Én még sajnos a filmet nem láttam, de részleteket már igen és a Vice City befejezõ jelenete is eléggé hasonlít a Scarface befejezõ jelenetéhez, csak Tony meghal, Tommy pedig túléli. Már nagyon várom, a grafika pedig egyre jobban néz ki(bár mint írtam engem a ronda grafika sem zavarna, a The Godfather is tetszett, mivel a történet magávalragadó volt, igazi keresztapa hangulata volt).
az még annyira nem is hasonlít, de a kúria ami a VC-ben volt az szinte ugyanaz lesz, a videóban még a monitorok is ugyanúgy ott vannak az íróasztal mellett
Szerintem ennek azért valamivel jobb grafikája lesz mint a Vice Citynek.
Szerintem ha az irányítást nem rontják el akkor már nem lehet olyan rosz. A képek alapján a grafika nem a legjobb, de az ilyen játékoknál nem is ez a lényeg. Nekem a Vice City volt a kedvencem a gta sorozatból, szóval remélem hasonló játékélmény nyújt majd ez is.
szerintem is jó lesz, bár a filmet még sajna nem láttam..
A gamershell szerint a PC-s megjelenés 2006 szeptember 25-ére várható. Hivatalos oldal
jah sztem is szinte ua mint a VC csak más karakterekkel kissé, de még a motorcsónakozás közben a látótáv is úgy épül fel :) ha lesz autóeltûnés is akkor a Rockstar elkezdhet perelni ;) én nem csodálkoznénk ha megvették volna a mocit....
Azért hasonlít Vice City belsõhelyszínekre, mert maga a játék nyúlt a Scarface filmbõl:) Itt találtok 1 kis trailert, ami alapján még sem tûnik olyna rpossznak:) Én nagy reményeket fûzök hozzá, 1983 Miami... Valaki nem tudná nefénymásolni a GS múlthavi számát amiben írtak róla????
Király lesz! :)
Hú baszki, ez a topic is milyen rég nyílt már... :)
Láttam pár ingame videót. Hát ez tiszta GTA, ami nem baj, sõt...
Találtam pár rohadt jó képet.Szerintem jó kis game lesz ez. http://media.xbox.ign.com/media/697/697004/imgs_1.html
hát meglátjuk mit alkottak itt össze.
Úgy néz ki lassan megjelenik.A gs-ben már címplapon van.
Semmi infó???
Nincs semmi hír a játékról?Csak nem megállt a fejlesztés?
már bocs, de ez baszott nagy trailer mondhatom :) persze ez nema te hibád, de szerintem kb ennyi van kész a játékból :) (csakmert hallottam, hogy jövõre tolták el a megjelenést és nextgenre is kia akarnak jönni, ahhoz meg igencsak újra kell ítniuk ezt a VC(~WC) :) szintû engine-t)
jaja VC szintû, pedig az már nem mai gyerek, ezt pedig jövõre tolták el, szóval ha 2006-ban így megjelenik csúfos bukás lesz az tuti... kár lenne érte.
hmm, úgy tûnik olvasták a kommentemet a fiúk, mert 2006-ig eltolták a játék megjelenését, és a köv generációs konzolokra fejlesztik már. ez mondjuk nemtom miben érinti a PC-st. vagy szebb lesz-e vagy most jelenik meg jóval a konzolos elõtt, mondjuk utóbbit azt kétlem...
jah nekem is egy az egyben, most kijött 11 új kép, de ezek talán éppenhogy hozzák a VC-t. azon se csodálkoznék, ha liszenszelték volna a mocit. persze egy kis gémelésre legalább jó lesz remélem :)
hááááát ........ jesszus ...... nemtudom, hogy a jelenlegi látvány miatt hányjam el magam, vagy az idegesség miatt, hogy ezt az olcsó konzol rémséget nem is fogják kipofozni sokkal jobban. Pedig nagy szükség van rá manapság és valljuk be, egy ilyen név mögé már elkélne egy Mafia szintû engine.
kééérlek nyugtassatok meg, hogy ez csak egy pre-pre elõtti változat amin csak tesztelnek és még messze nem a végleges.
Dixie Flatline, 22:58 - PC PS2 XBOX - Játék: Nézdahátam
(IGN) A The Radical Games, ahogy neve is tükrözi, a megszokottól eltérõ kezdést varázsolt a Scarface c. játékuk elejére. Rögtön belecsöppenünk Tony Montana kavarásainak a közepébe, pontosabban a végébe. Az IGN szép kis összefoglalót készített a játékról: A film zárójelenetében Tony felbõszülve ragadja meg M16-osát és lövi halomba az életére pályázó rosszcsontokat. Nekünk egybõl a játék elején kell ezzel a delikát helyzettel kezdenünk valamit. Adott a sarokba szorított, kicsit pirospozsgás arcú, felbõszült karakterünk, aki épp az M16-os gépkarabélyának A4-es gránátvetõ kiegészítõjén remeg a keze. Végül csak elereszt egyet, jönnek a rendõrök, mi leterítjük õket, s végül annyira belemelegedünk, hogy az egész palotánkat felrobbantjuk a mennyországba, máris megváltoztatva a film eredeti sztoriját. Természetesen, ha megnyúvasztanak alkotás közben, akkor kezdhetjük elõlrõl. Célunk tehát a káosz elõl való menekülés.
