Készül a nagy autópálya kitáblázás, ha minden igaz Skyrime pályaszerkesztő stílusban lehet majd összerakni az épp aktuális egyedi táblákat és tartószerkezeteket. Vagyis minden részlet külön arányaiban és összetételében is alakítható. Köszi Norbinak a hiteles Wangan C1 felszerelést! Ennyire közel még nem voltunk Japánhoz... :D
Boldog húsvétot mindenkinek! Kicsit késve bár, de azért még aktuális a meghívó. A plakátot is ő terezte és a 3D VW Rabbit tuningot is Norbee ™ készítette, azt meg már nem reklámozhatom hogy az modellautó börzét is ő szervezi... XD Vicces azért, két másodperc alatt életre kelthető bármi ha van valakinek egy kreatív ötlete ami összefogja a rendszert ^^
@Sacko98: Grat a gyűjtéshez! Letöltést adjál majd a népnek, talán vissza is jut így Németországba belőle ha már törölték az életművét.
Elkezdtem összefésülni a TXpro verdákat mivel 3 merevlemezemről szedtem össze és 1-2 autó duplikálva is szerepel. Mindezek mellé a végnapokban leszedtem még valami orosz fórumról egy szummázott TXpro mappát. Jelenleg 344 járműnél járok de valószínűleg lesz még egy pár a régi mappáimban :P
Hihetetlen gazdag az autópályák és az utak felszerelése japánban, szinte minden előfordul: színekben, formákban, bármit lehet Senba Masaki szerint, és ez még tájegységenként is engedélyeztethető bármilyen kombinációban. Ami bonyolultabb lesz az alagutak felszerelése, igyekszem majd valami egyszerűbbet nézni. A középső, hosszú osztott alagútnál esetleg lehet vészkijárat is. Na ez tényleg új téma, lehet megint konzultálnom kell a japánokkal nehogy elhibázzunk valamit :D
Ami a japánosan, szűk helyen kanyargó autópálya körül nehézség volt az mind meg lett oldva. Tényleg jó ez a nagy sebességgel sodrós hullámvasút, nincs hasonló és nem ilyen hosszú. Készítek is gyorsan részeredmény hirdetést mi az ami már elkészült a Krom játékprogramozó által átküldött alapanyagból.
1 - Pálya duplázás és illesztés, ez bitang nehéz volt mert túlléptem a pályahosszúság limitet, úgy illesztettem a két Need for Speed pályarészt egymáshoz mintha egy 30 Kilométeres szakasz lenne és a két oldala eltér meg 2x6 sávos emiatt mindig más úton mehetünk
2 - Második legnehezebb volt a forgalom japán Wangan Midnight játék stílusban, itt feltoltam szintet 80 autó / képi megjelenítésig ami a 180km/h magas átlagsebesség miatt és a beröltés-frissítés miatt sokszoros
3 - Fák és erdős textúrák helyreállítása, minden fejjel lefele állt, ez is rendben
4 - Need for Speed stílusú éjszakai fényekben világító alagutak és fények rendben
5 - Forgalom fonadékok kifagyásmentes pályaszerkezet fejlesztése, ez összetetten hangzik, de ez a lelke. Bármilyen sok is az autó és a sávváltás: nem fagy le már a játék. 100% problémamentes száguldásélmény :)
6 - Shinkansen gyorsvasút 300 Km/órával száguldoznak és helyközi kisvasutak kígyóznak az autópálya mellett mint az eredetiben
7 - hatalmas távközlési torony ami a pálya minden részéről jól látható, de nem tűnik el. Nincs betöltésitávolség, mindig ott figyel és világít. Ilyen apróságok miatt tudunk mi többet mint az előzőek :D
8 - Éjszakai kivilágított repülő ablakok ,és felszállópálya az autópálya felett Airbus-al ami épp átcammog.Mindennek saját hangot kellett kikeverni és készíteni mint az igazi játékokban is, szóval hangszerkesztés az jól jön ilyenkor
9 - Wangan C1 Tokyo autópálya stílusú fizetőkapuk, ez tényleg hangulatos, 4 ilyen hosszú kapu van 2-2 irányonként, itt nagyon nehéz az átszáguldás forgalomban és nagy végsebességgel, sokat dobott a játékélményen
10 - és amin "elakadtunk" és még hátra van az igazi Tokyo Expressway hangulathoz, az autópálya japán kitáblázás és útirány jelek meg az alagutak belső vészhívó telefonjai. Ide már modellező segítséget kértem mert fényképről kell majd korhű berendezéseket gyártani, de ha ez az apró részlet is kész: jövet a végleges kiadás.
