én is várom a Far Cry 2-t, az 1-el régen sokat játszottam. Igen, egyébként tavasszal nagyon kevés játék jön ki. Azért mondanak tavaszt, hogy feltüzeljék a népet, és vmikor nyáron kijön :) remélem nem ugy csinálják mint az Airborne-t hogy pont nyáriszünet végére rakják...
(HW Insider) Az Ubisoft korrekten bemutatta a játék alfa demóját a kiállításon. Nem kápráztatták az újságírókat titokzatoskodó és gömbölymacákkal felturbózott trélerekkel, festményekkel és a többi tízer meg elõre renderelt tartalom fajtákkal.
Az újságírók a játék fejlesztés alatt álló nyers változatát láthatták. A bemutatóból másodpercek alatt kiderül, hogy ez nem a Far Cry. Aki a legutóbbi tízerben látta, hogyan injekciózták agyon a fejlesztõket, mielõtt elutaztak volna Afrikába referenciaanyagot gyûjteni, már a nekikészülés mértékébõl elképzelhet egy gyönyörû National Geographic színvilágot.
A gépi intelligencia szándékosan agresszív. Az ellenfelek már a legkisebb zajra is lõni kezdenek. Machétével a markunkban, fûben osonva óvatosan kell szálaznunk hát a zöld növényzetet. Elfutni igen nehéz tettünk színhelyérõl, mert hamar dzsipbe pattan az ellenség és könyörtelenül leüldöznek: viselkedésük állandóan alkalmazkodik a kialakult helyzethez!
Égõ házak dõlnek össze, rohanó fõhõsünk gyógyítja magát - kitépi a kezébõl a húsba fúródott lövedéket - majd mérgesen belelõ egy lõszeres ládába, melynek hatására az felrobban és a kis teret elárasztják a pattogó puskagolyók. A robbanások fizikai hatásai most már nem csak ímmel-ámmal érik a környezetet. Rakétavetõ által eltalált fa pont a sebzés helyén szakad szét. Az erdei tisztásra dobott gránát légnyomása meghajlítja a teljes növenyzetet, a gatlinggal aratott erdõ pedig fantasztikus hangulattal törik darabokra.
Lángszóró kedvelõinek apró figyelmeztetés, hogy Afrikában rengeteg a száraz fû és fa. Emiatt a szórakozásból felgyújtott ágakról csakhamar fûre-bokorra ugrik és utánunk fut a tûz, aztán legyen lélegzetünk elrohanni! Erdõsáv átkarolta olajfinomítót például így lehet szépen felgyújtani. A terület sarkánál tûzbe borítunk egy-két fát és a szél pillanatok alatt a gyár felé sodorja a tûzvihart. Elképesztõ látvány!
Az akció istendurva hangulatos, egyáltalán nem scripteltek a filmekbe illõ káoszjelenetek. Ekkora mértékû valóságszimulációnál kissé ingerlõ lenne, ha fél órát töltenénk el azzal, hogy várunk a megfelelõ idõjárásra, közben készülgetünk, majd a bázis támadása elején elüt egy teherautó. A Far Cry 2-ben tehát elég nehezen halunk meg: rengeteg lehetõség van önmagunk meggyógyítására. Kitéphetjük a golyókat húsunkból, ruhával lapogathatjuk ki a testünkön felharapózó lángokat, illetve kiégethetjük a sérüléseket. Ha esetleg "elájulnánk", mindig megtalál egy bajtársunk és biztonságos helyre cipel, onnantól folytathatjuk a kalandot. Akinek kirándulni van kedve, sárkányrepülõre kaphat és a magasban elhúzhat az erdõk felett, hogy piciny tavacska szélénél fürge antilopokat riasszon fel és figyelhesse, amint a növényevõk kecses szökellésekkel futnak tova.
