre. Akkor lett volna egy tökéletes JA játékunk.
Ez sajnos az 1.13 után a nagy semmivel egyenlõ. Bosszantó hibák, megoldások, idióta mechanizmusok, átgondolatlan dolgok amik jellemzik ezt. Nemhogy 30 eurót, de még 1-et sem adnék érte.
Ez a full map még mindig teljesen homály számomra. Az utazáson kívül semmit nem tudok rajta csinálni, ha pl elindulok egy csapattal valahová, akkor addig nem lehet a másik csapattal semmit kezdeni, (max. velük is utazni) amíg a másik csapat meg nem érkezik a helyszínre? Még most sem tudom, hogy hogyan lehet visszalépni a szektorba a full mapról. Sajnálom, hogy ez a játék millió sebbõl vérzik :(
Csak kíváncsiság ez egy az egyben az eredeti játék felújított grafikával?
Valaki megcsinálta már a Cambria melletti radarállomást? Eléggé lehetetlennek tûnik mert annyival jobban felszereltek az ellenfelek mint én. Csak 11-en vannak, de tele vannak golyóállóval és automata karabélyokkal.
Megnéztem a keleten lévõ várost, ott 45 ellenség van bent. Ezt komolyan gondolták, hogy 4 emberrel takarítsam ki?
Azt meg tudja mondani nekem valaki, hogy miután kipucolok egy helyszínt akkor mit jelölnek a zöld zászlók a helyszín térképen? Eredetileg arra gondolnék, hogy valami quest-el érintett dolgot jelölne, de akárhogy nézem nem jövök rá. Valahol talán egy teherautóra mutat....nem tudom. elõre is köszi
Ami engem nagyon zavar a játékban az az, hogy gyakorlatilag semmi különbség nincs aközött, hogy kúszok, vagy rohanok, az ellenfél mindig arra fog figyelni, amerre vagyok, hiába van kettõnk között egy egész ház! Néha az AI nagyon bután viselkedik, csoportosan képesek az ember után feljönni a létrákon, lexarják, hogy a tetején már vagy 5 társukat nyakaztam le egy baltával.
A fegyverkitárazás is egy nagy marhaság. Ki lenne olyan hülye, hogy egy ilyen helyzetben kitárazza a fegyvereit amikor elrakja?
A fegyver tartozékokat is miért csökkentették le 1 darabra? Persze azt is külön rakja el az inventoryba, ha éppen egy másik, nem kompatibilis fegyverre váltok.
Ja igen, ezt nem is soroltam már fel.
Másik fele, hogy ez a fejlõdési rendszer teljesen megerõszakolja azt a rendszert ami a JA-t naggyá tette. Faxa, hogy tapasztalati pontot kapok, szintet lépek majd skill pontot osztok vele, oda ahová csak akarom. Miért tudnám növelni a kézifegyver képességemet ha csak mondjuk bombák hatástalanításával vagy gyógyítással szereztem xp-t?
Egy további igen zavaró probléma: amikor elteszek egy fegyvert a táskába mindig kitárazza marhája. Így nem tudok készenlétben tartani még egy szaros oldalfegyvert sem.
Van azért hasonlo, pl a Alfa: Antiterror
Sajnos én is így látom, pont a lényeg vérzik el. Hangulatilag nem lenne rossz, de a részletekben elvérzik a progi. Az elején gondoltam lopakodva megyek leszedek mindenkit késsel, de kiderült tök felesleges, mert ha lelõsz valakit akkor sincs semmi, a többi katona leszarja 20 méterre is. A katonák fejlõdésének sem sok értelme van, lényegi különbséget nem ad. Sõt semminek nincs értelme, Ja2-be örültem mikor meglett egy egy uj fegyver, de itt megvehetsz bármit 10 perc után. :(( Sokkal jobban jártunk volna ha Ja2-t teljesen lemásolják, csak a grafikát változtatják.. Ennek így tényleg semmi de semmi értelme. Inkább munka mint kihívás, pár óra után.
Nah, játszottam egy jópár órát most vele és egyre rosszabb a véleményem róla.
Az külön vicc, hogy azok az ellenfelek akiknél közelharci fegyver van (pl balta vagy machate) azok rendre egy folyosón hamarabb érnek a zsoldos mellé mint, hogy az lõjön. Baromira idegesítõ és unrealisztikus. Vicces lenne, ha 10 méterrõl valaki hamarabb érne hozzám mint, hogy én telepumpáljam egy sorozattal.
A gránát jópofa csak sokszor kiszúrja az ellenség és már spriccel is szét, annak ellenére, hogy lesbõl támadom.
Vannak olyan ellenfelek akik lehetetlen helyrõl vagy távról is képesek eltalálni a zsoldost, annak ellenére, hogy õket viszont meg nem lehet meglõni.
Bár lehet sorozatot lõni a fegyverekkel, számomra érthetetlen, hogy miért csak célzottat. JA2-ben király volt amikor full auto-val elkezdett a zsoldos szórni és volt, hogy 3-4 egymás melletti ellenség is sebzõdött vagy meghalt. Nah itt ezt el lehet felejteni.
Nem értem, hogy miért reloaded vagyis most már back in action a neve ha szinte köze nincs a JA2-höz. Néhány npc neve és a városoké ugyanaz, de ebben ki is merül a hasonlóság. Skyrider-nek a küldetése az, hogy keressük meg a gyémántját a lezuhant helije mellett? Lol?
A páncélok és ruhák nem javíthatóak, ez a dizájn miatt ilyen. Pár lövöldözés után lehet új cuccokat rendelni. Hol lehet pl cipõt venni? Mert Bobby Ray-nél nincs.
Nagyon felemás számomra a játék, grafikailag rendben lenne, de a többi, ami igazán naggyá tette a JA sorozatot az nagyon nincs itt meg :\
hát ezek eddig nem túl meggyõzõek, na sebaj, remélem modolható és akkor pár hónap múlva valaki megcsinálja az "1.13-as" patchet és onnantól remek lesz :-)
Amugy én vagyok hülye vagy fix a nehézség ??? Valaki talált valami módot rá hogy kicsit nehezíteni lehessen ?
Én kezdésnek 1 zsoldost vettem fel, Sidney-t, de késõbb beszerzem a demoville brigádot. A demot min. 50x játszottam végig anno, így a szívemhez nõtt a társaság :)
Bizony ez is egy komoly hiányosság.. Szintén rendkívül zavaró. Nem lenne ezt sem nehéz megoldani pedig. Illetve ha a célt elveszti akkor sem valami jó ez a megoldás hogy 3 másodpercenként benyögi hogy nem tud lõni, és -1..
Továbbá még azt hiányolom a tervezõképernyõn, hogy én nem tudtam megadni, hogy egy zsoldosom addig lõje az ellenfelet amíg az meg nem hal. Miért kell nekem megadnom, hogy hány lövést adjon le?
Thx teszek vele egy próbát akkor még :) mert tetszik a játék és a dologok felét javították ami zavart..
Nincs elég skill pontja a tárgy használatához. Itt ugy van megoldva, hogy bizonyos tárgyakat csak egy szint felett tud használni a katona. Valahol elvileg ki is írja mennyi kell hozzá.