Kérem sürgessetek majd, mert felvettem a kapcsolatot a többiekkel és kaptam is ígéretet a japán autópálya "felszerelésre", de ezen a kis dolgon már nehéz átbillenni és meglenne a 100% ~ ha még ez is meglenne. :D Az utolsó apróság a legnehezebb...
Régi TXpro cuccoknál megvan az összes eredeti 7zip fájl illetve telepitő exe fájl. Koce autóit nehezebb összeszedni azok kibontogatva vannak meg.
Elkezdtem csoportosítani a kocsikat és zippelgetni. Van 2 teljes orosz játék ripem kiegészítőkkel, illetve a hét végén fogom megkapni haveromtól az enyémnek a 2015ös mentését. Nekem csak az a mappastruktúra van meg ahonnan telepítgettem őket.
Néhány csomagot sikerült megtalálnom, egész véletlenül erre az oldalra még emlékezett a weblap visszaállító progi: olyan 75 darab driftgép van a csomagokban plusz 2 pálya. Ez már egész jó alapozó csomag, az összes fellelhető driftjátékból van minden a gyűjteményben Play Station játékokból is, többek köz Nissan Sileighty, Mazda FD3-S és Toyota Trueno akinek esetleg nincs még meg :)
Tényleg működnek a letöltések. Na ez már valami :) Első nagy meglepetés hogy a driftautók feltöltés Afrika alatti Francia gyarmatról történt Borneo és Mauriciusz alatt egy szigetről: Réunion szigetéről. Na ez érdekes, elvileg Svájc mellett lakik Adamraga :D
Nah igazából nem akkora agysebészet ezt a wayback machine-t használni. Vannak témák amiket sajnos nem naplózott le így nem tekinthető meg. Beteszem a fórum modding weblapjának direkt linkjét. Adamraga féle modok java része még elérhető, így azokat is elkezdtem leszedegetni. LINK
Dátum változtatásával lehet próbálkozni. Egy friss és nézett fórumposztot valószínűleg könnyebben el fogsz érni a kiadás dátumának közelítésével.
Úgy tűnik nekem már 110 Gigabyte méretet közelíti a WR2 játék, 8 MegaByte a játék maga demo verzióban, kicsit megnőtt. És ebben a munkamappák nincsenek benne, olyan 140 GB lehetett nyersanyagokkal együtt. Így kitisztítva sokkal karcsúbb de még így is hatalmas :D
Akkor Adamraga modjait le lehet tölteni, az úgy már egész jó, neki volt a legtöbb feltöltése megosztóoldalakra. Ralli modok, drift és pálya-autók, tudsz készíteni képet hogyan néz ki? :D
Kaptam egy tuti tippet egyik ismerősömtől. A régi WR2 fórum games.reveur.de weblapján az alábbi weboldal segítségével megtekinthető: https://archive.org/web/
A még élő 4shared, mediafire linkeket ki lehet bogarászni úgy hogy visszaállítod a dátumot akkorra mikor még élt a fórum. Sajnos a fájlszerverük már nem él és nem működik így a weblapról modokat közvetlenül letölteni nem lehet.
Jó, így hogy mindenki biztos volt benne hogy több ezer órányi munkáját megőrzi a Games Reveur és nem törlik le: aki ilyenkor megsértődne, legyen az az Electronic Art vagyis EA games programozója vagy a Forza Motorsport autó modellező csapata, meg a Colin McRae Dirt pályaépítői és berágna Sackóra a feltöltés miatt, miután Borg Gaming és a Games Reveur Synetic bedolgozó is beadta a kulcsot: szóval Sackó meg aki még emlékszik rájuk, lehet inkább nekik kell örülniük hogy még minket érdekel. Krom már nem is válaszol mert ez a múlt. Ok, rendben van. De akkor minden mást is ugyanígy hagytak veszni... :) Tom Win Boliviába kökltözött örökre a feleségével és annyit írt hogy nem érdekli.
Szerintem Sacko ha készít egy "biztonsági mentés" és megosztja: a letöltésekből csak annyi derül ki hogy kinek veszett el 40 Giga adat a gépéről. Én tuti nem töltöm le még egyszer :D
Jó ötlet feltenni a régi dolgokat, de ügyeljünk mások munkájára. Mivel már nem zárhatók a modellek, nem tehetünk ki olyat, amit annakidején pont ezzel a kikötéssel kaptunk meg. Az én modjaim jó része sima konvertálás, általában csak javítottam egy picit a modelleket, de van köztük amit amit én építetttem és nem szeretném közkinccsé tenni. Ugyanez a helyzet az Ikarus mod-os modellekkel, csak úgy tölthettem fel, ha zártan tudom kiadni. Tehát próbáljuk megkeresni az alkotókat mielőtt feltöltünk valamit.
