na nyomjatok ezekbõl a tragacsokból még belsõ képeket, mert mindig kiváncsi voltam, hogy néznekki:)
Nekünk sokáig volt Barkas -unk. Emlékszik mindenki ugye arra a jellegzetes Barkasos hangra ?
80 -nál már idegtépõen hangos volt.
Meg apámnak az volt a szolgálati kocsija is egy ideig. Még kicsi voltam, amikor a barátommal elkísértük aput egy útra, a Barkassal, és a két elsõ ülés között volt egy 10 cm-es csõ, nemtudom mi célból, de a lényeg hogy ki lehetett látni rajta az útra.
Mi versenyeztünk a barátommal, hogy ki mer tovább menet közben belenézni, merthogy irtóra meg lehetett szédülni ha belenéztél.
Íme néhány pics! Bár nekem a ZIL a kedvencem Ifa-n utaztam anno nyári szünetekben. Jó kics móka volt mindig élvezettel néztem ahogy billenti le a rakományt. :D
Ja es ha jol tudom: A W50-es "teherauto" 135 loero :)) Az L60-as mar kemeny 180 paci, megengedett legnagyobb ossztomege 13 tonna. (Kepzeld el, ahogy GSX-R 1000-esedre 13 tonnat pakolsz fel :)
2004. januar elsejetol 5,8 kW/tonna (7,8Le / tonna) teljesitmenydotacio van eletben, tehat IFA nem vontathat potkocsit.
De a Bochkortól nem lehet elvárni, hogy ilyet tudjon, õ csak Arnold Schwarzeneggerbõl van felkészülve.
Bumerángban a Bochkorék megcsinálták az: IFA -dal -t
vajon honnan lehetne leszedni ?
Így szól:
- IFA megy a hegyen U...Úúú...Ú...Ááá Taunus a gumija Hegynek felfelé megy az IFA De megy ez az IFA U...Úúúú...Ú...Ááá..
- egyszer, úton voltunk egy IFA -val télen, egy fickóval kellett elmenni valami bútorokért.
És hazafelé mondja hogy, este ha hazaviszi az IFA -t feltétlenül le kell engednie a hûtõvizet, mert reggelre bele fog fagyni.
Merthogy anyira lyukas volt a hûtõrendszer, hogy csak egy napig bírta ki egy feltöltéssel, és ugyebár fagyállóval feltölteni elég drága lett volna, ígyhát minden reggel vízzel kellet feltölteni, de este meg azért kellett leereszteni, mert a maradék víz szétrepesztette volna a motort. D