Most vettem GS-t és bennevan a far cry 2 nagyon jó sztem jobb lesz mint a crysis és a fegyverek kopnak benne szal 1 idõ után beragadnak meg minden naon jólesz:):):)
Far Cry 2: Porfelhõ és forgószél
Sogun, 13:02 - PC - Játék: FPS
(HW Insider) Kifejezetten az afrikai idõjárásra hegyezték ki a Far Cry 2 motorját. A teljes növényzet és a játékvilág fizikai modell automatikán fut. A szelet addig lehet erõsíteni, míg eleinte csak lengeti, majd a végén letépi a leveleket a faágakkal együtt. Ennek megfelelõen az erõsebb szél porfelhõt kavar fel a földrõl. Bármilyen pályaelem, amit megsemmisíthetõnek vélnénk, elpusztítható. A növényzet és a fák reagálnak a golyókra, szélre, robbanások energiájára és szénné égnek a tûzben. A felhõk realtime keletkeznek és fogynak el az égen, valamint uszikálnak békésen tova. A nappalok és éjszakák természetesen élethûen váltakoznak. Mindez a fejlesztõi videointerjúban hangzott el, amelyben a háttérben futva hagyott - valószínûleg Far Cry 2 - szélfútta szavanna szimulációtól eltekintve nem látunk semmit a játékból. A Gametrailers linkre evezve a képen látható, rendkívül fotogén arcú Alex Amancio mûvészeti igazgató adja elõ totál meggyõzõen, mi újság 3D motor fícsõrök terén. Thx, Jabba boy!
GC-n kint lesz a game!! Remélem nemcsak semmitmondo otvar fos nemingame videók lesznek, hanem tömény akciódús INGAME jelenetek!
Erre a mindehova lehet menni ahova csak akarsz remélem tényleg így is lesz.14 jármû sem hangzik rosszul.
"In the latest PCGamer podcast, around the 20 minute mark, they discuss Far Cry 2 shortly. The announcer says that the game is looking great, and went so far as to say that it was hard for him not to compare some of the shooters at E3 to Far Cry 2, because Far Cry 2 was so much better. He says that the game looks beautiful and also says that the game is not in similar to Crysis. Does this mean that Far Cry 2 ditches the jungle theming? Not sure, but we will find out soon. As well, he states that the game is not a direct sequel and does not resemble Far Cry Instincts or the other console Far Cry games. Lastly, answering a question many people have been asking, he says that about 90% of the Far Cry 2 engine is new code, with the last 10% carrying over from Cry Engine."
ki tudja a FAR CRY 2 nem CRYSIS néven fog megjeleni?? Vagy engem informáltak rosszul? Ja és ki tudja Németországban már kaphato a játék??
Far Cry 2: Dzsungel a folyónál
Sogun, 16:48 - PC - Játék: FPS
(HW Insider) Komplex folyórendszer mellett figyel a Far Cry világot fémjelzõ dzsungel, mely lassanként enyhébb részekre vált át, míg helyet nem ad az afrikai szavannának. Ésszerû kialakítású pályákon hentelünk, amelyek a növényzet elfogytával sivatagban végzõdnek. Erõsebb szél jobban hajlítja a fákat és a szélorkán letépi az ágakat. A fizikai modul képes a fának ütközés szimulálására, melynek hatására vagy eldõl a fa, vagy csak megrázkódik és mi törünk szét a kocsinkkal együtt.
Spoiler: Mindjárt a játék elején meglátogat minket a Fõnök, és mivel malária sújtottan az ágyban lázongunk, átnyújtja nékünk az elsõ fegyvert, egy pisztolyt és kedvesen megjegyzi, mindig megtaláljuk õt a szokott helyén. Eme nagy találka a sztori vége felé jön majd össze, addig információ morzsákat gyûjtögetve csatlakozunk a különféle érdekcsoportokhoz.
Komoly kapcsolatokat alakítunk ki az NPC-kkel, melyek közül aztán párat le kell majd lõnünk, ami némi fájdalmat okozhat, ám nem kell aggódnunk, lesz elég arctalan golyótöltelék ellenség is, akik jönnek nekünk ezerrel.
