Azt nem értem, hogy minek tömörítik be a .bin-t??? Totál érthetetlen, foglalásban nem nyernek vele semmit, a letöltési technikák meg vannak már olyan fejlettek, hogy akármikor folytathatod hiba nélkül is, ha megszakad...
A játékról: hát, 1900->1903-ra úgy kikaptam, mint az állat! Csõd és végem...
Még nem játszottam vele sokat, de király a játék :) Nagyjából mindenre rájöttem, vissza tudom szedni a sínt stb.
Három gyors kérdés/észrevétel (vagy több, ahogy jut eszembe):
-ha kiírja hogy kész a küldi (elsõ pályán ugye 10% növekedés) akkor csak kilépek, és kezdem a következõt? vagy meddig játszhatok -ha normal-ról átrakom az idõt gyorsra; és veszek valamit, akkor miért rakja vissza normálisra? :( -nem sikerült még rájönnöm, hogy hogyan tudom azt beállítani a jármûnek, hogy rakodja teli magát? Ha kijelölök egy állomást, és megnyomom a + os rakodógombot, akkor az állomás elé rakja a menetrendben hogy full load, és a másik állomásnál fog várni hogy megtelljen (nem fog ugye). Ha a másikra kattintok és úgy a +cargo, akkor is ott vár. Vagy nem? :) -mi a különbség a két úttípus között? tutorban lehet benne van de azt nem végzem el.
Bájtos? 0 bájtos, vagy mi? Én nem tudom mi az a reseed resume, bittornadot használok, de nem sikerült még elbasznom soha. Mondjuk az is igaz, hogy mindig a letöltött cucc másolatát kezdem el tömörítgetni.
lattam hogy complete abc torrent kliensben, ramentem hogy reseed resume, hogy amig nem hasznalom a netet megosszam, kiirta hogy pause, gondoltam nem tolti senki. Mikor megneztem a filokat mind bajtos mikor completedet irt ki. :(
Zso lenne egy kérdésem láõmával kapcsolatban. Egy gyárnak kell két dolog, amit két különbözõ helyrõl lehet szállítani. úgy szeretném megoldani, hogy a két nyersanyagszállító vonat egy állomásra érkezzen meg a gyárba, mivel nem szeretnék két platformot csinálni. Próbáltam lerakni lámpákat, de vagy az történik hogy a lámoáig elmegy aztán vissza az állomásra, vagy pedig meg sem áll és összeütköznek. Röviden : 2 vonatot szeretném (két különbözõ helyrõl), hogy egy állomásra vigyék a szállítmányt, ne pedig 2 állomásra. Remélem valamennyire érthetõ volt :-O
Nah beginner már készen van nagy nehezen, most jöhet az easy :-)
mit nem értessz benne ? Elmesélem ...
szóval, úgy néz ki a dolog, hogy van egy vasúti sín. Megy az erdõbõl a fafeldolgozóba. De én még egy erdõt hozzá szeretnék kapcsolni a fafeldolgozómhoz, mégpediglen úgy, hogy a régi sínpályának egy részét is alkalmazzam. Amikor a kettõ pálya összetalálkozik kell letenni egy olyan lámpát, ami "kétoldalas". Aztán azért nem elég ennyi, mert onnantól kezdve a fafeldolgozóig egyszerre akár két vonat is közlekedhet (azaz ezt szeretnék elérni). Ha így hagynánk, akkor a fafeldolgozótól a lámpáig csak egy vonat szaladgálhatna ... mikor a lámpa és az adott erdõ közé érne az egyik vonat, csak akkor mehetne a másik a feldolgozóhoz. De ha azt akarjuk, hogy a feldolgozóig két vonat is mehessen, úgy hogy nem ütközik össze, akkor néha kell az ábrán is látható leágazásokat csinálni. Azaz, ha szembetalálkoznának a vonatok, akkor az egyik az menjen az egyik sínpáron, a másik pedig a másikon. Ezt az egyoldalú lámpákkal tudod megtenni. Amint a kép is mutatja. Folyamatban úgy néz ki, hogy jön a vonat a feldolgozóhoz ... aztán látja, hogy van egy elágazás, megnézi, hogy merre mehet (az egyoldalas lámpával állítottad be az irányt), és meglesi, hogy szabad -e. Ha szabad elindul, aztán megy a párhutzamos sínpár egyikén. Mikor a végére ér ott is egy lámpa fogadja. Megnézi mehet -e tovább a szingöl sínpályán. Ha mehet, akkor megy ... és kész :)
Ezt nem lehet jobban leírni ... max elküldöm a mentésem :)
az utsó kérdés nem lényeg ... látom, hogy moderátornak kell szólni ... na megpróbálok összedobni egy bannert ...
