Igen mert ha ki van kapcsolva a lod akkor megjavul éppen, de csúnya nagyon úgy és a látótávolság botrányosan kicsi lesz tõle sajna...de hála neked vissza tudtam kapcsolni, minden maxon van és be van kapcsolva amit be lehet kapcsolni, és a textura pack is iszonyat sokat dobott a játékon! Még annyit kérdeznék hogy hallottam valami növényzet modról, vagy lehet még valamit fölrakni amitõl még stabil marad??? Nem akarom túl feszíteni a húrt, de ha bele fér még valami akkor hadd szóljon nem? ha tudsz még valamit ajánlani akkor azt szívesen venném!
Ugye a LODot visszakapcsoltad, és úgy is jó maradt? Mert ha kikapcsoltad, az eltünteti a lilaságot, shaderektõl függetlenül. Ha az elsõ igaz, akkor viszont tényleg teljes a siker :)
A textura pack be van élesítve, viszont kikapcsoltam a LOD-ot a menûben és az oblivion ini.-ben viszont belepiszkáltam hogy távolabb lássak, szebb víz s.t.b. és így végre minden jó és tudok játszani végre!
Neked pedig nagyon szépen köszönöm hogy ennyit foglalkoztál a bajommal, jó gyerek vagy!
Igen, bekavart. Vagy a magyarítás ha feltetted, vagy a patch. Két megoldást tudok: 1. Kikapcsolod a LOD-ot a menüben. 2. Megpróbálkozol ezzel. Az Oblivion/Data mappában van még egy olyan hogy Shaders. Csinálj róla biztonsági másolatot, vagy nevezd át az eredetit, és utána a .rar-ban lévõt másold be. Ennek elvileg meg kéne oldania. 3. Küldtem pm-et. Ha a 2. vagy a 3. nem mûködik, akkor marad az 1.
Megvan a következõ gondom kiléptem az elején a csatorna rendszerbõl és a talaj ilyen lilás színû és fura ábrák vannak rajta. Tehát nem füvön járok meg homokon, hanem ilyen lila izén! Ez mi lehet? Valami mégis bekavart?
Szuper! Látod, nem is volt olyan nehéz :) Amúgy tényleg rosszul írtam, ha zöld a négyzet akkor csak 'ott van', ha kék, akkor van már aktiválva. Nem értem a logikát, de mindegy. Lényeg hogy mûködik, jó játékot!
Figyu ha itt vagy még? Nem tudom hogy csináltam, de ujra elkezdtem megcsinálni és képzeld el sikerült bakker! én sem tudom hogyan. de sikerült! Amúgy amikor már megjelenik a kék kis négyzet akkor már aktiválva van, és ha rákattintok kétszer akkor megkérdezi hogy deaktiváljam vagy sem. Mindegy, mákom volt és mûködik az a lényeg! Neked pedig köszönöm mert én voltam a béna, te rendes voltál mert segítettél!!!
Áhhh...nekem ez teljesen kínai! Egy pár dolog nem is úgy van ahogy írtad, vagyis nekem nem úgy van! Biztos nem jól csináltam. Például nincs semmi fél quarl, meg nem is tudok semmit kicsomagolni meg ilyesmi. Nem 11 darab zip fájlom van hanem 5darab például, szóval totál semmi nem egyezik azzal amit írtál! Az obmm mappában nincs is mods mappa Kék négyzetnek nyoma sincs sehol. Szóval ez nem jött be nekem sajnos mert az a baj hogy te értesz ehhez és leírtad rutinosan mit kell csinálni, de én mint aki totál hülye hozzá nem értem meg mert azt sem tudom mi az az " invalidálás-például! Ez a rész például totál érthetetlen számomra..."Upsz, nem jó. Kellhet még az invalidálás. Tehát: 7a. OBMM-Utilities-Archive invalidation. BSA invalidation, Textures-pipa, Ignore normal maps-nem pipa. Asszem így jónak kellene lennie. 7b. Kész. Indíthatod az Oblit.
Tudtommal nincs, az a legerõforrás-zabálóbb cucc. Fõleg ha MINDEN RAEVWD-t felteszel, akkor látszik az összes szobor meg szikla is. Meg is fekteti a gépet. Mondjuk én is azt vettem észre, hogy IC környékén különösen belaasul. Ilyet találtam, próbáld ki.