Hát ha 40 Gigát akar feltölteni ömlesztve, meg 50 pályát kibontva: akkor lehet egyszerűbb így tömbösítve, mert akkor egy feltöltéssel fen van 10 Gigabyte Mediafire-n. Durva amúgy, nekem már 60 Giga méretű a játékom a japán pályák miatt :D
Amit még a francia srác ajánlott Adamraga - Damien Guerrin az a Mediafire oldal, olyan 10 Giga adat fér fel 1 e-mail címhez tartozó profilhoz.mappába érdemes tenni és tömöríteni 7Z formátumba és akkor adagonként feltehető. Én a motorhangokat külön tenném és akkor nem kell visszacsomagolni és párosítani, az úgy gyorsabb lehet :) >> https://www.mediafire.com
Sziasztok! Örömmel olvastam az elképzelésedet, remélem sikerül megcsinálni, mert ahogyan nézegetem, internetszerte is igen csekély azon oldalak száma ahonnan ezek letölthetőek lennének. Mert ennek a játéknak szerintem még nincs vége! (Boomer-ek!) Nekem is van 40Giga anyagom elmentve (TX-Pro, HWRMT, Norbee, Clamp és a világ összes moddere), úgyhogy szerintem is meg lehet majd találni ott szinte bármit a játékhoz. Most is készítek egy atomokra bontott Doge Viper-t, remélem napokon belül befejezem. (Most van a 30 éves évfordulója a klasszikus Need for Speed első részének, benne a talán először játszható Viperával. A Viper is nemrég töltötte be 30. évét. Gondoltam igy állítok emléket nekik.) Klasszikus amcsi kétüléses sportkocsi tipus amúgy is ritka mint a fehér holló! Sajna egy dolgot vesztettem el mikor új számítógépet vettem és a Win telepítéssel balfaszoskodtam, Clamp japán autópálya BETA-ját, amit anno ideadott tesztelni. De látom nemsoká elkészül az elképesztő teljes változattal!
Elsősorban szeretném feltelepíteni az új Champion Edition-jét a játékban és azon jó volna tesztelni mennek e a régi dolgok, aztán pedig lehetne mazsolázni abból ami maradt.
Van TX-pro-s mappám pályák is meg autók is, illetve a saját gyűjteményem. Mindezek mellett leszedtem még nagyon régen egy World Racing 2 Xtreme edition fájlt amibe szintén van párszáz mod amikből lehetne mazsolázni. Japán felnik közül jópár klasszikust láttam ott a repertoárban.
Ha valakit adat szinten érdekelne kizárólag ez a téma és mazsolázgatna magának jó volna találni erre megfelelő platformot ahová nagy mennyiségű adat feltölthető. Utoljára szerkesztette: sacko98, 2024.03.07. 17:21:17
Sziasztok látom lelőtték a games.reveur.de weblapot. Terveim szerint csinálok egy telegram platformot ahová felteszem a régi összegyűjtögetett modjaimat körülbelül 30-40GBnyi adatom van remélhetőleg lesz közte 1-2 finomság :)
Van még pár újdonság amiről nem volt kép feltöltve, a Hayabusa kiscsaj is ilyen. Legalább olyan jó mint a Skyrim SE lovaskocsi mod, de több mint 1 lóerő :D
Az Alfa Romeo 156 is benne van Gran Turismoban? Van pár 3D modell ami nem túl részletes de nagyon jól eltalált munka. Wangan Midnight meg Initial D játékok tele vannak szép pályákkal. Mindet kinyitottam volna hogy áttegyem :D
túl rég nem zanozáztam, de kezdek kedvet kapni hogy összedobjam a sedant és a wagont modellben is, ne csak élőben :) Utoljára szerkesztette: Szabi, 2024.02.24. 17:13:04
Megvan valakinek a modell, lehet ráírok DA-n, talán átküldi.A kereklámpásból is van letölthető nálunk 2-3 verzió. Enyém J2-ből utcai, és kiadta egy srác a WRC eredetit is rali belsőnézettel :)
Nem állt le az élet karácsony után, sőt azóta már az ajándékozások is megvoltak, még fénykép is készül: grat Norbinak, ez tényleg egy jól sikerül beállítás :) A japán autópályánál ha minden igaz lesz korhű autópálya kitáblázás és alagút biztonsági felszerelés mint náluk szokás. Még nincs évforduló csak a fórumunk 20 éves, kimondani is vicces: 18 és fél éves a játékunk XD Kalandra fel! Ideje emelni a szintet a multiline Wangan Midnight japán autópálya moddal °-°
Tesztelés sikerült: gyönyörűen fut a játék 3.2-es pendriveről is. Vagyis a játék is meg a tesztpálya is mind a penndrive-ről bármelyik gépen egyből tesztelhető :) Már csak pár simítás és kész!
