Hi! Valaki ért a dedicated serverhez? Elindítom a servert a cfg.fájlban beírom a admin jelszót"setsetting admin_password ******" játékon belül konzol elõhoz admin_password ****** és wrong password!Miért van ez?Müködik ez valakinél?
Ez dx10 probléma. nekem is volt, sõt ki is akadt kb 30-40-perc után. Indítsd dx9-be és semmi gond nem lesz maxon se.
hali Mitõl függ az,hogy milyen hamar megy tönkre 1 fegyver?Számít az is pl.ha vízben úszom? Mert egy ideje ,ha ujjat is veszek az is elég hamar beragad még úgy is,hogy megvettem hozzá a javítási kézikönyvet
Itt ez az aránylag jó kis graf motor és mégse kell ez sem a kutyának sem. Ahogy nézegettem modok se nagyon készülgetnek. Bár ez hogy még nincs hozzá még mindig jobb mint a Crysis esete ahol kb már több száz mod "készül" . Ebbõl kb 2-3 napvilágot is lát majd.
Hidd el sokan panaszkodnak erre, de egyszerûen nem kell max minõségre feltenni és kész. Ha felteszed olyan lesz mint amit látsz. Van aki szerint az 512MB kevés már ekkora részletességi szintnél.
Igen, ez jó megoldásnak is tûnhetne, ha 10 fps mellett csinálná ugyanezt, ám mint említettem 30-40 fps-t produkál a játék, ami tudtommal nem indokolná azt hogy levegyem a grafikát! Bár tény és való, kipróbáltam, hogy leveszem a grafikát, és valóban már nem volt olyan látványos a "laggolás", de én ezt nem tartóm megoldásnak! Ez amúgy egyedi gond, vagy más is tapasztalt ilyesmit, közel max grafikán, hasonló konfiggal?
OhhxD, bocsi, akkor lehet hogy a spawnolás szót nem erre használják?:D Márha használják egyáltalán... No mind1, akkor úgy mondom hogy olyan a game mintha laggolna, vagyis kicsit nem folyamatos a kép! Ennek ellenére az fps olyan 30-40 körüli!
Hátha másnál is elõfordult már a probléma: Játék közben ha visszatöltöm a játékállást, akkor sokszor lefagy a gép, és csak Reset segít neki (fõleg quickload-nál). Ha visszamegyek a fõmenübe, és onnan töltök, akkor jó. Virtuális memóriát már állítgattam, nem javult a helyzet. Van vkinek ötlete a megoldásra? Elõre is kösz.
Hali! Olyan gondom van hogy a game iszonyatosan spawnol... Majdnem fullon van, de azzal nem lenne gond a gép bírja, de ez a spawnolás rohadt idegesítõ:S Valami megoldás nincs erre?
Az elsõ linken található driver frankón mûködik w7 rc alatt! Creative EMU10K1 audio processor- al ellátott SBLive! 5.1 Digital (SB0220) típusu hangkártyám prímán mûködik vele. Frankó a kezelõfelület és 2.0 (stereo) beállításon is szépen szól és nem recseg. Köszi szépen!
ha már itt tartunk, sp3-as karbantartott xp-n majdnem hibátlanul futtattam a játékot...ugyanis egyetlenszer volt valami textúrahibás fagyásom. nem vagyok benne biztos, hogy nem a videókártya melegedett nagyon fel. 8800gt512Mb, c2d e4500 proci, 2 G ram.
Köszi! Kipróbálom ha hazaértem! ;)
zooleeh: Nálam az alap 1.0 játék sp2 xp-n sem fagyott annak idején... Valami más gond lehet nálad szeréntem.
Vista alatt sem fagy. Teszteld le a gépedet normálisan és tuning nélkül próbáld a játékot, és tedd fel a patch-et is. Attól hogy win7 alatt jó, az még nem jelenti hogy használható géped van.
