Akinek megvan a frissített változata a bsg modnak fel tudná valaki rakni valami más helyre? Egyszerûen képtelen vagyok leszedni a starshattermods-ról, iszonyat lassan jön és megszakad állandóan. Eddig 3x próbálkoztam, egyszer sem ért a végére és megszakadt...
Így van. Szinte naponta van MOD frissítés. Hs jól tudom, 1.6.7 a legújabb.
Kipróbáltam a bsg modot és nagyon tetszik, egyetlen dolog van benne ami szerintem nem jó /el van túlozva: az "erõ" amivel a hajók felrobbannak. Pegasussal egy basestar pusztulását nem lehet túlélni 50km-en belül. Ha nem sérültél épphogy túl lehet élni 60-70 környékén, valahol 90 és 100 között már biztonságban van az ember. Ez vicces, tekintve, hogy 100km a hatótávja az ágyúknak... Szóval eléggé manõverezni kell, hogy túl lehessen élni egy összecsapást.
Küldetésekrõl meg annyit, hogy szerintem nem nehéz összerakni egy egyszerû küldit, egy sima összecsapás 5-10 perc, ha valami komolyabbat akarsz scriptelni akkor mondjuk 15-20 perc...
Az elején kell rá egy óra + manual, de ha rájön az ember mi micsoda nagyon gyorsan össze lehet rakni egyet.
Én szakdolgozatot írok 1,5 hét van leadásig úgyhogy nekem le van töltve a mnod és félre van téve. Majd nyáron.
Csak sikerült mûködésre bírni. Sikerült a Custom missinonból indítani az 1. a 2. és a 3.-t. A Cyclon missionok nem annyira jönnek be. A Viper viszont nagyon jó! Egy rombolóval is sikerült repülni, di mivel, mint már írtam, nem tudok velük harcolni, így igen hamar végem lett. Jah, jól néznek ki a Starbase-k is. A Viper akkor is nagyon szuper! Csak kicsit mintha alul lenne méretezve. Rengeteg lõszer kell egy Raider-hez. Ez mintha a filmben nem ennyire lenne nehéz. Jók a hangok, sõt! Nagyon jók a hangeffektek! A zene is jó, bár nekem csak a menü alatt van engedélyezve. Természetesen a filmzene témáit variálja. Bízom benne, hogy lesz jelentkezõ, aki jó kis küldetéseket készít és megis ossza velünk!
Le is töltõdtek a modulok. Bemásoltam a játék alkönyvtárába, a zene OK. Sajnos a többi nem mûködik. Van valakinek ötlete, hogyan lehetne mûködésre bírni?
Igen, úgy emlékszem, hogy lehet benne állítani.
Közben jelzem a nagyérdemûnek, hogy elkészült a BSG MOD. Le lehet tölteni a MOD honlapjáról: Starshatter MOD
Srácok, joy-t mennyire lehet konfigurálni a játékban? Egy régi Logitech Wingman Extreme 3D-m van, ami már kicsit kopott ergo a center nem tökéletes, ha nem tudok deadzone-t beállitani a játékban akkor alapállásban is húz oldalra. Sajnos a 8-as directx óta az MS nem támogatja ezt a beállitást, úgyhogy a joyt csak akkor tudom használni ha a játékban van ilyen opció. Szóval, van?
Esetleg élvezetes joy nélkül is?
No elõléptettek kapitánnyá. Vihetnék Cruisert is. Jah, azt elfelejtettem leírni, hogy csak kisgépekkel repülök (F32,F36, nehézvadász)
Mert nem vennék meg 3-4 milliónyinan sajnos:( Az igényes és fantáziadús játék sajna ma már csak "rétegeknek" szl... a többi beéri a lószarral is... MInt tudjuk többmillió légy nem tévedhet...
Egyébként nekem az a legnagyobb bajom a játékkal, hogy csak nekem generál egy egy patrolra útvonalat, a gépnek nem. Így ha nincs ellenfél látótávban meg sem moccannak....minden alkalommal nekem kell kézzel megcsinálni, hogy merre menjenek.