Hegyi utak és szerpentines pályák közül ez a Colin McRae Japan 4-es pálya talán a legtechnikásabb, persze Okaru még keskenyebb, Lehet kellene készíteni hozzá izom Gamer PC-hez modokat ha már egész olcsón lehet kapni erősebb gépeket is: Ilyen játék mod még talán nem is volt. Lehet készítek majd egy tesztet teljesen sűrű erdővel borítva, a mostani gépem játszva viszi az ilyeneket :)
Kálmán volt aki a Honda CBR 1000RR modellt kicsomagolta OBJ fileből és minden játékot megnyitott. A Honda Civic EK9 Sedan ~ Need for Speed Undergroundból is bekerült a játékunkba végül. Szóval ő egy 1:18 Honda CBR-t kap majd, már egyeztettem vele. UK rally pálya és sok más varázslat fűződik a nevéhez.
Boldog Karácsonyt Dj Saman!! :)
A játék nem volt soha német, de a németek is csak azért zárták be épp most, nem egy éve az oldalt, mert nem volt reklámbevétel más munkáján. No komment, szívjanak petrezselymet... :D De ami a HWRMT karácsonyt, csapatkarácsonyt illeti, a csapat és a játék is él, sőt ha minden igaz mi még olyat fejlesztünk amit a gyártó sem tudott, akkor nagyon is.
És az első ajándékozott Norbee™, ő készített tutorial-okat a játékhoz Z-Modelerhez és egyéb programokhoz na meg megvolt a telefonszáma. Egy épp frissen megjelent Fiat Abarth131 Premium lesz a 3D-s valódi vas amit "elnyert", a többiek is jelentkezhetnek ha erre járnak, vidékieknek is elküldjük ha kell, mert a HWRMT alapítói csapat-karácsony mindenkinek jár. Boldog Karácsonyt mindenkinek ^-^
Sajnos tavaly megszűnt a games.reveur.de oldal ezzel vége egy korszaknak, így még nagyobb öröm hogy van még aki foglalkozik ezzel a játékkal mégpedig profi minőségben. Ezt a pályádat is simán ki lehetne adni hivatalos DLC-ként is. A forgalom autóit is japánosra szabod, vagy meghagyod a standard WG2 autókat?
Idei karácsonyon kicsit más lesz, csak a HWRMT alapítók kapnak, de ők igazi ajándékot. De készül már a Wangan Midnight mod V2 tökéletesített kiadása is ki nem fagyó és nem akadó gigaforgalommal Japán főváros bevezető gyorsforgalmi útjain. A 2024-es év is tartogat újat, és persze Boldog Karácsonyt mindenkinek :)
Lehet nem mi vagyunk a legnagyobb InitialD drift-játék PC -re, és a leghíresebb Wangan Midnight adaptáció, de ha minden igaz: forgalommal és autó sérülésben, meg a forgalomautók nem szellemszerű atjárhatósága miatt az egyetlen realisztikus japán modolható játék maradtunk 2023-ra is. Idei karácsonyozás más lesz. Kiadok egy autópályát mindenképp, de csak poén kedvéért. De lesz idén rendes ajándékozás is 3D-ben, reméljük működik még a telefonszám... :)
Még mindig ilyen Lamborghini Gallardo-t keresek 1:18 méretben, a WR2-es tesztautók AutoArt kiadásban tényleg gyönyörűek. És ha játék modolas és autógyűjtemény: tényleg számít mivel tesztelsz. A hegyi drift utakat mindig Honda Civic EG6-al meg Silvia s15 el próbáltam, na meg a Lambok, eddig egy modellem van egy Fiat 131 Abarth , ez volt az egyik kocsi amit HWRMT csapattal áttettünk. Így jó PC autós játékot modolni, hogy a gyűjteményt magad készíted és a modellek élőben életre keltik a szobád hangulatát :D Karácsonyra mindenképp elkészítem a reklámtáblákat az autópálya szélén, néztem eredetiben és tényleg nagyon jól érzékeltetik a száguldást ezek az apró részletek ^^
Ha játék és vezetési élmény zenére az autópályán: mi tudjuk már hozni ezt a szintet, csúcsforgalommal, előzéssel, minden részletével. Jó ez a zenés videó: belső nézetből vezetés zenére, hát végül is ez volt a cél és megvalósult minden részlete fagyás nélkül, órákon át előzhetsz... :D
