vonzom a hülyéket... sokat vezetek, Nógrád megyében nem nehéz hetente összeszedni egy-két hülyét, heti 4-500 km-es futás mellett... ha megnézed a baleseti statisztikát, választ ad mindenre. Csak egy példa: az én falumban egy rendõr van, az is -----, a 15 éves gyerekek már fesztendfjúriuszt játszanak a 25 éves mûszaki nélküli Zsigákkal, nem is tartozik közéjük, aki józanul vezet.
Az igen, én ilyen lomisokat még nem láttam. Viszont amiket én láttam, azoknak szakadt kocsijuk, dzsuvás udvaruk volt. Viszont a házuk bellülrõl kurvajól megvolt csinálva.
Hófehér Opel Vectra, akkor még ritkaságnak számító gömbölyû változat, megáll az utcánkban, kisebbségi kihajol belõle: Nem akartok dinnyét venni? (a fóliázott hátsó rész tele volt dinnyével.)
Mondjuk, amelyiknek kereklámpás-mercije van, annak is dzsuvás az udvara. DDD Meg haverok látták az iskola ablakból, hogy cigánygyerek jön ki reggel a házból, és a kerti csapnál nekiáll mosni a lábát. Aztán elindult az iskolába. DD
Ingyen szerzik. A németek simán kidobják az ilyeneket, a vámnál meg ha túlvan pakolva az utánfutó (márpedig túlpakolják), akkor meg röhögve kifizetik a 200 eurós büntetést, aztán már jöhetnek is.
multkor jovok havertol (kinyekkent a gepem es vittem hozza...) egy faluban elemkeveredik egy szurke skoda. gondolom majd falun kivul kielozom. kimegyunk a falubol, a skoda kijon zozepre, gondolom le akar kanyarodni... atmegyunk a keresztezodesen, a skoda meg mindig kozepen hetvennel ballag, jobb oldalon is van hely, de azert megvartam, amig szembol semmi...
jobbról inkább ne kockáztasd, mert a hüle gondol egyet, vagy magához tér, és visszajön a sávjába... A minap jövök hazafelé, kedves volt oszttársam a Mégane-nal utolért, az sem volt ötven. Jobbra index, lehúzódás, elmegy, aztán kapom a telefont, hogy "mi van Lajos, ennyire mazsola vagy?" Válasz: "Nem, csak elõbb láttam a rendõrt, mint Te..." (nem volt rendõr, de halllani lehetett a telefonban a puffanást, amellyel a srác kétségbe esett. Otthon nwem tudom, hogy adta be a szüleinek, hogy száguldozott az autójukkal :-) Olllllyan jó gonosznak lenni! [sátáni kacaj])
Na jó, és mit tudsz csinálni akkor, amikor többsávos úton már hiába villogtatod szénné a reflektort, a kedves autós akkor sem hajlandó kihúzodni a külsõ sávba, hanem inkább a belsõben totojázik?
