Hát nem tudom, a Yarisomba befért a 2méteres haverom minden további nélkül... :) Nem sebességmániáról beszélek, csupán a magyarországi (út)viszonyokról... :) Én azért szeretem, a kényelmes nagy autókat, amikben azért van kraft, ha kell...fölöslegesen, céltalanul nem szoktam nyomulni, de ha sietek, szeretem, ha meg tudok lendülni...azt viszont nem szetretem, ha egy átvezetett nap után ketyegve alszom el, s még álmomban is a dízelmotor ketyegése kísért... :)
azért azt is vedd hozzá hogy nem mindenki fér bele egy kisautóba, alacsony fogyasztást figyelembe véve, azonkivül meg nem biztos hogy megéri a 350esnél nagyobb motoros mercit venni itthonra. Sztem ugyanugy elmegy mint mondjuk a (tippelek) 4literes (ha már 20al kalkulálsz, van ott valami:D) audid. Aki meg sebbeség mániás, az nem feltétlenül egy A8ast választ alanynak :)
Ok, akkor hemzsegjünk kicsit másról is... :))) Nekem sem jönnek be ezek a Megabusa szerû témák...sztem ezek nem itthonra valók... :) Télen szar, nyáron szar... :))) Ezenkívül ezekere az itthoni utakra én már minél kényelmesebb rugózásra és minél kevésbé peres gumikra vágyom...egyszerûen kínszenvedés egy peres, kemény futómúves autóval közlekedni...vagy hetente futómû buzera vagy pedig kevesebbel mész, mint egy trabanttal...bármelyik elég szar alternatíva... :)))
Én már, ha benzines autóm van, nem is foglalkozom vele, hogy mennyit fogyaszt (20-szal számolok, azt jóvan... :D)...ha valaki nagy, erõs autót akar, akkor ne foglalkozzon a fogyasztással...röhögõgörcsöt kapok a 350-es dízel meg legázosított bálnamerciktõl... :))) Az A8-ra nekem 64e volt a kötelezõ tavaly...Casco és kötelezõ sajnos elég sokba vannak egy komolyabb verdánál, mert túl sok a biztosítási csalás...BMW, Audi, Merci, ezek nagy mumusok a biztosítóknál, és a bankoknál...pedig oktalanul szerintem, mert egyrészt ezeket lopkodják legkevésbé (kivéve Audi :D), illetve ezek tartják leginkább az árukat...érdekes az is, hogy míg egy új autót személyivel el lehet hozni, egy használt BMW-t vagy Mercit, majdnem teljesíthetetlen feltételekhez kötnek...ez nevetséges, hisz a használt BMW vagy Merci sokkal inkább tartja az árát, mint az új... :)
hát én az a kategória vagyok aki túlvállalta magát, éppen ezért mondom. Egyébként gondom nem volt vele, egy nagyon jó autó.
Casco kell rá. Lehetõleg lopáskárral. Nekem egy PT Cruiser van, és szintén garázs, nem is egy tolvajkedvelt autó. de simán kitessékelnek az autódból, tom mindenki irtó kemény, de ha ilyen autót veszel, erre simán fel kell készülni, és nem fegyverrel, az m@rhaság, hanem biztostással, hidd el, az hogy meg tudsz venni használtan egy autót, ami nincs arányban azzal amit meg tudsz fizetni, visszaüt. Nem tréfa az, hogy ilyen autót az vegyen aki el is bírja. Szal visszatérve az örömautókra, amilyen ez a kis méregzsák is volt itt lejjebb a képen, ezekkel még el lehet bírni, ha fontos a hobby, és áldozól rá. ár/értékarányban rendbe leszel. :)
Mi a fenének a Casco, általában a markukat tartják aztán nem szeretik kifizetni a kárt. Nekünk egyik kocsinkon sincs, igaz garázsos kocsik, nem férnek hozzá gazemberek éjszaka. Az okozott kárt kifizeti a biztosító a saját kárt meg Te állod és kész. Hát igen a fogyasztása az ott van nagyon :). Szerintem nem olyan sok pénz az az évi 100 rugó. Na nyilván nem ennyi lenne ha az én nevemen lenne bonusz nélkül pesten :D. De szerintem évente 200 ezer se olyan iszonyat összeg igaz nem is kevés. Persze ez sem egy praktikus kocsi meg kell hagyni. :)
hát az E50-es Merci éves kötelezõje 100-200ezerig mozog. A casco felül van az 1milla éves díjjon. Lakótelepi autónak nem túl ideális, ha nyugodtan akarsz aludni. Minden szervizalkalommal az átlagbért fogod otthagyni. A fogyasztása havi szinten 50-60rugó.