Az első nagy terhelési teszt a japán csúcsforgalommal, vonatokkal, repülőkkel és legmagasabb felbontással, minden csúcsra volt járatva. Eredmény: fagyás nincs és olyan stabil a WR2 játék hogy hiába a túlterhelés, mindössze 33 °C-fokos volt a proci, mintha békeidő lenne :) Biztosan lehet még kihozni belőle sokat, programozó lennék már csak poénból is tennék bele aktív tükröket és éjszakai világítást. Ami viszont több mint tesztverzió: olyan brutál stabil mintha gyári fejlesztés lenne ^ ^ Igyekszem a részletekkel is, táblák meg vilamosok kellenek még felüljárókra. De erre nem gondoltam hogy nem simán verem a Synetik fejlesztői bagázst, de még gyári minőségben is teszem majd mindezt. Ez azért hungarikum :D
GeForce RTX 2080 Ti , de valami erősített hűtőbordarendszerrel a hátoldalán. Majdnem 10 centi vastag. Gigabyte fejlesztői gamer kártya :) Utoljára szerkesztette: Clamp, 2023.08.22. 11:52:21
Sikerült egy igazi gamer fejlesztői gépet beszerezni, még az új videókártyát be kell üzemelni a felvételekhez, és optimalizálni a kártyához. Kicsit késni fog a feltöltés, de ha már sikerült a legnehezebb rész: legalább tele kosárral jön a "Mikulás", és nem szakadt zokniba kerül a lejárt szavatosságú csokoládé... :D Köszi a megértéseteket!! ^^
Sikerült megoldani a túlterhelés tesztet!!! A fonadékos autópálya modot Wangan Midnight japán fonódó autópálya forgalommal: egy óránál is többet lehet autókázni fagyás nélkül ami már gyári fejlesztési eredmény házilag :) Kiadás kivételesen augusztus 20-án lesz, Szent István napi forgalom és japán stílusú expressway fejlesztés, csak Magyarországon!! Vicces de még ez is sikerült némi logikai típusú fonadékszerkezet kapcsolódási könnyítéssel ^-^
Boldog új évet mindenkinek és bár ünnepek előtt nem jutott idő a WR2-őre, 2023-ban már lesz idő a már majdnem kész japán forgalmas, full traffic-os, Wangan Midnight mod befejezésére is. És mi fejlődött? Működnek a jelzőlámpák, forgalmasak a keresztező hidak és felüljárók is, működik a repülőtér áthajtó, a vonatok, a városszéli metró és a Shinkansen bulltrain gyorsvasút. Egy amivel elmaradásom van az a Fuji vulkán a háttérben, minden mást sikerült a programban elérnem, ez az egyetlen ami fejlesztésre vár :) Ez már a v0.9 tesztpálya mindenképp meglesz, ha esetleg valakit érdekel ilyen fejlesztés és editor felismerési játék a játékban: kellene valaki aki dörzsöltebb a németeknél, mert ha én a rajz tanári diplomámmal kenterbe vertem egy fél programozói gárdát, akkor ebből biztosan többet is ki lehet még hozni. Egy szóval ha félkész játékok és Hobbit filmes játékgyártók, akkor tényleg van még benne bőven potenciál. Autópálya modban még mindig 10 év az előny, Asseto Corsa-ban sebezhetetlen a forgalom, nincs damage file és az aluljáróban is esik az eső, vagyis lehet csak a fejlesztők közt de maradt a 10 éves különbség. Üdv mindenkinek és várunk jelentkezőket, még DJ Saman talán rávehető, ő volt a Colin McRae ralli pályák megnyitója is, lehet megint sikerül megfűzni egy kis fejlesztői agymunkára így az új esztendőben.
Sziasztok! Úgy néz ki idén is hozott a Jézuska a fa alá egy kis WR2-őt. Megjelent a Steam-en a játék World Racing 2 Champion Edition címmel. Tulajdonképpen egy kis ráncfelvarrott verzió ahol a képfelbontásokat hozzászabták a modern monitorokhoz és fut a modern Windowsokon. Egyéb változás, hogy a játék elvesztette a licensz jogokat ezért az eredeti autók mind fantázia neveken futnak benne. Most tesztelgetem hogy a régi addon-ok futnak e rajta rendesen. Nos úgy néz ki, hogy az autók igen (szerintem a többi is fog pl. pályák mert a játék könyvtárszerkezete nem változott). Kellemes Ünnepeket Kívánok! Utoljára szerkesztette: TomAss75, 2022.12.20. 01:36:13
