Tõlem lehet ZsZso munkája is a logó, nem dolgoztam annyit a sajátommal, hogy hatalmas probléma lenne kicserélni. De hogy mindenki dönthessen, íme az én munkám:
Hmuda képe
VS
mine ...
végül is nem életreszóló a banner ... Hmuda úgy is híve vagy a szavazásoknak ;)
Szegény ZsZso pedig mi munkát beleölt
Bocsi, csak gyorsan megcsináltam, aztán be is linkeltem a moderátor topicba azt mentem játszani. Nem tudtam, hogy ti itt machináltok a bannerekkel.
Na most már tele lesz a bannerverzióimmal a topik. De itt egy utsó. Ha figurák elhelyezése nem teccik, akkor kössetek belém ... vagy maradhatunk az elõzõ verzióknál ... esetleg abszolút dobhatjuk a szar bannerjeim :))))
Oké oké akkor is az elsõ verzsön a nyerõ
Én nagyon kis dolgokon fent tudok ám akadni, ha a kezembõl kikerülõ dolgokról van szó ...
Tudom a fórum olvasók 80%a azt fogja mondani, hogy tök mind1, és nincs a két kép között a különbség, de mégis feltettem még egy verziót ... csak kicsit általrendeztem ...
Bocsika, kisebb átalakításon ment keresztül ... új kép :
ha vmi 5let van, szójjatok ... megpróbálom béletenni, átalakítani, ha kell ...
Készítettem egy bannert, mert lentebb láttam, hogy hiányzik egyeseknek. Tessék, lássék ...
Hehe ... én még nem próbáltam, de aktív topikolvasó lettem.
Attól félek, hogy az Europa 1400 sorsára jut ez a progi is. Iszonyatosan jó 5letek, a megvalósítás is ott van, csak az AI ... (bár ott voltak bugok is ... viszont mellette szól, hogy nem lett volna szükség olyan nagyon komplikált AIra) Nem hinném, hogy merõben átírnák egy peccsel az MI-jét a proginak ... hmmmm ... majd ha meglesz nékem is, nyilatkozok ... de így félek, hogy beleszerelmesedem, aztán szomorkodom, hogy felszínes a program ...
Majd késõbb fejlesztéssel jönnek a jobb trap-ek mint pl a tüzes gödör, a falból kijövõ lángszóró, méhkaptárak, stb. Persze mindig lesznek saját oldalról is áldozatok (én emiatt nem ahsználok sose csapdákat).
Van valami jó trap? Elég gázosak...Ideggázról azt gondoltam hogy az a leghatékonyabb, de csalódtam...Ugyanis nem mindig lépnek bele, és ha bele is lépnek, mindig ott áll egy két emberem azt hello.....
Aha funkcionál, köszi :-) Ugyanis ránézésre egy 20-25 fõs sereg betámadt, és nemnagyon tudtam védekezni :-)
rákatt a sensora és kösd össze õket a csapdákkal, akkor müködni fognak :) én pl csináltam oylat a bejárathoz hogy a behatolot egyszerüen kifujja a bázisról (néha sajátot is de ez nem gond mert ugye nem sérül csak nem vagy kevésbé engedi bejutni... :P
Vannak érzékelõk és maguk a csapdák. Fogod, leraksz egy érzékelõt (lézernyláb, mozgásdetektor, nyomólap, stb) majd lerakod a csapdát. Kiválasztod az érzékelõt, ráklikkelsz a piros körre, majd ha sárga (vagy nemtudom milyen) szinû, ráklikkelsz a csapda piros körére és akkor elvileg megjelenik egy nyíl ami az érzékelõ körébõl mutat a csapda körére és átváltanak kékre. Ezek után ha egy ellenség (vagy egy figyelmetlen minion) bekapcsolja az érzékelõt, akkor az mûködésbe hozza a csapdát és annyi.
Most van elegem igazából a játékból de irtóra. Ennyire hülye AI a világon nincs.
Egy munkásom viszi a pénzt a (távolabbi :P) depóba hogy vegyen valamit. Minden statja maxon, sehol egy taggel enemy, akit esetleg bántalmazhatna (már csak azért se mert minden létezõ tag-em weaken ami a workereket nem érinti). De persze nem ér el a munka végére, inkább fogja a pénzesbõröndöt, lerakja a földre és visszaballag a bázisra, mint aki jól végezte dolgát. Mint mondtam, nem volt semmi ami befolyásolta volna, mégis lerakja a táskát.