Ízlések és pofonok. Azért érzõdik, hogy digitális kampány generálás van. Volt rá példa, hogy épp egy csomó ellenség közé sikerült érkezni. 10 másodpercen belül halott voltam.
Érdekes, nekem hiába van joyom a vadászokra sosem éreztem rá. Viszont a Capital Shipek nagyon bejönnek :)
Vadászokon kívül még csak rombolót próbáltam ki, de nagyon hamar lealáztak . Az elsõ kampányt kezdtem újra. (Commander rendfokozattal) Meg kell tanulni ezeket a nagy böszme jószágokkal harcolni. Azt írja a Manual, hogy vegyük igénybe az XO segítséget. Hát nem tudom, egyszerûen átveszi az irányítást és szembefordul a legközelebbi hajóval és szétlöveti magát. Vadásszal már jól megy a dolog, csak ne kelljen földközeli missiont repülni. Kíváncsi vagyok, milyen lesz egy Vipera MK II-l osztani a cyclonokat.
Én már kétszer végigtoltam az összse kampányt. Az a jó benne, hogy mikor már másodjára újrakezdtem megvolt a rangom a hordozóra, így végig oda helyeztettem magam ahová jólesett! Azthinné az ember, hogy könnyen megy már ilyenkor, de majdnem kicsúszott a kezembõl a dolog, mire igazán ráéreztem hogy, merre, meddig azokkal a mothershipekkel! :) Be kell osztani az erõforrásokat rendesen!
sziasztok, sajna nincs túl sok idõm játszogatni, de az eddigiek alapján (training + kampányból 2-3 mission) nagyon bejön nekem is ez a drágaság :)
amúgy meg teljesen olyan érzésem van, mintha a bsg-hez találták volna ki eleve (pl fúvókák)...szóval ha végre kész lesz rá a mod, akkor még nagyobbat fog ütni :)
Kkivárjuk. Az alap játékkal rendszeresen repülök. Sajnos az elsõ hadjáratot elvesztettem. Azt nem tudom, hogy miért. Egyszer átkértem magam egy rombolóra és rögtön a mélyvízbe csöppentem. Szét is cincáltak rövid idõ alatt. Inkább maradok a vadászoknál. Ha ilyen lesz a BSG MOD is, sokat repülök vele, azthiszem.
Az a baj, hogy nagyon gõzöm sincs lassan mirõl beszélsz? de a BSG itt erõsen offtopic.A sorozat topicjában biztos megapsz minden választ ha visszaolvasol. Itt max a moddal foglalkozzunk és magával a játékkal.
Nem. Nem léteztek a sorozatban. Fikcionálisak a filmben nem jelennek meg. Ugyanis az a háború után játszódik amikor a Cylonok már mindent elpusztítottak. Voltak ilyen classok az szinte biztos, de a sorozatban nincs említés róla.
Az álatald említett mod készült az eredeti sorozatról amit én beszélek az meg a 2003-2007-es remake-rõl készül újonnan.
Hmmm THX az infot, ennek tükrében sztem nemigen nézem meg, bár még az is meglehet... Gondolom akkor ezek a hajók ( corvette, frigate, dreadnought) tényleg léteznek/tek. Mert még nemláttam õket a filmben.
Miniseries az 2. és 3. évad közötti idõt dolgozza fel ha jól tudom.
Ami a TV2-n ment és láthattál részeket az 2003-ban készült egy pilot epizód és azután egy egész sorozat asszem 10 résszel majd még 2 sorozat egyenként 20 résszel és majd most készül a 4. szezon.
