amolyan "névtelen alkoholisták"-dolog civre (függõk összegyûlnek, és majd bátran közösen szembeszállnak függõségükkel). elõször azt hittem, komoly, de csak poén. még az sem kizárt, hogy promóciós dolog, tekintve a civ4 megjelenést.
sosem lehet tudni de azért erre épiteni elég naiv dolog :) szvsz jobb arr aszámitani hogy majd megjön hivatalos után és kellemsen csalódni mint reménykedni az ellenkezõjében és kellemetlenül csalódni :P de hát ez nézõpont kérdése :)
sosem lehet tudni hogy milyen "haver" dolgozik a gyárba ahol a soxszorosítás történik.... Az Age Of Empire 3 gyártásánál volt "haver".... Hátha elég nagy a "baráti kör" a CIV4-nél is...
Kár, de remélem azért még októberben játszhatunk vele.
Jó lenne ha nem vinnék túlzásba az árazását, én amúgy is az Extra kiadást venném meg, a spirálfüzetes kézikönyv miatt, meg hogy készült videó és az interjúk... De várom már! Nov 4. amúgy, csak azért jöhetne egy demó is.
asszem ez azon jatekok egyike, melyet megveszek boltban, amint kint lesz. nagyon utos a civ sorozat osszes resze. mit gondoltok mennyi lesz? 10-12 rugo?
nov. közepe
Mikor jön ezt tudja valaki?
Van itt pár in game video a játékból. Nagyon jól néznek ki
Számomra a sok preview után még mindig nem világos: marad a négyzethálós rendszer, vagy az egységek folytonosan mozognak? Ha marad, akkor az átlós lépés továbbra is ugyanannyiba kerül majd, mint az oldalirányú?
Bazz ezek betegek a firaxisnál IGN: Lehet majd megmérgezni egy város ivóvizét kém segítségével? Firaxis: Nem lesz benne semmi terorizmushoz köthetõ cselekedet. Hát ez kész bazzeg. Bezzeg olajért majd lehet háborúzni
Teljesen Pirates!(az új) hangulata van a grafikának...
Jöttek ki képek!
Egy kis leírás a Hardwiredrõl:
az alapok változatlanok, IE 4000-ben indulunk, és 2050-ben végzõdik a játék a Civ 4 alatt a Gamebryo dübörög, a fejlesztõk célja az volt, hogy egy élõ világot varázsoljanak. A folyók, állatok, egyszóval minden animálva lesz. 18 nép közül választhatunk, a már jól megszokott "nagyok" jelen lesznek, illetve olyan újak, mint a malájok a kultúra, mint játékelem visszatér. Ezúttal a luxust cseréli fel, vagyis minél többet költünk a kultúrára, annál boldogabb a nép, annál befolyásosabbak vagyunk. a határokkal is szöszöltek egy keveset a fejlesztõk. Lehetõség lesz nyitott határok létrehozására diplomáciai úton (szabad áthaladás), viszont sokkal jobban kell tisztelni, mint eddig. Ha nem tesszük, jön a hadüzenet. nem lesznek elõre megszabott korok, mint az elõzõ részben. rengeteg kormányzási forma közül választhatunk. Kreálhatunk rendõrállamot, de ugyanúgy pacifista, ámbár rabszolgatartásra épülõ társadalmat. amint megalapítjuk településünket, lesz egy szent városunk. A népünk által követett vallás innen terjed lassanként mindenhová, azonban a tempót felgyorsíthatjuk misszionáriusok "bevetésével". lesz minden népnek saját "nagy vezetõje". Ez lehet egy kiemelkedõ tudós, mûvész, vagy akár próféta. Megfelelõen használva õket, nagyban elõsegíthetõek például különbözõ csodák felépítése. érezhetõek lesznek a különbözõ egységek képességei. A pikások sokkal hatékonyabban harcolnak például lovasság ellen. Nem lesz szeparált támadási-védekezési képesség, ezt egy tulajdonság, az "erõ" fogja reprezentálni. a fejlesztõk nem hiszik, hogy