Itt annak a Jakkay-nak a forditasa a nemet forumrol:
Elöször is ez egy egyertelmü jel arra, hogy ez az auto NINCS benne a jatekban es ez egy NEM engedelyezett adomany Leps úrtól, aki ezeket az autokat INGYEN a sajat szorakozasara modellezi.
Tehat aprosagoktol eltekintve...
KEPEK
müködnek a WR1-Cars.
A Sound-rendszer mar nem kompatibilis, mivel a WR2-Sound a motor, a kipufogo, a beszivo es a teherzajokbol(?) all össze.
Van meg nehany apro javitas az adatokban, amiket meg kell valtoztatnotok. A krom mar benne van az editorban, amennyire tudom. Azon kivül az Edit.car-okat at kell masolni es a könyvtarat atnevezni. Pillanatnyilag a müszerfallal foglalkozunk azutan a kompatibilitast biztositjuk. Majd az automatikus 30 MP korlatozas eltavolitasat kell tesztelnünk.
A jarmüvek optikai karosodast is szenvednek, de csak hasonloan, mint a WR1-ben.
Edit: Az autok szama az MP-ben mindegy es a müszerfalak is müködnek. Lassan vege van....
MASODIK HOZZASZOLASA:
Nem, a regi hangok nem müködnek. Összesen 180 különbözö hang van a "Motorok" mappaban. Valami passzentosat majd csak talaltok.
Ha jól bogarásztam ki a német szöveget: az addon autók belsõnézete már mûködik (Jaykay képes hozzászólásának utolsó sora alapján...), bár jó lenne ha egy németül jobban értõ megerõsítené ezt.
Na kérem szépen a SYNETIC fórumán lehet hemzsegni WR1~WR2 ügyben, s válaszolgatni a nyolc feltett kérdésre!!! Külön kiemelném az ötödik pontot, amire mindenképpen hatalmas YES-t nyomasson mindenki, akinek szívügye a belsõnézet!!! Ahogy Jaykay - az egyik fejlesztõ - reagálásából látom: úgy tûnik megoldották a belsõnézet kompatibilitást...legalábbis remélem jól értelmeztem a német szöveget... (továbbá Jaykay benyomott még két képet Martin Leps WR1-hez készített M5-ösébõl, ami épp a WR2 olasz pályáján virít, ha jól látom!!!)
Remélem vihar elõtti csend... :) Amúgy van egy rakat általam még nem látott videó, de nem linkeltem be ide õket, mert egyrészt Xbox-osok, másrészt semmitmondóak sajna...(ilyen gyökér konzolos oldalakon vannak...)
Hát ha csak egy párat visszaolvastál volna, akkor tudnád, hogy szeptember végére ígérik...elõtte pedig szept. közepére a demót...amibõl legalább kétféle verzió lesz...(elõször egy csak VW autókat tartalmazó, utána pár napra pedig más autókat is tartalmazó demó várható...)...és a HHR mellett az olasz pálya (ami a legkedveltebb jelenleg) is helyet kap végül a demóban...
Mondjuk én úgy nem mernék véleményt nyílvánítani, hogy ki se próbálok egy játékot. De jelen esetben szerencséd van, mert tényleg nagyon gány munka (hangsúlyozom szimulátoros körökben!)
"The decision to use the Italy Scenarion I took last week Thursday or so based on the feedback that HHR does not really brings your knickers in a twist...
Ususally I am only answering questions to not get the image promoting my game but giving information. I try to be as neutral as possible and let other people speak positive about World Racing 2 if they like WR2.
We will do several demos... one with VW 2 weeks before release and other manufacturers will get a demo a few days later. All n all probably 15 to 20 cars will be presented in all demos together.
The Games Convention in Leipzig is a big convention and about 120.000 people will come to this show.
We are presenting WR2 in Hall 5 Booth C41 at the Playlogic Stand.