Igen, szereti a család a Kiát. Mellesleg tényleg benzintemetõk ezek a Mercik, de valószínû elõbb ölném bele a pénzt mint egy Megabusába :). Biztosítása annyi lehet mint a Sorentonak, súlyadó se sokban különbözik, nah mondjuk a 19 literes városi fogyasztás és egyéb költségek biztosan húzósak lehetnek :).
Hykao:Szerintem nem sok mindent lehet beszélni a wr2-rõl, ha nincs új kép vagy video. Amikor beteszel pár új képet akkor megvitatjuk, hogy milyen jól néznek ki a kocsik, aztán síri csend van amíg nem teszel be új képeket :), szerintem nem árt a fórum hírnevének ha autóstémák mennek amikor nincs aktuális infó a wr2-rõl :).
Az igaz, de szerintem az autósokat érdeklik ezek a témák, speciel engem egyáltalán nem zavar, sõt szórakoztat, mert érdekel mások véleménye. Ez olyan mint egy beszélgetés: az egyik téma hozza a másikat. Ráadásul a gaméról mi semmit nem tudunk többet, mint amit itt olvasunk ráadásul tapasztalataink sincsenek, mint az egyessel kapcsolatban.
Gyerekek ezeket a témákat célszerûbb lenne az AUTÓMÁNIA topikban tárgyalgatni, inkább a játékról eshetne kicsit több szó... :)
(Tom a TDK-tól júniusra ígért valamiféle Hockenheimring-es demót, bár a fejlesztõk ezt sehol nem erõsítették meg...)
Jó így 4 milla, dehát ezek benzintemetõk, meg a rengeteg fenntartási költség, meg adók. Úgyhogy szerintem hosszú távon nagyon nem éri meg,
Nekem még nincs kocsim mivel még egyetemista vagyok és szüleim nem tesznek a seggem alá autót. Egyébként egy Picanto-t és egy Sorento-t vezetek amelyek a családtagjaimé.
Én úgy érzem ezek nem elérhetetlen álmok: E 50 AMG vagy ez E 55 AMG ez igaz drágább mint 4 milla de szerintem még mindíg nem valami drága. Akkor sok szerencsét a Megabusához :).
túl van ez lihegve, és unalmas is azt magyarázni hogy mit magyarázol... neked nem tetszik azt kész, ha nem tetszik, nem vezetnéd, és nem vezetted, akkor nem kell boncolgatni hogy miért lehet nem jó. Ha egyszer vezetnéd talán ráéreznél. Aztán lehet hogy mégsem, ki tudja. Egy biztos, ezeknek az autóknak is van felvevõ piaca, van rá igény, akiket nagyon nem érdekel az oldalról jövõ motoros, és az egyéb lehetséges, vagy tényleges kellemetlenségek. Szal ja. nem értettelek meg elsõre, most újraolvasva, figyelmesen, már teljesen nyilvánvaló hogy jó oldalról közelítettél, és ha tényleg lenne oldala, meg teteje, és ha nem lenne húzatos, lenne benne digitklima, akkor sokkal jobb autó lenne. ehh mondom én neked, bolondok ezek.