Ami alapján a mod készült az pedig egy másik Battlestar Galactica ami 1978-ban készütl elég gaggyusz volt. Abban Starbuckot még Dirk Benedict játszotta (az A-team szépfiúja) Apollo-t pedig a mostani sorozatban Tom Zarakot alakító Richard Hatch:)
Húúú a legteljesebb mértékben igazad van... Azért volt ez ennyire sötét, mert én az utolsó 2 hónapban néztem végig a BSG 1-3 évadját + a filmet, és nemigazán vagyok tisztában vele, hogy mi merre meddig régebben. Pl ott az a MiniSeries amit torrenten találtam, és gõzöm nincs, h az miaz... :) Ha jól értem ez a sorozat már '78 -ban ment ? Atyaég! Mintha "némi" fáziskéséssel néztem volna meg... ( kb 30 év :D ) De komolyan kb 1,5-2 éve tudok róla, h van csak nemmertem megnézni egy részt sem, mert tudtam hogy ott vége a dalnak, mert függõ leszek... ( lásd még nálam: SW, SG-1, SG: Atlantis ) Aztán véletlenül a TV2 -n láttam asszem a 2. részét a Csilalgközi Rombolónak hmm mondom miez? Aztán leesett, megnéztem ugyanazt az eredeti hanggal, és aztán körberöhögtem a magyar szinkront, majd lehúztam az összes évadot + a filmet. Nemtom mióta megy a TV2 -n afilm, de azóta nézem én is, csak nem ott... De azt nemtudtam, hogy már ilyen régi.
"Battlestar mod featuring ships from the original series, several custom missions to explore and a Sol star system."
A BSG wikián nézd meg hogy néztek ki a 78 vezióban a hajók. Valszeg azért nem találsz ismerõs hajót mert nem a reimagined hajók vannak benne:) Plusz azok nem voltak festve.
Én fölraktam a Gathering Storm -hoz, és van benne pár hajó amit az általad készített missionokbe integrálhatsz és pár (talán 3-4 db) mmár elkészített single mission is, amibõl asszem talán 1 ami mûködik... Véleményem szerint nem valami fényes munka tekintve, hogy a Galactica -n, és a Vipereken kívül a többi hajó nem is hsonlít magára... ( Raider, BaseStar...) Egyébként meglehet, h nálam a gond mert az általad linkelt képen van textúra a Beast -en, de nekem a játékban a hajók leginkább fehérek. ( Értem itt a Capital hajókat, mert a Vipereken van piros is ) Egyébként az eredeti hajók rendesen néznek ki, ezért gondolom, hogy nem nálam a gond...
Erre várunk néhányan. MOD-t hogyan lehet indítani a szimulátor alatt? Na most nem arra gondolok, hogy kell feltelepíteni, meg aktiválni a MOD-t. Letöltöttem a TOS BSG MOD-t, a szükséges helyre másoltam, aktiváltam a játékban, de sehol nem találom sem a hajókat, sem a küldetéséket. Ilyenkor mit kell tennem, erre lennék kíváncsi ?
Ahogy láttam toshiroek heggesztik a BSG modot:) a Beast már benne van (Battlestar Pegasus)
CV kezelésben mennyire vagytok benne? Egyszerûen nem bírok rájönni, és a manual sem írja, hogy tudok repcsiket küldeni bolygós küldetésre. Valaki tudna segíteni?
Köszönöm a választ! Kipróbáltam a szimet. Néhány training mission után tetszik a dolog. Remélem, a már említett Mod még tovább javítja az élményt.
Sajnos nincs 6DOF "csak" TrackIR, de egyenlõre ez sem mûködik. Igazad van, meghetnénk az ajánlott topicba, de nem válaszoltál a kérdésemre.
nos a válasz:
TrackIR 1-2-3-al 3.13-as software-el tökéletesen mûködik:) DE TrackIR4 proval nem megy jelen állapot szerintne is próbáld. Ezen ügyben utolsó Naturalpointos üzenet március 1 ahol azt mondták, hogy pár hétig nem lezsnek, de dolgoznak az ügyön.