Meg aztán a végtelenül hülye útkeresési rendszer (nem abba a depóba megy, ami a bejárathoz van közelebb, hanem ami a megépitendõ tárgyhoz, ami akár fél órás késéseket is produkálhat ha a fenti AI hibát is belevesszük (mivel mindig valaki irtó távoli megy felvenni az elhagyott táskát, de ez már csak természepets :P)). Aztán a dinamikusság is hiányzik az AI-bõl. Beszólal a hangosbemondó, odavonul a fél social hadseregem, de mindegyik azt a karaktert veszi körbe, amelyikért a riasztó megszólalt, a többi elenség meg lazán kóricál a bázison mikörzben minden ellenfelem azzal az egy ügynökkel van elfoglalva. Néha még az is megesik, hogy egy weaken taggel ellátott enemy lazán elsétál egy full statokkal álldogáló playboy mellett, mivel már ki van rá osztva egy másik a bázis tulsó felébõl. Röhej... :P
Szvsz aki ezt az AI-t írta azt azonnali hatályal ki kellene rugni vagy eltiltani minden céges számítógépes aktivitástól amíg ki nem járt egy programozói tanfolyamot.
Tudom, hogy már sok játék AI-jára aggatták az Artifical Unintelligence jelzõt, de ez viszi eddig a prímet.
Mégcsak az elsõ szigeten vagyok, de már kezdem érteni a játékot...52es a notoritym vagy mim, és 40 felett vagyunk. Most az afrikai bünözõt kell hogy elkapjam, de ahhoz magas notority level kell...Mennyi a max notority level?
Most nagy dilemma elõtt állok: vagy elviszem magammal racken a játékot, és egész héten tanulás helyett ezt nyomom, vagy nem viszem, és akkor két unatkozás között néha talán elõvenném a könyvet.
Háátöö.. :) már sejtem a döntésemet, csak még küzdök kicsit ellene :DD
ÉSSSS: KUURVA NAGY A JÁTÉK! :DDD
Alig találok már évek óta játékot, ami újat tud mutatni, és le tud kötni. De ezzz! Hatalmas. Állati jó ötletek, jó kivitelezés, kurva aranyos, amolyan NOLF-os/ Austin Power-es grafika, és az egész játék egy nagy poén. Mekkorák a kihallgatások? :D
Lehet, hogy késõbb unni fogom, ahogy Hmuda írta hogy kicsit lassú a történet, de most még nagyon tetszik. Csak kezd akkora lenni a bázis, hogy jól át kell gondolni, mit hova tegyek.
Nem tudjuk, mert nekünk már péntek óta megvan torrentrõl.
nem tudom megcsinálni ezt a küldetést: nikita (a fekete orosz) megérkezik a szigetre. be kellene vhogy terelni a többi bandavezér mellé, de nem akar sikerülni. vmi okosságot mond a küldetés a konyhagéprõl. mit kell csinálni? köszi! a weaken-t próbáltam, de semmi, vallatással se sikerült jobb belátásra bírni.
Tudom tudom ... belerondítok az összképbe, de nem tudtok valami helyrõl, ahol fent van a game és free, és nem torrentes ?
Köceeee
Ahogy haladsz a történettel, úgy nyílnak meg a különbözõ lehetõségek. Olvasgasd a glossary-t, nézegesd a videókat és minden abszolút világos lesz.
Köszi a segítségeket, egyébként kb egy közepes bázisnak menyi ember kéne a biztos mûködéshez, ha tudtok még valami hasznos tanácsot adni annak nagyon örülnék mert a tutorial nem beszél egy csomó mindenrõl pl. mit érdemes elõször csinálni a világban a pénzlopáson kívül.
amugy kezd teleleni nekem is a tököm az ai-val..., amikor elõször nyomtam a fake kutato cuccot egybõl siekrült ellopatni..., de msot az istennek sema karja mindig a pénzemet vinné helyette, képtelen vagyok azt a szart ellopatni :((
szerintem vagy rosszul adod ki vagy nincs elég szabad ember hiába tünik ugy hogy van :) egyébb 5letem nincs :)
Ok megvan, egyszerûen csak hülye az AI mert mire 99szer rákattintottam végre megcsinálta az egyik munkás :)
Azt értem hogy kell csinálni de nem csinálja senki csak a szabadonengedés mûködik és a kivégzés de arra se csinálnak semmit, lehet hogy nincs valami meg ami még kellhet mert most csak egy cella van benne a takarítónõvel meg a kihalgató székkel, tuti valami egyszerû oka lessz de nem jövök rá :)
bilincs? az nem jó! rákatt kihalgatásra majd rákatt jobbal a székre, ugy elvileg ilyen két emberes ikonak kell lenie 8jobban nem tom leirni :))
Nemhiszem, hogy kevés az ember mert senki nem csinál szinte semmit egyébként csak a bilincs ikon van a fejefölött, rákattintok a kihalgatásra erre mondja a hang hogy adjak meg egy kihalgató eszközt, megadom a széket és semmi nem történik.