Wir haben uns eure Wünsche zu Herzen genommen...Auch wenn das für Syetic echte extra Arbeit bedeutet und wir nicht wissen welcher Server solche Datenmengen bewältigen kann
Hiermit gebe ich offiziell bekannt was JayKay und ich bezüglich der Demo vereinbart haben
Es wird das Italien Szenarion werden mit allem Drum und Dran ohne Netcode als Einzelspieler Demo mit Gegenverkehr.
Der Wunsch nach was anderem als HHR wird also erfüllt.
Grüsse Tom"
Azaz amennyire az én hiányos némettudásommal kivettem a lényeget: A demó mégsem csak a Hockenheim pályát fogja tartalmazni (mert sokan zúgolódtak emiatt...), hanem az olasz pályát is! (civil forgalommal). Egyjátékos demó lesz, multi nélkül...
bocs.NA
Igen. A béta verzió a fejlesztõknek, a kiadónak, meg a béta tesztereknek... Ha csak az utolsó hozzászólást elolvastad volna, nem kérdeztél volna ilyen baromságot...
"The demo will be a knock off from the final version...and available mid Sept THIS YEAR ...the final game will be available at the end of Sept... also : THIS YEAR
Greetz Tom"
Ne temesd még a belsõnézetet sztem, valószínûleg lesz megoldás ezügyben, ha nem is közvetlenül a játék megjelenésekor...de a WR is csak késõbb forrott ki, amikor kijöttek a peccsek, és elérhetõ lett a multi... Sajna ez van: kis fejlesztõ cég - kis kiadó = szûkebbre szabott lehetõségek... Ennek ellenére példás a kapcsolattartás a játékos közösséggel...
Kormány és FFB ügyben nem tudom miért nem veszed a fáradtságot, és írsz pár sort a SYNETIC fórumba angolul vagy németül. Biztosra veheted, hogy valamelyik fejlesztõ válaszolni fog, ahogy tették Walaki esetében is!
A serules model javitasat elismerem, biztos jo lesz. De en igazan vezetni szeretnem az autot es nem torni:))) Nekem van egy eros gyanum, hogy szamomra kmarad a WR2. De ilyenkor eleg nehez barmit is mondani, meg kell varni a demot! Az a biztos. Legalabbis, ha lesz demo a megjelenes elott:) Mert ilyenkor, komoly 15-30%-al nagyobb bevetelt lehet elerni a kozvetlen megjelenes utan, ha a demot csak a vegleges utan jelentetik meg:) Az ilyen - ugy nez ki - arkadositott masodik resznel es altalaban jo huzas szokott lenni.:)
De epersze, biztosat tenyleg csak a megjelenes utan lehet majd tudni! Ha lesz olyan vezetheto mint a WR1, kijavitjak a kormany es FFB kezelest, es ha lesz annyival jobb a szimulacio, verseny hangulat hogy megerje motorhaztetorol vezetni akkor meg jo is lehet. Max kihagyom a 1-200 meteres ugratasokat:))
Eegen, olvastam én is a dolgokat...meglátjuk mi sül ki belõle... A magam részérõl csak örülni fogok, ha szinesítik a dolgot...és mondom a bétateszterek, illetve a fejlesztõk - akiknél eddig konkrétan rákérdeztem, hogy a WR1-hez képest mi a helyzet a fizikával full SIM módban - mind azt mondták: nem lesz kevésbé SIM-es, mint a WR1-ben, sõt a realisztikusabb törésmodell, és a sérülési zónák bevezetésével valamivel még realisztikusabb lesz. Korábban már belinkeltem két videót, az egyikben a sérülési zónák "mûködését" szimulálták, a másikban jól látszik, hogy miután a vezetõ frontálisan nekiment egy viadukt pillérének, az autó onnantól nem ment sehová, s sûrû füst gomolygott a motorháztetõ alól! A WR1-ben még 70-80%-os sérülési szint esetén is tovább lehetett vánszorogni.
Engem meg mindig ez remit el:) "While World Racing focussed on the simulation aspect, World Racing 2 will put the fun of driving at centre stage and offer optimised arcade racing characteristics, rich and varied range of mission modes, lively scenarios, enhanced tuning options and a great variety of cars."