Érdemes követni a naturalpoint oldalán ezt a topicot
Azt nekem is csinálta idõnként, de már elmúlt. Nagyon ritkán fagy egyet, de leginkább akkor ha megszakítom a küldit mert vmi nem úgy történt, ahogy szerettem volna... :) De ez is nagyon-nagyon ritka. De valóban, míg vadászokkal játszottam tényleg többet fagyott. De amint lehetett hajóosztályt váltottam fölfelé, mert nemnagyon szeretem a "kis" hajókat! Azthiszem a Spectre osztályú Destroyer a kedvenc hajóm! :) Bár a Devastator osztályú Cruiser amiben most ülök, az tényleg elég fölényes hajó a többihez képest, csak picit lomha... :) De hát egy 1100m hosszú 98100 tonnás hajó ne is legyen fürge! :) Viszont a tûzereje kárpótol mindenért! :)
Wow, jó gyorsan haladsz a játékkal :) Gratula a kitüntetéshez ;)
Nálam az a gond, hogy sokat fagy, és ilyenkor elmegy a kedvem kicsit tõle. Múltkor is a 2. hadjáratban mentem egy küldetést bombázóval, ahol kilõttünk 8 vadászt, meg 2 fregattot is, és lefagy, mikor bedokkolok szegény rommá lõtt gépemmel :S
Az utolsó kampány harmadik napján immár Cruiserben megkaptam az ötödik kitüntetésemet is... :) Egy Gold STAR -t amit 1 anyahajóért 2 destoryerért, és 1 Cruiserért kaptam 1 missionon belül. Biztos, hogy végig fogom még játszani párszor. :)
Hát ebben a témában nemigazán vagyunk elkényeztetve, úgyhogy én minden megjelenõ játékot alaposan végigjátszok általában sokszor... Már aminek van vége. Pl X3 Reunion az nem pont ilyen. De azzal és a Nexus -al, még mind a mai napig rengeteget játszom. A NEXUS -nak szerintem fergetegesen jó grafikája és sztorija van! Nagyon szeretem. De az inkább taktikai játék, mint szimulátor, de annak elsõosztályú! De mondom, nekem ez is tetszik, mert nekem bejön az irányítás, mert érzõdik a hajók tehetetlensége! Egyedül nekem a kinézetével van problémám, mert szerintem ez nem a 2006 -os színvonal. De hát ez legyen a legnagyobb baja... :)
na igen, csak így nem tetszika játék. kuka. pedig a graf meg a sztori jó lett volna. inkább akkor lett volna igazán jó, ha a rendeklekézre álló flottából szabadon eldönthetõ hgoy melyik hajót akarjuk irányítani, aminek megvan a maga feladata a csatában, tehát ha csak egy fighterrel van az ember is befolyásolhatja a csata kimenetelét, csak legfeljebb kevésbé mint egy nagy csatahajóval. a többi hajó meg csatázgat egymással.legalábbis én így képzelnék el egy igazán jó ûrstrtatégiai akciót
Háát én Newtoni fizika szerint játszom! :) Nemszeretem az arcade cuccokat... Nézd azt, hogy egy Fregatt kb 5-800 méter hosszú. Egy ekkora hajótól nemlehet elvárni, hogy fürge legyen. :) És akkor még Destroyer/Cruiser/Mothership még szóba sem került!