A VU Games egyelõre nem fedte fel, hogy Al Pacino kölcsönzi-e a sok kokótól mostanra már kissé aszott arcát és hangját a játékhoz vagy sem, de majd a játék közeledtével erre is fény derül. Miután jelentõs tüzijátékot rendeztünk Floridában szépen eltávolodunk az izzó parázstól és egy kitalált sziget kitalált kellõs közepén telepedünk le néhány hónapig. Annyira, de annyira hajt minket a honvágy, hogy a helyi fegyverkereskedõt megverjük, elvesszük a fegyvereit és visszarepülünk Floridába, a kézipoggyászunkban némi szeretetcsomaggal.
Renoménk romokban hever. Nincs della, se bulák, a kokainnak is szûkében vagyunk, barátainkat élve eltemették vagy épp egy malacfarmon kötöttek ki és nõvérünk is kapott jócskán a fejébe. A feladat adott. Újra kell építenünk a birodalmunkat. Az elsõ lépéseket egy jó adag bosszúhadjárattal tehetjük meg. Bizniszelünk, területet szerzünk, elveszünk a helyi drogatyáktól, hogy végül Sosa elejtse a jogart és a mi zsebünkbe szálljon az összes létezõ kokain.
A GTA homofón jelzõket szerencsére nem erõltetik a játékra. Lábon és négykeréken egyaránt ténykednünk kell. Elágazó a sztori, tehát döntéseket kell hoznunk (kiraboljuk-e a halárust és a halackákban kokót csempészünk vagy sem). A Radical mindent megtett, hogy otthon érezzük magunkat a korai 80-as években. A ruházattól az autókig minden ezt fogja tükrözni.
A birodalom építéshez küldetéseket kell vállalunk egy adott területen. Egy idõ után nõ a renoménk, s egyben az étvágyunk is. Üzlethelyiségeket veszünk, a tulaj így rendszeresen kisebb pénzkötegeket dob a postaládánkba. A kokainnal való üzletelés piszkos pénznek minõsül. Ha a rendõrök elkapnak vele, akkor irány a börtön. Találnunk kell egy üzletet, melyet pénzmosóként alkalmazhatunk.
Nagyon fontos eleme a játéknak a gúnyolódás. Az ellenségeinket szép szavakkal illetve azonnal kedvet kapnak az orrunk beverésére. A gunyoros megjegyzéseket egyenest a filmbõl emelték át, úgyhogy igazán velõs káromkodásokra és hízelgésekre számíthatunk.
A célzórendszer kellemes. Amint ellenfél sántikál a közelünkben, csak az L1-et kell lenyomva tartanunk egészen addig, míg a predator jellegû célzókereszt be nem fogja a delikvenst. Innen már rajtunk múlik, hogy a célzópontocskát a fejecskére vagy a testecskére irányítjuk, s végül lövünk.
A készítõk 50-60 órányi nehézsúlyú lövöldözésekkel, karambolokkal, eredeti Sebhelyesarcú matériákkal megspékelt játékidõt ígérnek.
info: Hardwired
fél éve semmi hír a gémrõl, biztos hegesztik ezerrel :)
az biztos :)
"Síri csend és hulaszag" :)) ...azaz még nem hallottam, láttam vele kapcsolatban semmit...mindenestre asszem nehéz lesz a Mafiát felülmúlni.
lesz majd keresztapa gém is. arról lehet valamit tudni? kicsit off, de sztem még felesleges neki topicot nyitni. azt tudom, hogy az EA fogja majd kiadni, szal...
Meglátjuk...lehet még belõle jó is...bár megmondom õszintén, valószínûleg valami Miami Vice-os elfurulyázás lesz...de ne legyen igazam...a Miami Vice-al se... Az a baj, hogy nem is tudom mikor láttam utoljára jó - minden várakozásnak eleget tevõ - mozi licenszes játékot (talán az Elite Force 2)...szerintem úgy gondolják a kiadók, hogy "a licenszre költöttünk eleget, spórolunk a fejlesztésen...a neve meg úgyis eldogatja majd..."
De egy ilyen témából, filmbõl bûn lesz valami szemetet piacra dobni... :(
Kiváncsi leszek a játékra!
Nagyon nagy film!!
hát ha csak fele olyan jó lesz mint a film, akkor szuper gém lesz
Hivatalos oldal szerintem még nincs (legalábbis én nem találtam...). Nem tudom, ez jó hír, avagy sem, de azok fejlesztik, akik többek közt a Simsons Hit&Run-t, és a Hulk-ot fejlesztették...sztem ez PC-s szemmel inkább rossz hír... :(