Ember próbálj megmaradni a normális stílus határain belül!!! Egyelõre senki sem írt ilyen stílusban neked, és nem véletlenül kérdeztem, amit kérdeztem!!!
Ha olyan 8-10 év körüli vagy, akkor szívesen szádba rágom mégjobban a dolgot, ha azonban már kifejlett példány vagy (legalábbis korod szerint...), akkor elég szomorú, hogy olyan kérdéseket teszel fel, ami egy 8-10 éves gyermek értelmi szintjét képviseli...annak fényében, hogy a témáról igen hosszas részletezést tettem, pont azért, hogy ne kelljen mindent kérdezgetni!
Ne mocskolódj, és ne sértõdékenykedj, hanem vedd a FÁRADTSÁGOT ÉS OLVASS, ÚGY, HOGY KÖZBEN ÉRTELMEZED IS A SZÖVEGET!!!
Leírtam elég egyértelmûen, hogy a WR2-ben egy autóhoz 6 motorhang tartozik, és amennyiben nem veszi a fáradtságot valaki, hogy saját 6db motorhangot készítsen hozzá, akkor a CAREDIT-ben kell hozzárendelni 2 helyen a motorhangot a gyári hangok közül...még a gyári motorhanglistát is belinkeltem .xls formátumban, hogy könnyebb legyen választani...
Valamint azt is leírtam, hogy milyen struktúrája kell, hogy legyen a 6 db motorhangnak:
"
m_ms_165_2000.wav
m_ms_165_4000.wav
m_ms_165_6000.wav (ms, mint "motorsound" - 165 pedig az a szám, amire a .car fájlban hivatkozunk)
m_ap_165_2000.wav
m_ap_165_4000.wav
m_ap_165_6000.wav (ap, mint "auspuff" - 165-rõl már volt szó - a 2-4-6000 pedig sztem a fordulatszám, amihez a hang tartozik)"
Ezután jösz, és közlöd, hogy az egyik WR1 addonnak az egy szem motorhangját átnevezted 206.wav-ra, és nem szólal meg! Hát már bocs...és te vagy megsértõdve, te mocskolódsz?!
Mit kéne még csinálnom, hogy érthetõ legyen??? 1 mondatban nem tudom összefoglalni, mindenképpen olvasni, és értelmezni kell...de én vagyok a hülye, hisz már megannyiszor szembesültem az életben azzal a ténnyel, hogy nem érdemes az embereknek segíteni, mert a végén még te leszel a köcsög, ha nem segítesz eleget...
Hogyan lehet elindítani az ITWINS SFClone verziót ?
- akinek nem sikerül sehogy sem elindítani a DOM féle warez verziót, az próbálja meg az ITWINS verzió .mds-ével (letöltés) (át kell nevezni!!!)
itt valami baj van
MIELÕTT KÉRDEZNÉL - KATTINTS IDE ÉS OLVASD VÉGIG FIGYELMESEN A F.A.Q.-T!!!
Najó én ezt a fórumot itt hagyom, legyetek jók!
Azért mert egy számomra új programhoz nem értek azért még nem kell kigúnyolni!!
Na szewasztok aztán másokat leszólni forever!!!!
Mert ti csak ezt tudjátok mert ti vagytok az istenek!!!
Remélem egyikõtök nemcsak a world racingbe fogja megtörni a kocsiját!!!
Köcsög puttó senkiháza tajparasztok!!!
Ûzzetek el innen mindenkit és maradjatok meg mind a 3an!!!
Csicska parasztok
Hy! Azt szeretném megkérdezni hogyha az 1 kocsiját a 2-höz hozzáadom és van a kocsihoz hang akkor azt hogyan kell hozzáadni, mert én beraktam 206.wav néven a motoren2 könyvtárba a hangot és az editcar programba pedig oda ahova a hangot kell írni oda 206-ot írtam és nem megy a kocsi motorhangja? Hogyan kellene ezt helyesen csinálni?
Továbbá: az index nem megy és nem koszolódik az autó, mondjuk sztem ez azzal jár hogy ez az 1-nek a kocsija!!!!
Elõre is köszi!
Hát magát a játékot azt valóban föl kell rakni hozzá, valamint kell Krom editáló progija is...dehát az életben nem ez az egyetlen dolog, ami nem repül csak úgy sültgalambként az ember szájába...mindazonáltal nem gondolnám bonyolultnak az addononként fél perces mutatványt...