Egy hónappal ezelõtt volt Szlovákiában egy baleset. Tegnap hallottam egy szemtanútól, akibõl majdnem áldozat lett. A hölgy, aki mesélte, munkából tartott hazafelé egy Feliciában (arrafelé vaslahogy mindenkinek Skodája van :-) ), nem sietett, ezért tartotta a hatvanat. Abban az idõszakban mindenki igyekszik hazafelé, elég zsúfoltak az utak. Egy magyar rendszámú BMW-snek nem volt elég a hazainál 10 km/h-val magasabb sebességkorlát, ezért az elõzés reménytelensége mellett villogásba, dudálásba kezdett, miközben a lehetõ legjobban rátapadt a Skodára. Aztán egy jobbkanyarban nem bírta tovább, mivel senki nem jött szembe, felbõgõ motorral kielõzte... Csak azt felejtette el, hogy az elõzéshez szükséges út legalább kétszeresét kell belátni. A kanyar közepén ért a BMW eleje a Skoda végéhez, a kanyar kivezetõ ívén egymás mellett haladtak, amikor feltûnt a szembejövõ autó. A BMW-s itt követte el második, majdnem végzetes hibáját: fékezés helyett (hiszen az kudarc lett volna, ha a Skodás nyer, és a kudarc nem megengedett egy háborúban) a Skodára rántotta a kormányt, hogy mentse a még menthetõt - miközben a hölgy, látva a veszélyhelyzetet, már az út legszélén haladt. A két autó összeért, a Skoda jobb oldali kerekei az útpadkára futottak, ezen a helyzeten a tapasztalatlan sofõr nem tudott úrrá lenni, ijedtében a fékre taposott. A skoda megcsúszott, és nekivágódott a korlátnak, amely megállította. A BMW-s is megijedhetett a két autó súrlódásának hangjától, mivel az út közepe felé rántotta a kormányt: keresztben állt meg, a szembejövõ féktávolságán belül. Mindez kb. 10 másodperc alatt játszódott le, tehát értelmetlen a "mi lett volna, ha" kérdéseket feszegetni, ezt megfelelõ rutin nélkül nem lehet jobban megoldani. A Skodában kb. 80.000 korona kár keletkezett, mivel mindkét oldalát alaposan lecsiszolták, szinte minden oldalsó karosszériaelem sérült, a jobb elsõ lámpát pedig a korlát végezte ki. A vezetõnek az ijedtségen kívül semmi baja nem esett - a biztiöv megfogta, mikor a korlátnak csattant. A BMW jobb elejét érte a Tipo, a vezetõ lábtöréssel és enye fejsérüléssel megúszta. A Tipoban hátul utazó kisgyermeket eszméletlen állapotban vitték kórházba, mivel a gondos szülõ megspórolta a gyermekülést, de legaláb annyi esze volt, hogy nem köti be a nyakát a biztiövvel... a vezetõ kisebb sérüléseket szenvedett és egy totálkáros autóval lett gazdagabb. a biztosítók lojalitására ebben a topicban nem térnék ki, a lényeg annyi, hogy a magyar biztosítók nem igazán aszeretnek fizetni a szlovák balesetek szlovák károsultjainak.
Ezt a történetet azért írtam le, mert a hölgy ezzel a mondattal kezdte (hosszú ideje nem találkoztunk): Mondhatom, Ti, Magyarok is jól tudtok vezetni.
a bmw-s tipikus mazsola vezetõ volt, mert megsérült az idiótája
"Na jó, és mit tudsz csinálni akkor, amikor többsávos úton már hiába villogtatod szénné a reflektort, a kedves autós akkor sem hajlandó kihúzodni a külsõ sávba, hanem inkább a belsõben totojázik?" - ha nem autópályán vagy, csak többsávos úton, akkor nyugodtan villoghatsz, a büdös életbe senki nem fog neked lehúzódni... (én sem tenném) ..hacsak nem kék villogóval villogsz.. :DD
akkor a kék villógó a megoldás arra talán eltünnek az útból a mazsolák
"úrvezetõ" : városban hetven, városon kívül ami a csövön kifér. Allah kezében vagyunk, a sorsunk meg van írva, akármit teszünk, nem tehetünk ellene semmit.
(ugyanez a leírás szerepel az "öngyilkos merénylõ" címszónál is.)