Azt mondom, hogy a wr1-es az sokkal jobb mint a neonos, reálisabb. Mondjuk ha be van kapcsolva a forgalom akkor lehet az a legjobb ha ki van kapcsolva az útlezárás :). Azzal, hogy nem láttad egyik Undergroundot se azzal nem sokat vesztettél, én azért végigvittem a második részt mert találtam egy letölthetõ Corsa-t :). Különben engem se érdekelt/érdekel :).
Abban nem tudom milyen, mert bele se néztem se az elsõ, se a második részébe... Viszont ebben szerencsére - a fejlesztõk legalábbis úgy nyilatkoztak - választható lesz: ez a neon szerû, a WR1-ben megszokott, és teljesen ki is kapcsolhatjuk.
Az nfs5-öt annyiból többre becsülöm a MBWR-nél hogy ott van forgalom. Valószínû majd át fogja venni az nfs5 helyét (nálam) a wr2 ha lehet majd belsõnézetbõl menni :).
Miért raksz föl ide ilyeneket??? Mert egyre nehezebb kivárni a megjelenést Végre egy játék, ami a régi etalonjaimra emlékeztet (NFS4 és 5), vagy remélem túlszárnyalja õket.
Viszont a TASARINAN-on fent van, most szedtem le: KATT IDE (valószínûleg regisztrálni kell az oldalra a videóhoz)
Meg is néztem. Jól emlékeztem: a forgalom autóinak sofõrjei indexelnek kanyarodás elõtt, ha szembe megyünk vagy egyéb érdekességet mûvelünk, akkor dudálnak és refiznek is. Ezenkívül elõfordulnak szirénázó rendõr- és mentõautók is a kis videóban, ami még nem a végleges játékkal készült, és mivel az Xboxos verzióból van, a HUD is kicsit más, mint a PC-s verzióé. (a szokásos módon többet takar a képbõl, mint a PC-s HUD...)
Az egyik korábbi Xbox-os ingame videóban (sztem ide is belinkeltem) - melyben a forgalmat demonstrálták -, mintha lett volna dudálgatás, meg indexelés is. (de mérget azért nem vennék rá...)
jaja nekem is tetszene! Fõleg ha a civilek is figyelembe vennék :).
index az tényleg jó lenne a játékban meg jó kis kresztáblák funból:)
Elképzelhetõ, hogy probléma lenne (valakinek) a szép civilforgalom kialakítása, valószínûleg olyan szempontokat is figyelembe vettek a készítõk, hogy mi van akkor ha nem túl erõs vkinek a gépe. Annak a gépét valszeg megfogná a játék mint pl a GTA addon kocsik esetében is.
Közös kívánságunk talán azért lehet(ne) jogos, mert már annyi játék készült, hogy igazán eljuthattak arra a szintre, hogy elkészítsenek egy ilyen szuper autós programot. Ráadásul nem kapkodják el, ami nem is baj. Ami azt illeti már az MBWR is egyedülálló volt, így méltó folytatása lehetne végre egy ilyen a XXI. században. Dehát valamit kell tartogatni a következõ részre is, úgyhogy örüljünk ennek a klassznak látszó új gémnek, és a még nem sûrûn tapasztalt látványos törésmodellnek, és az újdonságnak számító forgalomnak.
Úgy látom, hogy a forgalomban résztvevõ autók sablonos és elrajzolt járgányok. Pedig az nagyon jó lenne, ha kidolgoznák õket is!!!
Meg az is jó lenne, ha lenne index, fénykürt és kürt is!
Kivancsi leszek a scriptelt forgalomra:) AI: szetrebbenunk, lehuzodunk, ott sem vagyunk Player: csucsforgalom, dugo, cikazas, savvaltas;))
Azert tenyleg jo lenne mar egy autos jatek, valoban korrekt forgalommal, es ha nem is egy HC szimulator, de legalabb belsonezettel, korrekt iranyitassal, kormanykezelessel, FFB-vel stb.
