Na ma megvolt a nagyszervíz. Olaj,gyertya,szûrõk, vezérmûszett csere. Sokkal jobb lett most a kocsi 2000-es fordulat alatt meg 2000rõl is már elég jól húz.
Hát asszem a KPM vizsgát elég komolyan veszék és az enyém se blokkol 10-nél sõt 5-nél de 2nél se :D És a KPM vizsgán átment. Fogott annyira amennyire kell. Mondjuk nem is vagyok az a nagy kézifékezõs szal nem is izgat hogy mennyire fog. Lejtõn emelkedõn megtartja a kocsit max ha nem akkor sebességbe hagyom :D
'hátul egyszerûen nem szorítja olyan erõvel a kézifék mechanika a pofákat a tárcsára, mint a lábfék hidraulikája. "
-ez természetes,nem is kell annyira szorítania!
Ami viszont /mondjuk 10-nél/ nem tudja megcsúsztatni a kereket,az kéziféknek gyenge. Itt nincsen fékerõszabályzó,annyira nem hülyebiztos a cucc.
Ha komolyan vennék mûszakin a kéziféket,fele autó megbukna.Volt 10-nél több használtautóm,minden szar volt a kézifék,-igaz azt sem mondtam senkinek hogy az így tökéletes.
Friss mûszaki van az autón, és tökéletes a kézifék. Egyhelyben teljesen jól fogja az autót. Menet közben állítólag szándékosan nem lehet a karral satura fékezni, hátul egyszerûen nem szorítja olyan erõvel a kézifék mechanika a pofákat a tárcsára, mint a lábfék hidraulikája.
Nekem muszáj megállni mert annyira szar a kézifékem :D egyhelybe tart ha behúzom de ilyen állaságra alkalmatlan :D 50nél ha fullon betépem nincs semmi. Bár amikor nagy por volt ott sikrült kipróbálni :D
Nincs rajta direkt szûrõ gyári szûrõ van benne. Most van szervízbe majd cserilik, mert már megérett rá :) Amúgy tényleg elég dúrva szívó hangja van fõleg 2500-3000 között.
Tudja valaki, hogy CRV-n (2002-es), hátul, a pótkerék mellett levõ keret vagy mi, vajon mi lehet? Ránézésre nyitható, de nem erõltettem.
most hogy jobban megnéztem infod tényleg. kissé ideg kóma voltam mikor elõször néztem aztán nem vettem észre hogy mszki, mert pécsen van gábor dénes csak az fõ school
Az a 140lóerõ pont elég. Ami meggyõzõ az a fogyazstás és a nyomaték ami igen alacsony fordulaton jelen van már.
Nem Pécsi vagyok hanem Makói, de Szegeden is sokat mászkálok fõleg hétvégén.
lóerõ nem mindig a legfontosabb, fõleg annak tudatában, hogy az ára kb. 140 lovas középkategóriás dízel gépnek felel meg, jelen esetben sztem az ár-lóerõ fontosabb mint aa köbcenti-lóerõ kérdés. De járáskultúrában, hangban, fogyasztásban a legjobb.
Attól függ mihez képest. Mert lóerõben már annyira nem jó a 2.2 iCTDI-tõl a 140LE. Viszont fogyasztásban veri a többit, dieselnél meg ugyis ez számít...
Én Remusból láttam ilyen stílusút hangtompítóval együtt 38.000ért újonan. Mind1 majd látjuk ezek még csak tervek.
Pedig ez nem lesz olcsó, arra mérget vehetsz. Még nonamebõl is a jobbféle 20-30k között van, nemhogy még ha márkája is van. A hangtompító meg egy vicc, nem hiszem hogy márkás termékhez ilyet kókányolnának. Ilyen átmenõ F&F dobok esetében ez egy betét körlap, amin kisebb átmérõjû lyuk van. Becsavarozod és halkabb lesz, cserébe jó bután néz ki hátulról belenézve.
Megvárom a választ mert kíváncsi vagyok van-e hozzá hangtompító. Mindenképpen olyat akarok amihez van hangtompító is. Hosszab úton én se tudnám elviselni de itt a városba meg elmenni Szegedre (30km) még ki lehet bírni. Árától függ minden :D
A Civic hangjával akkor sem tudod összehasonlítani. Jóval nagyobb a tiédben a motor, a gázáramlás is erõsebb. Könnyen lehet, hogy a tiéden elviselhetetlen hangja lesz. (bár én a Civicen se viselném el a tulaj helyében)
Meg ugye erõsen kipuf rendszer függõ is, hogy mit szól a hátsó dob. A leömlõtõl kezdve minden beleszámít a hangjába. Semmi garancia nincs, hogyha csak hátsó dobot veszel, az a tiéden is igy fog szólni.