penteken vezetgetek (sietek, de azert nem meghalni), faluban elottem egy skoda otvennel. gondolom nem elozgetek itt. kierunk a falubol, gondolom itt az ido, belepillantok a pillantoba es mit latok, egy kamion zug el melletem (ugy latszik mazsola voltam). mentem utana, de a dog tartotta a a szazat igy lealtam, ittam, levegoztem par percet. semmi kedvem nem volt versenyezni vele
Sokan vannak akik nem merik nyomni a gázt egyenes úton, 70 -nel mennek... nem bírnak felgyorsulni haladóképes sebességre. Pfffff
Aztán megunom ezt, és elkezdem elõzni, mellérek, és felmérem hogy milyen sofõr vezeti mazsola módon a kocsiját. nem szoktam csalódni, mindig ugyanaz a 4-5 féle embertípus mazsolázik az utakon. DDDDDD
jah.. városban csak 70? hát akkor nem vagyok mazsola... :DD bár amióta a geci kékek csináltak rólam fényképet a Kerepesin, azóta óvatosabb vagyok.. :))
1.nyugdíjas nõ 2.nyugdíjas bácsi 3.nõk, kivéve a 25 éves körüli néhány belevaló csajt, aki meri nyomni a gázt. D 4.hitelre vásárolt kis köbcentis autót vezetõ emberek. 5.aki kétkézzel fogja a kormányt mindig, mert egykézzel képtelen vezetni, mert úgy egyszerre belemenne az árokba. DD
énis szoktam "mazsolázni" városban 50el. mert inkább költöm azt a pénzt benzinre mint a "geci kékek" zsebébe adjam. viszont városon kivül minimum 90 mind1 milyen sebességkorlátozó tábla van kint.
szerintem van még olyan kategória is hogy: 40-50 körüli millás 20-30millás autóval aki mellett ott ül 40-50 körüli mama is és üti a fejét ha odalép a kocsinak :-)
Ma mértek itt a városban, mindenki szépen 50-el, kb 100-150 m-re lehettem a rendõröktõl, erre egy barom mellettem vagy 80-al elakar húzni, leis intették. Ennyit a dinamikussan vezetõ mazsolákról :D 100 m-rõl nemlátja a marhája a szinte a szeme elött lévõ trafipaxot és a rikító zöld mellényes emberkéket egy egyenes úton.
hja, láthatósági mellény....
haver mesélte, hogy egyszer kiálltak az útszélére este hárman, a kocsi mellé, láthatósági mellényben. Nem volt olyan aki ne lasított volna, mert mindenki azt hitte hogy zsaruk vannak az útszélén. DD
Persze aki nem veszi észre õket, az magára vessen. c
Pl nekem is hitelre vásárolt kisebb hengerûrtartalmú kocsim van, mégis könnyen lehet, hogy én ott teszem az ötödiket, ahol neked már végét járja... :)
-öreg mama, öreg papa igaz. -2kézzel kormányt fogó is, pont ma volt dolgom ilyennel. Nem tudom miért ki volt rakva az országúton vmi 40-es tábla, és b+ a nyanya richtig annyival, ment, de lehet hogy csak 38-al nehogy túllépje :DDD a nyílt, kihalt, egyenes országúton... 5-höz annyit, hogy alapvetõen két dolgot nem is tud csinálni kocsiban.egyszer ültem ilyen csávó mellé. kifordultunk balra nagyívben a pirsoból, csak veri neki üveghangon egyesben...mondom "váltson már, mert széthullik a gép" válasz jó, mindjárt csak megvárom, míg az indexet visszakapcsolhatom.... /ehhh anyád!/
3-hoz meg annyit hogy merni nyomni a gázt, és vezetni tudni két külön kategória
de ezek a .... rendõrök egyre többet használják azt a szart... tegnap is jöttem haza mozaikról (egyébként rácalmáson lakom), és az egyik buszmegállóba rendõrautó és mögötte vagy hat autó leállítva... :D én meg mint kis mazsola végigmentem a falun 45-el :D
Hát ha egyszer kell a pénz, akkor kell a pénz a rendõrségnek :D
nyugdíjas nõ, bácsi: valszleg tapasztalt, sok vihart megélt emberek, akik már látják, amit mi nem. Csökken a reflexük, romlik a látásuk, életveszélyes lenne "lazáskodni". A nõi vezetõkrõl külön topic szól,. ahol megtárgyaltuk, hogy miért mennek így. Nekik nem kell bizonygatniuk, ogy õk leányok a talpukon. Kormány két kézzel fogása biztonságosabb, egy kézze képtelen lennél gyors és korrekt manõvereket végrehajtani balesetevszély esetén, pláne, ha még azon is gondolkodnod kell, hová tedd a cigarettát, mielõtt rányúlsz a kormányra (arról nem is beszléve, ha a kezed valahol a jobb elsõ ülésen, két láb között matatott éppen) - az egykezes vezetés szintén egy lazaság, általában biztiöv nélküli vezetéssel jár együtt; a hitelre vásárolt kisautókat jobban megbecsülik a gépet, mint azok, akiket az ügyvédjük a fizika törvényei alól is kimossa.