Te magad mondtad hogy felverõdhet egy kavics, vagy egy motoros az öledbe pottyanhat. Erre mondtam hogy nem városba találták ki... Mint mondottam, elérhetõ kategória versenyezni vágyóknak. De ha neked az kell, álmodozz tovább az E55 AMG-rõl. Én inkább veszek egy megabusát a mostani autóm mellé, és minden vágyam kiélem. Versenyezni akarok? Kimegyek pályára a megabusával, aszonyal szórakozni megyek? Bepattanok a coriba és elvisz ahova szeretném. ÉS még mindig ott vagyok a két autó olcsóbb volt mint a merciben csak a kárpitozás...
Akkor kedves b type free tisztázzuk a dolgokat: Ha lejjebb nézel, nem sok vitát találsz pedig sok vélemény elhangzott.:) De ez teljesen lényegtelen. Speciel nem önmagammal vitatkozok, ha a 349-es üzenetet megnézed és figyelmesen elolvasod akkor talán rájössz, hogy a bukósisakot miért is említettem és, hogy miért is hoztam fel azt a hülye Renault-t és Smartot. Azaz most már teljesen kivesézve: NEM BÛNTET A RENDÕR HA NINCS BUKÓSISAK NÁLAD viszont anélkül marha rossz mivel bogár, kavics...nem ismétlem önmagam! A másik az, hogy én nem ülök motorra, szeretem a motorokat de tisztes távolságból :), a Cabriót eleve hülyeség volt felhoznod mivel már írtam, hogy nekem nem jön be a Cabrio. Idézve: "Mondjuk én speciel érzékeny vagyok a huzatra ezért tuti az, hogy nem hogy ilyenem még Cabrióm se lesz sose :)". Szóval ez a 354-es üzenetembõl volt, szerintem elolvashatnád mégegyszer, csak most figyelmesebben és gyõzõdj meg róla, hogy egy szóval nem írtam, hogy bármi köze van a digit klímának az élményautózáshoz, illetve az ilyen típusú élményautózáshoz ahogyan Te mondtad, mert valószínû mást jelent nekem az élményautózás mint neked. Inkább leírom újra, pontosan, hogy mire is gondoltam nehogy félre érts és belémköss megint: nekem inkább egy digit klímás sportkocsi mint egy ilyen huzatos lélekvesztõ!
Egyébként értem, hogy hova és mire szánják az ilyen kocsikat, de ha le lehet vizsgáztatni akkor nyilván utcára is ki lehet vinni, viszont kedves Tufa sose mondtam, hogy hétköznapi céloknak, gyerek hurcipálásnak kell eleget tennie egy ilyen kávédarálónak. Praktikusnak kell lennie egy ilyen kocsinak?-> Nem! De nem is mondtam, hogy annak kell lennie! A praktikumot eleve nem én hoztam fel, hanem a jóember akivel vitatkozok illetve vitatkoztam :). Ettõl a pillanattól fogva nem érdekel tovább ez a téma :). Nekem nem tetszik és kész, szerintem nem kell ennél jobban elmagyaráznom, hogy miért nem :).
Látom nem figyelsz. Ezeket VERSENYPÁLYÁRA építik/rakják össze, nem azért hogy a kétgyerekes családanya elvigye a gyerekeket vele iskolába. Egy ilyen autónak nem praktikusnak kell lennie, hanem sportosnak, versenyre alkalmasnak... Kötve hiszem hogy ilyen árban találnál ennél jobb adatokal rendelkezõ autót versenyzésre
Nah megnézném én azt a fórumot, ahol mindenki leírja a gondolatait, és nincs vita...:DD de valszeg nem jött le, akkor mondom mit írtam: önmagaddal vitatkozol: "..Sisak szerintem nem kell rá, Renault Spieder-hez sem kell a Smart nyitott változatához sem, és ezeknek sincs se teteje se szélvédõje. Akkor ott egy másik gond, hogy az ember képébe megy minden kosz, vagy ha az elõtte haladó egy kavicsot feldob és fejbeveri akkor az is érdekes érzés lehet.." - szal nem kell rá sisak, bár akkor telivernek a bogarak meg a kövek, szal kell rá sisak. - Nekem tök mindegy neked mi tetszik, ahogy