Mikor megjelent a Far Cry 2 anno xp-hasznaltam ,es arra telepitettem fel eloszor. Jatszani sajnos nem tudtam mert kb 5 percenkent fagyot le a jatek, ugy hogy csak a reset segitett .Kiprobaltam nagyon sok fele xp-t es vista-t de mind ua volt a baj. Nagyon ki voltam akadva mert imadtam( imadom) a jatekot, NA akkor jelent meg a Win 7 build 6801 , kicsit felve, de felraktam fo oprendeszernek . a Far cry 2-ot win 7-en jatszottam le , es egyszersem fagyot tobbet.
Ja, nekem is RC7100 van Viszont a hang driverrel meggyûlt a bajom... Creatve soundblaster 5.1 digital (SB0220)
Nagyon pöpec és üzembiztos, nincsenek driver problémák, a PB gondot orvosolja a legújabb pbsvc.exe letöltése és futtatása. Jobban oda kell figyelni a tûzfal és a vírusírtó beállításaira utánna már azzal sincs gond. Mellesleg elindul 512Mb rammal is de nem érzi magát jól vele. A memória kezelése kiváló, és gyors. Nekem még nem sikerült "megborítani", a kékhalál ismeretlen rajta számomra. Nyugodtan felrakhatod az RC7100-at ezután már csak a végleges jön ki. Néhány alaplapon vannak a telepítés után az alaplapi hangkártyának driver problémái, de a gyártók oldaláról frissítve elmúlik. 22 perc a telepítés átlagosan egy mûködõ rendszer felrakásáig és használatáig.
A W7 memória étvágyáról csak a hivatalos gépigényt láttam, mert még nem próbáltam, mivel tudtommal még RC és nem találtam RTM változatot belõle. Majd ha lesz, megnézem mit tud Addig meg nem akarok semmi gebaszt (W7 FAQ >> "Are there risks to installing the RC?") a gépemen. Amit tudok, hogy az XP-m 450MB-t eszik és 5GB HDD területen "terpeszkedik" minden meghajtó progival együtt... Bár szívesen hallgatnék még W7 tapasztalatokat, de részemrõl a téma befejezve, mert lassan átmegyünk Windows topic-ba
Hogy jön ide a FC2 gépigénye? Hogy annak is jóval nagyobb, mint az XP minimuma? Na akkor mondom: Nekem egy AMD 4200+ van a gépben, 2x1GB 800MHz DDR2-vel és egy ASUS GF8600GT párosítva. Ezen, persze nem max-on, de elfutnak az új játékok is. Konkrétan a Far Cry 2-nél 1024x768-ban minden "magas"-ra van téve és lag nélkül fut. Ez nekem pont elég, mert nem ér meg plusz 80.000Ft beruházást egy pár effektel több... Tehát nem fogok új gépet építeni. És épp ezért... ...ha én a 2GB-re Win7-et dobok, akkor mi marad a FC2 játéknak? Az XP ezért (is) jó nekem. Na meg mert a Vista vagy a Win7 nem hinném hogy tud annyival többet nyújtani a részemre, hogy megérje leterhelni a gépemet. Ezt ismerem és az igényeimnek (software & hardware) megfelel... miért akarjak váltai?
Nem sértegetni kell a többieket, hanem érvekkel meggyõzni. És amiért valami régi, még nem selejtes...
Én nem operációs rendszerhez építek megfelelõ gépet, hanem a géphez választok számomra ideális oprendszert.