tegnap vezetek haza a sogorektol, hat a haz elotti kanyarban (keresztezodes) egy fekete BMW al, kozelebb megyek, hat egy golyofeju fuzi a csajt biciklin es persze a keresztezodesben. messzirol dudaltam egyen, hatha megjon az esze, o meg csak kinyul es int, hogy keruljem meg es meg ordit is, hogy mi van... ha megkerultem, csak a szembe jovo csaj egy kicsit ki volt, hogy miert van ket auto egymas mellet. megprobaltam egy kicsit kozelebb ferkozni hozza, hogy a golyofeju csillogog verdajat hatha sikerul egy kicsit meghuzni, de nem sikerult. de megvan a rendszam, majd utananezetek :)
szerinted mi a faxnak baccák ki a negyvenes táblát, turistalátványosságnak? Valószínûleg oka van. Egy kanyar elé kiteszik, az "úrvezetõ" dacból vagy megszokásból nem tartja be, alszáll, mint a gyõzelmi zászló... aztán három hétig gyász, meg szegényke, meg emlékét megõrizzük, jó ember volt (az ilyeneknek lenne kedvem röhögni a temetésén). Én meg az ilyeneket nem tudom megérteni, akik nem tartják be.
egyszer vagy három-négy autóval mentünk túrázni, elakadásjelzõ a város közepén, útlezárás rulez. Mi pedig gondoltunk egyet, megálltunk mögötte, elakadásjelzõ ki, és nem csináltunk semmit, csak álltunk. Persze egy percen belül ott termett a rendõr, aki egybõl kifogásolt minket (a barmot nem, aki elõttünk állt, mivel nem volt az autó közelében... mi pedig elmagyaráztuk, hogy idegenek vagyunk, és csak a helyi népszokásokat szeretnénk fölvenni. Erre nem volt szava...
Mythbusterben nem láttátok azt a részt, amikor a trafipaxot akarták átverni? :D Próbálkoztak minden hülyeséggel, kezdve a visszapillantóra akasztott cd-tõl, az alufólia borításon át a mikrohullám szórásig :D Persze egyik sem jött be :D
De láttam :D Azokon az arcokon mindig leborulok a székrõl :D
Most vasárnap azt tesztleték, hogy ha leszakad a kardántengely, akkor mi történik? Már több volt a lyuk, mint a vas azon a rohatt tengelyen, de még mindig nem akart leszakadni, mikor hirtelen rükvercbe rakták a verdát... Aztán annyira meg lett gyengítve, hogy egy sima indulástól leszakadt. Másnapra csavarral összerakták a tenelyt úgy, hogy a hátramenet letekeri a csavart, és szétesik a tengely. Az utolsó próbánál olyan szépen sikerült eltalálni a kátyút, hogy a kocsi hátulja vagy fél métert emelkedett, a kardántengely meg félbenyeklett, és bekönyökölt a csomagtartóba
Ez igaz is ha kanyarról lenne szó, de mint leírta, nyílt, egyenes országúton volt a 40-es tábla, innentõl kezdve az egész hozzászólásod értelmét veszti. Én meg az ilyen feleslegesen okoskodó hozzászólásokat nem tudom megérteni.:) Sokszor kirakják a táblát, nappal munkaidõben molyolnak valamit az úttal, aztán eltûntetnek mindent a mûszak végével de a tábla kintmarad mert nincs kedvük másnap újra kirakni. Meg is értem, de nehogymár betartsam az ilyen helyeken a 40-et, mikor abszolút értelmetlen, ráadásul tízbõl kilencen nem is foglalkoznak vele, ha meg rajtad kívül mindenki más tartja a 90-et (vagy inkább 110-120-at), akkor még veszélyezteted is õket meg magad az "indokolatlan" vánszorgással.