Karácsony körül mindig eszembe jut a WR2, ilyenkor volt a sok ajándék megosztás a nagy oldalakon. Egy Bosozoku Toyota Hiace drift-editcar menettulajdonsággal, Akina Oblivion természet tuninggal. Hát kivételesen nekem valóban van mit kiadni, és nem is azért az mert visszatartottam, sokkal inkább az eltelt idő sok újítása miatt már megvalósíthatóak a giga japán-autópálya modok és a full komplex minden sávot használó japánforgalmas tervek is. Látom Assetto Corsa játékban már van alagútban szakadó eső, szellemforgalom az autópályán átjárható ellenfelekkel és traffic verdákkal és fél-éjszakai mod, egyszóval sehol nincs a fejlődés 10 év alatt. Nálunk minden megoldott így még mindig van hová elérhetetlennek lenni a többiek előtt. Mikor 10 év is kevés a WR2 ultrakomplex játék beéréseére.. :)
Még csak év eleje van de már beelőztem eddigi minden évet fejlesztésben. Megtaláltam a gigaobiektum beolvasási lehetőség kulcsát, aztán tettem bele Shinkansen japán gyorsvonatokat, és végül a Fuji hegyet és a háttér hegyvidékeket és városkép beállítási lehetőséget is megfejtettem már januárban. Hát ez a vírus bezártság elég hasznos is lehet, lényegében a Need for Speed játékok és a Colin McRae és Richard Burns Rally és minden hasonló játékban használt díszletek is betehetők már így nem csak a pályák és a kocsik. És még csak 2021 február van. Hát ez van: az idei év már nyerő, reméljük a "profik" is megrázzák magukat. Vagy valaki megrázza őket mert a punnyadás az maga a csőd vaze... :)
Ez kemény: egy időben 240 fő felett volt az oldal nézettsége, mint a régi szép időkben :D Ha van sörhasú nosztalgiázás és naprakész fejlesztés közti nacionalizmus, akkor mi magyarok vagyis székelyek nem vagyunk rossz helyen. Mert aki minden szokását cserélgeti: nekik az esti film, a sutyiban cigizés és a 10 utáni bebaszás marad. Tisztelet a kivételnek, és itt nem a füvesekre célzok épp... XD Bár az is nagy szó hogy félrészegen valaki eltalál sugárban hányva a vécéfedélig. Abban a versenyben viszont sokkal nagyobb a konkurencia, inkább ide hányja a tehetségét ha teheti... :D
Na ez egész ügyes videó: havas hegyi utak driftelés a Mátrában Subaruval. A légifelvétel is penge lett. Kicsit lezúzták a végére de bátran ment a srác, Ilyet itthon nem láttam. Gratula!! :)
Megosztottam pár dolgot Wangan Midnight fejlesztésekről külföldi fórumon és egész jó nézettséget generált. Sokszor 100 fölé ugrik a mutató. Ha csak a fele is igaz már akkor is megérte... :D
Úgy tűnik megint megfejtettem valamit amitől hitelesebb és gazdagabb lehet a játék mint előtte. Tudok már betenni háttérbe hegyeket, havasokat, városképet, Fuji vulkánt, bármit. De komolyan: mi van ha én dolgozom a programozó cégnél és egy valakit kirúgnak. Tényleg lenne még Synetic gamer cég és sikeres is talán :)
Mit lehet még kihozni WR2-ből? Ha van olyan hogy buta a programozó: akkor is meg lehet kerülni a szabályokat. Így lett kilométeres hosszú bulltrain-viadukt a játékban... :D Mindig bosszantott ha megszabják meddig lehet elmenni, jó csődbe is mentek mint játékgyártók, de ez így nagyon penge. Volt egy nagyon hosszú S-kanyar pont a két pálya illesztésénél, mindig zavart a nagy pusztaság. De a betett tárgyak nem jelentek meg időben. Na tessék: megoldottam a problémát. Akár egy zsúfolt Tokiyoi vagy Osakai városnegyedet is be tudok tenni és megjelenik időben. És hogyan? Nem titok XD Nem buták a németek, csak nincs fantáziájuk. Teljes hidakat meg alagutakat is be lehet tenni ha valaki egy kicsit ötletes. Több kilométeres shinkansen viadukt, kamionok, zónázó vasutak meg bármi.