Nagyon jó fej vagy köszönöm! Remélem meg tudom csinálni, most töltöm a fájlt. majd késõbb beírom hogy sikerült-e mert nagyon hülye vagyok az ilyen moddolós dolgokhoz sajnos!
Really AEVWD-hez nincs valami optimalizálós cucc? Eléggé lecsökken az fps, ha az imperial city felé nézek. Mondjuk jól is néz ki tõle a játék.
Upsz, nem jó. Kellhet még az invalidálás. Tehát: 7a. OBMM-Utilities-Archive invalidation. BSA invalidation, Textures-pipa, Ignore normal maps-nem pipa. Asszem így jónak kellene lennie. 7b. Kész. Indíthatod az Oblit.
1. Letöltöd a csomagot mondjuk innen. Ez 11 darab zip fájl, tedd be õket egy közös mappába. 2. Csomagold ki õket (asszem talán az elsõ zip-et elég elkezdeni, az húzza magával a többit is). Egy ~1,8 GB-os fájlt kell kapnod, ezt: Qarl_TP3_Full_v1.3_OMOD.omod 3. Mivel ez a mod .omod formátumú, kell hozzá az Oblivion Mod Manager (OBMM). Letöltheted innen. NMM nekem nem vált be, nem csinálja meg amit az OBMM igen. 4. Telepíted az OBMM-et az Oblivion mappába. Mondjuk így fog kinézni: Steam\steamapps\common\oblivion\obmm\ Csinál egy OblivionModManager.exe-t is a játék fõkönyvtárába. Még ne indítsd el. 5. Másold be az .omod fájlt az OBMM-en belül lévõ mods mappába. 6. Most indítsd el az OBMM-et, jobb oldalon látni fogod a Qarl-t, mellette kék lesz a négyzet. Ez azt jelenti, hogy telepíthetõ, de még nincs telepítve. Kattints rá kétszer, ekkor elkezdi telepíteni (kicsomagolni). Jó sok idõ lesz, várd meg amíg kiírja hogy kész, és zöld lesz a négyzet a csomag mellett. 7. Kész. Indíthatod az Oblit.
Nem tudod véletlenül, honnan lehetne megszerezni ezt az exe patcher cuccot az Oblihoz? Van nekem is 4 gb ramom, de tényleg olyan, mintha ez is kevés lenne neki.
Kéne egy kis segítség! Még csak most kezdtem el az Obliviont és szeretnék hozzá egy jó grafikai tuningot, egy mod-ot vagy valami ilyesmit! Tud valaki segíteni ez ügyben?? Elõre is köszi!
Aha, ismerem. Ez ami lehetõvé teszi, hogy 2 GB-nál több ramot használjon az Oblivion.exe. Nekem is megvan, csak egy egyszerû exe patcher formájában, nem is kell szerkesztéssel szórakozni. Hasznos amúgy, Skyrimbe is belerakták alapból, így már érezhetõ a javulás ha sok memóriád van. FO3-hoz is használható, talán F:NV-hez is, bár ahhoz nem próbáltam.
Kösz szépen:-) Hát, steam per pillanat felejtõs, lenyúlta valami arab gyerek az accom:( Mind1, akkor megpróbálom a tört változatot, köszi. Találtam még egy oblivion ram boostert, ha érdekel, kipróbáltam, szerintem egész jópofa: http://oblivion.nexusmods.com/mods/32405
Köszi, ez hasznos!
Bízzál nyugodtan a Steamben, jó az, nekem is olyan van, semmi gond nincs vele. Amúgy szerintem fel lehet, arra figyelj hogy az .exe-t is megváltoztatja, illetve a patchból is a SI-s verziót kell feltenned. Mintha MediaMarktban láttam volna még SI-t (Oblit biztosan).
Mivel az eredeti dobozos játékon nem volt semmilyen védelem, ezért nyugodtan használhatsz torrentes változatot is, azzal is simán fog menni a magyarítás.
Sziasztok. Ha valakinél lila a talaj(lentebb olvastam): http://www.youtube.com/watch?v=zDSC_8oCgx4). A videó alatt van 3 letöltõlink is a bajra, nálam mûködött.
Kérdés: Eredeti alap obli-hoz fel lehet tenni torrentes Shivering isle-t? Én megvenném, de már nem lehet kapni, steamben meg nem bízom. Illetve ha nem lehetséges, akkor esetleg szednék le tört obliviont, de azzal meg nem tudom, mennyire kompatibilis a magyarítás, esetleg nem e ütné a 2 egymást? Valaki tud ebben segíteni?