Minimum hardware konfigok: Windows XP - forrás - PC with 300 MHz or higher processor clock speed recommended - 128 MB RAM or higher - 1.5 GB of available hard disk space - Super VGA (800 x 600) or higher-resolution video adapter and monitor Windows 7 RC - forrás - 1 GHz or faster 32-bit (x86) or 64-bit (x64) processor - 1 GB RAM (32-bit) / 2 GB RAM (64-bit) - 16 GB available disk space (32-bit) / 20 GB (64-bit) - DirectX 9 graphics processor with WDDM 1.0 or higher driver
Bár az elsõ (Win XP) minimum konfig manapság már ritkaság, a rendes mûködéshez ezeknek az értékeknek minimum kétszerese szerintem ajánlott. Az én meglátásom szerint a fiatalok többségének 2GB van a gépében, ami a 64 bites Win7 alapja Vagy nézhetem a 4GB-ot is: - Win7 eszik 4GB-bõl 2-t és marad 2GB - Win XP eszik 2-3GB-ból 512MB-ot és marad 1,5-2,5GB Arányaiban az XP a jobb, pedig a minimum 3x-át vettem alapul
Látom rengeteg "szakember" van itt. A win7-nek nincs sokkal nagyobb rendszer igénye mint az xp-nek, sokkal stabilabb rendszer mint az xp. Az pedig, hogy nem képes 3Gb-nál nagyobb memória méretet címezni és használni az xp. Az sp3-al csak azt oldották meg, hogy felismerje a rendszer a 4 Gb ramot, de használni most sem tudja. A jó kis memory hole hibák pedig legyilkolják az xp-t....ez ismeretlen jelenség volt vistán is és win7 alatt is. Akinek pedig valami rosszabbul fut win7 alatt mint xp-n az: 1. építsen számítógépet 2. Tanulja meg bekonfigurálni a hardware-it 3. Inkább vegyen egy konzolt.
Ez egy erõs OFF lesz, szorri, de nem tudok elmenni mellette
A WinXP az eddigi legsikeresebb Windows verzió. Az egyértelmûen SP3 azt jelenti, számos hiba javítva lett benne. A Windows-os felhasználói programok 99,9%-a fut alatta. A játékok 99,9%-a fut alatta. Kis hardware idénye miatt több tartalék marad a játék étvágyának. Ezzel szemben... A Vista amolyan zsákutca a Microsoft-nak, míg a "mindent verõ" Win7 még tudtommal nincs végleges, RTM (Release To Manufacturing) változatban. Tehát több mint valószínû számos hibával küzd (amirõl a fórumokban van azért 1-2 komment). Ezenkívül az elõdjével (Vista-val) együtt jóval, ismétlem JÓVAL nagyobb a HDD, CPU és memória igénye, mint a 2001-ben kiadott kistesó étvágya. Amíg mindent futtatok XP-vel, kevesebb helyet foglal, kevesebb memóriát és procit eszik, addig miért váltanék én egy "hardware zabagépre"?! A csillogóbb külsõ meg nekem nem ér meg ennyit... 2GB rendszermemória meg egyelõre nekem a játékokhoz elég, tervezõ nem vagyok, így nem veszélyeztet az "XP nem képes 4GB-t rendesen felcímezni" probléma sem.
Én is a selejtes XP rendszert használom, 32 biten, NEM eredeti Far Cry 2-t futtatva (mellesleg még 1000 ft-ot sem ér a játék, hülye, aki pénzt ad ki érte), és semmi problémám nem volt a játék futtatásával, bõven elég volt neki a 4 gb ram, csontra kimaxolt grafikával, és még csak nem is szaggatott. Ennyire szar ez az xp rendszer, szóval nyomás megvenni a win 7-et! :D
Jah, selejt op...mi a tökért ragaszkodtok hozzá, nem értem. Az asztalra dobást pedig valami futó folyamat csinálja, esetleg a vírus írtó (vagy ne torrentezzél játék közben), ezt látatlanba megsaccolni eléggé necces. Kékre fagyásra: Akkor megpróbálhatod még a hang hardware-es gyorsítását lejjebb venni, húzott cuccokat (memo, proci) vagy 4 Gb ram xp alatt, ezeket nem mindig szeresse a program.
Nálam a gyári csak vista 64 alatt produkált eféléket, de visszaállva a DX9-re megszüntek. tehát vagy ezek a hibák vagy xar a crk és a wrz totyikban kérdezd, vagy menj és vedd meg.