Rendõrautók lesznek (azt hiszem mentõautók is), de nem fognak üldözni minket, csak a forgalom részei lesznek. Legalábbis így nyilatkoztak a fejlesztõk, amikor rákérdeztünk egy korábbi rendõrautós kép kapcsán
A képekbõl - videókból kiderül, hogy lesz motorháztetõ nézet, de amint már írtam, remélhetõ, hogy elõbb-utóbb lesznek belsõnézetek (a legjobb az lenne, ha a WR1 autók belsõnézete is használható lenne egybõl)
Amúgy nem félek az "elárkádosítástól"... A bétateszterek mindegyike úgy nyilatkozott eddig, hogy ha lehet, kicsit még szim-esebb lett a játék az elsõ részhez képest, amennyiben 100%-ra toljuk a SZIM-ARCADE csúszkát. Ehhez hozzájön a továbbfejlesztett törésmodell, és az élethûbb sérülésmodell. (ahogy a korábbiakban ezekrõl már írtam többször is, videóval, képekkel illusztrálva...)
A fent említettek fényében nem tudom mitõl féltek! Sok szim rajongó eleve nem szereti a belsõnézetet, mert a való élethez képest sokkal szûkösebb a "láthatóság", sokan a motorháztetõ és lökhárító nézeteket részesítik elõnyben.
Méginkább érthetetlen a félelem, annak tükrében, hogy a fejlesztõk meghagyják a kiskaput a belsõnézethez a modereknek, illetve az összes WR1 autó (eredetiek és addonok) berakható lesz a WR2-be, ami többszáz autót jelent!!! Noha vannak köztük felejtõsek is, viszont igen szép és használható, reális modellek is, BELSÕNÉZETTEL!!! Aki veszi a fáradtságot, és bekukkant a WR topikjában, az nyomonkövetheti...
Mivel nem volt mas, jobb mint a kulsonezet;) De nem is tartott sokaig a dolog, csak amig uj volt es majdnem vegig toltam;)) Ha lesz itt is motorhazteto - NEM lokharito! - akkor el leszek vele, talan. De ahoz foleg az is kell, hogy ne NFS szinten kelljen autozni:)
De az a foproblema, hogy nekem a MBWR-be a legnagyobb elmenyt es a hangulatot - a sok kiprobalhato, korrekt Mercin kivul - a nagyon jo (viszonylag:D) belsonezetek adtak. Anelkul, nem tudom milyen lesz...
Majd meglatjuk;) Azert nem mindegy, hogy csak odebb kell tolni a kamerat (RBR, FO) vagy esetleg nullarol modellezni kell egy teljes belsonezetet;) A modellezes nem megy:)
csinálj hozzá belsõnézetet majd:) rbr-hez is javítottál a kameranézeten és itt a készítõk azt ígérték hogy lehetõség adott lesz a belsõnézetek elkészítéséhez:)
En is igy vagyok:( Meg a bejelentes idejen az arkadositas, a belsonezet hianya, a repuloket megszegyenito ugrasok nekem is elvettek a kedvem:) Ezert megvarom a demot, es ha tenyleg arkad lett, akkor annyi, sajnalom. (Bar szerintem amugy is annyi, mert ha meg javitotak is rajta valamit, hatulrol keptelen vagyok tologatni:D)
(amúgy ez a hidas ugratás nem hinném, hogy része lesz a konkrét versenyeknek - legalábbis szimulátor módban - hisz egy ilyen leérkezés után tuti lenullázódik a kocsi...)
Tudod miért várom? Mert lesz benne civil forgalom, és (remélhetõleg) bele lehet tenni az elsõ rész kocsiait. Remélem csinál majd valaki belsõ nézetet a Fabiának. Egyre jobban félek az arcade jellegtõl meg attól, hogy annyi ideig lesz érdekes (nekem) mint az Underground 2.
TDK-s Tom nyilatkozott a demóról és a megjelenésrõl:
"The demo will be a knock off from the final version...and available mid Sept THIS YEAR ...the final game will be available at the end of Sept... also : THIS YEAR