ilyen akkor lehet ha tul kevés szabad ember van a bázison, de azt megnézted hogy miután megadtad neki a kihalgatást megjelenik fölötte az ikon is? mert ha nem akkor nem joll kattogtál
Sziasztok, hogyan lehet kihalgatni valakit, mert hiába kapom el és nyomok a kihalgatásra majd megadom a kínzószéket, de senki nem jön kihalgatni?(még az elején tartok és egy takarítónõt kell elkapni és nincsenek csak munkásaim)
Help : Jön egy csaj, akivel meg kell hogy itassak egy löttyött az étteremben, azonban betér a bázisomra, és nem megy be inni egyet...Ráküldtem két embert, hátha beviszik oda, de kevés sikerrel. Csak összevissza járkálgat nemcsinál semmit...Megoldás?
szvsz csak az eleje vontatott amig nincs elég pénzed utána nekem nem tünt vontatottnak :) a többivel meg egyetértek :) amugy sandbox meg hasonlok lehet azért nincs hogy lehessen majd kieg is :D
Hm, elértem végre a második szigetet, de nem hagyta, hogy magam válasszak új szigetet, csak benyomott egy dzsungeles szigetre ami minimálisan nagyobb mint az elõzõ sziget, sõt még több is benne a törhetetlen szikla. Ismétcsak hülyén van elrendezve (a helipad és a kikötõ pont a sziget két végében van), ráadásul a meganulla AI-nak köszönhetõen elõfordul, hogy pont a bejáratal ellentétes oldalon lévõ depoba mennek a minionok a cuccokért, szóval irtó gáz. Valahogy most kezd az az érzésem elõjönni, mintha egy low-bugdet game lenne az egész. Ott van a nyílegyenes és lineáris történet, ami egy ilyen játéknál hatalmas érvágást jelent, mivel újrajátszhatóság nuku. Aztán ott van a szart sem érõ AI, ami még arra se képes, hogy megfelelõ útvonalat válasszon a minionoknak (az emlegetett "emlegyek a sziget másik végébe, mert csakazértis" dolog). Aztán a vontatott játékmenet (túl lassú egy ilyen stílusú játékhoz képest). Aztán nincs sandbox mód, pedig egy My Pet Dungeon szintû dolog lazán befért volna. Ezeket a hibákat még az irtó jó ötletek se tudják eltakarni.
Ha van idõd nézd meg, aztán meglátod, hogy megérte ...
õõõ aki nincs meg annak a területén plottingot kell csinálni asszem (meg eprsze legyen control roomban is ember, lehet az is segit) elöbb utobb megtalálja 8nekem õt találták meg elsõnek :) )
Nah elakadtam :-) Elsõ résznél agyok, ahol be kell gyûjteni a 3 alvilági figurát. Nort America hiányzik, egyszerûen nem jön elõ a figura és nemtudom elfogni. Csak a jó ügynökök jönnek...Valami megoldás?
Nekem nincs ilyen csapóajtós cucc, én is csak képen láttam, nemtudom mitõl van. De a szekrényeket általában akkor szokták kilõni, ha sok van belõle egy helyen és akkor a hülye "AI" úgy érzékeli, mintha utat blokkolnál vele és az ügynökök szépen megpróbálnak utat törni maguknak. Irtó hülye a game AI-ja, nem is tudom, hogy kaphatott helyet a fejlesztõk között az a barom aki "megírta".
egyre idegesitõbb ez a game..., ujrakezdtem és msot már az elején, állandóan beteleportálnak vagy nem tom hogy jutnak be a bázis közepére..., állandoan szétbaszkodják a szekrényeket 8pedig annak nincs is heatje..) :(
Lenne egy kerdesem: Mitol fugg az, hogy mennyien jonnek a szolgalatomba? Van mar full bazisom, penzem nem sok de azert akad, de alig jonnek emberek. Sima munkasok meg csak-csak jonnek, bar azok is minidg megallnak 20 korul pedig van vagy 40 helyem de guard, technikus stb. egyatalan nem jon.
jól kell õket elhelyezni :) meg pl a brain szivos csapda elég használható :) meg nekem valahogy nem fekszik ez a valletes stilus, nem elég gonosz :P