ez vmi olyasmi mint a bang gunship volt csak már vannak benne taktikai elemek is. legalábbis a grafika nekem ezt sugallja. ami meg azt sugallja hogy mindjárt letörlöm az az, hogy nem tudom normálisan irányítani, alig mozog az ûrhajó, bármilyen arcade stb. legalapabbra is állítom az irányítását
OOóóó török fölfelé, mint a talajvíz! :) Most kezdõdött el a negyedik kampány... ( Firestorm ) És már egy jó ideje romboló osztályú hajó kapitánya vagyok... :) Viszont szerencsére ahogy látom, visszafelé "kompatibilis" a dolog, mert nemigazán vágyom a hadtestparancsnoki címre. Az anyahajó nem tetszik igazán... Vagyis tetszik, mert jól néz ki, meg böszme nagy, csak az igazából nem fogott meg, hogy vadászokat indítgatok és a fegyverzete némi defensive Phalanxokra korlátozódik. De hát a hordozóknak nem is ebben van a harcértékük ugyebár... :D
Én is átkértem magam egy másik hadtesthez ( 48th Destroyer Squadron "Enigma" ), és támadnom kellene az említett cirkáló hadosztályt ( Assault Cruiser Group "Imperator" )... Nos nem egyszerû ez tény... Hiába verjük tönkre az egyik felét a csoportnak Carrierestõl 1db Destroyer veszteséggel, a másik fele olyan fölényes gyõzelmet arat, hogy marad ott 1 Destroyer és 1 Cruiser kb 4 cirkáló+support ellen... Nagyon nehéz! :)
Ez a rádiós dolog engem is érdekelne... Viszont amikor az említett "másik fele" elhullik már 10 alatt vannak a kellõ hajók! :S Hehe! :)
Én is próbálkozok a 2. kampánnyal. Az elsõ csatámban 1 hajó veszteséggel elintéztem egy egész ellenséges romboló csoportot :) De utánna olyan küldetéseket ad, hogy támadjak meg komplett cirkáló hadosztályokat. Hát nem sok esélyem lenne :o
Nem tudjátok hogyan lehet rádiózásnál a 10-es fölötti számokat elérni? Így a második hadjáratnál elég sok hajó van egyszerre, és amik hozzám tartoznának mindig 10 fölötti számot kapnak a rádió résznél :S
Hmmm a Többiek irányítgatásával még eddig nem is nagyon próbálkoztam, kivéve ha kértem némi supportot... Már végigcsináltam a második Kampányban az elsõ csatát, ami kb elég húzós volt, de végül az ötödik próbálkozásra sikerült úgy lejátszani, hogy egy hajót sem vesztettünk. :) Azóta meg túlvagyok 5 patrolon de az égvilágon senkivel nem találkoztam. Valami csak történik majd! :)
A cruiserek tényleg durvák, az elõzõ verzióban mikor már olyannal is mehettem fél flottákat lehetett elintézni :D
Szerintem mindenképp próbálj meg összehangolt támadásokat indítani. A navigációs képernyõn a többi hajónak is tudsz iránypontokat kiadni, és így bekerítheted az ellenség hajóját, utánna már csak arra kell figyelni, hogy ne te érj elõször a torpedói hatótávolságába :) A gépi szövetségesek néha nagyon jól bírják, ha õket kezdi el lõni az ellenség, közben meg akár maximális hatótávolságról is betalálnak a te torpedóid. Nekem ez bejött többé-kevésbé, ti hogyan harcoltok nagy hajókkal?
Jaja végigcsináltam a Traininget, azzal kezdtem szokásomhoz híven... :) Viszont akkor sem egyszerû a Fighterek után a StarShipeket irányítani, és effektaíven alkalmazni õket harcokban.
" teljesen leveszed a gázt és az emcon-t... " - és tényleg, hisz olvastam a manualban is, csak valahogy elmerült az agyamban ilyen késõn már... :))
Egyikhez sincs semmi köze... :) Nexus inkább taktikai játék, ez meg >>>szerintem<<< inkább szimulátor, taktikai elemekkel... A Haegemonia meg stratégia. Viszont ez meg sem közelíti az említett játékokat grafikai szinten, bár nem is ezért tetszik.
To Ivan: Jaja, a 14. -ik nap végén végre véget ért! :) Most ültem át Frigate -ba és tényleg jónak tûnik, bár még rá kell jönnöm 1-2 dologra... Az elsõ missionban egy Cruiser 2, azaz kettõ darab rakétával/torpedóval elporlasztott, pedig bõszen manõvereztem és lõttem a decoy -t kifelé! :) Hát igen nemhiába van két hajóosztállyal fölöttem. :D
képek alapján olyasminek tûnik mint a nexus the jupiter incident volt, témájában meg mint a hegemónia.
még nem töltöttem le, megéri vele foglalkozni ? mennyire jó ?
Egy darabig eltart az biztos :) Most értem a végére, úgy emlékszem 12-14 nap volt kb a hadjárat, de biztos függ attól is, hogy mennyire hatékonyan írtod az ellent.