Ilyet én is szoktam játszani ha látom hogy sokan sétálnak a járdán. Alapjáraton enyémnak sincs nagy hangja meg úgy 2500-3000ig se nagyon. Szal kifordulok lassan a keresztezõdésbe aztán padló 1-2 nézem mindenki kapkodja a fejét aztán üres és csak gurulok :) Ilyen lámpánál gyorsulós mókám is volt 1-2. Az egyiket két rendõr az Octaviába ülve végig is nézte. Egyik haverom ott állt melletük azok meg fogják a fejüket és monják: már megint gyorsulnak....., mert egyik haverom Calibrával meg Astrával vagy nemtom mivel gyorsultak elõttünk 5percel. Azokat meg is állították mi megúsztuk :D
Én most valami kicsit hangosabb dobot szeretnék ami alapjáratón szép búgós hangja van. Most találtam egy oldalt ahol van 5Zigen meg Apex hátsó dob várom a válaszukat, hogy mennyibe is kerülnek.
Azért tévedés ne essék, meg tudom kiabáltatni vele az Accordot ha kell :) De normál körülmények között hangtalan. Persze valszeg motor függõ is. Mondjuk ha lepadlózom, van egy sajátos hörgõ-surrogó hangja is az Accordnak. Ugyanis olyan rezgõcsõ van a leömlõ után, aminek gégecsöves a belseje (azt mondta a srác akitõl vettem, hogy akkor éppen nem kapott másmilyet), és ez ilyen hangot ad ha sok az átáramló gáz. Meg persze hozzájön a kipuff és a szívóhang, szal eléggé felfigyelnek rá, ha odalépek neki.
Ma épp az asszonnyal meg a gyerekkel autókáztunk, amikor a tesconál a lámpánál begurul mellém egy morcosított fekete 3-as bmw... Éreztem egybõl, hogy nyomni fogom neki. Kellett már az érzés, még ugy igazán nem próbáltam ki mit megy 0-ról :) Én voltam jobb oldalt, szal az én sávom szûnt meg. De nem volt probléma :) Csak passogott mögöttem a bömösbõl. Nemtom milyen volt, de 320-nál nem lehetett nagyobb, mert elég szégyenteljesen elmaradt. Utána én visszafordultam a körforgalomban, õ meg utánam, és lámpához megint be. Üveghangon kilõtt mellõlem, én meg szép lassan egyest toltam, és el se indultam amíg jól el nem ment :D Én itt már elégedett voltam, minek gyilkoljam mégegyszer az autót :)
Az egyetlen dolog ami nem igazán tetszik, azok a gumik rajta. Ezek a nyári falken ziex-ek már kopottasak egy kicsit, és ha picit nedves az út egybõl elforognak. Tavasszal ha elõre rakom a hátsókat még meglátjuk, kapnak egy esélyt, de asszem inkább egybõl megy rá egy szett Toyo T1R. Vagy ha tudok megint a gyárból szerezni Michelin PE2-t, akkor az (205/50 R16). Most ezekkel a falken ziexekkel érezni igazán, hogy mennyire über is volt a michelin pilot exalto.
Ja, ilyen visszavezetéses. Elõnye, hogy bár átmenõ a dob, mégsincs hangja. Egészen 3-4 ezres fordulatig halk, csak utána kezd el hangosodni (szóval ahogy kell).
Ez az! Picit több volt de tényleg jó donor lesz belõle! Megérte! Igen mondta nekem a csávó h kb 1milliba jönne ki az autó ha regadót fizetnénk rá! LOL Meg azóta hallottam többi (Hondás) barátomtól h Lurdyháznál már ezelött ajánlgatta a csávó h eladó, ráadásúl a szomszédos kerületben volt az autó!!!! :D
Gondoltam hogy vettél valamit már azóta! Rexfórumon gondolom már fent vannak a képek, meg is lesem...
Igy van. Teljesen elégedett vagyok vele egyelõre. Vettem rá új ablaktörlõket, meg majd jövõ hónapban kap egy új akksit. És ezzel minden szervizigénye le is van tudva kb. A 170LE-tõl azért párszor körbeért a szám hazafelé, amikor Pécsrõl elhoztam:) Ma viszem egy külsõ wax polírra, meg teljes belsõ nagytakarításra. Nem mintha dzsunka lenne, mert kitûnõ állapotban van a belseje (is), csakhát mégse árt neki. (nameg ingyen van, mert tartoznak nekem :D)
Az egyetlen dolog amin majd segíteni akarok, hogy shortshiftert kéne szerválni bele. Csak még nemtom, hogy ebbe létezik e egyátalán (max marok magam). A Civicben ugye volt, és ahhoz képest szokatlan a váltóút.
F22B hengerfej meg elektronika egy kis felújjítás után átugrik szerintem az enyémre. Amúgy ez csak a 164lovas változat, ja a fékek is átugranak mert nagyobbak mint enyémen, meg még rakás más dolog szóval nem fogok unatkozni...
rexfórumon már említettem azt hittem már olvastad...
Jobbkormányos :S, autómata :S, Digitklíma :) , elektromos minden :) , fûthetõ tükör :) , elektromosan behúzható tükrök :)), gyári kétdines Alpine fejegység, + Alpine CD-tár :), meg egy rakás olyan apró kis extra ami az itteniekbõl nagyrészt hiányzik.....