Hm, elértem végre a második szigetet, de nem hagyta, hogy magam válasszak új szigetet, csak benyomott egy dzsungeles szigetre ami minimálisan nagyobb mint az elõzõ sziget, sõt még több is benne a törhetetlen szikla. Ismétcsak hülyén van elrendezve (a helipad és a kikötõ pont a sziget két végében van), ráadásul a meganulla AI-nak köszönhetõen elõfordul, hogy pont a bejáratal ellentétes oldalon lévõ depoba mennek a minionok a cuccokért, szóval irtó gáz. Valahogy most kezd az az érzésem elõjönni, mintha egy low-bugdet game lenne az egész. Ott van a nyílegyenes és lineáris történet, ami egy ilyen játéknál hatalmas érvágást jelent, mivel újrajátszhatóság nuku. Aztán ott van a szart sem érõ AI, ami még arra se képes, hogy megfelelõ útvonalat válasszon a minionoknak (az emlegetett "emlegyek a sziget másik végébe, mert csakazértis" dolog). Aztán a vontatott játékmenet (túl lassú egy ilyen stílusú játékhoz képest). Aztán nincs sandbox mód, pedig egy My Pet Dungeon szintû dolog lazán befért volna. Ezeket a hibákat még az irtó jó ötletek se tudják eltakarni.