Na bazz...nem is kellett volna ötöt visszaolvasni, hisz ugyanezt a kérdést feltette pont az én baszotthosszú hozzászólásom elõtt, tehát közvetlenül a válasz a következõ hozzászólásban érkezett...aztán most ismét felteszi...na már csak az hiányzik, hogy jöjjön baggu is, és feltegye ugyanezt - vagy valami hasonló kérdést...:(
Érdemes így írni egyáltalán valami értelmeset bazz?! Ennél részletesebben, szájbarágósabban már nem tudom elmagyarázni az egész bulit...ráadásul úgy vélem, ha valaki nem törõdik a sofõr és a logó témával, akkor kb. addononként 1 perc a munka amit el kell végezni...(2 db "textures" mappa átnevezése, .car addonfõkönyvtárba rakása, motorhanghozzárendelés a CarEdit-tel...még sokat is mondtam, fél perc sincs az egész...)
Nem véletlenül jöttek létre a "write only man" (wom) és a "click only man" (com) kifejezések itt az SG-n...meg ezek a szmájlik:
Immáron kipróbálható a World Racing 2 is, melyet a Synetic fejleszt és a TDK dob piacra hamarosan. Eredetileg úgy volt, hogy már év elején elkészül a progi, de amint látjuk ebbõl maximum 2006 év eleje lehet. Összesen kettõ demó is napvilágot látott, ezek közül ha a Skodát szeretnétek kipróbálni, töltsétek le tõlünk a csomagot, ha a Volkswagen szimpatikusabb, nos akkor sajnos csak egy külföldi linket tudok ajánlani. Hajrá!
Á, most látom, hogy már este van...akkor inkább gyorsan túlesek rajta most...
A WR1 eredeti autóinak WR2-be rakásához elõször ki kell csomagolni az eredeti WR1 autó .syn fájljait (Krom Multi-Extractor progijával), mert ezeket a WR2 már nem tudja kezelni, majd ezután kell csinálni egy külön .car fájlt - Krom EditCar progijával - az autónak (mert a WR1 és a WR2 esetén is az eredeti autók adatai a WR.ds ill. WR2.ds fájlban vannak - ezekbõl kiexportálhatóak az adatok valamelyik korábbi Krom féle WR_EditCar progival esetleg)
Térjünk át a könyvtár és fájl struktúrára:
-A WR1 addon autó mappáját a következõképpen kell átalakítani a WR2-höz:
A "textures" mappákat át kell írni "textures_PC"-re, kivéve a "CPIT" mappában lévõt - ezt meg kell hagyni "textures"-nek.
-Ezenkívül a WR1-ben külön mappában lévõ .car fájlt be kell rakni az addon autó fõkönyvtárába (ahol ugye az autómodell .mtl, .mox fájljai - valamint a "CPIT", "DRIVER" és a már átnevezett "TEXTURES_PC" mappák vannak).
-Aki akar logót is készíthet egy-egy addonnak (ami ugye a bemutatóteremben a bal felsõ sarokban fog megjelenni), ez alfacsatornás .tga fájl lehet, max. 280x280képpont, 32bit. (ezt a logo.tga fájlt is az addon fõmappába kell rakni, mint a .car-t)
-Értedemes még kitörölni, ill. átvariálni a "DRIVER" mappát, mert míg a WR1-ben tízféle sofõr modell közül választhattunk a WR2-ben a sofõrmodell nem választható (csak a profilkép...) és ha módosítás nélkül rakjuk be, akkor automatikusan az elsõ sofõrt fogja választani...(nõi modell, belsõnézetnél vöröskörmû nõi kézzel...) - illetve elég sok fölösleges helyet foglal a többi 9 sofõrmodell...tehát példaként én a 10-es (férfi)sofõrmodellt választottam.
Elõször a "CPIT" mappa tartalmát variáltam, vettem az
ARMS10_sklb.MOX
ARMS10_sklb.MTL
fájlokat és átneveztem:
ARMS01_sklb.MOX
ARMS01_sklb.MTL -re
(sklb = az én brabusom fõkönyvtárának neve, értelemszerûen addononként más, és más nevek vannak...)
Majd az összes ARMs fájlt töröltem...(CPIT_sklb.MOX és CPIT_sklb.MTL fájlokat MEGHAGYTAM - ezeket nem szabad törölni!!!)
Ezután jött a "driver" mappa, melyben a következõket neveztem át (többit töröltem):
(sklb = még mindig az én példa Brabusom mappájának a neve...)
a "DRIVER" könyvtárban lévõ "TEXTURES_PC" mappában csak ez maradt:
dr10.PTX
hd10.PTX
lenkrad.PTX
(tehát ezeket nem kell átnevezni)
Na akkor jöjjön a motorhang téma:
Ahogy már írtam autónként hatféle motorhang van (három kipuffogóféle, három motorféle), s ezek a játék "Motoren2" mappájában vannak.
