Már csak az a kérdés, hogy ez mikori verziója a játéknak. Mert, a cuccok, térképek és egyéb dolgok többsége is bent van a demóban, még ha mi nem is találkoztunk vele, szóval nagyjából késznek mondható. De, ha ez akkori fejlesztési szint, mint amikor ki is adták, akkor komoly bajok lesznek szvsz a játékkal, ha tényleg szeptemberben megjelenik. Persze, ha ez egy május-júniusi állás, akkor már orvosolhatták a gondokat.
Szóval a hangulata megvan, a játszhatósága megfelelõ, a hangok jók (kivéve, amikor üvölt), egyszerûen kezelhetõ és a grafikája elfogadható. Egy jó játék lehet belõle, ha nem lesz ennyire bugos.
Egy újabb bug: A lõtornyokba/kilátótornyokba való felmászáshoz kell vagy 20 AP, ami nem is lenne gond, de ha éppen mászás közben megpillant egy ellenfelet a zsoldosom, akkor vissza lecsúszik/teleportál a létra lajára, és marad 1-5 AP-m, amivel nem tudok már mit kezdeni. Kérdezem én, miért nem ál meg a létra közepén, vagy, folytatja az útját? Arról nem is beszélve, hogy másztam már fel belûlrõl is a létrán, illetve oldalasan is, mintha 90 fokkal el lenne forgatva létra.
Ja, amikenek nincs leírásuk, azok lehet, hogy nem kerülnének elõ sosem a demóban, vagy legalábbis többségük nem. Úgy gondolom, hogy ami mellett a rarity értéke 0 volt, az nem kapható a boltban, sosem. Így lehet, hogy csak az excell táblázatban volt bent hagyva, de az ikonját, leírását már törölték, vagy még el sem készítették...
Nekem volt olyan, hogy negatívba átment az ap-m :P
emberek, verzioszámot nézzünk már jól, 0.9 akármenyi, következtetéseket lehet levonni... :)
Igen, nálam is. Ez szerintem csak annyit jelent, hogy elkezdtél egy feladatot, amihez több ap kellett volna, mint amid volt, de csak így tudta befejezni a mozdulatot, pl: lépés, kúszás, vagy valami. És így kevesebb ap-d volt a következõ körben, mint normálisan.
És te tudod, hogy mi a 0.9 és az 1.0 között a különbség? Csak mert, ha ez a demó up-to-date volt, mikor kiadták, akkor az 1.0 sem lesz sokkal jobb. Vagyis annyival lesz jobb, amennyit 2-3 hét alatt javítani tudnak, feltéve, hogy tartják a szeptemberi megjelenést.
nem sok, de ettõl még nem a végleges, csak erre akartam kijukadni, ennyi :) és azt meg kétlem hogy oylan rohadtul up-to-date lenne hogyha még a neve is a régi pedig már volt egy névváltoztatás ugye :)
Bár akár JA3D is lehetett volna demó neve, hiszen a JA2 nagy nevei megtalálhatóak a játékban és az Ivan-ról betett képem is a demó könyvtáraiban volt...
Sziasztok!! Lehet, hogy hülyeség amit írok, de a hulláknál nincs mindig fegyver, legalábbis én nem találok náluk sokszor. Egyébként nagy kedvencem a JA sorozat és a demo is nagyon tetszik, már nagyon várom a játékot.
Nincs. Ne kérdezd, hogy akkor mivel lõnek, mi sem tudjuk. Valószínüleg túl egyszerû lenne úgy a game. De ha jól emlékszem, akkor a JA-ban sem volt.
A demó nem a rendes JA sorozat része, de errõl lejjebb olvashatsz.
dehogyis, a kté szem árva zsoldos után (mert töbre már nem lenne pénz :P) menne az a 245 teherauto akik a fegyvereket szállitanák el ingajáratban..., tiszt aszokványos módszer afrika közepén :DDD
Mondjuk amilyen a demo volt szerintem egyáltalán nem volt reális a kitûzött kiadási idõ.