dobna a játékélményen a sokkal több egység. Újdonságok persze lesznek, pl. a gránátosok, vagy a harci elefántok. nem lesz Alpha Centaurihoz hasonló egységépítés. Viszont különbözõ kutatásokkal megdobhatjuk egységeink bizonyos statisztikáit, pl. úgy száguldanak át a dzsungelen, mint Szösszenet éjnek évadján az epertortát rejtõ hûtõszekrény felé. sokkal lazább lesz a kutatási fa, vagyis nem kell minden létezõ dolgot kikutatnunk nem lesznek terrorizmussal bármiféle módon összekapcsolható kémtevékenységek, mint például egy város ivóvízkészletének megmérgezése a gyõzelmi rendszer nagyjából változatlan lesz. Azonban lesz "Alliance victory", ahol egy szövetségessel vívhatjuk ki a szükséges feltételeket, illetõleg csak a kultúránkra építkezve is nyerhetünk. a játékmenet opcionális felgyorsítása érdekében lehet választani különbözõ játékszintek közül: gyors, normál. Fanatikusoknak lesz "epikus" lehetõség is. 45 videóbejátszás lesz a játékban, nagy részük csodákhoz kötõdik. Ugyancsak tucatnyi szinkronszínész dolgozik majd például a követek életre keltésén. multiplayer módban lesz spártai körökre osztott verzió, és szimultán változat. Szociálisak pedig akár co-opot is tolhatnak egy ismerõssel. maximálisan moddolható lesz a játék, a rajongók akár saját AI-t is kreálhatnak 38 ember, és jónéhány freelancer dolgozik a játékon, immáron két éve. A fejlesztõk szándékai szerint nyáron léphetnek tesztelési fázisba a Civ 4-gyel.
Nagyon sokat várok attól, hogy Sid Meier rajta tartja a szemét a gamén, a Fireaxis viszont aggaszt, ha jól emlékszem a Civ III-at is õk csinálták.
Nos. A CivIII készítésén is rajta tartotta a szemét Sid Meier "atya", ugyanis az õ vezényletével készítete el a játékot a Firaxis. Van is vele interjú, amelyben arról beszél, miként gondolta újra a játékmenetet a játékosok temérdek visszajelzése és a sok éves tapasztalat nyomán. Szintén Sid Meier irányításával készítette szintén a Firaxis a Pirates! c. játékot, ami hasonlóan kiváló játék (bár ez megint csak ízlés dolga). Mivel a CivIV is a jól bevált csapattal készül, van remény egy nagyon jó játékra.
Nagyon várom már, hogy kijöjjön, igaz nemsokat nemtudok róla:D
nekem abszolute kedvencem a Civ3 és a Conquest
Civ 3 szerintem nem rossz játék,mint ahogy mondják sokan,nekem az a bajom vele,h nagyon elhúzódnak a partyk benne.. A 4esben remélem alapból lesz multi,nem kell várni a kiegészítõre miatta,mint ahogy a Play the Worldre!
Kis felvilagositas: a Firaxis Meier apo SAJAT cege, elso termekuk a Gettysburg volt, aztan Antietam, Alpha Centauri, Civ 3 (ami istenkiraly volt, Microprose kooperacio), legutobb pedig a Pirates, így azt hiszem nyugodtan kijelenthetjuk mar most, hogy a CivIV-ben sem kell majd csalodnunk: egyszeruen nincs miben.
A screenshotokon a szélmalom az AD 1503-at idézi, a nagy alakok meg az Imperialism sorozatot. Nagyon sokat várok attól, hogy Sid Meier rajta tartja a szemét a gamén, a Fireaxis viszont aggaszt, ha jól emlékszem a Civ III-at is õk csinálták. És nekem az nagyon nem tetszett. Nagyon-nagyon nem. Mondjuk a Civilization címû, vagy a címben a szót szerepeltetõ játékok közül a Civ II után nekem mind csalódást okozott. (Ezért várok garanciát Meier mestertõl, akinek a Civ II után a többi "Cives" gaméhoz már semmi köze sem volt.)