(motorhangnak .wav formátumú hangfájlokat lehet alkalmazni, mono legyen, sztereo-val nem kompatibilis ahogy néztem)
Példaként Shailen hozzáadott motorhangfájljai:
m_ms_165_2000.wav
m_ms_165_4000.wav
m_ms_165_6000.wav (ms, mint "motorsound" - 165 pedig az a szám, amire a .car fájlban hivatkozunk)
m_ap_165_2000.wav
m_ap_165_4000.wav
m_ap_165_6000.wav (ap, mint "auspuff" - 165-rõl már volt szó - a 2-4-6000 pedig sztem a fordulatszám, amihez a hang tartozik)
Nos vegyük a már fent említett Krom féle WR_EditCar progi legújabb verzióját, majd nyissuk meg vele a .car fájlt.
-A "Showcase" fülnél bal alsó sarokban - "Motor Sound File" - töröljük ki ami ott van és csak egy "-" jelet írjunk be oda, mellette a "Sample Rate" -ezt tetszésünk szerint variálhatjuk (a példaként felhozott Shailen féle Trans Am-nek 950-re van állítva - magasabb érték-mélyebb öblösebb, kisebb érték-cincogósabb hangot fog eredményezni - pl 200-ra állítva a Trans Am-nek egy F1 motorhoz hasonló hangja lesz :D)
-"Expert" fül utolsó elõtti és azelõtti sora: "AuspuffID" és "MotorIDSound" - na ide kell beírni (ha esetleg nem lennének ilyen sorok - akkor mentsük el a .car fájlunkat WR2 formába - majd nyissuk meg újra, s immáron tuti lesznek ilyen sorok), mely hangokat rendeljük az autóhoz (jelen esetben ugye 165 mindkettõ mert Shailen új hangot adott jármûvéhez - de tetszés szerint választhatunk a gyári autók hangjai közül is - ap hang 1-29-ig, ms hang 1-25 -ig áll rendelkezésre, ezek listája, hogy melyik gyári autóhoz melyik ap és ms hang van hozzárendelve: KATT).
-Az utolsó "HerstellerName" sorba beírhatjuk a "Hersteller" (gyártó) helyére a valódi gyártónevet (jelen esetben - Pontiac), különben a játékban a bemutatóteremben a technikai adatoknál a gyártónál csak "Hersteller" szöveg fog megjelenni)
Ezután mentsük el a .car fájlt WR2 formában, s már kész is vagyunk... :)
(Mivel Krom .car editora még csak béta a WR2-höz, így elõfordulhat, hogy a .car fájlok átszerkesztése után a bemutatóteremben "furán" jelennek meg az addonok, illetve duplikálódnak - ilyenkor a "CarName" nevût kerülni kell, a másikat kell választani, amelyiknek a neve rendesen jelenik meg)
A matrica és 3D-s kerék addonokra már nincs kedvem szót fecsérelni, aki benne van a témában, úgyis tudja mit, hogyan kell csinálni...
Remélem nem feleslegesen koptattam a billentyûzetet, és azt is, hogy nem voltam túl érthetetlen...ha valami nem tiszta, kérdezzetek.
Jó köszi a segítségeteket elindult a játék!
Azt kérdezném még hogy az 1 kocsijai jók hozzá?
Ha a moderek idõt fordítanak rá, akkor lesz...ugyanazok a lehetõségek megvannak az addonokhoz is, mint az eredeti autókhoz. (plusz belsõnézet természetesen :D)
Csakhogy többen is inkább a mennyiségre fektetik a hangsúlyt, semmint a minõségre...de hát ez már csak így van az élet egyéb területein is... :)
Biztos, hogy lesz egy-két fullos addon modell, koszolódással, karcolódással, WR2 törésmodellel, motortextúrával, index-szel, világítással, élethû motorhanggal, no és persze belsõnézettel...és biztos, hogy lesz ezernyi olyan is, amely csak a WR1-es addon lehetõségeket fogja kihasználni...