Nem terveztem modellvásárlást, sőt: nem is számítottam rá hogy összefutok egyáltalán egy ilyen modellel. Teljesen azonos formára a WR2 DVD-borítóján szereplő Nardo W12-vel. Ez aztán nem semmi történet, elindultam hazafele és utána jutott eszembe hogy neodímium mágnest kell vegyek egy makettező szakboltban a Hősök terén. Mondom fenébe is, leszállok a buszról és átmegyek a Ferenciek terét keresztező aluljáróján, és mibe botlottam? Hát egy modellboltba :D És milyen ritka darab, egy igazi Nardo de ez már kereklámpás ám, eredetibb mint a WR2-es 3D modell, mert ennek a hátsó lápája Ferrari 360 stílusú. Le a kalappal a HongKong-i cég előtt, mondanom sem kell hogy már nem gyártják és már mást sem nagyon, pedig ez ultra részletes. Valódi gumikerékkel amin még mintázat is van és a belsőtér is kidolgozott, a keresztmerevítők, a lengéscsillapítók és a VW logók, minden pontos. Végül nem mentem vissza a neodímium mágnesekért, de ez nem semmi fogás: ha volt tökéletes modell optimális áron akkor ha le is csúsztam róla 2010-ben, most pont az a sárga verzió van meg ami az eredeti. Érdemes volt "eltévedni" újév után... :) Utoljára szerkesztette: Clamp, 2021.01.20. 19:48:39
Próbálkozok az éjszakai utasszállítóval, a világító ablakok miatt ki kellett cserélni a textúrákat, de úgy tűnik hiteles így már. Érdekes mert az ajtókon lévő ablakok a kilincs helyére kerültek, de gyártanak még hagyományos ajtó közepén lévő ablakokat is így áthelyeztem és valóban szebb ebben a felállásban mert minden ablak egy vonalban világít. Lesz a földön is egy ami épp felszállásra készül így nagyon közelről is látható. Elkezdtem a hangokat is szerkeszteni Sony Vegas 14-es nagyon jó, alapból felajánlja a verziókat és abból kell a mono nem a stereo mert akkor tudja mozgatni a hangot a jobb és bal oldali hangszóróra is térben. Meg van a szépsége a teljes pályaépítésnek is mert itt mindent fel lehet öltöztetni és ki lehet világítani a pálya stílusához igazítva. Eredeti Need for Speed 2 perces és mindössze 6 kocsival fut össze a versenyző ezen a giga autópályán. Itt akár 8-10 perces is lehet és dupla hosszú és olyan 2000 autóval fut közben össze a versenyző. Biztosan többet is ki lehetne hozni még belőle, de már a határokat feszegetem, szívem szerint 50 perces lenne de akkor össze kellene kötni a végpontokat a főutakkal 3D-ben. Durva lenne de nem volt rá ember... :D Finisben a V1 szerintem már nem lesz Beta csak a végleges egyes verzió. Ne kelljen annyit töltögetni... :)
A Hobbit filmben van egy jó rész mikor sorolják hogy a törpök mennyire ügyesek, és miben jók, mihez értenek: a kovácsok és hasonló szakmák közt ott vannak a játékgyártók is. És tényleg: mi van ha mi játékgyártók is meghatározhatjuk a jövőt... :D Ha Hobbit és Gandalf és egy olyan világ amiben a játék is számít egy jobb világ megteremtésében, szerintem úgy logikus hogy értékes a játékgyártó is mert nincs új játék csak jó alkotások és játékgyártók, amik hosszan és egészségben szinten tartanak :)
Ez kemény, alig láttam embereket ma, még a boltban is alig voltak. Társasági életnek annyi. De az elmaradt munkákban pozitív. Soha nem foglalkoztam ilyenekkel, JR 500 után kamionos felüljáró és érdekes mert ez a pár apróság és a feldíszítés miatt az egésznek megváltozott a hangulata. Még kellenek repülők és vonat, busz és hasonlók. Vírusidőszak alatt mindent befejezek és ha lehet jeles osztályzatra. Olyan is van benne ami nem is volt WR2-ben soha :)
Jó téma ez a gyorsvasút, nagyon látványos. Megálltam a szembemenő kétsávos shinkansen vonal mellett és betettem zenét és önmagában hogy a hangja hasonlít, gyorsak és hosszan kígyóznak világító ablakokkal meg lámpákkal az egész olyan minta életre kelt volna emiatt az egész játék. Sikerült az elővárosi is, az csak 180-al megy, a golyóvonatok meg 380-as tempóval sivítanak, és a hangja is olyan mint az eredeti. Ez eddig jó, még kell pár felüljárós 4 sávos kamionátkaelő, olyat sosem csináltam. Mondjuk ilyet sem. Kell nézzek kamionokat a játékhoz ami felül düböröghet meg valami MagLev formát. Mienk lesz a legjapánosabb játék, minden van benne ami ott penge :)
