- Nem kell 2 tár senkibe: 1 pontos fejlövés. Kivitelezhetõ: tapasztalat.
- Nem kell autóval unalmasan zötykölõdni: erre van a játékban a buszmegálló
- Nem kell sírni az újra termelõdõ ellenfelek miatt: ha nem termelõdne újra és üres lenne a pálya, izgalmasabb lenne? (Bár a leölésük után szebb lett volna így megoldani: CB rádió megszólal, nincs visszajelzés, konvoj érkezik a térkép szélérõl és hozza az új helyõrséget)
Nem értem miért kell mindig ezt hajtogatni: "Unalmas kocsikázás, újra termelõdõ ellenfelek... Az elsõ rész nem ilyen volt..." Igen nem ilyen volt... De pontosan az milyen is volt? Gyengébb grafika, vacakabb fizika, egyirányúbb játékmenet, kevesebb valóság tartalom, stb... Vagy az elsõ részre nem lehet negatívat mondani?
Mellesleg meg az elsõ részben nem voltak ezek sem: a napszakok szép váltakozása, az eddigi legrealisztikusabb tûz , tágas játéktér, többirányú fõküldetések, számos mellék küldetés (rádiótorony, fegyverkereskedõ, sakál kazetták, "borítékos" bónusz küldetések), gyémánt keresés, választható fõhõs, változatos fegyvertár, hihetõ játék történet... és még sok más apróság.
Ki kell próbálni, mindenkinek leszûrni a saját véleményét és az elsõ részhez ne, hasonlítgatva különálló játékként kezelni...