Hát, ha valami DX 10-es hiba nem lehet, mivel XP-t használok (bocs, télleg elfelejtettem írni) Az hogy enm indítom újra a gépet frissítés után dolog meg azért sántít mert amióta csak fennvan az FC2 mindig csinálja ezt (és ezen idõ alatt elmondhatatlanul sokszor lett újraindítva a gép, mit ne mondjak)
és végül: a "megjegyzéseimet" poánnak szánom, aki felhúzza magát rajta az vegyen ki egy szabadnapot (ezt is nyár közepén kell mondanom? :P)
"Néha-néha Far Cry 2 közben kattintáskor kidob az asztalra, de a játék ugyanúgy fut tovább" Ez a windows defender játéka, ha nem indítod újra a gépet frissités után.
"játszok és egy váratlan pillanatban puff! kékhalál!" Nem írtál op rendszert hogy mit használsz, de ez a DX10 memória kezelési hibája miatt van legtöbbször. Vista+DX10 beállítás az FC2-ben= 20-30 percenként kékhalál. Használj DX9-et sokkal szebb mint a DX10.
Ja és a ha segítséget kérsz ne tegyél megjegyzéseket a hozzászólásod végén mert ezek után már baxunk segíteni. Mielött elfelejtem: HÚZZÁL EL MEGVENNI!!! Ja, és inkább te törölgesd a szádat...
kicsit érdekes gondom van: Néha-néha Far Cry 2 közben kattintáskor kidob az asztalra, de a játék ugyanúgy fut tovább, csak ez elég idegesítõ (fõleg h nem tudom az okát).
a Másik miatt kicsit jobban aggódom. Játszok, játszok és egy váratlan pillanatban puff! kékhalál! és ez csak és kizárólag far Cry 2-nél történik, és már nem merem elindítani...
Azt még nem árt elmondanom h nem eredeti a játék (akinek már habzik a szája, h most azt válaszolja "Vedd meg!" az törölje meg a száját. köszönöm).
Repülõ nincs csak sikló, a youtube-on keress rá a far cry 2 glider -re.
Szerintem az elsõ sokkal jobb volt , most játszottam az elsõvel full grafikán és elég jó. Ez olyan unalmas csak lövöldözni a niggereket. Jó lenne ha ebbe is lettek volna szörnyek. Meg ez tényleg kurva idegesítõ hogy mindig újrateremnek az emberek.
Hát nem tudom nekem nem 1x volt olyan ,hogy kiszúrtak, behúzódtam egy bokorba és ott sétáltak körbe és keresgéltek, itt meg aha tudom ,hogy ott vagy és jönnek és lõnek agyon. Hát persze.
Hozzáértõ nem vagyok, mert gyakorlati tapasztalatom GeForce és XP júzerként nincs... De azért okoskodok kicsit
Elvben ugye az ATi kártyák tudnák ezt a megfelelõ driver-el produkálni (a legfrissebb ATI Catalyst™ 9.6 Suite for Windows 7). Már az alap játékba is ígérték a DX10.1-et Vista alá, de azért nem árt feltenni a legfrissebb pecsát (v1.03) A játékban külön beállítás nincs menüben rá, a Vista és Win7 (gondolom én) az általa legmagasabb DX számmal futtatható verziót használja.
Egy hozzáértõ meg tudná mondani nekem hogy van e az alap 1.0 játékban dx 10.1 vagy valamelyik pecst kell telepíteni hozzá? A videókártyához 9.5-ös ccc van telepítve win7 rendszerre.
Köszi
tavaly õsszel játszottam végig a farcry-t újból, és ott sokkal rosszabb volt a helyzet, úgyhogy nem értem, miért hozzátok fel állandóan. emlékszem, volt ott egy olyan rész, ahol fel lehetett mászni egy toronyba (mármint kõbõl készült ilyen bástyaszerû izébe, nem fa õrtoronyba), és onnan figyelni, ahogy a zsoldosok harcolnak a szörnyek ellen. na, ott mindig észrevettek és elindultak felém, pedig olyan messze volt, hogy sniperrel is nehéz volt õket eltalálni. a dzsungelharcoknál sem volt jobb, ott is csak annyit lehetett tenni, hogy gyorsan elfutottál egy másik irányba, és onnan nézted, ahogy az elõzõ helyed felé mennek. és ha ott elbaktad a fejlövést, rögtön ugyanúgy észrevettek.