A játékban megszerzett összes fegyver rendelkezik egyedi beragadási értékkel. Erre számítanunk kell, mikor bekalkuláljuk a lõszer és az életerõ csomagok mennyiségét. Ha túl sok találatot kapunk tíz másodpercen belül, akkor kritikus sebzés keletkezik, melynél a vérzés már olyan súlyos, hogy meg kell állnunk meggyógyítani magunkat. Minden komolyabb sérülés elhárításakor egyedi animációt játszik be a 3D motor.
AI avagy Far Cry gépi intelligencia Viharban teljesen másképp viselkednek ellenfeleink. Hálistennek, hivatásos zsoldosokkal lesz dolgunk, ami jó egyrészt, mert egyáltalán nem olyan szervezettek, mint egy Rainbow Six osztag, és rossz, mert nem teljesen hülyék. Ha rakétát lövünk táborukba, megpirítjuk a nagy részüket, de a maradék nem ugrik a bokrokon keresztül a puskánk elé, hanem dzsipbe veti magát és elhajt, megpróbál oldalunkba kerülni. OKé, semmi probléma. Bevetjük magunkat a saját kocsink volánja mögé és start! Üldözni kezdenek ellenfeleink és szétlövik a gumit, meglapogatják a karosszériát, kihúznak a jármûbõl és jól lelõnek. A meglõtt ellenségek sebesülten a földön fetrengenek egy ideig, majd feltápászkodnak és újra nekünk ugranak, ennek megelõzésére célszerû még a leterítés után végezni velük. További fincsi információ a hat szkent tartalmazó oldalon várja a Far Cry rajongóit. Thx, TnS!
info: Hardwired
Remélem nemsokára jön majd valami ingam akciózás mert ezekrõl a gyenge képekrõl nemlehet leszürni sokmindent :(
Bizató, azt írják realisztikusabb alaptörténetet akartak, nem lesznek benne szuper monsták ... És a poros tikkasztó Afrika se egy túlszínezett képeslapra fog hajazni.
Far Cry 2 cikk az Ausztrál PowerPlay magazinban ... Hat oldalnyi infó, pár képpel szkennelve :) Hát dzsungel nem kifejezetten van, de van szavanna, két méteres dzyumbujjal, bokrokkal, stb. Meg állatokkal. Némeliyk kép olyan mint egy természetfilm.
Hát lehet hogy ez a rész nem a dzsungelben fog játszódni. Hivatalos honlap.
Nekem tetszik..Kevés Afrikában játszódó gém van.Kíváncsi vagyok milyen lesz.
Hát, ha ez igaz, hiányozni fog a motorcsónakázás és a víz.
Far Cry 2 hivatalos bejelentés [2007. július 19. @ 19:45 - Tefl0n] Ugyan már igencsak a levegõben volt, a Ubisoft azonban rászánta magát és hivatalosan is bejelentette a Far Cry második részét.
A játékot a Ubisoft Montreal fogja fejleszteni, ugyanis a Crytek minden jogot eladott az óriásnak kreálmányával kapcsolatban. A kiszivárgott infók alapján úgy tûnik, hogy a helyszín ezúttal valahol Afrika szívében lesz. A gámát hivatalosan 2008 tavaszára tûzte ki a kiadó/fejlesztõ. Sokakban aggodalmat ébreszthet a tény, hogy az eredeti játék fejlesztõgárdája nem vesz részt a projectben, ám ne feledjük, a Far Cry maga is tech demónak indult csupán.
-Gamestar
Hát megnyugtathatlak, hogy nem 256 MB ram kell majd hozzá. Majd csekkold meg, hogy a Crytek másik játéka, a nemsokára megjelenõ Crysis is milyen rendszerkövetelményekkel bír. Az FC2-é se lehet ennél kevesebb, sõt... Egy mai középkategóriás pc tulajdonos, bizony nem fog tudni elkerülni egy néhány tízezres gépfejlesztést, ha élvezhetõ sebességgel és normális minõségben akar játszani vele.