Most nézem, hogy a gta 4-ben is van speedtree, hasonlóan béna megoldással, de ott vannak fa modok, amik megváltoztatják 3D-sre. De úgy néz ki Oblivionhoz nincs sajnos, sehol nem találok, azt hittem 6 év után csak csinált valaki ilyet. Kár.
Tudtommal nincs. A fák külön modult használnak (Speedtree). Lehet hogy azt még módosítani se lehet (magyarul: az editorral is max. a játékban használt fákat rendezggetheted, pakolhatod, de nem csinálhatsz újat vagy módosíthatod a meglévõt. Ez nem biztos, csak én gondolom).
Van olyan mod, ami a 2d-s sprite falombokat és egyéb növényzetet lecseréli 3d-sre?
Ismerõs hiba egy újratelepítés után, de a régi oblivion.ini.vel nálam is így csinált. próbáld ki: mentsd el a Dokumentumok\My Games\Oblivion könyvtárból mozgasd át máshova az ini fájlokat és indítsd el így a játékot. Újragenerálja õket, elég átvezetni a régibõl a fontos dolgokat (pl ha danified ui-t használsz, a font szekciót).
Szia! Én ezeket találtam: Oblivion.ini-ben jó magas értékre állítani: fMouseSensitivity Oblivion.ini-ben: bBackground Mouse=1 Oblivion.ini-ben: bUse Joystick=0 VSync-et kikapcsolni. Sajnos úgy tûnik, hogy a menübeli egérsebesség állandó, tehát lehet hogy tényleg nem lesz megoldás
Hali, a kurzor menübeli érzékenységét hogy lehet állítani? Hogy érzékenyebb legyen, gyorsabban mozogjon, mikor statjaimnál, táskámnál, térképnél, stb-bél vagyok.(nem a játékbeli érzékenységre gondolok) Az oblivion.ini -ben márcsomó mindent átírtam, próbálgattam, de az istenért nem akar változni. (a windowsban maxon van az érzékenysége, aminek nincs ehhez köze) Bosszantó, hogy néha fel kell emelnem az egeret, hogy elérjek a-ból b-be.. Végsõ elkeseredésemben írok ide, 2 órája ezt kutatom, meglepõdnék, ha valaki tudná a megoldást, de hátha. :)
Istenkirály vagy! Most is köszi szépen!
Nem olvastad el a leírást végig. Nem kapod meg automatikusan, Vilverinben van (Vilverin Sel Sancremathi, a nekromantás szobában, ugyanúgy néz ki mint bármelyik másik zsák a játékban) Egyszerûbb mód: StartQuest BoHGive (Szerencséd van, mert ezt a modot én is az elsõk között tettem fel.)
Ismét kéne egy kis segítség. A bag of holding mod az istennek sem akar "aktiválódni". Oda másolom a két fájlt, ahova írja, az Oblivion Launchert elindítva az adatfájlok között is megjelenik, be is van jelölve, mégsem találom a kis zsákot a cuccaim között. Egyenlõre csak a magyarítás, és az összes hivatalos kiegészítõ is telepítve van.
basszus leesett. na így utólag tényleg nem volt bonyolult, de az utóbbi 5 évben már csak netezésre és játékra használom a gépet, pedig régebben egész jól értettem hozzá....
köszönöm, ténlyeg csak a *.zip-et kellett átírni a végén omodra
Én ezeket néztem meg: ROM Revised Oblivion Mod Martigen Monster Mod 355b5 Ha a letöltésüknél az elsõ fájlokat letöltöd, ezt kell kapnod: ROM Revised Oblivion Mod-33114.omod MMM355b5 - Full OMOD-14442.omod Ha .zip a kiterjesztése, akkor az nem jó, egyszerûen átnevezõdött letöltésnél. Nevezd át .omod-ra, és akkor a többit már tudod. (facebook-os linket nem tudom megnézni, bocs)
Errõl a két fájlról van szó ugye?: MartsMonsterMod353Upgrade-14442.7z MMM355b5 - Full OMOD-14442.omod Egyik sem sérült. A .z7-t szerintem nem fogod tudni mással kicsomagolni rendesen, mint a saját csomagolójával. A Total Commanderhez is van beépülõ, nekem azzal is sikerült. Az .omod-ot viszont nem kell csomagolni. Az a Mod Manager (OBMM vagy NMM) saját formátuma, csak be kell másolni a manager /mod könyvtárába, és utána abból aktiválni. Ha nagyon akarod, azzal ki is tudod csomagolni. Megpróbálhatod õket a Nexus Mod Managerrel letölteni, és azzal is telepíteni, mennie kellene.