Nagyon kussolnak az oroszok, Jazz sehol és a JA3-ról sincs semmi új infó :\
Ja, lassan keleten is eljöhetne már a szeptember...
Hát remélem még az évben vagy jövõ év elején kijön a játék. Én nagyon várom, mert kedvenc kategóriám a körökre osztott stratégia. A hardwired.hu-n volt egy kis infó róla ma egy-két új képpel. Ha lesz olyan jó mint a Silent Storm sorozat akkor nálam már tuti siker lesz a játék!
Hát, én is örülnék, ha a JA3, vagy legalább a Hired Guns kijönne karácsonyra...
Hát a JA és JA2 szerintem minden idõk legjobb játékai közt vannak, legalábbis nekem. Várom ezt a játékot nagyon.
A JA2 minden idõk legjobb játéka, és semmi 3D-s csicsa, meg atomerõmû gép. Tuti nem múlja felül a 3. rész, de reménykedni még lehet :)
Valóban, el lehetett tölteni velük egy-két órát :)
Ezzel én is egyetértek; istenkirály progi. Sokszor végigtoltam + a kiegeket is. Már alig várom :)
Mindig, amikor látom, hogy van egy új hozzászólás abban reménykedem,hogy valamelyik játéknak a megjelenésérõl szól :)
De sajnos nem :(
Pár új kép:
Legalább valami infómorzsa...
De jók ezek a képek!!! Ehhez a játékhoz tényleg tökéletes a Silent Storm motorja. Remélem a jól kidolgozott fizikát meghagyják és remélem marad a körökre osztott játékmenet is.
Egy interjúban azt mondták, hogy a játék mechanikája már nagyjából kész van, de a kiadó nyomására a grafikát még jobban felturbózzák.
:( de mi már nagyon várjuk, és játszani szeretnénk vele :(
Hát jó lesz ha kiadják várom nagyon:)
Ahhoz képest, hogy tavajra voltak beharangozva, még mindig semmi hír róluk.
Jazz jól eltünt, még egy nyikkanás sincs róla.
Kicsit meg vagyok kavarodva hála a név váltásoknak, és több oldalon is egymással elentétes dolgokat olvastam. Most akkor melyik lesz a körökre osztott?
-The player doesn't have to train troops or hold mines. What the player mostly does with the mercenaries is fight.
-The multiplayer technology has been already completed on the programming level. We are currently in touch with our Canadian partners concerning the details that will make this game mode most enjoyable.
-14. JA2 is still doing well because of its modifications. Are you going to release some programs for JA3? Andrew Kazakov: Well, we hope so. We hope to make an expansion or a couple of add-ons.
-In a fantastic mode, there will be one more faction available with its unique fighters.
-We deliberately banished the site with budget mercs to keep only the best ones and add new people at the same time.
annak nem örülök hogy csak kommandózni kell, bár néha tény hogy idegesítõ volt a városok-bányák elleni támadása, de külön ízt adott a játéknak :)
Elvileg a Hired Guns: The Jagged Edge február 21-én fog megjelenni teljes verzióban, erre mondjuk kíváncsi leszek.
Akkor február 22.-tõl szabira megyek. Kiccsaládnak már most szólók, hogy ne keressenek. :) Mondjuk én is kíváncsi leszek a megjelenésre, már mondtak annyi mindent. Na mindegy, reménykedjünk.
A Hired Guns csak a bemelegítés lesz a JA3-hoz :)
Na akkor holnap a nagy nap? Rálesek én arra.
Remélem kiadják!
Meg semmi hir?
Van csak csendben örülünk
sziasztok :)
tud valaki walami konkrétumot? mert se 576-n se cdgalaxison nincs a hired guns még elõrendelésben sem :|
Nem a demo volt. Erre utal egyrészt az, hogy a Gamespoton valaki írt róla egy szösszenetet, és abban is említette, hogy kár hogy csak oroszul jelent meg. Már ha jól értettem. Valamint a Google is kidobja. JAZZ HIRED GUNS [DVD][RUS], 4.33G, és télleg oroszul beszél, a demo meg angol volt nagyrészt. Intro is van, ami emlékeim szerint a demoban nem volt. Szerintem ez a teljes. Kár hogy egy mukkot nem értek belõle.
