Fogtam magam és a WR1 azon autóiból, amelyek megvannak a WR2-ben is - "elloptam" a belsõnézetet, hozzápasszítottam a fájlneveket a WR2-höz, és már mehetnek is a megfelelõ helyükre... :)
7 eredeti WR1 autó belsõnézete 7 eredeti WR2 autóhoz: KATT IDE
300 SLR Stromlinie
Az összes belsõnézetet a SYNETIC készítette (még a WR1-hez)
Úgy tûnik Shailen rájött az addon motorhangok hozzáadási titkára is, ráadásul elég jófajta hangokat kreált a Trans Am-jéhez (immáron a WR2-ben nemcsak egykomponensû a motorhang, mint a WR1-ben, hanem ha jól emlékszem 4): KATT IDE (jobb klikk -> mentés másként)
jaja, defeket rulez:D na végre a játékról is szó van nem csak a warez indításáról. de most idejön valami láma hogy hogy kell indítani kitépem a hajamat:D
szigorúan service pack 2 kell hozzá ? 1-essel még senkinek nem indult el ? nemár hogy winreinstall kelljen... :(
na multi indul, wr2hu a pass
multi valaki?:D
szerintem a multiba kellene legközelebb kis forgalom, úgy még izgibb lenne:D
inkább ne ugy nincs meg az élvezet a játékban. Szerintem jobb ha be van kapcsolva.. Az elsõ kanyart mindig utolsoként kell benvenni mert ha leõs vagy akkor nekedjönnek.
Ja, és örülnék ha minél többen felraknák a béta magyarítást, fõleg multi alatt nemigen tudtam még tesztelni!!! (1.2.2.ALL peccselt verzióra megy fel!!!)
Ha bármi probléma merülne fel a béta-magyarítás felrakása után, jelezétek. Egyéb hiba, szövegkicsúszás, stb. esetén szintén! (sreenshot-tal lenne legjobb) A játék alatti HUD kiírások sajna még mindig nem lehetnek ékezetesek... A LANGUAGE menüpontban a német nyelvet kell választani, hogy magyar legyen... :)
nem tudtam, hogy erre való.legközelebb kikapcsolom :)
Erre az esetre van a beállítások között a COLLISION (karambol) opció! Ha kikapcsolod, akkor nem tudtok egymással ütközni, szellemként suhantok át egymáson...(törésmodell ettõl még marad a környezettel)
Igen, tehát értelemszerûen az erõsebb hátsókerekesekhez elég a gázpedál, elsõkerekesekhez kell a kézifék, gyengébb hátsókerekeseket és összkerekeseket elõbb be kell "dobni a kanyarba" (gázelvétellel), majd amikor elindul a segge, mehet rá a gáz...ha ez sem elég, akkor finoman meg lehet spékelni kézifékkel...de minden esetben ügyelni kell rá, hogy: -elég nagy legyen a sebességünk -ne ütközzünk közben semminek -ne térjünk le nagyon az útról -ne bicskázzunk be túl keresztbe - ne pördüljünk meg különben a csúsztatás pontok nem íródnak jóvá.
Hogy hol? Hát bárhol ahol van net kapcsolat és egy számítógép! :P Hogy honnan pedig: speciálisan a WR2-höz még sehonnan, WR1-hez katt a bannerre...vagy alatta a WR1 topik linkjére, ahol pedig a legalul található keresõ segítségével megtalálod belinkelve a hozzászólások közt. Azt pedig, hogy hogyan lehet berakni a WR2-be lentebb megtalálod ebben a topikban, FaTaL-nak már részletesen leírtam.
gurulj bele a kanyarba és amikor már fordítod a kormány nyomj padlógázt és már megy is keresztbe :) gyengébb autóknál gáz elött belefékezhetsz egy kicst, akkor jobban csúszik
Légyszi segítsetek már! Az elsõ driftelõs versenynél járok, de sehogysem tudok túljutni rajta. Nincs valami tuti tippetek, hogy hogy lehet nagyon jól driftelni? Ti hogy jutottatok túl rajta? Elõre is köszi.
A képeket persze, hogy én csináltam...az M5 pedig már régesrég letölthetõ...a WR1-hez... :))) (ahogy már kb. ezerszer le lett írva - a WR1 autói játszi könnyedséggel berakhatóak a WR2-be, csak a WR2 spec. feature-jei és motorhangok nélkül...a WR2-höz átalakított M5 még nem elérhetõ...de nekem már annyira hiányzott a belsõnézet, hogy még a motorhangtól is képes vagyok eltekinteni...:D a WR2 specialitásokat meg úgyse látnám belsõnézetbõl...)
"kiszedni a kormanykereket a copckitböl?" - he??? miva???
Ejj bazz, órákra leragadtam a sétakocsikázásnál Miami sugárútjain és Hawaii kanyargós tájain... :) Hol egy Volvo-t értem utol, hol egy Skodát... :) Mindig valami mást... Az eredeti 31 low-poly autós forgalomhoz képest egész más fíling a 70 hi-poly autós Recruit Snyder féle csúcsforgalom! :)))