Pontosabban az Unreal Engine 2.5-re alapuló Vengeance Engine és az Unreal Engine 3.0 keverékét használják, plussz persze pár saját fejlesztés (pl a víz viselkedése).
És mivel UE3-at használ valszeg Shader Model 3 kell majd neki, vagyis nem, az SM2.0-val valszeg nem fog menni.
Megjelenés azthiszem augusztus vége, de sztem pár hozzászólással korábban mintha téma is lett volna...
Szerintetek SM 2.0-ás kártyán is menni fog a game?
Hát kiváncsi leszek milyen lesz a gépigénye valójában, milyen graf motor dübörög alatta???
Csak jó gép kell rá :) Én most full kitátottam a számokat ezeket az effekteket,meg ugye hogy hackelheted a gépeket,a villám fog a vízben,az olajat megtudod gyújtani,nah ilyen nincs más gameben szinte ! szal ezek a kezes magicok rulzz ^^
Banner csere? Nem tetszik a mostani,..szerintetek?
nem érted hogyan gondolom... valszeg ha aug.21 a kiadás dátuma akkor biztosan nem 20-án fognak vele végezni tehát ha készen lesznek a boxos verzióval (mondjuk) június végére akkor már csak javitgatni fogják a kiadásig és én remélem hogy a pc-re nem több hónapos eltolódás lesz hanem 1-1,5 hónap...és akkor az is kész lenne augusztus végére :D
Akkor miért nem rendelitek meg külfrõl? a postaköltség max 8-10-15 dolcsi körül van ami nem túl sok, elnézve a jelenlegi árfolyamot. És ha azt is belekalkuláljátok, még így is oclsóbban jöttök ki, mintha itthon vennétek. Ha meg licitáltok rá, olcsóbb is lehet. Tudjátok: Ebay.com:D
"A hivatalos Bioshock oldalon (Cult of Rapture) elhintették, mire számíthatnak a rajongók, ha a Bioshock-ból limitált változatot kaparintják meg. A szintén augusztus 21-én debütáló kiszerelés tartalmát az oldalon közzétett szavazatok alapján alakították ki, így lesz Hogyan Készült DVD, egy Big Daddy szobrocska és a játék zenéit tartalmazó CD a csomagban. Oh, és a dobozt az oldalon jelenleg is futó borítópályázat nyertesének alkotása fogja díszíteni.
S hogy mennyiért juthatunk hozzá Piroska nyalánkságokkal telipakolt kosarához? Mindössze tíz zöldhasút kell leszurkolnunk pluszban, azaz 59,99 dolcsiért, legalábbis az USA-ban."
(HW Insider) A Gamestar májusi számából ollózott a Rapture_Tourist: hétoldalas a Bioshock cikk. Az X360 verzió nagyjából kész. Az ausztráliában készülõ PC változat is szépen halad. Mivel a játék a végsõ fázisba került, az Irrational 30%-al növelte csapatának létszámát. New Yorkban meghívtak pár játékost a fókusz tesztre. A visszajelzéseket felvették videóra és papírra vetették. A 2K szerint még sosem volt ekkora fókusz teszt. A Big Daddy megsemmisítése után megkapjuk a "Save Little Sister" vagy "Harvest Adam" opciókat. NPC-k léteznek és küldetéseket adnak, az aktív feladat felé nyíl mutat, de ezt ki lehet kapcsolni. 3 plazmid lehet aktív egyszerre.
A fegyverek tûzgyorsaságát, lõtávját, erejét módosíthatjuk és extra turbók szerelhetõek fel. Golyótípusok: normál, robbanó és nyugtató. Menük, szövegek és az ikonok sokkal nagyobbak az X360 verzióban. Shortcutok figyelnek. PC-n 2560x1600 pixel felbontásba kapcsolhatunk. Vistán DirectX10 effekteket és jobb frameratet kapunk. Az X360 és a PC verzió ugyanolyan jól néz ki. A PC változatba bekerülhet pár extra részletesség, mivel késõbb készül el. Párbeszédek csak az átvezetõ jelenetekben vannak és nem változnak.
info: Hardwired
én már hozzászoktam amikkkel általában akarok jáccani azokra biztos várnom kell több mint fél évet :D