neked is hogy nekem, viszont ha érveket sorolsz a tetszésed helyessége mellett, akkor nem kell meglepõdni ha nekiállok cáfolni a magam elgondolásával. pl. oldalról a motoros, (...akkor már pláne, motorra sose üljél, cabriót ne vezessél..stb.) A roadster nem merül ki a super7 stilusú autókban, orrmotor+hátsóhajtás..stb rengeteg félefajta van, a super7-t csupán példaként említettem. A digitklima jó dolog, de az ilyen tipusú örömautózáshoz semmi köze. ahogy a kényelemnek meg az egyéb, a vezetés élményével nem szorosan összefüggõ sallangoknak sem. "..és nem mindenhol a munka a meghatározó.." mondatommal a szabadidõ ritkaságára utaltam, ha van idõd, akkor van idõd pályára járni, vagy felkeresni olyen utakat ahol kiélvezheted az ilyen tipusú autókat...odáig akkár trailer-n is viheted, és közben élvezheted a digitklimát. A tipofórum/topic egy más topic, mittomén mennyit kellett ott magyaráznod, ez hajlandóság kérdése szvsz, ..én is most jó sokat írtam, de lehet holnap nem lesz kedvem ennyit írni. :)
Ez itt nem vita fórum, hanem mindenki leírja a saját gondolatait, megérzéseit egy adott témában no persze wr2-n belüli témában. Nem vitatkozok senkivel pláne nem magammal, csupán közöltem, hogy nekem nem tetszik az a kocsi ami a képen látható, nekem sokkal inkább a sportlimuzinok jönnek be és a luxus sportkocsik: E 55 Amg, M5, 911 stb. Akármennyi pénzem lenne nekem nem kellene ilyen mint pl a Super 7 vagy az Irmscher Sventy Seven, Westfield Megabusa stb mindegyik egykaptafára készül: nekem nem tetszenek :). Rég kellett megmagyaráznom így dolgokat egy Fiat Tipo-s fórumon :). Egyébként praktikum: az igazán praktikus kocsik a kombik :). Most igazából a munkát nem értem, hogy kerül ide, nem sokat beszéltem róla :).
önmagaddal vitatkozol :) Leet hogy nem kötelezõ a sisak, de ha felpattannak kövek, és begyûjtöd a bogarakat búrára, akkor valszeg felveszel egyet.... Ezek az autók nagyon nagy élmény nyújtanak, csak sokan nem tudnak vele mit kezdeni , nem mindenkinek valók, de ha jól használod, telibe vigyorgós élményt kapsz a vezetésétõl. Nem mindenhol a praktikum az elsõ, és nem mindenhol a munka a meghatározó, Angliában sokaknak van ilyen, vagy hasaonló pl. Lotus Super7, roadster alkatú járgányuk, amivel jókat szórakoznak. Az megint más kérdés, hogy ott vhogy nem szakad bele az autó kereke egy 2méter mély kátyúba minden 500méteren. :(((
Igazából sose hozott lázba az ilyen kocsi, nincs oldala, szélvédõje. Bár aki ilyet vesz annak nyilván van még a garázsban 2-3 normális kocsi. Ha passzióból autózik vele valaki a városban stb akkor elég ha egy motoros nekimegy oldalról megüti magát rendesen, nem sokat ér az a kis merevítés..., a motros meg az ölébe kerül :). Sisak szerintem nem kell rá, Renault Spieder-hez sem kell a Smart nyitott változatához sem, és ezeknek sincs se teteje se szélvédõje. Akkor ott egy másik gond, hogy az ember képébe megy minden kosz, vagy ha az elõtte haladó egy kavicsot feldob és fejbeveri akkor az is érdekes érzés lehet :). Mondjuk ha nem forgalomban használják akkor is ott a veszély, hogy egy nagyobb bogár nekicsattan az ember fejének, az is tud fájni rendesen :). Mondjuk én speciel érzékeny vagyok a huzatra ezért tuti az, hogy nem hogy ilyenem még Cabrióm se lesz sose :). Lehet ezért vagyok ilyen konzervatív az ilyen járgányokkal szemben :). Maradok a digit klímánál :).