Nekem sem az a problémám, hogy újra termelõdnek az ellenfelek, hanem a sebesség. Ennél nagyobb hülyeséget ki sem lehetett volna találni a fejlesztõknek. Ha pl fél naponta termelõdnek újra, akkor azt mondom, hogy OK, de hogy MÁSODPERCEK alatt??
Nincs erre a blõdségre valami orvosság? MOD, editálás, stb?
Na persze tök sötétben magas fûben guggolva camsuitban kiszúr egy testlövés után. Ugyan már. Sokkal jobb volt messzirõl lelövöldözni õket. Az 1-ben sokkal jobb volt akárki akármit mond.
-ha fejen találtad az illetõt, akkor még egy nyikkanást sem lehetett hallani, tehát nem vették észre. ha egy másik mégis látta, hogy a társa összeesik, akkor észreveszik, hogy baj van.
-ha nem találtad el elsõre, akkor észrevesz. ha mégis gyorsan lelõtted ez után, akkor is biztos, hogy a kiáltására a társak felfigyeltek.
-mindig helyet kell változtatni. jól fel kell deríteni a terepet, mert sokszor sokkal több ellenség van, mint amit elõször észreveszel.
-hiába vagy a susnyásban a piros virágos ingedben, észrevesznek. tessék gyémántot gyûjteni, és megvenni a camosuit-ot: különbözõ körülmények között különbözõ mértékben ad plusz álcázást. pl. a fûben guggolva elsétálnak melletted, de dzsungelben állva észrevesznek.
-nem tudom ki mit tapasztalt, de ha pl. távolról lõsz le valakit, akkor sem feltétlenül rögtön észrevesznek, persze ha egy magaslaton állsz, és látszik a sziluetted, szinte biztos...de a lényeg, hogy ha nem is tudják pontosan, hol vagy, akkor is csak FELÉD, a lövések irányába jönnek. ezért fontos, hogy mielõtt megtámadsz egy helyõrséget, jó pozíciót foglalj el, és egy lövés után változtass helyet. amikor egy sniper vesz észre téged, és rádlõ, te is akkor tudod a legkönnyebben kiszúrni messzirõl, amikor megint tüzel...
-dart fegyver: hangtalan sniper-puska: tökéletes a hangtalan sniperezéshez. szinte soha nem vettek észre, és 5 ellenség simán halott volt. upgraddel még több lõszert lehet vinni hozzá. külön tetszett, hogy ilyenkor nem rohangásznak fel-alá, mint a buta csirkék, hanem mindegyik pont jó irányba bújt fedezékbe (még ha esetleg ez nem is reális)
a felszerelésem: silent mp5, dart rifle, m203 (vagy mi volt) gránátvetõ a jármûvek ellen, mindegyikhez az ammo upgrade és a camosuit. mikor ezek megvoltak, több fegyverkereskedõs küldetést nem is csináltam meg. és mást nem is használtam többé.
szóval szerintem ebbõl a szempontból pont kellõ kihívást nyújtott, játékhoz mérten reálisat, de nem frusztráló módon. rosszabb lett volna, ha a hangtompított fegyverekkel úgy kinyírok mindenkit, hogy engem észre sem vesznek. semmi kihívás.
külön élvezet volt minden támadást így megtervezni. a legjobb taktikám az volt, hogy egy jó helyrõl leszedtem a dart-tal annyi ellent, amennyit tudtam, közben figyeltem, hogy ki merre bújt el, majd belopakodtam és úgy fejeztem be a melót az mp5-tel.
nekem pont emiatt a játékstílus miatt tetszett meg nagyon a játék. elõször úgy kezdtem el, mint minden más fps-t, mindenkit megtámadtam, mindenhová autóval mentem és kiálltam a géppuskaállványba, de ez számomra is hamar unalmassá és frusztrálóvá vált. így viszont iszonyat élvezetes volt.