Már alig várom a sima Far Cry-t és átvittem vagy 28 x :Dmár miota megjelent azzal játszok .....:Dmegunhatatalan naon jó game az biztosRemélem a Far Cry 2 nem naon fogják eltulozni mint pl.:S.T.A.L.K.E.R.S stb. meg remélem nem lesz akora gépigénye hogy majd a NÁZÁNAK a gép keljen hozzá.......
Hali!
Valaki tudna nekem segíteni a FarCry-ban? Egyszerüen nem müködnek a kódok nálam és a DEVMODE-val sem tudom elindítani úgy a játékot, hogy kódokat tudjak beírni. Egyébként az 1.31-es frissítésem van.
Mellesleg az a "továbbfejlesztett" cucc (The Project) simán betölthetõ a Far Cry pályaeditorába - persze bughalmaz mert csomó object és tectúra hibás ugye, de ettõl még gyakorlatilag a sima cryengine, 1-2 változtatástól eltekintve. Ha 2007-ben a Far Cry 2 alatt az futna, az tuti bukás lenne szvsz.
szerintem NEM. A Cryengine 2 a Crytek tulajdona, a Far Cry 2-höz, viszont semmi köze (sajnos) a Crytek-nek, csak az UBI-nak. Persze licenszelhetik a Cryengine-t, de nem tartom valószínûnek. Inkább szerintem az az engine lesz alatta, ami a Call of Juarez alatt, de annak meg olyan a hardver igénye, hogy gyááááá :(((((((
Far Cry 2?? Tejóég. Én még az 1-et nyüstölöm, de csak azért, mert annyira szaggat, hogy kicsit lassan tok haladni Na mindegy úgy is fejleszteni kell a commodore-omat. Az Ubisoft már az elsõ résszel is szépen megizzasztotta a processzoromat. Két ventillátort kellett mellé rakni meg egy vödröt az izzadságlének. A 2. rendszerkövetelményeire már rá sem merek kérdezni Mindegy, tényleg Vista kell hozzá? Az xp már nem is lesz jó? Vazz, mindent ki kell cserélnem
ja meg kell hozzá venned egy jó videó kártyát meg egy nagy procit
jah biztos fasza lesz.. csak kell hozzá vista + külön kell majd megvenni a dx10 et is.... pff
Amúgy a video a játékból semmit se mutat, azt mutatja be, hogy tereptárgyakon, felszerelésen, járgányokon milyen shader effektusokat és tetxúra trükköket fognak használni.
Tudtok amr valamit a far cry2 megjelenéssel kapcsolatban. Annyira nem is a játék érdekelne hanem a multi az 1 ben is az volt az alalt :) De remelem a 2 ben nem bonyolitjak túl és végre lesz több karakter is Pl nõi mivel ezt szépen kihagyták az elsõ rész multiaból.
mármint milyen ami nemugy megy mint az ember elvárná? pl: Fear, Cod2 nade nemis arrol vanszó hogy nemmennének el, mer persze eldöcög, de a kártyákban rejlõ lehetõségekbõl nemsokat meritenek ki, milenne ha az összes effektet támogato játék jönne ki? éncsak a ati technologia demokból indulok ki ami demonstrálja a kártya tudását, de játékoban ilyen effekteket és látványt nemnagyon látni. ( persze én nemértek hozzá olyan szinten, de ez az meglátásom )
az remélem azér még soká :))) egy ideig akarom még élvezni a vgam töblettfölényét :P, nade tényleg nagyon szép és a készítõk megtanulhatnának optimalizálni mer évente megjelenõ gémhez nemlehet uj vgat venni amikor felét sem használja ki a mai x800 tol felfele kategoriás kártyákénak. De ez csak álom hiába van megbrutál atom karid amire a gatyád ráment kijön egy gém amire aztmondod na most végre 60 fpssel fogom tolni full grafon, azt elinditom és butitani kell hogy folyamatos legyen amit semmi sem indokol....