Játszott már rajtam kívül valaki itt a fórumon az xs2-vel? Kiváncsiságból rákötöttem egy házimozi erõsítõre hogy milyen dolby pro logic II-ben(ezt használja a ps2 játékok zöme).Mikor elindult alig hittem a szememnek amikor az erõlködõ átváltott dolby digitalba,ráadásul iszonyatosan jó minõségû hanggal.(én meg hülye a mélynyomót majdnem 3/4 állásban hagytam és úgy kellett odarohanni hozzá mielött a szomszédok feljöttek volna) A francba most kezdhetem újra végigjátszani(Amikor elöször néztem a gamefaqs-t, a kouli-s féle walkthroughban még ??? szerepelt mostmár ott van hogy a 2/5.1-es menü neve a light digital output)
Hat nem mindegy hogy kezben kell tartani a skriptet non stop vagy ki can iratozva a Tv-re :P
De na! Van akinek igy is! En tuti nem tudnam megszokni. Egyebkent ez dicseretes es igaz hogy az Evangeliont en is japanul neztem es csoppet sem zavart a nylev! Sot teccet :)
En XS elso reszerol beszelek, azt rippeltek dvd4.7re. Az persze angolul volt meg. XS2t sajnos nem sikerult elinditani a gepemen, de egyebkent gamefaqs.comon van hozza forditas, azzal egyutt jatszottam volna.
Azert a Chrono Triggert nem annyira nehez megcsinalni, mint egy vadiuj jatekot. Eloszor is megvan az osszes szoveg, a jatek teljes mukodese (q. sok ido balancelni es tesztelgetni a rendszert), nem kell koncepciokat, vilagot kitalalni. Aztan a CT tobb idoben jatszodik, de nem olyan sok helyen. A meglevo varosokat sokkal egyszerubb atalakitani egy masik kornak megfelelore, mint teljesen ujakat csinalni egy masik jateknal. Itt most szigoruan 3d modelezesre gondolok, neha eleg lesz uj texturakat csinalni, egy-ket helyen a modelekhez hozza se kell nyulni, a szereplok meg ugyanazok. Persze a jovo cyberpunk vilagat elorol kell megcsinalni, de ha emlekszel a jatekra szinte minden ugyanugy nez ki abban a vilagban, joforman epitokockakbol modelek masolasaval meg lehet csinalni a varosokat.
Bameg hat most nezem a kepeket. Ezzel az erovel miert nem keszitenek egy uj jatekot ? :)
Currently, the demo is 25% complete. We expect to release a trailer when the demo is over 50% completed, which should be around the end of August. When the project is completed, only the PC version will be released to the public for free. The GameCube and Xbox ports are internal and only official developers (for those respective platforms) will be able to play them.
Itt a kulcsszo a "for free". Ezt nem tudom elhinni :(
Nehezen! En nem tudom elkepzelni hogy a Square nem fog belepofazni!
Hat szerintem kicsit gaz lenne penzert mert ahoz meg kene ugye venni a jogokat a SquareSoftol bazeg. Arrol meg egyenesen meg vagyok gyozodve hogy azok nem agyak el...
ki mit tud a Chrono trigger 3d-s feldolgozásán???nemlenne semmi képeket láttam rla!!!Milyen gépre jön ki ha valaki tudja
Hmmm
Most õszintén: van értelme annak,hogy megcsonkítod a játékélményt így? Nem hiszem,hogy a videok magukba foglalnak minden infot, ami a sztorit tovább görgeti. Ha mégis, akkor sem érik meg sztem kiragadni a játék környezetébõl. Szvsz.
Most hogy vegigjatszottam nyugodtan elmondhatom hogy ez a resz is szuper lett,bar a G2 kuldetesek fele eleg unalmas es idegesito volt.+a vegen pont a legizgalmasabb resznel hagytak abba(aki egyebkent olyan turelmetlen mint en de csak a videokra kivancsi az bittorentel leszedheti,a gamefaqs.com xs2 foruman lattam a cimet nemregen,1.33Gbyte kb)
A program ANNYIRA ütõs, hogy akár fele ilyen minõségben sem szeretném kihagyni az életembõl ! AZTÁN ha ne adj Isten kiadják EU-ban, akkor meglássuk ! EU polgár vagyok, nem támogatok idegen hatalmakat, fõleg, ha õk szarnak ránk !
Azért még bõven ehetõ. Látszik, hogy hol számol az engine, hol pedig a videó megy, ami gondolom az eredetiben nem tûnik fel, hiszen a videók is max. minõségben mennek, de nem vészes. Én is eredeteire vágyom belõle, dehát...
Azért hülyének meg ne nézzenek, hogy veszek MÉGEGY PS2-t és majd jól importálom aranyárban a gammát ! Ugye !
Tudom, igazad van. Nem is csak a becsületesség az oka, hogy szeretnék eredetit, hanem az, hogy ha jól tudom, a videók minõségét a dvd-9-es eredeti lemez miatt erõsen le kellett rontani warez-ban.
Namost, ha nem forgalmazzák SEMMILYEN módon PAL-osan és Európában, akkor nem beszélhetnek semmiféle elmaradt haszonról, amirõl papolnak, mikor írtják a warezt ! AMi itt nincs, annak nem is okozhatsz kárt, tehát irány Horány !
Csak egy példa: több, mint fél évig tartott "PAL-osítani" a Zone of the Enders 2-t (ami ugye grafikailag egy elég kiélezett dolog)!
Ezzel a kapacitással egy másik $$$ projekten is dolgozhattak volna, ami JAP és US piacot összegezve (2x fél, azaz) 1 év (!!!) fejlesztés kiesésnek felel meg.
És ugye muszáj az eredeti csapatnak (illetve nagy részének) végezni a konvertálást, mivel õk értenek csak az projekt minden csínjához-bínjához. Utcáról behozott emberekkel pedig még költségesebb és hosszabb lenne megoldani, mivel õket még extra be is kellene tanítani.
Egyszerûen lehetetlen, hogy olyan magas költségei lennének egy PAL-osításnak, ami ne térülne meg Európában. 100%, hogy nyereséges lenne itt is kiadni.
Más lehet a háttérben. Ha jól tudom Európában nincs effekíve Namco. A (válogatott) Namco játékokat a Sony adja ki. Talán valahol itt kell keresni az okokat?
Ez még mindig nem magyaráz meg semmit. Ha egy játékuk sikeres ntscben, akkor csak a bevétel töredékét kell kódolásra fordítaniuk, és voi lá, megint elindul a pénz a zsebbe (jó esetben).
Nem nezd oket ennyire hulyenek. Tuti valamilyen uzleti strategia van a hatterben, mindig a lenyeg csak az hogy minel tobbet keressenek a jatekokkal. Ugyan en tok hulye vagyok ehez, de nem tudom elkepzelni hogy ne adnak ki ha ugy jobban jarnanak.