Hmmm ... na még egy kis vélemény. Érdekes, hogy most megengedi a játék, hogy kivegyem a talajt a vonataim alól (épp amikor rajt vannak). Na mi lesz ilyenkor ? Igen, felrobban. Itt több dolog is SZMbe jut: 1, amikor változtatom alatta az utat (pl még egy sínpár csatlakozik be épp ott és épp akkor amikor ott megy a vonatom, akkor nincs semmi baj. 2, én TTDXes veterán módjára vártam, hogy eltûnjön a felrobbant rom a pályáról. ROSSZUL TETTEM !!! Amikor ott a rom a pályán, akkor a vonat még "mozgó" státuszban van. Rákatt a zászlóra (megállítod), és ELTÛNIK A ROM ! Na erre csak nagy mázli miatt jöttem rá. Az elõzõ játékomba olyat csináltam, hogy a rom alatti utat kitöröltem és kerülõt építettem. MOndanom se kell, hogy a gép úgy vette mintha rom az új úton is rajta lett volna ... vagy csak a következõ pont miatt volt mindez. 3, ha ott egy rom a pályán, akkor miután eltûnik onnan, a lámpa nem 100%, hogy ezt észreveszi. Szóval a lámpák ilyenkor megbuggynahatnak, ami roppant izgi tud lenni, mert abszolúte nem lehet némely lámpánál meglátni, hogy mit mutat.
Amúgy teccik, és elég frankó a játék. Hozzászoktam az új pályalerakáshoz is ... ami pozitív ebbe a pályaszerkesztésbe, hogy míg építed a sínpárt közbe a kurzorral tucc abba az irányba menni, így mindig látod a sínpár végét, nem 50 részletbe kell megépíteni.
Színek is bejönnek :).
Amit nem értek, hogy minek kellett beletenni villamost. Szerintem az úgy szar ahogy van.
Hogy méltó utódja e a TTDXnek, azt nem merném kijelenteni. Viszont egy olyan majdhogynem tökéletes játéknak egyértelmû, hogy nagyon nagyon nehéz jó riméjket(remake) csinálni. Ahoz képest jó ez ;).
Egy picit offos, de hogy lehet betenni Bannert a topiknak ?
Jó ez, csak mindenki úgy akarja irányítani, mint a TT-t...
Ennél meg ha rájössz, hogy hogyan megy a dolog, akkor észre fogod venni, hogy minden egyszerûbb. A szervíz(közúti) az hol építhetõ? Ha van egyáltalán...
Én buta vagyok, és még egy vasútállomást is alig tudtam lerakni :) a sínt sem tudtam felszedni amit leraktam. Minek nehezítik? A terraformálás is jobban tetszett TT-ben. Volt az a kis pötty, és az ember születésénél fogva, elemi ösztönként mindig olyanra tudta csinálni a talajt, amilyenre akarta. Itt meg gondolkozni kell rajt. Még nem túl sokat foglalkoztam vele (2x 3 perc :) ) de az biztos, hogy még fogok játszani vele.
Képeket nem, de véleményt igen:
A gazdasági modell egy az egyben a TT alapján van. Még nem is találkoztam új gyárfajtákkal (igaz csak beginnert vittem még végig). Tulajdonképpen az egyetlen újítás a TTD-hez képest az az, hogy képesek vagyunk normális kanyarokat rakni a pályákra. Nekem az egyetlen problémát a hidak és az emelkedõk megoldása jelentette, a régi TTD hídépítése jobban tetszett, ez valahogy nem bejövõs. Igazából az lenne a tökéletes TT utód, ha pl a SC4 tájformálását és grafikáját összekapcsolnák a régi TTD játékmenetével.
Jah, elvileg annyi... de igazából az 56Kb/s se férne bele a 384 kbit-be, a feltöltésem is olyan 12-14 Kb/s. Szóval ez inkább olyan ~450/~100 :)) közel van az egyik alközpont hálistennek.
lehet felbontit állítani. VÉleményem ... kicsit rémísztõ a RCT-irányítás, de megszokható. Így viszont zsíros pályákat lehet kialakítani. Egybõl rá is gyúrtam arra, hogy minnél áltáthatatlanabb pályákat kreáljak. Hát ... miután párszor átalakítottam a pályát, teljesen megzakkant, és nem vette figyelme, hogy kitöröltem a két sín -t összekötõ részt, és a lámpa nem e szerint jelzett (tévesen). Továbbá most se értem (hacsak nem ezért ...) hogy hogy ment össze két vasutam. Úgy néz ki, nem nagyon lehet átépíteni a már kész pályákat :(.
Viszont feeling ... van benne valami, de nem az igazi ... talán az RCT miatt. Nem tudom ... teccennek az új dolgok amiket beletettek, elég 5letesek, de még szoknom kell, és akkor újra nyilatkoznom :)