Nos, estefelé - ha lesz idõm - összeszedem megint egy hozzászólásban, hogy hogyan kell eljárni, ha valaki valamelyik WR1 addont be akarja rakni a WR2-be, immáron a motorhang dologra is kitérve...(végülis aki belsõnézetbõl játszik, annak mindegy, ha nincs index, koszolódás, karcolódás, WR2 törésmodell, miegymás - hisz belsõnézetbõl ezek úgysem látszanának...a motorhang meg már megoldható könnyedén - akár saját motorhangokat is készíthet bárki, nem nagy ördöngõsség)
Úgy tûnik Snyder bá ráunt a forgalom addon gyártásra, és áttér a vezethetõ addonokra:
Na ez jó kérdés! Sajnos nem tudom ellenõrizni, mert nekem még mindig az 1.2.2.-es verzió van a fordítás miatt, az meg sajna nem kompatibilis multiban se az 1.1.1. se az 1.3.2 se pedig az 1.3.3. verzióval...
kösz, igazából csak mókáztam a dologgal, nem komoly... :)
viszont tegnap csináltam motorhangot is a Brabusnak, miután Shailen leleplezte a motorhang dolgot...így már játszi könnyedséggel lehet tényleg az összes WR1 autót a WR2-höz igazítani...
A WR2-nél összesen hatféle motorhang tartozik egy autóhoz (plusz a váltáshang meg még egy két járulékos hiba hang...), biztos vagyok benne, hogy a késõbbiekben még a Trans Am hangjánál is sokkal jobb motorhangja lesz egy-két addonnak.
jó bocsi hogy zavarok, de vmennyit azért értek hozzá, már csinált ilyet a gépem, és akkor újraraktam a videókártya driverét (ATI Radeon 9200), és akkor ment most még így se megy úgyhogy kifogytam az ötletekbõl!!!
ez attól van, hogy egyáltalán nem értesz a számítógépedhez, hiszen egy egyszerü fájl átnevezés sem ment, hogyan akarsz igy PC-t használni?
jön a karácsony, vetess egy pléjsztésönt ... ne vedd rossznéven, de ez nem alapfoku számitogépszakkör, talán van ilyen topik is, esetlep próbálkozz ott!
hmmm, már csak az a gond hogy kettõ fájlnak kéne lennie egy .mds-nek és egy .mdf-nek mert hiába nevezem át .mdf-é akkor az alcohol nem látja!!!
PLZ HELP!!!
Elõre is köszi!
köszi szépen naon naon naon, nekem az ITWINS-es verzió van meg mosmár utána néztem!!! köszi szépen :-)
De nekem az itwinses .mds-nél azt írja ki hogy nem hozzáférhetõ a fájl!!!
Azt írja a faq-ban hogy át kell nevezni csak azt nem hogy mire??
Meg hogy?
Elõre is köszi és bocsi h zavarok!
Sok játéknál ez nem pont wr 2 ezt irja ki ha rákattintok az install ra C:\Windows\System32\Autoexec.NT. A rendszerfájl nem megfelelõ a futó MS-DOS és Microsoft Windows alkalmazásokhoz.Ez mi ???
Letölthetõ Shailen béta állapotú Trans Am addonja: KATT (belsõnézet van)
A motorhang egész jó, de még nem tökéletes minden fordulatszámon...valamint Krom még béta editáló progijával szerkesztett .car fájlokkal néha gond van - az érintett addon autó hülyén jelenik meg a bemutatóteremben, és az adatok is falsok...ilyenkor tovább kell lépni, nem szabad kiválasztani, mert különben kiakad a játék...
Patch ügyben: elméletileg csak az 1.1.1. és az 1.3.3. verziók kompatibilisek egymással multi esetén!
Ja, még valami: elméletileg, ha megjelent az Xbox verzió és a Microsoft is áldását adja, akkor lesz letölthetõ a Brabus CLS és az új demóban szereplõ két Octavia (meg még ki tudja mi...), de elõbb a végleges peccs elkészítésére fókuszálnak a fejlesztõk.
1)csinálj biztonsági másolatot a játék könyvtárában lévõ "traffic" könyvtárról, vagy egyszerûen nevezd át valami másra, pl: "BAK_traffic"
2)tömörítsd ki a Snyder_WR2_FullTraffic.rar-t a gépedre, nyisd meg az új "Snyder_WR2_FullTraffic" könyvtárat és másold át a "World Racing 2" könyvtárba.
3)illeszd be ezt a könyvtárat a játék fõkönyvtárába, általában C:\program files\Playlogic\ vagy C:\Programme\Playlogic\
ne közvetlen a "World Racing 2" könyvtárba!
bizonyosodj meg róla, hogy a "Traffic" könyvtár, a "World Racing 2" könyvtárban van.
4) mielött indítanád a játékot, futtasd a "DOUBLECLICK_Snyder_Traffic.bat"-ot, ami a "World Racing 2" könyvtáradban van