Aki RTS-est szeretne az meg szerintem játszon mással. Én jobban szeretem a TBS-t (turn based strategy) az RTS-nél. Ez nem jelenti azt, hogy ne imádtam volna a Dune II-õt, vagy a Warcraft sorozatot. De az soha nem jutott eszembe, hogy TBS Warcraftot szorgalmazzak. Az egy másik játék. Ahogy a Civ is. Ja, és remélem, hogy megmarad a Civ I és II hosszú építgetõ jellege a Civ IV-ben. Ja és szerintem a technology tree-t sem kéne nagyon változtatgatni.
Hát ha 2005 vége abból szerintem 2006 lesz simán itt lesz az E3 arra talán elviszik.
Bizonyára sokan emlékeztek, hiszen anno elárultuk, hogy hivatalosan is megerõsítették a Civilization IV készítését. Sajnos akkor még semmi konkrét infóval nem szolgálhattunk, mára azonban talán egy kicsivel több jut. Annyit lehet ezidáig biztosan tudni, hogy a kiadó a híres neves Firaxis Games, és hogy 2005 végére ígérik a játékot. Tudom nem sok, de több, mint a semmi :)
Stratégia, számos aljátékkal fûszerezve: dance dance revolution-on alapuló táncolás, hajócsata, kardvívás és minden, ami csak a karib tengeri környezetbe bele lehet ágyazni.
Úgy konkrétan odabaszós :) Talán ez az elsõ olyan remake, amit 100%-osan sikerült átültetni, értsd: a mai köntös mögött minden megvan - beleértve a játéklehetõségeket, a hangulatot és úgy zusammen ami csak volt.
Ha lesz/lenne, mindenképp világgá kürtölné mindenki, ez fix ;) (mellesleg: nemrégiben Pirates-eztem egy egézségeset - mondhatni az egész múlt hétvége - s Meier úr átemelte a civ alapjait a szárazföldi harcokba. NAGYON élvezetes volt, a 3D-s motorral szembesülve az ember mindjárt jobban megbarátkozik az új Civ epizóddal!)
De jó lenne ha végre real-time is lehetne játszani, nekem nem annyira jön be ez a körökre osztott stratégia. Mondjuk ennek ellenére imádtam a Civ3-at, egész éjszakákat végignyomtam vele :-)
Nos, kinek mi a véleménye a látványvilágról: Bár még gyk semmit sem láttunk, én azt mondom, hogy a váltás sikeres volt: sikerült megõrizni a hangulatot, a táj változatosságát és a funkcionalitást (a méretarányok eltúlzása szerencsére bennemaradt)
"Bár a Civilization licensz vásárlójának kilétét még mindig homály fedi, a 2005 januári PC Gamer magazin hasábjain tucatnyi új információ és az elsõ képek is feltûntek a közelgõ negyedik epizódról. A cikk tanúsága szerint a project a legendás játékot kiagyaló Sid Meier patrónálásával folyik. A mû ezúttal egy teljesen három dimenziós, saját fejlesztésû motort használ, az izometrikus nézet alapfunkció, a kamera viszont szabadon mozgatható. Az egységek immáron tapasztalati pontot gyûjtenek, upgradelésen mennek át, valamint bizonyos egységekkel szemben speciális képességeket szednek fel. A tankok végre nem feküdnek meg egy izmosabb lándzsás egység támadásától, az átszabott tech-tree pedig szabadabb fejlõdést engedélyez. A multiplayer opció ezúttal gyári tartozék, erõteljes co-op opcióval megtámogatva. Az adatok a folytatás esetében flexibilis XML-file vannak ágyazva, a Python szkriptelési nyelv használatata miatt a modkészítõk ezúttal a kód MINDEN részébe belenyúlhatnak - a combosabb programozói tudással felvértezett userek akár a mesterséges intelligenciát is kedvükre módosíthatják. Megjelenés 2005-ben, várhatóan január végén pedig az elsõ látnivalók is feltûnnek egy kövér mozgóképes anyag társaságában!"