Hát én ott hagytam fel a tompítózással lopakodással, mikor 30m-õl éjszaka sötétben nem lõttem egybõl fejbe a fazont (csak testet találtam a hangtompítós pisztollyal) õ megfordult kapásból vágta hol vagyok (nagy bozótos közepében), hívta a haverokat és lealáztak. Na mondom ok vettem egy mesterlövész puskát és több 100m-rõl szedegettem õket. A FC1-ben sokkal jobb volt a rejtõzködés, ha bebújtál a bokorba nem vettek észre, csak nagyon közelrõl, sokkal jobban körbekerítettek, élvezetesebb volt a dzsungelharc.
Hát mondjuk ez is igaz, de a jégmezõkben én nem látok nagy fantáziát, vagy csinálnak egy új The Thing-et? Egyáltalán a FC2 elég sikeres volt egy 3. részhez?
én akkor kezdtem el élvezni a játékot, amikor a lopakodós harcmodort bevezettem :) elõször csak a hangtompítós pisztollyal, majd az mp5-tel operáltam a fejlövéseket.
a semmi idõ alatt újratermelõdõ ellenfelek engem is zavartak (volna), de mivel ha véletlenül ki kellett pucolnom egy ellenõrzõpontot, akkor oda általában nem mentem vissza rögtön, így annyira nem volt feltûnõ.
(az általad emlitett grafika és fizika viszont nem volt hibája: világbüntetõen nézett ki, a fizika pedig az FC2-ben gyengébb - ld. ultraprimitivre egyszerüsített autovezetés, béna ragdoll)
Nekem az 1 sokkal jobban tetszett azt végigvittem minimum 4x. Ezt a magyarítás végett elkezdem másodszor de a felénél töröltem a fenébe. Remélem ha lesz Far Cry 3 az sokkal jobb lesz!
Hát igen ,ez az ami mellett én sem tudok elmenni, nem értem ezt, hogy gondolták a készítõk. Mondjuk lehet a föld alól másznak elõ, vagy az égbõl ereszkednek alá :) Mondjuk egy idõ után meg lehet szokni, de elég illúzió romboló.
"Nem kell sírni az újra termelõdõ ellenfelek miatt" - látom nem érted, mire gondoltam... Szóval nem az a baj, hogy újratermelõdik az ellen értsd már meg, hanem az, hogy kiírtom az õrhelyet, elmegyek 50 métert, aztán úgy gondolom, hogy visszamegyek skulóért, és már megint ott van az összes nigger teljes harci díszben! Hát azért legyen már valami kis idõ két spawn között vazze! A többivel egyetértek.
Mondom azoknak, akiknek nincs fantáziájuk: - Nem kell 2 tár senkibe: 1 pontos fejlövés. Kivitelezhetõ: tapasztalat. - Nem kell autóval unalmasan zötykölõdni: erre van a játékban a buszmegálló - Nem kell sírni az újra termelõdõ ellenfelek miatt: ha nem termelõdne újra és üres lenne a pálya, izgalmasabb lenne? (Bár a leölésük után szebb lett volna így megoldani: CB rádió megszólal, nincs visszajelzés, konvoj érkezik a térkép szélérõl és hozza az új helyõrséget)
Nem értem miért kell mindig ezt hajtogatni: "Unalmas kocsikázás, újra termelõdõ ellenfelek... Az elsõ rész nem ilyen volt..." Igen nem ilyen volt... De pontosan az milyen is volt? Gyengébb grafika, vacakabb fizika, egyirányúbb játékmenet, kevesebb valóság tartalom, stb... Vagy az elsõ részre nem lehet negatívat mondani? Mellesleg meg az elsõ részben nem voltak ezek sem: a napszakok szép váltakozása, az eddigi legrealisztikusabb tûz , tágas játéktér, többirányú fõküldetések, számos mellék küldetés (rádiótorony, fegyverkereskedõ, sakál kazetták, "borítékos" bónusz küldetések), gyémánt keresés, választható fõhõs, változatos fegyvertár, hihetõ játék történet... és még sok más apróság.
Ki kell próbálni, mindenkinek leszûrni a saját véleményét és az elsõ részhez ne, hasonlítgatva különálló játékként kezelni...