Milyen lehet vonatokat gyűjteni? Csak a poén kedvéért egymás mellé tettem a kedvenc Supra NFS modomat és a JR 500-s bulltrain-t, hát mit mondjak: ez így kemény kontraszt :D Talán ha többféle színű lenne és egymással szemben közlekednének 400 Km/órával az úgy még jobba nézne ki. Az ablakok és ajtók arányai már jók, az NGE Eva matricázást is lehet megcsinálom. Ez tényleg vicces: müködő vasútmodellek a WR2-ben... :D Utoljára szerkesztette: Clamp, 2021.01.04. 02:07:05
~ A nagy kísérletezésben hogy mit lehetne a hidakra tenni támad egy ötletem. Ha az autópálya japános akkor a hidakon shinkansen gyorsvasút megy. Készítettem is egy nagyon hosszú JR 500-ashoz hasonló szerelvényt, még a textúrázást finomítani kell de a végsebessége és a hangja már így is hiteles. Az ablakokból sok pici kell és akkor látszik majd milyen hatalmas is valójában. Igazi Wangan Midnight modban golyóvonatok száguldoznak a fejed felett, bárki készítette is a Need for Speed "német" autópályát: számított rám hogy megvalósítom neki... :)
Készítettem egy kis videót játékban, Japan Rail East festéssel. Egész jó ez a forma, metróajtókat kell majd rá hegeszteni és az ablakokba embereket és kész a Tokyo elővárosi hangulat.. :)
Tud valaki vonatot építeni WR2-be? Kellene egy regionális JR-East, megvan a helye is meg az alagút is. Van 2 hosszabb út felett kígyózó felüljárórendszer a vontnak meg hidak is, plusz alagút. Nem mondom: ez egy szép kis komplex pálya, fizetős beléptetőkapukon is tudok forgalmi dugót csinálni, de idegesítő kivárni a sort :) Utoljára szerkesztette: Clamp, 2021.01.02. 22:07:03
Ezt komolyan nem értem, 89-es kocsisűrűséggel és 240 és 223 és fele-fele arányban jönnek szemből is a kocsik.... :)
Tényleg van kapcsolat az utolsó számsorokban. 240 - 230 - 2 és úgy reagál hogy a szembejövő most 60% az egyirányú meg 40% . Akkor ebbe na két számkódban van a kulcs az arányokkal de jó lenne tudni miben... :)
Ami igaz és tényleg jó ilyen szempontból építeni hogy itt Lego-zik is aki szerkeszteni kezd, meg komolyan fejlesztgethet is olyat ami nincs máshol. Mindkettő megtérül mert egyik inkább szépítés a másik meg agymunka és kreativitás. Ami a szembeforgalmat illeti megpróbálom fennebb vinni a számot, de azok képesek 180 Km/h-ra is felgyorsulni mert nincs tömeg. Így veszélyesek igazán.
Ami a videókészítést illeti meg a kedvenc autóidat, van programod ami HD-ben felveszi a játékot? Ami érdekes hogy ez nekem a leggyengébb gépem és nagyon stabil, lehet most nem jó mert más számítógépéhez kellene alkalmassá tegyem a pályát. Itt is látszik hogy a szembesávban van 1 kocsi a haladási irányban meg 20. Lehetséges hogy a másik 2 a forgalomlistán kapcsolódik ehhez? Keresek rá megoldást.
Ha találsz még valami hibát jelezd :)
Nos valamikor régen egy picit szöszmötöltem a pályaszerkesztővel, forgalmat csináltam én is (bár sokkal egyszerűbbet), úgyhogy tudom milyen piszok nagy munkát csinálsz ezzel a pályával gratula! Nem véletlen hogy olyan kevesen kezdenek neki.
Igen a kocsik sorrendje megmaradt a BETA4-ben lévőkkel. A számok 33 200 20 220 201 2 nekem így stabilan megy. Megnéztem azt hogy az elsőt felvittem 62-re de rögtön kifagyott már indulásnál. Amúgy nekem ez a 33 is elég sűrű, de még élhető mennyiség. Az egy kicsit fura hogy a forgalom 80%-át saját sávjaimba generálja a játék, a szembe jövő sávokban sokkal kevesebb auto van. Ha ezt egy kicsit egyenletesebben lehetne elosztani még élethűbb lenne. Én mindíg külső nézetből játszom, jobban szeretem ezt a kissé Arcade érzést, mint a belsőnézetes szimulátorost. Ja és amit még nem írtam, WIN10 alatt játszom Ultra-Wide monitoron ablakos módban, csak így tudtam normális működésre bírni a játékot.
Érdekes mert rallihoz képest mikor az időt kell csak nézni autópályásnál minden tárgy mozog is és emiatt ha zenét is betesz valaki hozzá akkor teljesen átkapcsol az agy. Lehet kidolgozottabb is a kocsi meg alap első Need for Speedek bármi: az élmény nem marad el :) Talán ezért is nem szeretem Assetto Corsa verziót mert az nem ennyire nehezített és nincs többsávos csúcsidőszak. E Úgy tűnik én vagyok az egyetlen aki a Wangan Midnight PC témában mint alkotó töltött fel DA-ra, pedig 30 millió felett jár már a felhasználók száma az oldalon és az egész világon használják, hát ez van: pályaépítés az úgy tűnik nagyon speciális dolog, csak kevesen vagyunk a klubban a milliárdos világnépességből *-*
Kellene egy tesztvideó a játékban, tudnál esetleg készíteni egy próbafelvételt? Amúgy igazad van, lehet egy autóval lenne érdemes és akkor ne okozhatna hibát, kizárnánk egy hibaforrást :)