Hát ez úgy van, hogy egy játék bejelentésekor általában még csak atrworkök vannak készen, de az ingame és a concept között az a nagy különbség, hogy az elõbbi ténylegesen a játékban szereplõ dolgot ábrázol, míg az utóbbi, mint a neve is mutatja, csupán koncepció, lehet félkész rajz is, csupán fantázia, aminek messze nem biztos a jövõje a játék szempontjából, de legalábbis ötször áttervezik, mire bekerül.
Jelen esetben, gondolom azért fontos tudni, hogy ez ingame, hogy legyen egy stabil kapaszkodó, ha az ember a játékról beszél, ergo már biztos, hogy visszahozták a lovat és a hangulat is _talán_ az elsõ két epizódhoz tér vissza (mivel a Morrowind nagyon elment elf irányba).
in-game art alatt a játék engine-ével készült képet értenek. még nem screenshot (nyilván nincs még interfész meg ilyesmi, hogy igazi shot legyen), de messze nem "csak rajz".
különben minek hangsúlyozták volna, hogy "and yes ...". mellesleg a hivatalos fórumon is így értelmezik (mindenki sír is, hogy bõvítenie kell :D)
Ennyi erõvel nevezhettés volna concept artnak is. De ha ez a helyzet akkor meg fölös kiemelni hogy in-game art ha nem a játék grafikájával van csinálva.
A néhány napos visszaszámlálás után megtörtént az új Elder Srolls játéék bejelentése, a teljes cím: Elder Scrolls IV.: Oblivion. A játék PC-re és következõ generációs konzolokra egyaránt készül 2002 óta. Sajnos ezeken kívül semmi újat nem tartalmaz a bejelentés, mert a Game Informer magazin következõ számában részletesen ismertetve az új játék, persze a képek is itt jelennek meg elõször. Azért az elsõ ingém kép részletét megnézhetjük az alábbi borítóképen (igen, ez ingém kép):