Van a fórumon oroszul tudó tag, aki vállalná a fordítást? Vagy bárki? Vagy feleslegesen töröm magam?
No igen. A Stalkert sikerült hangulatosra megcsinálni, de ez leginkább a látványnak volt köszönhetõ, nem az egyedi játékmenetnek. A látványhoz a technikai háttér viszont adott volt, tekintve a licenszelt motort. Óriási elõnye a Stalkernek (és az Oblivionnak), hogy agyon lehet õket modolni szinte nulla tudással is, amit az oroszok a JAZZben letiltottak. A pak fájlok jelszóvédettek.
Lassan kezdek felhagyni minden reménnyel...
Igen, kicsit ráültek a dologra. Kezdem azt hinni, hogy megvárják a karácsonyi dömpinget. Eléggé bosszant a dolog. Nincs mit tenni várunk...
Az orosz verziónál egy fokkal jobb hír, hogy úgy tûnik németül is kijött. http://www.amazon.de/Hired-Guns-Jagged-Edge-DVD-ROM/dp/B00101XFT6/ref=pd_bbs_sr_1?ie=UTF8&s=gateway&qid=1202554839&sr=8-1
Hát igen, ez alapján kijött, és terjesztik is. Kár hogy még mindig nem angolul.
Ships from Thursday, 3 April.
A legtöbb német magazin kb 65-70%-ra értékelte a játékot mert annyira tele van bugokkal és rossz megoldásokkal, nem véletlenül jött ki azóta már az 1.5-ös oroszverziós peccs, hogy ezeket javítsa.
Itt a lista amibõl lehet szemezgetni, hogy mi az ami nem jó a JA2-höz képest:
- it´s basically a JA2 clone with modern (and quite decent looking) 3D graphics. but game mechanics are flawed and less sophisticated than JA2.
- the UI and handling is very complicated and impractical.
- the difficulty is frustratingly high. enemys can shoot your mercs down easily whilst your mercs seem to hit squat. enemys have massive to-hit advantages at almost any range to an often unfair degree.
- the AI throws grenades over enormous distances too precise and always hits the target spot on. meaning: if the enemy readys a grenade --> quickload. your mercs on the other hand can never throw as far as even the weakest enemy and often fail to throw as intended.
- there seems to be not much difference to the demo in the final release version.
- the game crashes frequently and has numerous serious bugs
- the engine wasn´t developed to be any moddable. so modders will eventually have a hard time. which is good for 1.13 project.
- inventory management has been improved quite a lot. you have universal sector inventory now.
- the AI seems to be even worse and less clever than in original JA2 (if that is even possible)
- AI soldiers tend to retreat into the "black zone" of the map edges, where you cannot see or aim at them, but they can see and aim at you. quite a severe bug.
- the bad game balance and high difficulty means a lot of quicksave/quickloading and lots of frustrating moments.
- mercs no longer need sleep and can arrive in any designatd sector instantly. same goes for online ordered supplies.
- no more tactical retreats possible when enemys are in sector. it´s stand or die now.
- there is no more day/night cycle
- no more ambidextrous shooting
- neither enemys or mercs can climb over fences but you can climb through windows.
- no more special skills for the mercs. base values is all that defines them now.
- no more militia training. instead, you can hire other mercenarys to defend your conquered sectors.
- long loading times
seems to be a classical "wait till it gets patched and/or modded to become playable" title.
update: yup, the user reviews so far paint the picture of a grossly unstable and bugged piece of software with some srious design flaws. an unstable beta version at best. needs serious patching and attention from modders to make it playable and enjoyable. maybe afp could make a "badass mod" for it?
some reviewers even compare it to Brigade E5 in terms of bad gameplay and bugs. oh my....
update: it seems, as if there´s already a patch 1.5 out for the russian version which fixes a lot of bugs.