Aki szereti ezeket a járgányokat, annak persze szuperek, szóval bocs, de nekem nagyon nem jönnek be. Egyébként a Suzuki Swift 1.3-as motorja nagyon jó, a Suzuki motoros tapasztalatai miatt is. Ezekbe a négykerekû rácsokba meg kifejezetten illik szerintem.
És ez mi a fenére jó? Szerintem sokkal élvezetesebb egy klassz, kényelmes kocsival suhanni, mint ezekkel a hiper-gokartokkal. És aki ezt megveszi hol használja? Mert városban nem megy vele sehol többel 70-nél, az utakról meg ne is beszéljünk. És hova megy, mit visz el? Cajozni se jó mert bukósisak kell hozzá! Én maradok a BMW 645Ci-nél!!!
de a legkomolyabb:
500kg, 300Le-s kompresszoros motorral...600Le/tonna...jobb mint a Ferrari Enzo...
Ja és olyat megy, hogy széjjelnyitja az ember pofáját a menetszél...:D:D:D:D
Ezek gyártanak olyan utcára is vizsgáztatható autót amelyik gyorsabb pályán mint a Pagani Zonda...volt a top Gear-ben is...kegyetlen durva...
nekem az a 3,4 érdekesnek tünik. A 180kilós HayaBusa van 2,8 alatt 100on, ugyanúgy 1.3as. Magyaránszólva nem hiszem hogy akkora erõt tudnának kipréselni egy(talán abból az) 1,3asból hogy ilyen gyors legyen :)
Majdnem! :P Ez egy Westfield MegaBusa! 1300-as Suzuki motorral!!! ...de mivel csak 440 Kg, így 3.4 alatt van 100-on, és 200 km/h fölötti sebességre is képes. 10.000-nél tilt.
...és egy kis infó: e hó 28-án (tehát most szombaton) a 3Sat-on délután 5-kor (itthoni idõ szerint valszeg 6-kor) lesz valami mûsor, amiben ha minden igaz, lesz szó a játékról is, remélem kis videóval nyakonöntve... :)
Hmm. Kedvet kaptam ujra az elsõ részhez. Kiváncsi vagyok milyen lehet full graffon, mert amikor én jáccotam vele, még csak egy fx5600om volt(low detial :( ) Szóval, nem tudod esetleg merre fele keresem a játékot?
Hát ha megnézed a korábban belinkelt képeket, akkor biztosra veheted...na meg ha láttad az elsõ részt...kötve hinném, hogy visszafelé fejlõdne a játék... :)))
"Nem tom, olyan furcsa valahogy a videóban a környezet, mintha alacsony beállításokkal csinálták volna a videót" Nekem is ez tünt fel leginkább. Remélem azért kicsit szebb lesz :P
Nem tom, olyan furcsa valahogy a videóban a környezet, mintha alacsony beállításokkal csinálták volna a videót. A játékból készített képeken azért látszik, hogy jó lesz. Nem is lehet más, hisz az elsõ résznek is nagyon szép a grafikája, ennek a másodiknak meg még szebb... Lehet, hogy nem PC-s videó ez, hanem Xbox-os vagy PS2-es, fene tudja. Mindenesetre nem a fejlesztõk (SYNETIC) tették közzé, hanem Tom a kiadótól (TDK). A fejlesztõk által közreadott cuccok általában jobb minõségûek...legalábbis eddig így volt...
Az határozottan vicces volt amikor száguldoznak aszem két kocsi egymás mellet, jön velük szembe egy autó, belevágódik és csak igy simán elpattog onnan :)
Egyébként az autók szépek, de valahogy az utak olyan mû hatásúak, nem?
Lehet, hogy csak a versenyeken résztvevõ autók fognak törni...ha jól emlékszem az elsõ részben sem törnek pl. a parkoló autók... :) ...de aztán még sokminden lehet, messze még a megjelenés...
Jobban idegesít, hogy annak ellenére, hogy 640x480-as a felbontása és majdnem 50 megás, valahogy olyan rossz minõségûnek tûnik a videó, meg kissé mintha túl sötét is lenne... :(