Szia! Összeírok neked párat. Leírást azért hozzájuk elolvasni, ésszel telepítgetni! Lehet hogy felülírnak dolgokat, de játékmenetbe nem szólnak bele, csak szebbítõk. Improved_Doors_and_Flora-8298.7z Improved_Fruits_Vegetables_and_Meats-10487.7z Improved_Skulls_and_Bones_and_ironwork-36075-1-1.7z Improved_Sky_Textures-7694-1-1.7z Improved_Soulgems_v111.zip Improved_Trees_and_Flora_2-11891.7z All_Natural_1-34-18305-1-34.7z Enhanced_Water_v20_HDMI-23064.zip Harvest_Flora_v3_0_1-2037.zip Illumination_Within_1.0-3700.7z Immersive_Interiors_0-81-34199.zip Natural_Environments_v2.1.3.zip Natural_Wildlife_v1.3-2063.zip ImprovedSignsComplete-9498.7z LOD_Replacement_NON_OMOD_Part_1-18497.zip LOD_Replacement_NON_OMOD_Part_2-18497.zip
Ez a legnagyobb, de sokat szépít: Qarl_TP3_Full_v1.3_OMOD-18498.rar Optimized_Qarl_Texture_Pack_Meshes-23178.rar
Bocs, nincs kedvem végiglinkelni mindet, de amúgy egyszerû: a fájl végén a szám a mod linkje a tesnexuson (tehát Improved_Doors_and_Flora: http://oblivion.nexusmods.com/mods/8298)
Tudnátok olyan grafikai modot ajánlani a játékhoz, ami kicsit megdobja a dolgokat? A két kiegészítõ is fent van, plusz pár hivatalos kieg. Plusz a magyarítás. Jó lenne, ha ezeket nem vágná tönkre a mod. Egyébként egy 6870, Phenom II 955, 4giga ddr3, ami rendelkezésre áll.
Plusz a kereskedõk se akartak szóba állni velem, ráadásul az összes rosszfiúval is összeakasztottam a bajszom, még elõtte. Senki nem komált, úgyhogy minél elõbb meg kellett csinálnom a gróf küldetéseit. Egy tolvaj/bérgyilkos céhesnek lehet jó poén, de nekem nem volt az Komolyan mondom, az egyik legnagyobb szívatás, amit játékoskarrierjeim során volt szerencsém megtapasztalni
Anno én is megkaptam, egy élmény volt csak éjszaka utazgatni :D
Ja, látom a csávókám tele van ében cuccokkal. Egy full szettet még a Morrowind-ben is elég volt összekaparnom... De egy próbát megér :D
Ja, hogy nem a küldetés miatt mentél oda, hanem csak úgy. Akkor viszont nem tudod megszerezni. Ritka felszerelésekre elsõre Umbra jut eszembe a jó kis kardjával és páncélszettjével, Vindaselben (DNY-ra Imperial Citytõl), de kemény csata lesz, készülj fel. Ez is küldetéshez tartozik amúgy, de megcsinálható bármikor, Umbra mindig a romban van. Jó fegyvereket és páncélokat kapsz például a daedra szentélyek küldetéseibõl.
Tényleg, igaz is. Én meg azt hittem, hogy ez nem a küldetéshez tartozik. Már belém jött a Morrowind féle kincsvadász láz :D Ehhez kapcsolódóan: Hol találhatok ritka, illetve erõs fegyvereket és páncélzatot? Leginkább egy, vagy kétkezes kardok érdekelnének, illetve egy frankó kis íjat is szeretnék beszerezni.
Meg kell várni, amíg a négy szellemlovag elfoglalja a helyét a lépcsõn, az ötödik pedig megtöri az átkot (az erõteret). Ekkor lehet elvenni a páncélt. Nem tudok róla hogy itt lenne bug, ha mégis abba futottál (nincsenek lovagok, nem mozdulnak, stb) akkor a szokásos gyógyírt tudom csak javasolni: betölteni egy korábbi mentést.
Tiber Septim páncélját hogyan lehet megszerezni? Mert valami erõ nem enged közel menni hozzá.