Egyre rájöttem, hiába vezethetsz már rombolót, mindenképp magaddal kell hívni az AI vezette hajókat is, mert egyedül hamar szétkapnak :) Egyébként jól emlékszem, hogy a régebbi részben nem lehetett a fregattokat is irányítani? Itt végre lehet, és elég jók.
Uramisten! Mikor lesz már vége az elsõ kampánynak? :)
Köszi, de úgy emlékszem, hogy ezekkel nem volt gond. Töltöttem le annak idején mások által készített fegyver modot, és az sem ment :( Szerintem vagy a gépem, vagy a progi nem mûködött úgy ahogy kéne (mondjuk én is lehettem figyelmetlen, de amit mások úgy raktak fel hogy mûködik, annak csak mennie kellett volna).
Asszem ki kell egészíteni a starshatter.com oldalon van a MD SDK asszem és ott írják, hogy hozzá kell írni a játékhoz, hogy fegyvert hajót és custom missionokat tudja beletenni.
To get started on a mod now, download the Starshatter archive manager and the Magic modeling tool from the DOWNLOADS PAGE of the official website. Then create the following directories in the game install directory:
Van egy weboldal, amin össze vannak gyûjtve szinte minden játékhoz mindenféle modok. Este meg tudom nézni majd neked a saját gépemen a címet.
Régebben próbáltam én is saját hajókat beraknia játékba, de sajna új fegyvert nem sikerült sehogy sem :( Hátha ebben az új részben jobban megy, meg lesz is idõm egyszer...
Nekem rettenetesen tetszik:) mind a commander rész mind a fighter rész (igaz csak a tutorialt vittem végig és most megyek majd a normal kampány elsõ missziójába:)
Hallottam modokról, meg hogy azok a Starshattercentral.com-on vannak de sehol nem találom ezt az oldalt. esetleg valami alternate link ezen modokhoz? Hisz pl a B5 mod igencsak felkeltette az érdeklõésemet.
Nem volt itt nagy felháborodás, csak annyi, hogy a két játék tényleg szinte ugyanaz, és ha már megtaláltad ezt a régi fórumot is, ugyanúgy rakhattad volna az info-idat ide, és akkor mindenki örült volna neki.(Köztük én is, mert nem gondoltam volna, hogy valaki egyáltalán foglalkozik majd rajtam kívül ezzel a játékkal :) )
De a lényeg, hogy akkor nyomassuk a játékot, és ha valaki rájön valami turpisságra, akkor nosza írja be ide :)
Én eddig az Opertation Highland vége felé járok, de nem akar vége lenni. Valahogy mintha a légköri harcok irányíthatóbbak lennének, mint a régiben. Egyébként semmi változást nem vettem még észre a játékmenteben.
Hamar arra volt idejuk hogy bezarjak meg felhaborodjanak rajta akkor a taknyok azt is megtehettek volna hogy beloknek par infot mert ez azert megse tok ugyanaz.
Úgy látom a másik topic bezárásra ítéltetett. Ide viszont jöhetnek a tapasztalatok, kérdések, meg bármi ami ide tartozik :)
Ne busulj, Ivan! Nekem se megy. Nyilvan balf..okk vagyunk, mert ilyesmire senki nem panaszkodott a forumokban.
De ha tudsz csinálni egy mûködõképes új fegyvert, szólj, mert k**ra nem tudom miért nem mûködik az enyém, sõt egyet a netrõl szedtem, az se megy...
Akkor nem fog menni, hacsak nem lesz vmi tört peccs, de ilyen játékhoz kétlem, hogy csinálnak. Az #54 - #56 hozzászólásban vannak hasznos linkek modoláshoz, és ha van msn-ed, icq-d, azon is szívesen megosztom csekélyke tapasztalatomat. Tudok küldeni pár hasznos példát, a készítõk valahogy nem halmoztak el velük...
A www.starshatter.com-ról biztos megtudod, hogy van-e javítás...
Örülök hogy tetszik a modolhatóság, és remélem, hogy meg akarsz ismerkedni vele, mert új fegyvert az istennek se tudok belerakni :)) Ha elkezdenéd szívesen a modolást, segíthetek valamennyit.