Igen, elég keményen. Olvastam a folyamatát, de elég hosszú és körülményes, nekem nincs kedvem ilyenekkel foglalkozni. Úgy hogy picikét más módszerhez folyamodtam :) Köszi a wiki-s linket ;)
éget a nap? valószínûleg igen, mert rémálmok akkor jönnek. nézd meg wikin, le van írva h kell kigyógyulni.
Rendben, köszi. Tudom, hogy mocsok módszer, de konzol paranccsal megoldottam. Hát így haladni nem lehet...
Szerintem már nagy lehet a baj, mert több rémálmom is volt. Biztos eltelt már több, mint 3 nap
...mármint a kezdeti fertõzésbõl. ha már kis fogacskáid nõttek, errefelé nézelõdj.
Sziasztok. Nagy sz@rban vagyok. Megharapott egy vámpír. Hogy lehet kigyógyulni a kórból? kihez kell forduljak?
most minden muxik.. felraktam magyarosítást kész.., de szaros a talaj.. :( és hiába szarakodok az ini-vel semmi sem változik. mind1 ha ilyen sok mindent kell vele csinálni akkor hagyom
Pont most akartam írni, hogy mivel tudtommal az ini-t babráltad utoljára, lehet hogy ott lesz a hiba... szerencsésen magadtól is kitaláltad.
-.-'' itt szarok be xD... annyi volt a hiba, hogy az oblivion.ini.nél az egyik szöveg elõtt ki volt hagyva egy sor..
mia ....??????? leszedtem egy teljesen más telepítõt és nem enged játszani!!!! megint
újra telepítettem az egészet és még a magyarosítás elõtt is kidobált újra szal a telepítõvel volt gond úgy, hogy azt letöröltem és leszedtem egy totál újat most.. felrakom a magyarosítást és ha megint szar lesz a fû hosszú látótávnál akkor felfogom úgy, hogy a metinben is köd volt akkor itt is :D... nem metinezek csak tudom, hogy ott köd van
Na várj, ha még nem szedted le, akkor próbáld meg hogy kiveszed a sorból a dummy.bsa-t. Akkor se javul meg?
mindig elõhoz valami cuccot a magyarítás telepítésénél.. mit kell beikszelni és mit nem?
most még jobb lett. már be sem enged a játékba rögtön kiléptet... úgy utálom, hogy ennek a magyarításnak mindig van hibája... a régebbi 91%-os az tökéletes volt... csak pár jelentéktelen szarság volt angol nyelven és minden más magyar. most meg rakhatom újra
Akkor el kell döntened, hogy melyiket használod, a kettõ együtt okozhat problémát. Én a New Vegasnál jártam úgy, hogy napokig kerestem, miért rossz néhány textura, és kiderült, hogy az ini-ben benne volt a FOMM által berakott Ai bsa és az ArchiveInvalidationInvalidated átlal berakott is. Ráadásul ez utóbbi a FO3-hoz való telepítõvel került a New Vegasba is, pedig a kutya se kérte tõle.
Igen, annyi kiegészítéssel, hogy a sor maga már létezik, csak keresd meg és egészítsd ki a dummy.bsa-val. Nem kell hogy a sor legfelül legyen, maradhat a helyén, de a dummy.bsa legyen legelöl, ahogy írtad. Idézõjelek nélkül! Illetve az Oblivion/Data könyvtárban is tényleg legyen ott a dummy.bsa (ha a magyarítás rendesen feltelepítõdött, akkor ott kell lennie).
De igen a birodalmi fõváros térképe van ott lila foltokkal... akkor igazoljatok: ''SArchiveList=dummy.bsa, Oblivion - Meshes.bsa, Oblivion - Textures - Compressed.bsa, Oblivion - Sounds.bsa, Oblivion - Voices1.bsa, Oblivion - Voices2.bsa, Oblivion - Misc.bsa'' ezt itt rakjam be a Dokumentumok\My Games\Oblivion\Oblivion.ini [Archive] részébe és legfelül legyen és kész? én ezt értettem
Köszi a kiegészítést. Az archiveinvalidation fogalom akkor már ismerõs, csak nekem azóta nem volt textúraproblémám (a magyarítás feltelepítésénél se), amióta használom az Archiveinvalidationinvalidated!.bsa-t. Hasznos. Hm, akkor a dummy.bsa is olyasmi feladatot lát el, mint az Aii!.bsa? Ez eddig nem is tûnt fel. Magyarítás feltette, nem zavart be, maradhatott.